Ellende is ons niet vreemd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik ga nog veel meer ellende veroorzaken
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef Didiot het volgende:
[..]
Precies, wij zijn gezegend met Rietvaerder...
Volgens mij was Zweeds voor ons kaaskoppen makkelijk te lezen, kan ook Deens geweest zijn, maar die noordelijke talen zijn niet zo moeilijk op zichquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik spreek maar heel weinig talen hoor. Lezen kan ik er wel vrij veel maar ook niet perfect.
Een wonderkind ben ik allerminst, ooit eens 134 punten gescoord bij een IQ test dus dat is ook vrij teleurstellend. Vraag me af wat daar nog van over is na al dat gezuip van me de laatste jaren.![]()
Rietvaerder zorgt voor goedlopende topicsquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef Didiot het volgende:
[..]
Precies, wij zijn gezegend met Rietvaerder...
is mij niet ontgaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:36 schreef hollander172 het volgende:
Even wat ander "nieuws".
Heb me net echt rot zitten lachen, het zal jullie allemaal ontgaan zijn maar de laatste paar dagen zijn er talloze sites uit de lucht gehaald die illegaal films e.d. aanbieden.
dat schiet ook lekker opquote:Overigens is er overal paniek uitgebroken onder de gebruikers van die sites maar echt gefundamenteerd is dat niet. Lekker blijven downloaden dus.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:42 schreef RB het volgende:
Mercy wat zie ik, heb je de VFR ingeruild?![]()
Echt wel,quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze nieuwe motor stuurt een stukkie beter dan de oude.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Om nog even op de Twin keuze terug te komen Pepijn
Wat dacht je van een TRX850 dan, ook niet al te duur
quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pep
is het al gelukt met jouw software probleem ?
quote:
Wat heb je gekocht dan? Heb ik daar over overheen gelezen..quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hebben net pakje van Louis binnen,![]()
vanavond zal ik even foto posten, van resultaat,
Zijn I.E blijft hangen voordat hij een nieuw venster opent bij het klikken op een url .quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik gebruik ook al een tijdje FireFox
Maare, ja, ik vind dat stuurkuipje niet echt mooi.... maar schijnt wel ok te sturen
Toch per ongeluk weer I.E. opgestart.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel voordelen.......... popup blocker, beveiliging tegen spyware etc
En de bug op Fok! icm SP2 heb je geen last meer van....
Net 20 keer met Nick je spelletje zitten spelen, en eigenlijk is hij is niet meer te stoppen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
Zo ga ik de volgende zomer in met Nick.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Samen 4.000 euro.
Was ik daar maar wat eerder achter gekomen, dan had ik nog 6.000 euro over gehad voor een R6 ofzo.![]()
(en dan ook nog de Fiero kunnen kopen)
dezelfde met nieuwe band,quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:13 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
morgen
![]()
Wat voor eentje is het geworden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |