ongetwijfeld, maar ik denk niet dat ik het op mijn geweten wil hebben dat Riet niet eens lekker kan doorgassenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat is jammer. Maar ik heb inmiddels mijn eerste meet er op zitten. Ik vond het gewoon super geweldig om met dit clubje te rijden. Het was heel gezellig en naar mijn mening hebben we heerlijk gereden.![]()
Ik wil daar nog even aan toevoegen het was zeker gezellig en leukquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat is jammer. Maar ik heb inmiddels mijn eerste meet er op zitten. Ik vond het gewoon super geweldig om met dit clubje te rijden. Het was heel gezellig en naar mijn mening hebben we heerlijk gereden.![]()
Zou jammer zijn om daarom niet mee te meetenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar ik denk niet dat ik het op mijn geweten wil hebben dat Riet niet eens lekker kan doorgassen
Ongelovelijk..... DAMN.... zijn jullie nu echt zo dom of kunnen jullie gewoon niet lezenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar ik denk niet dat ik het op mijn geweten wil hebben dat Riet niet eens lekker kan doorgassen
Nee lul, tis weer de manier waarop je het brengt, ja kan niet doorgassen 'door die beginners' Zitten de gladde stukken soms alleen onder hun motor?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ongelovelijk..... DAMN.... zijn jullie nu echt zo dom of kunnen jullie gewoon niet lezen
Zal het proberen in kleuterschool taal proberen uit te leggen ok?
In de herst is hard rijden gevaarlijk, want dan is het glad en kan je vallen met de motor. Dus je moet langzaam rijden.
In de zomer kan je sneller rijden omdat het dan droog is en niet zo glad en dan val je niet zo snel.
O ja, alsof ik de enige ben die klaagt over niet kunnen gassen
Als je nou eerst eens een tijdje mee lurkt dan kom je al snel iets te weten over de "vrijdagmiddagrel", reetje kan gewoon geen klok kijken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:44 schreef Tjabbo het volgende:
hier weer een meneertje de mod die toch maar even om de hoek kijkt omdat e.e.a. blijkbaar niet vanzelf oplost.
Ja ik dacht, ik doe ff gezellig mee aan de 'traditie'quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens een tijdje mee lurkt dan kom je al snel iets te weten over de "vrijdagmiddagrel", reetje kan gewoon geen klok kijken.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens een tijdje mee lurkt dan kom je al snel iets te weten over de "vrijdagmiddagrel", reetje kan gewoon geen klok kijken.
Bierquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij zit op de bank met een zak chips & cola lekker mee te lurken ?
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:59 schreef Tjabbo het volgende:
Ja ik dacht, ik doe ff gezellig mee aan de 'traditie'
Ik wil nog even wat zeggen.quote:En nu weer offtopic
Ik heb dit jaar aan 10 meetings meegedaan en ik had er niet 1 willen missen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:21 schreef stinkie het volgende:
In het begin vond ik het jammer dat ik die meets of misliep of niet kon. Nu ben ik er denk ik redelijk blij om, gezien het gezeik er steeds omheen. Als iemand met maar 2 of 3 man wil rijden moet ie dat vooral doen, maar ik vraag me wel af wat je dan op een forum als dit wil doen, want het enige wat ik hier steeds tegenkom is een hoop incrowd gelul of gejank in de categorie 'hij pest me'
Wel toevallig dat het precies de mensen zijn die jou het vuur niet aan de schenen leggen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind het ook leuk om met de hele club te rijden, ik heb tegen niemand iets. Heb enkeld gezegd dat ik het leuker vind om op zn tijd met een ''sneller groepje'' te rijden... meer niet.
Wat mij dwars zit is dat ik gewoon COMPLEET verkeerd begrepen word, niets is irritanter
Hoe dat zo dan? Je kan jezelf natuurlijk ook te serieus nemen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is geen rel meer maar dit is wel serieus...
Omdat jij nog nooit mee ons mee geweest ben, met Makster, mij, OPM en PatMquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat het precies de mensen zijn die jou het vuur niet aan de schenen leggen.
Ik ben ook voor een snel groepje, rij altijd vooraan, maar ik kom in het lijstje niet voor.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet zo vreemd van dat vuur, mensen die altijd tegen me zitten te zeiken zijn niet mn beste vrienden nee
10 algemene meetings tegen 1-2 extra meetings vind ik niet uitgaan van een totaal ander iets.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat jij nog nooit mee ons mee geweest ben, met Makster, mij, OPM en PatM
En dus? De keer dat jij werd ontmaagd is vast ook al heel lang geleden, maar maakte dat het minder lekker?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
Bovendien is dat extra'tje met PatM, OPM en Mark al heel lang geleden.
Niet met de discussie, maar met de vorm waarin de discussie was gegroeid.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, we moesten de discussie stoppen geloof ik ?
Maar ik ga niet tegen een nieuwe partner zeggen dat de eerste keer met een ander veel leuker was.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:32 schreef Rietvaerder het volgende:
En dus? De keer dat jij werd ontmaagd is vast ook al heel lang geleden, maar maakte dat het minder lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |