Dat je van mij meestal geen reactie krijgt is vrij simpel, ik ben en blijf een botte boer en dus pas ik een beetje op bij vrouwen. (wil niemand "expres" kwetsen en dat effect schijn ik vaak te hebben bij vrouwvolk.) Is niet alleen bij jou hoor maar bij vrijwel elke vrouw die hier of IRL langskomt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vind het echt heel spijtig dat het allemaal zo loopt. Het is zo'n domper op de gezelligheid van de meets waar ik bij was. Maar ik heb er geen zin in om hier alleen voor mezelf te posten. Over het algemeen komen er geen reacties op mijn posts. Misschien omdat ik gewoon nog geen bal verstand heb van motoren en nog niet de tijd heb gehad om er veel over te leren.
We komen hier nog steeds voor de gezelligheid en het zal me echt een zorg zijn als Riet, Youssef of Mercy of wie dan ook het tijd vind om even virtueel te rollebollen met elkaar.quote:....maar ik heb blijkbaar niet gevonden wat ik zocht.
Voorbarige conclusie denk ik, ik zie ook niet in waarom je zou stoppen met posten als je er zelf nog lol in hebt.quote:Ik wilde dat nog even zeggen voordat ik stop met posten. Misschien zijn de emoties momenteel wat te hoog, maar ik heb hier niet meer echt een goed gevoel bij. Ik denk liever terug aan de meets waar ik bij was en waar ik wel een heel goed gevoel over had en laat het daarbij.
en weer een loze edit om het geheel wat overzichtelijker te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:06 schreef Didiot het volgende:
ik heb je mail adres niet, vandaar
Ik heb al een mailtje van 'm gehad. En een mailtje is weer terug onderwegquote:
Wil je msn even aanzetten ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:19 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik heb al een mailtje van 'm gehad. En een mailtje is weer terug onderweg
Toch bedankt
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
aangezien er anders niemand zou reageren op jouw post zal ik wel iets zeggen,
Wat ik zit ik dan net te postenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
aangezien er anders niemand zou reageren op jouw post zal ik wel iets zeggen,
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je dan mede aan je vriendje te danken vrees ik.
Jammer dat je stopt met posten hier, want het nieuwe jaar heeft vast weer zat meets. Beetje onder het mom van niet lullen maar rijeAlthans dat hoop ik.
Waarom val je niet binnen de wensen van de club? Heb ik nergens gelezen.... je kan het ook té serieus opvatten natuurlijk. Heb alleen gezegd dat ik in de zomer toch af en toe wel ff serieus wil rijden met wat mensenEn daarbij telkens wachten op andere mensen is niet echt optimaal. Maar goed, daar moeten we dan gewoon een oplossing voor vinden vind ik.
Ik wist ook niet dat je zo gehecht was zeg maar aan deze club, klinkt alsof het veel voor je betekend. Als ik eerlijk ben vind ik het wel aardig om te rijden met jullie maar zo erg als jij klam ik mezelf er niet aan vast..
De Fok! Motorvakantie, tja, wat daarvan is overgebleven moeten we nog zien, ik denk dat het wel goedkomt weer
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
raus: wat een drastische conclusie, zegen zoals jij het schetst (zoveel gezeik na een leuke meet) is wel erg overdreven hoor.
mijn meningverschil met riet is, zoals altijd eigenlijk, gebaseerd op een misverstand en helemaal niet zo zwaarwegend als het uiteindelijk werd. en tijdens deze rel zijn er dingen in het algemeen gezegd die jij relateert aan de laatste meet...en daar zit je dus een klein beetje heel erg naast
riet doelde helemaal niet op de laatste meet als hij het had over lekker doorrijden, als iemand achter bleef op die meet op de lange stukken asfalt was hij het wel met zijn 25Kw. en volgens mij probeerde hij dat duidelijk te maken maar hij werd telkens een hoek ingedrukt waar hij niet uitkwam.
en nu zeg jij: het was een hartstikke leuke meet zondag op de maasvlakte, maar blijkbaar ben ik niet 1 vd gewenste personen. en dat bedoel ik met dat je er naast zatriet bedoelde dat echt in het algemeen en vooral ook als het weer beter is want lekker doorrijden op dit moment kan gevaarlijk zijn (heeft ie ook proberen te zeggen zelfs met plaatjes).
dus: ik zou zeggen trek het je allemaal niet zo persoonlijk aan en ook niet naar je toe want het was erg leuk zondag en jij reed gewoon hartstikke goedzoals riet zei na de meet: je laat je niet opnaaien en daarmee bezit je al een hele goede eigenschap om een hele goede motorrijdster te worden
ik hoop dat we in de toekomst gewoon kunnen blijven meeten want toen ik aan mijn rbw begon had ik niet kunnen bedenken dat 2004 zo'n![]()
jaar zou worden met de Fok MC!!
W00tquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
Max Biaggi op een SuperMotard! Klik!
En Rossi is ook al gesignaleerd!![]()
[afbeelding]
Ja echt boeie man.....quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Microscopisch gezien moet je olie als heel veel moleculair kleine balletjes zien die samengedrukt worden door de mechanische druk en hitte van het motorblok.
Dat balletje verliest langzaam zijn smerende en schoonhoudende eigenschappen.
Is er dus veel belasting, dan zal het balletje ook sneller zijn samenstelling verliezen en uit elkaar vallen.
Een levensduur op papier zoals andere slijtage delen van je motor dat bestaat gewoon niet voor olie.
En een achterband of ketting kan je nog zelf vaststellen als deze weer eens veel te snel versleten is.
(met kettingen deed je iets van de helft tot driekwart dan wat de fabrikant voorschreef toch?)
Aan olie kan je geen ruk zien, zelfs zwarte olie kan nog bijna net zo goed zijn als goud blinkende.
Maar wanneer is de olie echt op? dan houd je wel de voorschriften van de fabrikant aan.
* Mevrouw A rijdt iedere ochtend met haar Bandit naar kantoor met een hele rustige snelheid.
Ze komt nooit boven de 5-6.000 Rpm.
* Meneer B is een lichte wegpiraat, maakt soms burn outs bij meetings(motor staat stil en krijgt bijna geen koeling), trekt de motor vaak lekker vol door met optrekken tot 8-9.000 Rpm en soms nog verder, zet zijn ontsteking wel eens uit voor wat lekkere knallen uit zijn uitlaat terwijl hij 120 km/u door de tunnel rijdt..
Nee in beide gevallen veroudert de olie even langzaam.![]()
Ik spreek maar heel weinig talen hoor. Lezen kan ik er wel vrij veel maar ook niet perfect.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal me niks verbazen als jij alle talen beheerstWandelende encyclopedie + alle talen rijk
Ben je een soort wonderkind?
Niet echt een goede discussie he zo.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:
..
anders dan mail je hem wat je posten wil, en dan gaat OPM het voor je plaatsenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je hoe blij ik ben dit te lezen, eindelijk iemand me mij snapt
Zo zit het dus en niet anders....
Jij snapt er nog niks van he?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
anders dan mail je hem wat je posten wil, en dan gaat OPM het voor je plaatsen![]()
Ik ben ook geen mod geworden omdat ik zo slim ben, ik vond die knopjes gewoon coolquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij snapt er nog niks van he?
Geeft niet, je bent net mod dus je hebt nog redelijk wat "ruimte" over.
Zet die even in je sig, zal je een hoop ellende besparen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik ben ook geen mod geworden omdat ik zo slim ben, ik vond die knopjes gewoon cool![]()
Goed om te horenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:30 schreef RB het volgende:
Update
Heb contact met Luc gehad. Alles is goed...... hij is druk doende met solliciteren dus weinig tijd om wat dan ook op de pc te doen maar hij zou wat laten horen als er nieuws is omtrent een nieuwe baan.![]()
ik ga nog veel meer ellende veroorzakenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zet die even in je sig, zal je een hoop ellende besparen.
Das een goeiequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
anders dan mail je hem wat je posten wil, en dan gaat OPM het voor je plaatsen![]()
Ellende is ons niet vreemd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik ga nog veel meer ellende veroorzaken
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef Didiot het volgende:
[..]
Precies, wij zijn gezegend met Rietvaerder...
Volgens mij was Zweeds voor ons kaaskoppen makkelijk te lezen, kan ook Deens geweest zijn, maar die noordelijke talen zijn niet zo moeilijk op zichquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik spreek maar heel weinig talen hoor. Lezen kan ik er wel vrij veel maar ook niet perfect.
Een wonderkind ben ik allerminst, ooit eens 134 punten gescoord bij een IQ test dus dat is ook vrij teleurstellend. Vraag me af wat daar nog van over is na al dat gezuip van me de laatste jaren.![]()
Rietvaerder zorgt voor goedlopende topicsquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef Didiot het volgende:
[..]
Precies, wij zijn gezegend met Rietvaerder...
is mij niet ontgaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:36 schreef hollander172 het volgende:
Even wat ander "nieuws".
Heb me net echt rot zitten lachen, het zal jullie allemaal ontgaan zijn maar de laatste paar dagen zijn er talloze sites uit de lucht gehaald die illegaal films e.d. aanbieden.
dat schiet ook lekker opquote:Overigens is er overal paniek uitgebroken onder de gebruikers van die sites maar echt gefundamenteerd is dat niet. Lekker blijven downloaden dus.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:42 schreef RB het volgende:
Mercy wat zie ik, heb je de VFR ingeruild?![]()
Echt wel,quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze nieuwe motor stuurt een stukkie beter dan de oude.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Om nog even op de Twin keuze terug te komen Pepijn
Wat dacht je van een TRX850 dan, ook niet al te duur
quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pep
is het al gelukt met jouw software probleem ?
quote:
Wat heb je gekocht dan? Heb ik daar over overheen gelezen..quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hebben net pakje van Louis binnen,![]()
vanavond zal ik even foto posten, van resultaat,
Zijn I.E blijft hangen voordat hij een nieuw venster opent bij het klikken op een url .quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik gebruik ook al een tijdje FireFox
Maare, ja, ik vind dat stuurkuipje niet echt mooi.... maar schijnt wel ok te sturen
Toch per ongeluk weer I.E. opgestart.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel voordelen.......... popup blocker, beveiliging tegen spyware etc
En de bug op Fok! icm SP2 heb je geen last meer van....
Net 20 keer met Nick je spelletje zitten spelen, en eigenlijk is hij is niet meer te stoppen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
Zo ga ik de volgende zomer in met Nick.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Samen 4.000 euro.
Was ik daar maar wat eerder achter gekomen, dan had ik nog 6.000 euro over gehad voor een R6 ofzo.![]()
(en dan ook nog de Fiero kunnen kopen)
dezelfde met nieuwe band,quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:13 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
morgen
![]()
Wat voor eentje is het geworden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |