quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Toon mij een rel en ik toon u mijn aanwezigheid![]()
de belofte iemand te mogen doodknuppelen doet het goed bj mij hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus als wij jou mee willen hebben op een meet moeten we eerst een rel starten ?
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
de belofte iemand te mogen doodknuppelen doet het goed bj mij hoor
Nee het was geen lurken, ik heb PTA niet zo gevolgd de laatste tijd, maar elke keer als ik toch weer kwam kijken was er gezeik over het een of ander. Sterker nog, ik krijg de indruk dat ik het meerendeel gemist heb hier, maar wat ik wel weet, is dat de periode dat Riet er niet was het hier een stuk gemoedelijker was (nofi) en dat was de reden dat ik me ermee bemoeide.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dit een schuldbekentis voor een ban?
![]()
Serieus: ik bedoelde dat je alle relletjes op de achtergrond aan het lurken was.
Je post wel eens maar niet vaak inderdaad.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Of een regenband op een R1Plakt als alstie van huis rijdt zegt de eigenaar
[afbeelding]
Kee, ik had niet anders verwacht. Maar voor de veiligheid mag het eigenlijk geen issue zijn om deze erom te leggen.Als ik zelf een bandenmachine had dan had ik er nu 1 besteld.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar op droog wegdek verdwijnt ie als sneeuw voor de zon
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ikke heb ook regenband
[afbeelding]
Volgens mij kwam hij gewoon weer eens even langs met de melding dat het dichter bij kwam. (zijn RBW/motor danquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
final warning was gericht aan riet alleen. en zo wordt riet hier afgeschilderd als degene die alles veroorzaakt hier, maar naar mijn mening zijn dat er 2 (of 3 dan incl. youssef)
Rietvaerder en ik hebben er al tonnen zand over gegooidquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:17 schreef hollander172 het volgende:
Ik zie daar niet echt wat in maar weet ook dat ie geen lieverdje is.Voor zover ik weet heeft ie niks uitgelokt en is ie om gebeurtenissen die ver achter ons liggen gebasht. Wat mij betreft is ie welkom, ik hoop dat jullie er ook allemaal zo over denken.
Ik vond dat het ook nog wel even gezegd mocht worden, wij zijn lang geleden ook niet altijd even goede vrienden geweest.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Rietvaerder en ik hebben er al tonnen zand over gegooidEn verder kwam ik in vrede dusss
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vind het echt heel spijtig dat het allemaal zo loopt. Het is zo'n domper op de gezelligheid van de meets waar ik bij was. Maar ik heb er geen zin in om hier alleen voor mezelf te posten. Over het algemeen komen er geen reacties op mijn posts. Misschien omdat ik gewoon nog geen bal verstand heb van motoren en nog niet de tijd heb gehad om er veel over te leren.
En ik vind het echt niet leuk om achteraf een hoop gezeik te horen over een meet die heel leuk is verlopen. Ik heb iedereen vol trots verteld dat ik met allemaal motormensen ga meeten en lekker scheuren over de Maasvlakte. Valt een beetje tegen dat ik dan in de categorie val die niet binnen de wensen van de club valt. Ik heb het ontzettend druk met mijn bureau, maar probeerde toch alles te volgen. Eigenlijk dacht ik hier een heel clubje leuke mensen en misschien zelfs in de toekomst goede vrienden te hebben gevonden. Ik bedoel hiermee niet dat ik een hekel heb aan iemand hier, maar ik heb blijkbaar niet gevonden wat ik zocht. Ik heb me al vanaf dag 1 op onze vakantie verheugd, maar ik vraag me af wat daarvan over is gebleven.
Ik wilde dat nog even zeggen voordat ik stop met posten. Misschien zijn de emoties momenteel wat te hoog, maar ik heb hier niet meer echt een goed gevoel bij. Ik denk liever terug aan de meets waar ik bij was en waar ik wel een heel goed gevoel over had en laat het daarbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |