Mijn meest succesvolle topic is zomaar verdwenen uit de lijst. Ik snap er niets van. Maar bij deze is het er weer. De regels even kort samengevat:
1. Je mag alleen berichten plaatsen tussen 0.00 uur en 07.00 uur, en het mag elke dag en het is geweldig!
Dat waren de regels. Maak dus gebruik van deze geweldige once-in-a-lifetime-oppurtunity en plaats heel veel berichten want het is echt heel gezellig in dit topic!
P.S.1. Weet iemand wat er met het oude topic is gebeurd? Want ik kan het niet vinden het is echt jammer. P.S.2. Je mag de vraag van P.S.1 natuurlijk pas om 0.00 uur beantwoorden. P.S.3. En nu stilte.
Op woensdag 24 november 2004 17:03 schreef _Groen_ het volgende: Stil. Omdat ik het anders misschien vergeet of omdat ik er misschien wel niet bent. Je weet het nooit.
Clementine: Are you nuts? Joel: It's been suggested...
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit. Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie Xboxlive: Tessje
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit. Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie Xboxlive: Tessje
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish... [20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN [20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.