quote:Op donderdag 16 december 2004 18:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En toch zit er een kern van waarheid in je post.... ik ken je wel een beetje chef
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
...wachten wij gewoon even op de rest
Wij wachten op de restquote:
als ze ons bij kunnen houdenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, we gaan gewoon met zn 3-en rijden, Mark ik en jijEn nog wat harde kerners eventueel
quote:Blijft een waardevol iets hier, die Harde Kern, of niet OPM
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Die durft met dit weer...........
is wel erg lekkerquote:
Ik reed vanochtend Hoogvliet uit en had al even een slippend achterbandje.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kan je zeggen dat het heel verradelijk is
Die moet er denk ik op de harde manier achterkomen
Deze snap ik nietquote:Op donderdag 16 december 2004 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
idd, en goed gezegd vooral
maar t zal wel de realiteit zijn
maar op zich maakt dat niks uit...wachten wij gewoon even op de rest
Misschien omdat het 3 graden was en natquote:Op donderdag 16 december 2004 18:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Deze snap ik nietik heb jou niet vooraan gezien Afgelopen zaterdag,
Wel iets van die strekking jaquote:Op donderdag 16 december 2004 18:47 schreef Rietvaerder het volgende:
"ja jongen, film ze maar hoor, die gekken, goed zo''
Toch PatM
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Nogmaals.... met dit weer kan je echt NIKS doen..
Ja dat hebben we gezien, er was nog genoeg mogelijk hoor,quote:Op donderdag 16 december 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Misschien omdat het 3 graden was en nat
Nogmaals.... met dit weer kan je echt NIKS doen..
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:00 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja iedereen achter Mark kon natuurlijk niets zien.![]()
Qua bochten genoeg mogelijk? Ik heb geen vonkende stepjes van jou gezienquote:Op donderdag 16 december 2004 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gezien, er was nog genoeg mogelijk hoor,
het was zo glad dat jouw burnout niet lukte omdat de weg te droog was,![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Qua bochten genoeg mogelijk? Ik heb geen vonkende stepjes van jou gezien![]()
Ik zal maar niks proberen met dit weer Mercy als ik jou was
Tipje...
Ik denk dat jij nog niet goed weet wat ''echt'' rijden is (qua bochten), in de zomer.. als je nu doet wat wij in de zomer doen ga je gegarandeerd HARD op je smoel
En over die burnout, gek hee, na 3x sprinten, dat je achterband dan warm is en dus teveel grip levert voor een burnout![]()
Maar goed, t zijn maar tips natuurlijk... wil niemand iets opdringen uiteraard
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
En over die burnout, gek hee, na 3x sprinten, dat je achterband dan warm is en dus teveel grip levert voor een burnout![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je Mercy, er is geen discussie meer mogelijk met jou.
Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo
En C. Ik ben jullie enterainer niet hoor of een circusartiest, als je een stuntshow wilt zien ga je maar naar Arian v Zweden
Geef ik je een tip is weer niet goed...... weetje, bekijk jij het effe, weltrusten Mercy
Ongelooflijk.....
Dan kan ik het gewoon niet. Helaas, ik heb geen motorcontrole... vergeef het me aub.... al 4 jaar kan ik het maar sinds zaterdag plots niet meerquote:Op donderdag 16 december 2004 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe doen die GP rijders dat dan met slicks.. (over grip gesproken
)
180 Pk hoeft niet want de 125 cc jongens kunnen het ook op slicks met 1/4 van dat.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
owja, misschien 40kg lichter en 180pk meer?
Zoiets?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
Zelfs met brommerraces zie je die knapen prachtige donuts doen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zoiets?
http://members.chello.nl/amridder/burn2.avi
Niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
En C. Ik ben jullie enterainer niet hoor of een circusartiest, als je een stuntshow wilt zien ga je maar naar Arian v Zweden
Kan slechts door de stoeprand heen burnen.....quote:Op donderdag 16 december 2004 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij is niet af, het is maar een driekwart donut.
Kan niks anders verzinnen..... volgens mercy ben ik gewoon een opschepper die geen burnout kan zetten, dus ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je reageert weer lekker fel, ik heb nergens gezegt dat je geen motorbeheersing hebt.
Maar de verklaring van te warme band en droog wegdek was even wat minder.![]()
Hoe durf je dat nou te zeggen ? je heb het wel tegen Rietvaerder hequote:Op donderdag 16 december 2004 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je reageert weer lekker fel, ik heb nergens gezegt dat je geen motorbeheersing hebt.
Maar de verklaring van te warme band en droog wegdek was even wat minder.![]()
Ja nu welquote:Op donderdag 16 december 2004 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
ik ben gewoon een opschepper met een heleboel lulverhalen,
Nu tevreden Mercy?
iemand moest toch achterblijven om die trage kawa de weg te wijzenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Deze snap ik nietik heb jou niet vooraan gezien Afgelopen zaterdag,
Hee nerd, je komt me nu echt de strot uit weet je dat, wat is jouw probleem hè. Jaloers ofzo? Wie is er nu het topic aan het verkloten hè... de start van het nieuwe topic was goed, TOT jij kwam....quote:Op donderdag 16 december 2004 19:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoe durf je dat nou te zeggen ? je heb het wel tegen Rietvaerder he
Noem er eens een paarquote:
Ga je nu mij proberen weg te jagen ?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee nerd, je komt me nu echt de strot uit weet je dat, wat is jouw probleem hè. Jaloers ofzo? Wie is er nu het topic aan het verkloten hè... de start van het nieuwe topic was goed, TOT jij kwam....
Met je gezeik over dat ik smoesjes zou hebben, kijk verdomme dan uit je doppen man en zie waarom de omgeving zich niet leent voor dergelijke stunts, wat verwacht je nou van me hè, dat ik de 2e Ghostrider ben ofzo
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat verwacht je nou van me hè, dat ik de 2e Ghostrider ben ofzo
Anders moeten we inderdaad 2 cluppie's vormen als dat zo door gaat.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ga je nu mij proberen weg te jagen ?![]()
en op jouw ben ik echt niet jaloers hoor integendeel,
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, we gaan gewoon met zn 3-en rijden, Mark ik en jij![]()
ook datquote:Op donderdag 16 december 2004 19:00 schreef Patrick281 het volgende:
Maar we moesten wel voorzichtig aan doen.
klopt iddquote:OPM was wel extra safe vond ik de hele dag.
Toen wij op het eindpunt stonden duurde het meer dan 5 minuten voordat hij en mr. KLX arriveerden.![]()
Typ in het Chinees ofzo of begrijp je me nou echt niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ga je nu mij proberen weg te jagen ?![]()
en op jouw ben ik echt niet jaloers hoor integendeel,
Je reed prima OPM, je weet volgens mij goed de staat van het wegdek in te schatten..... in tegenstelling tot Mercy die mij mn demper aan de grond wilt zien rijden en weet ik wat nog meerquote:Op donderdag 16 december 2004 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook datik heb jullie tips heel serieus genomen: ik had al inderdaad alweer een tijd niet gereden en de laatste keer dat ik had gereden was het goed weer. dus ook daarom deed ik het rustig aan, plus wat kan een 400tje nu beginnen op die hele lange wegen tegen een 600, 750 en een 1100cc?
[..]
klopt iddmaar was ook om PatM ons niet uit het zicht te laten verliezen, maar ik vond het ook niet nodig om raus op te jagen: bij sommige bochten had ik best harder gekund maar het hoefde allemaal niet zo nodig. trouwens, met beter weer is het toch veel leuker
Nee het was op het tweede deel. Makster bleef er gewoon lekker bij hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook datik heb jullie tips heel serieus genomen: ik had al inderdaad alweer een tijd niet gereden en de laatste keer dat ik had gereden was het goed weer. dus ook daarom deed ik het rustig aan, plus wat kan een 400tje nu beginnen op die hele lange wegen tegen een 600, 750 en een 1100cc?
Niet doen..... blijkbaar ken je me dus toch niet zo goed.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wel .. als je de progressie doorzet met vol vermogen rijden.
![]()
Iedereen deze al gezienquote:Op donderdag 16 december 2004 19:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Echte tourfiets zo'n FJR![]()
http://www.superbike-online.cz/testy/t_fjr1300.htm
De bovenste plaatjes zijn links naar filmpjes
dit is wel een coolehttp://www.superbike-onli(...)lies/fjr/wheelie.avi
ik voel me ook niet aangevallenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef Patrick281 het volgende:
Nee het was op het tweede deel. Makster bleef er gewoon lekker bij hoor.
Maar het is geen verwijt.
vind ik wel ja, toen PatM en ik zo laat aankwamen wisten wij op een gegeven moment ook niet welke kant we op moesten en dat is niet zo leuk, vooral niet als 150 km heb gereden om erbij te zijnquote:En opzich netjes om bij Didiot en Raus te blijven, vorig jaar bleef Riet ook bij mij en Didiot.
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet doen..... blijkbaar ken je me dus toch niet zo goed.
Ik heb nog nooit meer dan een kort stukje gezien van Ghostrider.quote:Ik wens niet geasocieërd te worden met Ghostrider![]()
Blijkbaar worden dingen heel anders opgevat dan dat ze bedoeld zijn van mij...
ik begrijp je heel goed hoor,quote:Op donderdag 16 december 2004 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Typ in het Chinees ofzo of begrijp je me nou echt niet.
Enige wat ik wil bereiken is jou iets UITLEGGEN maar blijkbaar zie je dat totaal anders.
Wanneer ik jou wou uitleggen dat dit weer niet echt geschikt is voor bochtenwerk opende je gelijk de aanval.....
Ik wil niemand wegjagen, probeer gewoon elkaar te begrijpen maar goed
Echt effe helemaal gehad met jou
Omdat je aandrong alleen de openingspagina en ik heb gelijk die mevrouw gemaild.quote:
Ach het was lekker weer.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vooral niet als 150 km heb gereden om erbij te zijnom dan iedereen kwijt te raken...
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
.... blijkbaar ken je me dus toch niet zo goed.
verstandige keus. Laat het daarbij.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en ik ga er nu mee kappen want ik wil niet topic verzieken,
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
verstandige keus. Laat het daarbij.
Houd je bek nou maar gewoonquote:Op donderdag 16 december 2004 20:23 schreef Youssef het volgende:![]()
![]()
Rietvaaaeeerder, doe asjeblieft eens niet zo arrrogant jongen. [afbeelding] Onder de FOK SC Motorclub zie ik gewoon een topic voor mensen die zich interesseren in motoren en daarover willen Slow Chatten. Dat jij vervolgens met wat mensen gaat meeten en touren is jouw goedrecht, en als ik zin heb dan kom ik lekker achter je aanrijden. Dat boeit me dus echt geen fuck want ik rij je er vast zo uit, al was het op een scooter
[afbeelding]
Je koestert een bepaalde wrok tegen me omdat ik je kennelijk heb geraakt met mijn uitspraken. Maar gelukkig wil ik de vrede bewaren en ga ik dus niet bewust adressen opzoeken van andere Fok!kers... jongen, get over it. Als ik zin heb om mee te praten of vragen te stellen zul je me hier zeker terug vinden, en anders lees ik gewoon leuk mee
DAMN!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Jij wilde alleen maar rijden en vooral niet teveel socializen las ik net nog ......................
Ach, het is niet de eerste keer dat ik je problemen zie hebben met de rust in een topic bewaren. Getuige je 3 bans op motor-forum. De mazzel ja, en vergeet mijn achterwiel niet te kussen als ik weer eens voorbijknal omdat jij zogenaamd een gevorderde rijder bent.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zie je, NIEMAND leest hier goed......... om de schijt van te krijgen, werkelijk. Ik zei dus, tuurlijk is een beetje ouwehoeren leuk, maar om nou uren op een terras te gaan zittenHet hoofddoel blijft motorrijden......
Ik heb nergens gezegd dat ik alleen maar wil rijden.
Ok, het lijkt me nu heel verstandig als ik de pc UIT zet en voorlopig ff niet meer reageer.
Mazzel.
ik heb nog nooit gezien dat er ingegrepen is door een mod hierquote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
goed aangezien het doorgaat verbaas je er niet op als er nog een keer een slotje op dit topic of andere komt als het zo doorgaat
kun je nagaan hoe soepel we zijn geweestquote:Op donderdag 16 december 2004 20:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gezien dat er ingegrepen is door een mod hier![]()
wij hebben regelmatig een relletje hier en lossen dat meestal gewoon zelf op,![]()
Jullie zaten gewoon mee te genieten ?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe soepel we zijn geweest![]()
maar als het doorgaat met mekaar flamen en andere/nieuwe posters zo behandelen wordt er een keer wel ingegrepen
Ik denk dat Rietvaerder gewoon een kloon is van een gefrustreerde autorijdende modje die onrust onder de motorleden probeert te verspreiden.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jullie zaten gewoon mee te genieten ?![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
goed aangezien het doorgaat verbaas je er niet op als er nog een keer een slotje op dit topic of andere komt als het zo doorgaat
hou het zelf gewoon in de hand, allemaal......quote:Op donderdag 16 december 2004 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als iemand ruzie gaat maken dan moet het hele topic op slot?
Dat vind ik niet fair voor de andere users.![]()
Wij hebben net zo goed een doorlopende serie als de PTA SC's.![]()
Youssef zegt trouwens niet zulke leuke dingen tegen Riet, maar al te veel vuur kan ik er niet vinden.
Volgens mij is het allemaal met een knipoog. Jammer dat Riet altijd alles zwart/wit ziet.
En daar bedoel ik niet alleen de gesprekken met bovenstaande Fokker! mee.
LOLquote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
Hij heeft weer geoefend hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Makster, MotoGP2? Catalunya?
De Wattusquote:Op donderdag 16 december 2004 22:21 schreef Rietvaerder het volgende:
The Two 1337 Dudes
Meneertje mod, kom eens wat vaker langs hier en zie hoe elk conflict uiteindelijk vanzelf opgelost wordt.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:51 schreef ThaFreak het volgende:
hou het zelf gewoon in de hand, allemaal......
laat je niet zo snel opstoken met de nodige flames heen en weer en dan is er niets aan de hand.....
en onthoud dat het een publiek forum is dus iedereen hier kan posten zonder direct doodgeflamed moet worden.....
zo snel gaat het topic ook niet op slot hoor maar we blijven niet aan de gang met het tollereren van flames en topicvervuiling......
Amen to that Brotherquote:Op vrijdag 17 december 2004 08:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Meneertje mod, kom eens wat vaker langs hier en zie hoe elk conflict uiteindelijk vanzelf opgelost wordt.![]()
Actie ondernemen is in het geheel niet nodig dus ontspan, lurk een beetje mee hier en ga als je je hierover moet opwinden lekker een dik boek lezen ipv bij een miniem relletje je hierin te mengen.![]()
Mogguh chefquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy heb je je oude icoon verkocht?
Klik!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:26 schreef Patrick281 het volgende:
Ik probeer mij een beetje in te werken in M-F want ik heb het een beetje gehad hier.
Maar echt makkelijk is het niet om je vertrouwde stekkie te verlaten.![]()
Affijn zal weinig meer posten.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
<censuur>
Edit es... ik heb hem ook ge-editquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis .. heb er niets meer aan toe te voegen.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hehe,
Zelf allerlei dingen posten om de sfeer te verneuken, en dan weer zeggen dat je het jammer vind als het zo zo eindigen.... wat ben je dan...
een....
Schijnheil. [afbeelding]
ik heb al stappen ondernomen, dit kan gewoon niet meer,quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis .. heb er niets meer aan toe te voegen.
Dat beloof je iedere keer, dus daar geloof ik ook niet meer in ( en er is bewijs genoeg van)quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Zullen we afspreken Mercy, dat wij elkaar in het vervolg gewoon COMPLEET negeren. Lijkt me het beste.
Oh je hebt al stappen ondernomen zie ik, grote jongen, blijkbaar kan je het zelf niet oplossen. Way to go
Och jee... nog zo 1 die geilt op rellenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:52 schreef hollander172 het volgende:
Weer de rel gemist, kutverkoudheid.
Nee hoor je ben zeker niet de enige,quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:02 schreef stinkie het volgende:
Ben ik de enige die het hier steeds meer een baggerzooitje vind worden
Tuurlijk mag je je mening wel geven. Daarom mag Mercy dat toch ook? Ik hoopte alleen dat je uit mijn tekst zou begrijpen dat het niet leuk is om iedere dag te moeten horen dat je minder welkom bent dan de anderen. Een mening geven mag wel, maar om iedere dag zoiets te moeten herhalen is wat overdreven of niet?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Blame Riet
Blijkbaar mag je niet zeggen dat je wilt hier of wat je het leukst vindt. Dat je sommige mensen meer mag dan andere dat blijf je toch houden, als ik zeg dat ik het leuk vind om met kleinere groepjes te rijden dan doe ik dat tochSimpel... is niets meer dan een mening.
Enne, motorrijden zoals ik wil doe ik altijd, heb nooit anders gedaan...
Ja dat is jammer. Maar ik heb inmiddels mijn eerste meet er op zitten. Ik vond het gewoon super geweldig om met dit clubje te rijden. Het was heel gezellig en naar mijn mening hebben we heerlijk gereden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:21 schreef stinkie het volgende:
In het begin vond ik het jammer dat ik die meets of misliep of niet kon. Nu ben ik er denk ik redelijk blij om, gezien het gezeik er steeds omheen. Als iemand met maar 2 of 3 man wil rijden moet ie dat vooral doen, maar ik vraag me wel af wat je dan op een forum als dit wil doen, want het enige wat ik hier steeds tegenkom is een hoop incrowd gelul of gejank in de categorie 'hij pest me'
Ik kom hier gewoon omdat er een aantal mensen zijn die ik mag. Is dat zo raarquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:21 schreef stinkie het volgende:
In het begin vond ik het jammer dat ik die meets of misliep of niet kon. Nu ben ik er denk ik redelijk blij om, gezien het gezeik er steeds omheen. Als iemand met maar 2 of 3 man wil rijden moet ie dat vooral doen, maar ik vraag me wel af wat je dan op een forum als dit wil doen, want het enige wat ik hier steeds tegenkom is een hoop incrowd gelul of gejank in de categorie 'hij pest me'
ongetwijfeld, maar ik denk niet dat ik het op mijn geweten wil hebben dat Riet niet eens lekker kan doorgassenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat is jammer. Maar ik heb inmiddels mijn eerste meet er op zitten. Ik vond het gewoon super geweldig om met dit clubje te rijden. Het was heel gezellig en naar mijn mening hebben we heerlijk gereden.![]()
Ik wil daar nog even aan toevoegen het was zeker gezellig en leukquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat is jammer. Maar ik heb inmiddels mijn eerste meet er op zitten. Ik vond het gewoon super geweldig om met dit clubje te rijden. Het was heel gezellig en naar mijn mening hebben we heerlijk gereden.![]()
Zou jammer zijn om daarom niet mee te meetenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar ik denk niet dat ik het op mijn geweten wil hebben dat Riet niet eens lekker kan doorgassen
Ongelovelijk..... DAMN.... zijn jullie nu echt zo dom of kunnen jullie gewoon niet lezenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar ik denk niet dat ik het op mijn geweten wil hebben dat Riet niet eens lekker kan doorgassen
Nee lul, tis weer de manier waarop je het brengt, ja kan niet doorgassen 'door die beginners' Zitten de gladde stukken soms alleen onder hun motor?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ongelovelijk..... DAMN.... zijn jullie nu echt zo dom of kunnen jullie gewoon niet lezen
Zal het proberen in kleuterschool taal proberen uit te leggen ok?
In de herst is hard rijden gevaarlijk, want dan is het glad en kan je vallen met de motor. Dus je moet langzaam rijden.
In de zomer kan je sneller rijden omdat het dan droog is en niet zo glad en dan val je niet zo snel.
O ja, alsof ik de enige ben die klaagt over niet kunnen gassen
Als je nou eerst eens een tijdje mee lurkt dan kom je al snel iets te weten over de "vrijdagmiddagrel", reetje kan gewoon geen klok kijken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:44 schreef Tjabbo het volgende:
hier weer een meneertje de mod die toch maar even om de hoek kijkt omdat e.e.a. blijkbaar niet vanzelf oplost.
Ja ik dacht, ik doe ff gezellig mee aan de 'traditie'quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens een tijdje mee lurkt dan kom je al snel iets te weten over de "vrijdagmiddagrel", reetje kan gewoon geen klok kijken.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens een tijdje mee lurkt dan kom je al snel iets te weten over de "vrijdagmiddagrel", reetje kan gewoon geen klok kijken.
Bierquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij zit op de bank met een zak chips & cola lekker mee te lurken ?
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:59 schreef Tjabbo het volgende:
Ja ik dacht, ik doe ff gezellig mee aan de 'traditie'
Ik wil nog even wat zeggen.quote:En nu weer offtopic
Ik heb dit jaar aan 10 meetings meegedaan en ik had er niet 1 willen missen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:21 schreef stinkie het volgende:
Wel toevallig dat het precies de mensen zijn die jou het vuur niet aan de schenen leggen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind het ook leuk om met de hele club te rijden, ik heb tegen niemand iets. Heb enkeld gezegd dat ik het leuker vind om op zn tijd met een ''sneller groepje'' te rijden... meer niet.
Wat mij dwars zit is dat ik gewoon COMPLEET verkeerd begrepen word, niets is irritanter
Hoe dat zo dan? Je kan jezelf natuurlijk ook te serieus nemen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is geen rel meer maar dit is wel serieus...
Omdat jij nog nooit mee ons mee geweest ben, met Makster, mij, OPM en PatMquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat het precies de mensen zijn die jou het vuur niet aan de schenen leggen.
Ik ben ook voor een snel groepje, rij altijd vooraan, maar ik kom in het lijstje niet voor.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet zo vreemd van dat vuur, mensen die altijd tegen me zitten te zeiken zijn niet mn beste vrienden nee
10 algemene meetings tegen 1-2 extra meetings vind ik niet uitgaan van een totaal ander iets.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat jij nog nooit mee ons mee geweest ben, met Makster, mij, OPM en PatM
En dus? De keer dat jij werd ontmaagd is vast ook al heel lang geleden, maar maakte dat het minder lekker?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
Bovendien is dat extra'tje met PatM, OPM en Mark al heel lang geleden.
Niet met de discussie, maar met de vorm waarin de discussie was gegroeid.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, we moesten de discussie stoppen geloof ik ?
Maar ik ga niet tegen een nieuwe partner zeggen dat de eerste keer met een ander veel leuker was.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:32 schreef Rietvaerder het volgende:
En dus? De keer dat jij werd ontmaagd is vast ook al heel lang geleden, maar maakte dat het minder lekker?
Juist! Je moet altijd liegen dat het met de huidige het lekkerst is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik ga niet tegen een nieuwe partner zeggen dat de eerste keer met een ander veel leuker was.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:43 schreef hollander172 het volgende:
Juist! Je moet altijd liegen dat het met de huidige het lekkerst is.Scheelt een hoop gezeur.
Denk dat hij refereert naar de laatste rit van ons samen, naar ik me niet vergis was dat in September en toen was het inderdaad leker doorrijden. Ga ook zeker niet ontkennen dat het in het begin minder hard ging, laten we zeggen alle begin is moeilijk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik ga niet tegen een nieuwe partner zeggen dat de eerste keer met een ander veel leuker was.
Je kan niet inzien dat binnen 24 uur 2 keer posten dat je liever met Mark en OPM rijdt heel raar leest voor anderen zoals Raus zegt.
Toendertijd had OPM net zijn motor, evenals Mark dus ja die wilden kost wat kost wel extra meeten.
Kan mij trouwens niet voorstellen dat het toen hard ging zoals je zegt.![]()
Neem aan dat je onder andere mij bedoeld met de anale veer, wel makkelijk om voor andere praten. Enige reden waarom ik me zo min mogelijk in heel dit gezeik meng is omdat het me ook voor geen ene reet kan roesten. Ik heb met niemand hier een probleem, heb nog nooit iemand geflamed of af gezeken of benadeeld (bahelve patM in het begin maar dat verdiende hijquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Mijn punt in dit geval is dat Riet best een mening mag geven, maar dat het nu in dit gevalletje bad timing is.
En dat is wel een belangrijk punt vind ik, want iedereen behalve Riet en de mensen die een veer in hun reet krijgen zien dat zo.
Echt vriendelijk ging het er niet aan toe dus nu zeggen is extra olie op het veer smijten.
Zijn we toch een praatgroepje after all.
Jij, Riet en OPM .. in September .. dan zal ik dat wel gemist hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:50 schreef Makster het volgende:
Denk dat hij refereert naar de laatste rit van ons samen, naar ik me niet vergis was dat in September en toen was het inderdaad leker doorrijden.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:50 schreef Makster het volgende:
Neemt niet weg dat heel deze discussie te kansloos is, naar mijn mening dan heh
Ik weet niet wat er precies gezegd is (paar strategische edits) dus het zal me aan mijn reet roesten eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Mijn punt in dit geval is dat Riet best een mening mag geven, maar dat het nu in dit gevalletje bad timing is.
En dat is wel een belangrijk punt vind ik, want iedereen behalve Riet en de mensen die een veer in hun reet krijgen zien dat zo.
Echt vriendelijk ging het er niet aan toe dus nu zeggen is extra olie op het veer smijten.
Zijn we toch een praatgroepje after all.
Nee, ik praat niet voor anderen, ik constateer hoe een topic afgesloten wordt en een nieuwe gestart.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:56 schreef Makster het volgende:
Neem aan dat je onder andere mij bedoeld met de anale veer, wel makkelijk om voor andere praten.
Topic afgesloten en geopenendquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, ik praat niet voor anderen, ik constateer hoe een topic afgesloten wordt en een nieuwe gestart.
Visie ging over Riet.
Het is gewoon een opmerking over iets wat ik zie gebeuren waardoor Mercy zo regeert en Raus zich ook ongewenst voelt.
Verder vind ik het net zo boeiend, zal er niet wakker van liggen maar het moet wel even gezegd worden.![]()
Geloof dat ik voor het eerst eens even helemaal niets geedit heb, behalve dat bericht waar Riet om vroeg. (quote eruit gehaald)quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:57 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet niet wat er precies gezegd is (paar strategische edits) dus het zal me aan mijn reet roesten eigenlijk.![]()
Kunnen we wel afspreken dat de volgende rel gewoon weer 's middags is? Nu ligt heel mijn planning voor vandaag in de war.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:04 schreef Makster het volgende:
Maar goed, ik heb no hard feelings, zelfs niet tegen BMW rijder, wie had dat ooit gedacht
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:56 schreef Makster het volgende:
Dat ik niet zo reageren omdat riet graag met mij rijdt is wel een heel simpele conclusie
Als je hem nog hebt en het is minder glibberig buiten dan sla ik dat niet afquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En wil je nog een keer sturen met dat ding dan?
Bedoelde niet alleen jou, Mercy en reetje hadden ook geedit toch?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:07 schreef Patrick281 het volgende:
Geloof dat ik voor het eerst eens even helemaal niets geedit heb, behalve dat bericht waar Riet om vroeg. (quote eruit gehaald)
Er staat ook wel e.a. dubbel over die veren in kontjes. Maar ja ga niet editten.
Aibo's bedoel je? Nee doe mij maar een echte.quote:Ik zag net trouwens een robothond voor 2.500 euro in de krant.
Doet alles wat een echte hond ook kan -herkend zijn baasje, komt kroelen, spelen, en als je hem zat bent laad je de accu gewoon even een dagje niet bij.![]()
No offence, ik geloof dat er wel mensen zijn die nog aan zo'n ding gaan hechten ook.
Dus waardeer je lieveling maar wat extra als hij weer midden in de nacht moet plassen en poepen.![]()
Edit!Want een hond van vlees en bloed blijft toch the real thing.
maar je zal hem ook wel eens achter het behang willen plakken enzo..
Zou je dat wel doen ? ding rijd echt lekker hoor, straks wil je er ook 1quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Als je hem nog hebt en het is minder glibberig buiten dan sla ik dat niet afMaar als je hem eventueel inruilt voor een KTM mag je me gelijk bellen !!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:13 schreef Makster het volgende:
Als je hem nog hebt en het is minder glibberig buiten dan sla ik dat niet afMaar als je hem eventueel inruilt voor een KTM mag je me gelijk bellen !!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:16 schreef hollander172 het volgende:
trouwens, de hond is niet de enige die ik af en toe weleens achter het behang wil plakken.![]()
Dan denk je dat goed, ik rij ook graag met jou maar ik ga me niet met deze discussie bemoeien, dat is het enige dat ik duidelijk wil maken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik deed voor jou hoor, dacht je graag met mij reed![]()
![]()
Nee, dat bedoel ik niet jij schopt hem niet tegen de soms wat gevoelige schenen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:21 schreef Makster het volgende:
Als ik dan (in mijn optiek, die blijkbaar niet goed was) wordt beschuldigd van niet reageren omdat je mij niet tegen de schenen stoot, voel ik mij genoodzaakt daarop te reageren (damn moet ambtenaar worden
)
Nou, hele kleine kans. Ik ken maar 1 bmw die ik mooi vind en bovendien zijn ze veel te stervens duurquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen ? ding rijd echt lekker hoor, straks wil je er ook 1![]()
Ken je die dude nog met die SP-1 die hier wel eens kwam?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Nou, hele kleine kans. Ik ken maar 1 bmw die ik mooi vind en bovendien zijn ze veel te stervens duur
Is dat toevallig de K1 ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Nou, hele kleine kans. Ik ken maar 1 bmw die ik mooi vind en bovendien zijn ze veel te stervens duur
Bewust vaag doen kan ik jou afraden, als je normaal probeert te doen ben je al vaag genoegquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ken je die dude nog met die SP-1 die hier wel eens kwam?
Heeft een topic in vraag en aanbod op M-F.
Volgens mij wel jouw smaak wat'ie nu wilt.
Al blijft het onvergeefelijk het hele idee waar het nu om draait uiteindelijk. (jij zou niet zonder kunnen)
Ik blijf expres wat vaag.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet jij schopt hem niet tegen de soms wat gevoelige schenen.
OPM reageert ook niet meer nadrukkelijk met inhoud op Riet en die is nu dus ook een toffe peer. -zie topic start.
(oude topic was pure ruzie maken met Mercy en anderen, nieuwe topic is gelijk -van-de-hak-op-de-tak veren steken zoals ik al 3 keer zeg)
Het gaat er om dat discussie's soms onmogelijk gemaakt worden om te voeren omdat het dan gelijk ruzie is.
Lars, Mercy en ik zijn dan de gebeten hond.Terwijl het innitieel anders begonnen is, iemand die zich afsluit voor anderen en dingen veel te serieus opneemt.
![]()
Maar goed nu zeg ik er niets meer overr. Tenzij anderen weer doorlullen nu.![]()
K1100LTquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Kee, laten we het op het eerste en laatste houden want juist jij doet vaak alsof je het vuur ziet branden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand is de gebeten hond.... wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Nee je verziekt een forum met eeuwig gezeik over 'ik rijd lekker harder' , 'die zijn veel te langzaam' en 'die heeft pas zijn rijbewijs' en constant roepen wie je favoriete users zijn en menen dat het forum aan je toebehoort omdat je er toevallig lang bent.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar heb ik samen het forum mee opgezet, vroeger ook mot mee gehad, is nu opgelost, dus ga ik weer goed mee om. Je kan wel kwaad op elkaar blijven maar dat schiet ook niet op...... daar verziek je dus een forum mee.
Rightquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee je verziekt een forum met eeuwig gezeik over 'ik rijd lekker harder' , 'die zijn veel te langzaam' en 'die heeft pas zijn rijbewijs' en constant roepen wie je favoriete users zijn en menen dat het forum aan je toebehoort omdat je er toevallig lang bent.
En de nieuwere users hebben daar danig last van.
Hij kan ook aardig lange mailtjes tikken vandaag.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:47 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM kon toch alleen nog maar lurken las ik
Ik krijg klachten over jouquote:
toch even reageren: riet en mercy hebben beiden de grens overschreden dus is het onterecht om riet als zwarte piet af te schilderen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
btw: niemand OPM gemist ondertussen. Dat bedoel ik.![]()
alleen over riet? waarom niet over mercy? niet terechtquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik krijg klachten over jou
Final waarschuwing
Ik zit zo dit hele topic eens te bekijken en het lijkt mij verstandiger als men elkaar eventjes met rust laatquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen over riet? waarom niet over mercy? niet terecht
Je beantwoord zn vraag niet...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zit zo dit hele topic eens te bekijken en het lijkt mij verstandiger als men elkaar eventjes met rust laatEr worden dingen gezegd en daarop wordt weer gereageerd en de sfeer wordt daardoor alleen maar grimmiger
Dat lijkt me nu niet de bedoeling zo voor een meeting of wel?
lijkt mij ook maar dat was de laatste keer (toen riet een tijdje wegbleef) ook afgesproken en blijkbaar zat er nog genoeg wrok bij mercy want dat heeft een grote bijdrage geleverd aan de oorzaak van deze rel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:08 schreef nikky het volgende:
Ik zit zo dit hele topic eens te bekijken en het lijkt mij verstandiger als men elkaar eventjes met rust laatEr worden dingen gezegd en daarop wordt weer gereageerd en de sfeer wordt daardoor alleen maar grimmiger
Dat lijkt me nu niet de bedoeling zo voor een meeting of wel?
wie zegt dat er tegen mercy bv niets wordt gezegd??quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen over riet? waarom niet over mercy? niet terecht
Als jij dat nu deed was het hier vast gezelliger,quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En jij niet
Ok, en nu alle koppen dicht....
Eyquote:
natuurlijk, maar we hadden afgesproken zoals volwassen mensen dat doen om het verleden te laten zijn voor wat het was. dat is zeker niet gebeurd (zie mijn vorige post hierover)quote:Historie Riet gaat wel wat verder terug he, maar inderdaad moet ook Mercy op tijd inbinden en niet steeds doorpraten over hetzelfde.![]()
en jij moet ook zeker kappen met stoken!quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als jij dat nu deed was het hier vast gezelliger,![]()
Ik reageer er maar niet op....quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de oorzaak van de Rel is dat er iemand afgezeken werd die even kwam kijken en vertellen dat ie nieuwe motor had,quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijkt mij ook maar dat was de laatste keer (toen riet een tijdje wegbleef) ook afgesproken en blijkbaar zat er nog genoeg wrok bij mercy want dat heeft een grote bijdrage geleverd aan de oorzaak van deze rel.
dus zou ik zeggen, laat elkaar ff met rust (zoals jullie zelf ook al aangaven) en laat deze keer het verleden echt het verleden anders gebeurd dit over een tijdje nog een keer.
en ik moet jullie ass's nog wel kunnen kicken @ zolder
final warning was gericht aan riet alleen. en zo wordt riet hier afgeschilderd als degene die alles veroorzaakt hier, maar naar mijn mening zijn dat er 2 (of 3 dan incl. youssef)quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef ThaFreak het volgende:
wie zegt dat er tegen mercy bv niets wordt gezegd??
net als youssef...in mindere mate, klopt maar ook geen warning.quote:Rietvaarder daar begon het een dag geleden mee met youzeff, vorige slowchat als je het gemist hebt, gewaarschuwd, doorgaan, nogmaal gewaarschuwd en neej geen respons.
Euh sorry was niet aan het stoken,quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en jij moet ook zeker kappen met stoken!
Nou nou dat getuigd ook niet van de wil om het leuker te maken of wel dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Netjes en waardig van jequote:Op vrijdag 17 december 2004 15:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok Mods.
Ik ging gisteren wel wat tever ja tegen Youssef.... maar is ook niet helemaal onterecht, maar had misschien idd beter kunnen mailen oid ipv iedereen mee laten genieten....
Wat mij betreft laten het nu (echt) ff rusten....
Iedereen moet ff afkoelen.
dat was gedeeltelijk de oorzaak ja maar het vervolg hierop, waardoor het escaleerde was de manier waarop jij reageerde - en nu weer (1 of 2 posts terug) - je lijkt wel een bom die na lang inhouden is ontploft. en riet reageert daarop.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
de oorzaak van de Rel is dat er iemand afgezeken werd die even kwam kijken en vertellen dat ie nieuwe motor had,
en ik zei dat dat helemaal niet nodig was,
was weer veel te hard, ben ik met je eens,quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Nou nou dat getuigd ook niet van de wil om het leuker te maken of wel dan?
Waar gedonder is zijn er altijd meer, maar het is bijna geen toeval meer dat zodra er gedonder is hier, Riet er altijd wel direct bij betrokken is. En ja, dat baseer ik evenop de keren dat ik hier gedonder heb meegemaakt ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
final warning was gericht aan riet alleen. en zo wordt riet hier afgeschilderd als degene die alles veroorzaakt hier, maar naar mijn mening zijn dat er 2 (of 3 dan incl. youssef)
[..]
Helemaal waar OPMquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat was gedeeltelijk de oorzaak ja maar het vervolg hierop, waardoor het escaleerde was de manier waarop jij reageerde - en nu weer (1 of 2 posts terug) - je lijkt wel een bom die na lang inhouden is ontploft. en riet reageert daarop.
beide net zo fout bezig (geweest). punt.
en dat kan een mod niet inzien tenzij hij/zij die geschiedenis heeft meegemaakt/meegelezen. en dus kun je wel simpelweg oordelen op wat er hier en nu gebeurd (incl laatste topic) maar dat is gewoon niet fair omdat, zoals pepijn eerder aangaf, er een geschiedenis aanzit.
Wie wil dat nou niet? Maar met zulke onliners red je dat niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was weer veel te hard, ben ik met je eens,
maar wil juist dat het een gezellig clubje blijft/wordt,
met iedereen die er in/aan mee wil doen,
reken der op dat we vorige relletjes ook wel hebben meegelezen.....quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat was gedeeltelijk de oorzaak ja maar het vervolg hierop, waardoor het escaleerde was de manier waarop jij reageerde - en nu weer (1 of 2 posts terug) - je lijkt wel een bom die na lang inhouden is ontploft. en riet reageert daarop.
beide net zo fout bezig (geweest). punt.
en dat kan een mod niet inzien tenzij hij/zij die geschiedenis heeft meegemaakt/meegelezen. en dus kun je wel simpelweg oordelen op wat er hier en nu gebeurd (incl laatste topic) maar dat is gewoon niet fair omdat, zoals pepijn eerder aangaf, er een geschiedenis aanzit.
Misschien omdat ik er bijna 24/7 zit ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Waar gedonder is zijn er altijd meer, maar het is bijna geen toeval meer dat zodra er gedonder is hier, Riet er altijd wel direct bij betrokken is. En ja, dat baseer ik evenop de keren dat ik hier gedonder heb meegemaakt ja.
dus dat vind jij genoeg om er steeds bij betrokken te zijn, dan wel een deel van de oorzaak te zijn?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Misschien omdat ik er bijna 24/7 zit ?
sorry maar dat heb ik vanmorgen geprobeerd, maar werd afgewezen omdat ik aan het stoken was, en eerlijk gezegd vond ik niet dat ik aan het stoken was reageerde alleen op een steek onder water ( dat had ik misschien niet moeten doen) dat was wel weer voer voor het oplaaien van de rel,quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie wil dat nou niet? Maar met zulke onliners red je dat niet.
Als er iemand meepost die je niet zo graag mag oid. kun je diegene nog altijd negeren. Het is niet noodzakelijk om op elke post te reageren
En als jij ( of iemand anders ) vind dat iemand de boel loopt te verzieken dan kun je altijd een moderator aanspreken of een TopicReport plaatsen. Kun je zelfs nog anoniem doen ook
Een SC is bedoeld zodat je gezellig met elkaar kunt kletsen. Een soort van chat op het forum. Hou het nou met z'n allen gezellig( geldt voor iedereen )
Eensz, en hij moet dat gewoon eens goed inzien, anders zal het ook nooit echt beter worden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Waar gedonder is zijn er altijd meer, maar het is bijna geen toeval meer dat zodra er gedonder is hier, Riet er altijd wel direct bij betrokken is. En ja, dat baseer ik evenop de keren dat ik hier gedonder heb meegemaakt ja.
Nee, ik maak het af. Tis euk hoor, iedereen braaf mondje houden zodra er gedonder is en gezllig saampjes bomenknuffelen, maar die shit blijft hier steeds terugkomen. En je weet denk ik net zo goed als elk ander dat het aanwezig zijn bij een rel iets anders is dan er een veroorzaken of er aan mee doenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Als geen rel is ben ik er vaak, en dus ook als een rel is.... lijkt me vrij logisch
Maare... nu begin jij weerWe waren al gestopt hoor....
Punt.
dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:30 schreef ThaFreak het volgende:
reken der op dat we vorige relletjes ook wel hebben meegelezen.....
kan ookquote:vrolijk verder dacht ik zo en mocht er iemand weer beginnen te stoken is het verstandiger om er niet op te reageren maar een van de mods in te schakelen....
dat klopt, als er een rel is is riet 9 vd 10 keer betrokken. ook wel iets om over na te denken voor rietquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:36 schreef Patrick281 het volgende:
Eensz, en hij moet dat gewoon eens goed inzien, anders zal het ook nooit echt beter worden.
Het blijft dan een tijdbommetje. Vandaag vrienden, morgen of over 2 dagen weer ellende.
Tjee waarom heb je een GSX-600F gekocht, je lijkt mij zo'n verstandige jongen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:39 schreef stinkie het volgende:
Nee, ik maak het af. Tis euk hoor, iedereen braaf mondje houden zodra er gedonder is en gezllig saampjes bomenknuffelen, maar die shit blijft hier steeds terugkomen. En je weet denk ik net zo goed als elk ander dat het aanwezig zijn bij een rel iets anders is dan er een veroorzaken of er aan mee doen
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tjee waarom heb je een GSX-600F gekocht, je lijkt mij zo'n verstandige jongen.
Ik had wel beetje verwacht dat jij bij laatste meet ook wel van de partij zou zijn,quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:51 schreef stinkie het volgende:
[..]jij, jij, jij....
*NSB-knopje opzoekt![]()
De meets waarvan ik het op tijd wist kon ik niet, en ik heb er een paar gemist hier omdat ik het pas las als ze geweest waren, zit hier niet zoveel meer hequote:Op vrijdag 17 december 2004 15:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik had wel beetje verwacht dat jij bij laatste meet ook wel van de partij zou zijn,
je was al best vaak hier voor we het afspraken![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik had wel beetje verwacht dat jij bij laatste meet ook wel van de partij zou zijn,
je was al best vaak hier voor we het afspraken![]()
dus naar dump gaan is niet mogelijkquote:Closed to New Members
(removed) is not taking any new members, please read the announcement inside...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:01 schreef stinkie het volgende:
De meets waarvan ik het op tijd wist kon ik niet, en ik heb er een paar gemist hier omdat ik het pas las als ze geweest waren.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:01 schreef stinkie het volgende:
zit hier niet zoveel meer he
Toon mij een rel en ik toon u mijn aanwezigheidquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Smoesjes.. het is zoals ik hierboven zeg.
![]()
[..]
Maar nu voelde je geroepen om te reageren.
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Toon mij een rel en ik toon u mijn aanwezigheid![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Toon mij een rel en ik toon u mijn aanwezigheid![]()
de belofte iemand te mogen doodknuppelen doet het goed bj mij hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus als wij jou mee willen hebben op een meet moeten we eerst een rel starten ?
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
de belofte iemand te mogen doodknuppelen doet het goed bj mij hoor
Nee het was geen lurken, ik heb PTA niet zo gevolgd de laatste tijd, maar elke keer als ik toch weer kwam kijken was er gezeik over het een of ander. Sterker nog, ik krijg de indruk dat ik het meerendeel gemist heb hier, maar wat ik wel weet, is dat de periode dat Riet er niet was het hier een stuk gemoedelijker was (nofi) en dat was de reden dat ik me ermee bemoeide.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dit een schuldbekentis voor een ban?
![]()
Serieus: ik bedoelde dat je alle relletjes op de achtergrond aan het lurken was.
Je post wel eens maar niet vaak inderdaad.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Of een regenband op een R1Plakt als alstie van huis rijdt zegt de eigenaar
[afbeelding]
Kee, ik had niet anders verwacht. Maar voor de veiligheid mag het eigenlijk geen issue zijn om deze erom te leggen.Als ik zelf een bandenmachine had dan had ik er nu 1 besteld.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar op droog wegdek verdwijnt ie als sneeuw voor de zon
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ikke heb ook regenband
[afbeelding]
Volgens mij kwam hij gewoon weer eens even langs met de melding dat het dichter bij kwam. (zijn RBW/motor danquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
final warning was gericht aan riet alleen. en zo wordt riet hier afgeschilderd als degene die alles veroorzaakt hier, maar naar mijn mening zijn dat er 2 (of 3 dan incl. youssef)
Rietvaerder en ik hebben er al tonnen zand over gegooidquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:17 schreef hollander172 het volgende:
Ik zie daar niet echt wat in maar weet ook dat ie geen lieverdje is.Voor zover ik weet heeft ie niks uitgelokt en is ie om gebeurtenissen die ver achter ons liggen gebasht. Wat mij betreft is ie welkom, ik hoop dat jullie er ook allemaal zo over denken.
Ik vond dat het ook nog wel even gezegd mocht worden, wij zijn lang geleden ook niet altijd even goede vrienden geweest.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Rietvaerder en ik hebben er al tonnen zand over gegooidEn verder kwam ik in vrede dusss
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vind het echt heel spijtig dat het allemaal zo loopt. Het is zo'n domper op de gezelligheid van de meets waar ik bij was. Maar ik heb er geen zin in om hier alleen voor mezelf te posten. Over het algemeen komen er geen reacties op mijn posts. Misschien omdat ik gewoon nog geen bal verstand heb van motoren en nog niet de tijd heb gehad om er veel over te leren.
En ik vind het echt niet leuk om achteraf een hoop gezeik te horen over een meet die heel leuk is verlopen. Ik heb iedereen vol trots verteld dat ik met allemaal motormensen ga meeten en lekker scheuren over de Maasvlakte. Valt een beetje tegen dat ik dan in de categorie val die niet binnen de wensen van de club valt. Ik heb het ontzettend druk met mijn bureau, maar probeerde toch alles te volgen. Eigenlijk dacht ik hier een heel clubje leuke mensen en misschien zelfs in de toekomst goede vrienden te hebben gevonden. Ik bedoel hiermee niet dat ik een hekel heb aan iemand hier, maar ik heb blijkbaar niet gevonden wat ik zocht. Ik heb me al vanaf dag 1 op onze vakantie verheugd, maar ik vraag me af wat daarvan over is gebleven.
Ik wilde dat nog even zeggen voordat ik stop met posten. Misschien zijn de emoties momenteel wat te hoog, maar ik heb hier niet meer echt een goed gevoel bij. Ik denk liever terug aan de meets waar ik bij was en waar ik wel een heel goed gevoel over had en laat het daarbij.
Dat je van mij meestal geen reactie krijgt is vrij simpel, ik ben en blijf een botte boer en dus pas ik een beetje op bij vrouwen. (wil niemand "expres" kwetsen en dat effect schijn ik vaak te hebben bij vrouwvolk.) Is niet alleen bij jou hoor maar bij vrijwel elke vrouw die hier of IRL langskomt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vind het echt heel spijtig dat het allemaal zo loopt. Het is zo'n domper op de gezelligheid van de meets waar ik bij was. Maar ik heb er geen zin in om hier alleen voor mezelf te posten. Over het algemeen komen er geen reacties op mijn posts. Misschien omdat ik gewoon nog geen bal verstand heb van motoren en nog niet de tijd heb gehad om er veel over te leren.
We komen hier nog steeds voor de gezelligheid en het zal me echt een zorg zijn als Riet, Youssef of Mercy of wie dan ook het tijd vind om even virtueel te rollebollen met elkaar.quote:....maar ik heb blijkbaar niet gevonden wat ik zocht.
Voorbarige conclusie denk ik, ik zie ook niet in waarom je zou stoppen met posten als je er zelf nog lol in hebt.quote:Ik wilde dat nog even zeggen voordat ik stop met posten. Misschien zijn de emoties momenteel wat te hoog, maar ik heb hier niet meer echt een goed gevoel bij. Ik denk liever terug aan de meets waar ik bij was en waar ik wel een heel goed gevoel over had en laat het daarbij.
en weer een loze edit om het geheel wat overzichtelijker te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:06 schreef Didiot het volgende:
ik heb je mail adres niet, vandaar
Ik heb al een mailtje van 'm gehad. En een mailtje is weer terug onderwegquote:
Wil je msn even aanzetten ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:19 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik heb al een mailtje van 'm gehad. En een mailtje is weer terug onderweg
Toch bedankt
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
aangezien er anders niemand zou reageren op jouw post zal ik wel iets zeggen,
Wat ik zit ik dan net te postenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
aangezien er anders niemand zou reageren op jouw post zal ik wel iets zeggen,
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je dan mede aan je vriendje te danken vrees ik.
Jammer dat je stopt met posten hier, want het nieuwe jaar heeft vast weer zat meets. Beetje onder het mom van niet lullen maar rijeAlthans dat hoop ik.
Waarom val je niet binnen de wensen van de club? Heb ik nergens gelezen.... je kan het ook té serieus opvatten natuurlijk. Heb alleen gezegd dat ik in de zomer toch af en toe wel ff serieus wil rijden met wat mensenEn daarbij telkens wachten op andere mensen is niet echt optimaal. Maar goed, daar moeten we dan gewoon een oplossing voor vinden vind ik.
Ik wist ook niet dat je zo gehecht was zeg maar aan deze club, klinkt alsof het veel voor je betekend. Als ik eerlijk ben vind ik het wel aardig om te rijden met jullie maar zo erg als jij klam ik mezelf er niet aan vast..
De Fok! Motorvakantie, tja, wat daarvan is overgebleven moeten we nog zien, ik denk dat het wel goedkomt weer
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
raus: wat een drastische conclusie, zegen zoals jij het schetst (zoveel gezeik na een leuke meet) is wel erg overdreven hoor.
mijn meningverschil met riet is, zoals altijd eigenlijk, gebaseerd op een misverstand en helemaal niet zo zwaarwegend als het uiteindelijk werd. en tijdens deze rel zijn er dingen in het algemeen gezegd die jij relateert aan de laatste meet...en daar zit je dus een klein beetje heel erg naast
riet doelde helemaal niet op de laatste meet als hij het had over lekker doorrijden, als iemand achter bleef op die meet op de lange stukken asfalt was hij het wel met zijn 25Kw. en volgens mij probeerde hij dat duidelijk te maken maar hij werd telkens een hoek ingedrukt waar hij niet uitkwam.
en nu zeg jij: het was een hartstikke leuke meet zondag op de maasvlakte, maar blijkbaar ben ik niet 1 vd gewenste personen. en dat bedoel ik met dat je er naast zatriet bedoelde dat echt in het algemeen en vooral ook als het weer beter is want lekker doorrijden op dit moment kan gevaarlijk zijn (heeft ie ook proberen te zeggen zelfs met plaatjes).
dus: ik zou zeggen trek het je allemaal niet zo persoonlijk aan en ook niet naar je toe want het was erg leuk zondag en jij reed gewoon hartstikke goedzoals riet zei na de meet: je laat je niet opnaaien en daarmee bezit je al een hele goede eigenschap om een hele goede motorrijdster te worden
ik hoop dat we in de toekomst gewoon kunnen blijven meeten want toen ik aan mijn rbw begon had ik niet kunnen bedenken dat 2004 zo'n![]()
jaar zou worden met de Fok MC!!
W00tquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
Max Biaggi op een SuperMotard! Klik!
En Rossi is ook al gesignaleerd!![]()
[afbeelding]
Ja echt boeie man.....quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Microscopisch gezien moet je olie als heel veel moleculair kleine balletjes zien die samengedrukt worden door de mechanische druk en hitte van het motorblok.
Dat balletje verliest langzaam zijn smerende en schoonhoudende eigenschappen.
Is er dus veel belasting, dan zal het balletje ook sneller zijn samenstelling verliezen en uit elkaar vallen.
Een levensduur op papier zoals andere slijtage delen van je motor dat bestaat gewoon niet voor olie.
En een achterband of ketting kan je nog zelf vaststellen als deze weer eens veel te snel versleten is.
(met kettingen deed je iets van de helft tot driekwart dan wat de fabrikant voorschreef toch?)
Aan olie kan je geen ruk zien, zelfs zwarte olie kan nog bijna net zo goed zijn als goud blinkende.
Maar wanneer is de olie echt op? dan houd je wel de voorschriften van de fabrikant aan.
* Mevrouw A rijdt iedere ochtend met haar Bandit naar kantoor met een hele rustige snelheid.
Ze komt nooit boven de 5-6.000 Rpm.
* Meneer B is een lichte wegpiraat, maakt soms burn outs bij meetings(motor staat stil en krijgt bijna geen koeling), trekt de motor vaak lekker vol door met optrekken tot 8-9.000 Rpm en soms nog verder, zet zijn ontsteking wel eens uit voor wat lekkere knallen uit zijn uitlaat terwijl hij 120 km/u door de tunnel rijdt..
Nee in beide gevallen veroudert de olie even langzaam.![]()
Ik spreek maar heel weinig talen hoor. Lezen kan ik er wel vrij veel maar ook niet perfect.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal me niks verbazen als jij alle talen beheerstWandelende encyclopedie + alle talen rijk
Ben je een soort wonderkind?
Niet echt een goede discussie he zo.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:
..
anders dan mail je hem wat je posten wil, en dan gaat OPM het voor je plaatsenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je hoe blij ik ben dit te lezen, eindelijk iemand me mij snapt
Zo zit het dus en niet anders....
Jij snapt er nog niks van he?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
anders dan mail je hem wat je posten wil, en dan gaat OPM het voor je plaatsen![]()
Ik ben ook geen mod geworden omdat ik zo slim ben, ik vond die knopjes gewoon coolquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij snapt er nog niks van he?
Geeft niet, je bent net mod dus je hebt nog redelijk wat "ruimte" over.
Zet die even in je sig, zal je een hoop ellende besparen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik ben ook geen mod geworden omdat ik zo slim ben, ik vond die knopjes gewoon cool![]()
Goed om te horenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:30 schreef RB het volgende:
Update
Heb contact met Luc gehad. Alles is goed...... hij is druk doende met solliciteren dus weinig tijd om wat dan ook op de pc te doen maar hij zou wat laten horen als er nieuws is omtrent een nieuwe baan.![]()
ik ga nog veel meer ellende veroorzakenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zet die even in je sig, zal je een hoop ellende besparen.
Das een goeiequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
anders dan mail je hem wat je posten wil, en dan gaat OPM het voor je plaatsen![]()
Ellende is ons niet vreemd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik ga nog veel meer ellende veroorzaken
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef Didiot het volgende:
[..]
Precies, wij zijn gezegend met Rietvaerder...
Volgens mij was Zweeds voor ons kaaskoppen makkelijk te lezen, kan ook Deens geweest zijn, maar die noordelijke talen zijn niet zo moeilijk op zichquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik spreek maar heel weinig talen hoor. Lezen kan ik er wel vrij veel maar ook niet perfect.
Een wonderkind ben ik allerminst, ooit eens 134 punten gescoord bij een IQ test dus dat is ook vrij teleurstellend. Vraag me af wat daar nog van over is na al dat gezuip van me de laatste jaren.![]()
Rietvaerder zorgt voor goedlopende topicsquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef Didiot het volgende:
[..]
Precies, wij zijn gezegend met Rietvaerder...
is mij niet ontgaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:36 schreef hollander172 het volgende:
Even wat ander "nieuws".
Heb me net echt rot zitten lachen, het zal jullie allemaal ontgaan zijn maar de laatste paar dagen zijn er talloze sites uit de lucht gehaald die illegaal films e.d. aanbieden.
dat schiet ook lekker opquote:Overigens is er overal paniek uitgebroken onder de gebruikers van die sites maar echt gefundamenteerd is dat niet. Lekker blijven downloaden dus.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:42 schreef RB het volgende:
Mercy wat zie ik, heb je de VFR ingeruild?![]()
Echt wel,quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze nieuwe motor stuurt een stukkie beter dan de oude.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Om nog even op de Twin keuze terug te komen Pepijn
Wat dacht je van een TRX850 dan, ook niet al te duur
quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pep
is het al gelukt met jouw software probleem ?
quote:
Wat heb je gekocht dan? Heb ik daar over overheen gelezen..quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hebben net pakje van Louis binnen,![]()
vanavond zal ik even foto posten, van resultaat,
Zijn I.E blijft hangen voordat hij een nieuw venster opent bij het klikken op een url .quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik gebruik ook al een tijdje FireFox
Maare, ja, ik vind dat stuurkuipje niet echt mooi.... maar schijnt wel ok te sturen
Toch per ongeluk weer I.E. opgestart.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel voordelen.......... popup blocker, beveiliging tegen spyware etc
En de bug op Fok! icm SP2 heb je geen last meer van....
Net 20 keer met Nick je spelletje zitten spelen, en eigenlijk is hij is niet meer te stoppen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
Zo ga ik de volgende zomer in met Nick.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Samen 4.000 euro.
Was ik daar maar wat eerder achter gekomen, dan had ik nog 6.000 euro over gehad voor een R6 ofzo.![]()
(en dan ook nog de Fiero kunnen kopen)
dezelfde met nieuwe band,quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:13 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
morgen
![]()
Wat voor eentje is het geworden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |