Juist! Je moet altijd liegen dat het met de huidige het lekkerst is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik ga niet tegen een nieuwe partner zeggen dat de eerste keer met een ander veel leuker was.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:43 schreef hollander172 het volgende:
Juist! Je moet altijd liegen dat het met de huidige het lekkerst is.Scheelt een hoop gezeur.
Denk dat hij refereert naar de laatste rit van ons samen, naar ik me niet vergis was dat in September en toen was het inderdaad leker doorrijden. Ga ook zeker niet ontkennen dat het in het begin minder hard ging, laten we zeggen alle begin is moeilijk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik ga niet tegen een nieuwe partner zeggen dat de eerste keer met een ander veel leuker was.
Je kan niet inzien dat binnen 24 uur 2 keer posten dat je liever met Mark en OPM rijdt heel raar leest voor anderen zoals Raus zegt.
Toendertijd had OPM net zijn motor, evenals Mark dus ja die wilden kost wat kost wel extra meeten.
Kan mij trouwens niet voorstellen dat het toen hard ging zoals je zegt.![]()
Neem aan dat je onder andere mij bedoeld met de anale veer, wel makkelijk om voor andere praten. Enige reden waarom ik me zo min mogelijk in heel dit gezeik meng is omdat het me ook voor geen ene reet kan roesten. Ik heb met niemand hier een probleem, heb nog nooit iemand geflamed of af gezeken of benadeeld (bahelve patM in het begin maar dat verdiende hijquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Mijn punt in dit geval is dat Riet best een mening mag geven, maar dat het nu in dit gevalletje bad timing is.
En dat is wel een belangrijk punt vind ik, want iedereen behalve Riet en de mensen die een veer in hun reet krijgen zien dat zo.
Echt vriendelijk ging het er niet aan toe dus nu zeggen is extra olie op het veer smijten.
Zijn we toch een praatgroepje after all.
Jij, Riet en OPM .. in September .. dan zal ik dat wel gemist hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:50 schreef Makster het volgende:
Denk dat hij refereert naar de laatste rit van ons samen, naar ik me niet vergis was dat in September en toen was het inderdaad leker doorrijden.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:50 schreef Makster het volgende:
Neemt niet weg dat heel deze discussie te kansloos is, naar mijn mening dan heh
Ik weet niet wat er precies gezegd is (paar strategische edits) dus het zal me aan mijn reet roesten eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Mijn punt in dit geval is dat Riet best een mening mag geven, maar dat het nu in dit gevalletje bad timing is.
En dat is wel een belangrijk punt vind ik, want iedereen behalve Riet en de mensen die een veer in hun reet krijgen zien dat zo.
Echt vriendelijk ging het er niet aan toe dus nu zeggen is extra olie op het veer smijten.
Zijn we toch een praatgroepje after all.
Nee, ik praat niet voor anderen, ik constateer hoe een topic afgesloten wordt en een nieuwe gestart.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:56 schreef Makster het volgende:
Neem aan dat je onder andere mij bedoeld met de anale veer, wel makkelijk om voor andere praten.
Topic afgesloten en geopenendquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, ik praat niet voor anderen, ik constateer hoe een topic afgesloten wordt en een nieuwe gestart.
Visie ging over Riet.
Het is gewoon een opmerking over iets wat ik zie gebeuren waardoor Mercy zo regeert en Raus zich ook ongewenst voelt.
Verder vind ik het net zo boeiend, zal er niet wakker van liggen maar het moet wel even gezegd worden.![]()
Geloof dat ik voor het eerst eens even helemaal niets geedit heb, behalve dat bericht waar Riet om vroeg. (quote eruit gehaald)quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:57 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet niet wat er precies gezegd is (paar strategische edits) dus het zal me aan mijn reet roesten eigenlijk.![]()
Kunnen we wel afspreken dat de volgende rel gewoon weer 's middags is? Nu ligt heel mijn planning voor vandaag in de war.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:04 schreef Makster het volgende:
Maar goed, ik heb no hard feelings, zelfs niet tegen BMW rijder, wie had dat ooit gedacht
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:56 schreef Makster het volgende:
Dat ik niet zo reageren omdat riet graag met mij rijdt is wel een heel simpele conclusie
Als je hem nog hebt en het is minder glibberig buiten dan sla ik dat niet afquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En wil je nog een keer sturen met dat ding dan?
Bedoelde niet alleen jou, Mercy en reetje hadden ook geedit toch?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:07 schreef Patrick281 het volgende:
Geloof dat ik voor het eerst eens even helemaal niets geedit heb, behalve dat bericht waar Riet om vroeg. (quote eruit gehaald)
Er staat ook wel e.a. dubbel over die veren in kontjes. Maar ja ga niet editten.
Aibo's bedoel je? Nee doe mij maar een echte.quote:Ik zag net trouwens een robothond voor 2.500 euro in de krant.
Doet alles wat een echte hond ook kan -herkend zijn baasje, komt kroelen, spelen, en als je hem zat bent laad je de accu gewoon even een dagje niet bij.![]()
No offence, ik geloof dat er wel mensen zijn die nog aan zo'n ding gaan hechten ook.
Dus waardeer je lieveling maar wat extra als hij weer midden in de nacht moet plassen en poepen.![]()
Edit!Want een hond van vlees en bloed blijft toch the real thing.
maar je zal hem ook wel eens achter het behang willen plakken enzo..
Zou je dat wel doen ? ding rijd echt lekker hoor, straks wil je er ook 1quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Als je hem nog hebt en het is minder glibberig buiten dan sla ik dat niet afMaar als je hem eventueel inruilt voor een KTM mag je me gelijk bellen !!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:13 schreef Makster het volgende:
Als je hem nog hebt en het is minder glibberig buiten dan sla ik dat niet afMaar als je hem eventueel inruilt voor een KTM mag je me gelijk bellen !!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:16 schreef hollander172 het volgende:
trouwens, de hond is niet de enige die ik af en toe weleens achter het behang wil plakken.![]()
Dan denk je dat goed, ik rij ook graag met jou maar ik ga me niet met deze discussie bemoeien, dat is het enige dat ik duidelijk wil maken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik deed voor jou hoor, dacht je graag met mij reed![]()
![]()
Nee, dat bedoel ik niet jij schopt hem niet tegen de soms wat gevoelige schenen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:21 schreef Makster het volgende:
Als ik dan (in mijn optiek, die blijkbaar niet goed was) wordt beschuldigd van niet reageren omdat je mij niet tegen de schenen stoot, voel ik mij genoodzaakt daarop te reageren (damn moet ambtenaar worden
)
Nou, hele kleine kans. Ik ken maar 1 bmw die ik mooi vind en bovendien zijn ze veel te stervens duurquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen ? ding rijd echt lekker hoor, straks wil je er ook 1![]()
Ken je die dude nog met die SP-1 die hier wel eens kwam?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Nou, hele kleine kans. Ik ken maar 1 bmw die ik mooi vind en bovendien zijn ze veel te stervens duur
Is dat toevallig de K1 ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Nou, hele kleine kans. Ik ken maar 1 bmw die ik mooi vind en bovendien zijn ze veel te stervens duur
Bewust vaag doen kan ik jou afraden, als je normaal probeert te doen ben je al vaag genoegquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ken je die dude nog met die SP-1 die hier wel eens kwam?
Heeft een topic in vraag en aanbod op M-F.
Volgens mij wel jouw smaak wat'ie nu wilt.
Al blijft het onvergeefelijk het hele idee waar het nu om draait uiteindelijk. (jij zou niet zonder kunnen)
Ik blijf expres wat vaag.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet jij schopt hem niet tegen de soms wat gevoelige schenen.
OPM reageert ook niet meer nadrukkelijk met inhoud op Riet en die is nu dus ook een toffe peer. -zie topic start.
(oude topic was pure ruzie maken met Mercy en anderen, nieuwe topic is gelijk -van-de-hak-op-de-tak veren steken zoals ik al 3 keer zeg)
Het gaat er om dat discussie's soms onmogelijk gemaakt worden om te voeren omdat het dan gelijk ruzie is.
Lars, Mercy en ik zijn dan de gebeten hond.Terwijl het innitieel anders begonnen is, iemand die zich afsluit voor anderen en dingen veel te serieus opneemt.
![]()
Maar goed nu zeg ik er niets meer overr. Tenzij anderen weer doorlullen nu.![]()
K1100LTquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |