Deel 1: ODOLS De finale! Discussietopicquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:04 schreef jogy het volgende:
Hier kan je beppen over of met de kandidaten die door de voorrondes zijn gekomen.
Kandidaten:
Bupatih
Croupouque
HTT-Thalan
Intxaurraga
Kreator
Paarse_paashaas
Tessje
Tiemie
Vraag wat je wilt vragen en zeg wat je wilt zeggen.
Wederom, Have fun!
Stemtopic staat hier
Ja nu je het zegt, en ik mis Inso......quote:
Inso is lekker maar wilt niet met me neuckenquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, en ik mis Inso......
Duh.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inso is lekker maar wilt niet met me neucken
hmm, van wie is dat onlogische figuur een kloon dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wat is dat met die onlogische en die Insoseks opmerkingen?
Tja, daar hebben baggeraars wel vaker last van. Eerst posten en dan pas uitpluizen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:57 schreef onlogisch het volgende:
Shit... ik heb al gestemd... terwijl ik eerst grondig had moeten uitpluizen wie de minste moeite heeft met bagger topics
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:58 schreef Pool het volgende:
[..]
Tja, daar hebben baggeraars wel vaker last van. Eerst posten en dan pas uitpluizen.![]()
ja, je begint al flink achterop te gerakenquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:44 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoi, hier ben ik. Heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:05 schreef Croupouque het volgende:
Ja fuck hee, nu sta ik ook nog eens voorlopig eerste!
Waar gaat dit heen, eerst wordt Pim Fortuyn verkozen als 'de grootste Nederlander aller tijden' en nu dit! Was mijn mail niet helder genoeg ofzo?
ja hallo verdomme, ONZ users lezen geen lappen tekst, duhquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:05 schreef Croupouque het volgende:
Ja fuck hee, nu sta ik ook nog eens voorlopig eerste!
Waar gaat dit heen, eerst wordt Pim Fortuyn verkozen als 'de grootste Nederlander aller tijden' en nu dit! Was mijn mail niet helder genoeg ofzo?
Dan stel ik jou bij deze aan als mijn rechterhand in deze campagne.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, je begint al flink achterop te geraken
Dan volgt hier de samenvatting:quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja hallo verdomme, ONZ users lezen geen lappen tekst, duh
Shit, dat is nóg te lang.quote:Geachte door mij zeer gewaardeerde geliefde FOK!Crew en Cynix ®,
(...)
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben Croupouque, en ik ben de slechtste kandidaat voor één van de twee openstaande ONZ-forum modvacatures.
(...)
1. Een belangrijk criterium lijkt mij het hebben van veel tijd, en dat is iets wat ik absoluut niet heb. De vele uren die ik op FOK! spendeer, spendeer ik eigenlijk alleen in het weekend. Ik ben namelijk student, woon op kamers en daar heb ik geen internetverbinding.
(...)
2. Geloofwaardigheid bij de users lijkt me een ander niet te onderschatten punt . Sommige users hebben een beeld van mij: het beeld van een zachtaardige user die je gemakkelijk onder tafel lult, iemand die niet fel ergens tegenin durft te gaan, die liever op een beschaafde en vriendschappelijke manier met zijn mede-users omgaat en ze aan het lachen probeert te maken. Daar hebben ze helemaal gelijk in.
(...)
3.
(...)
Motivatie is alles: als de moderators zich enkel als strenge supersarcastische slotjessmijters presenteren en zelf niet af en toe blijk geven van een gevoel voor humor in de vorm van een topic of op zijn mínst een grappige post, welk voorbeeld geef je dan? Want moderators hebben wel degelijk een voorbeeldfunctie.
(...)
Kortom: kies mij NIET als derde of vierde ONZ-mod. Kies mij hooguit alleen als jullie behoefte hebben aan een vijfde moderator. Het vijfde wiel, iemand die zelden aanwezig is.
(...)
Hopelijk verdwijnt deze mail linea recta in jullie prullenmand, dan kan ik een user in ruste worden en het forum met een gerust hart voorgoed de rug toe keren, wetende dat er voor users zoals ik weinig meer te zoeken is.
Met vriendelijke groet,
Croupouque.
Waar staat het orgineel? Ik heb nog meer redenen om niet op je te stemmen nodig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan volgt hier de samenvatting:
[..]
Shit, dat is nóg te lang.
Hij is lief en zachtaardigquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Waar staat het orgineel? Ik heb nog meer redenen om niet op je te stemmen nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |