quote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
goed aangezien het doorgaat verbaas je er niet op als er nog een keer een slotje op dit topic of andere komt als het zo doorgaat
hou het zelf gewoon in de hand, allemaal......quote:Op donderdag 16 december 2004 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als iemand ruzie gaat maken dan moet het hele topic op slot?
Dat vind ik niet fair voor de andere users.![]()
Wij hebben net zo goed een doorlopende serie als de PTA SC's.![]()
Youssef zegt trouwens niet zulke leuke dingen tegen Riet, maar al te veel vuur kan ik er niet vinden.
Volgens mij is het allemaal met een knipoog. Jammer dat Riet altijd alles zwart/wit ziet.
En daar bedoel ik niet alleen de gesprekken met bovenstaande Fokker! mee.
LOLquote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
goed aangezien het doorgaat verbaas je er niet op als er nog een keer een slotje op dit topic of andere komt als het zo doorgaat
Hij heeft weer geoefend hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Makster, MotoGP2? Catalunya?
De Wattusquote:Op donderdag 16 december 2004 22:21 schreef Rietvaerder het volgende:
The Two 1337 Dudes
Meneertje mod, kom eens wat vaker langs hier en zie hoe elk conflict uiteindelijk vanzelf opgelost wordt.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:51 schreef ThaFreak het volgende:
hou het zelf gewoon in de hand, allemaal......
laat je niet zo snel opstoken met de nodige flames heen en weer en dan is er niets aan de hand.....
en onthoud dat het een publiek forum is dus iedereen hier kan posten zonder direct doodgeflamed moet worden.....
zo snel gaat het topic ook niet op slot hoor maar we blijven niet aan de gang met het tollereren van flames en topicvervuiling......
Amen to that Brotherquote:Op vrijdag 17 december 2004 08:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Meneertje mod, kom eens wat vaker langs hier en zie hoe elk conflict uiteindelijk vanzelf opgelost wordt.![]()
Actie ondernemen is in het geheel niet nodig dus ontspan, lurk een beetje mee hier en ga als je je hierover moet opwinden lekker een dik boek lezen ipv bij een miniem relletje je hierin te mengen.![]()
Mogguh chefquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy heb je je oude icoon verkocht?
Klik!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:26 schreef Patrick281 het volgende:
Ik probeer mij een beetje in te werken in M-F want ik heb het een beetje gehad hier.
Maar echt makkelijk is het niet om je vertrouwde stekkie te verlaten.![]()
Affijn zal weinig meer posten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |