Ga je nu mij proberen weg te jagen ?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee nerd, je komt me nu echt de strot uit weet je dat, wat is jouw probleem hè. Jaloers ofzo? Wie is er nu het topic aan het verkloten hè... de start van het nieuwe topic was goed, TOT jij kwam....
Met je gezeik over dat ik smoesjes zou hebben, kijk verdomme dan uit je doppen man en zie waarom de omgeving zich niet leent voor dergelijke stunts, wat verwacht je nou van me hè, dat ik de 2e Ghostrider ben ofzo
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat verwacht je nou van me hè, dat ik de 2e Ghostrider ben ofzo
Anders moeten we inderdaad 2 cluppie's vormen als dat zo door gaat.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ga je nu mij proberen weg te jagen ?![]()
en op jouw ben ik echt niet jaloers hoor integendeel,
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, we gaan gewoon met zn 3-en rijden, Mark ik en jij![]()
ook datquote:Op donderdag 16 december 2004 19:00 schreef Patrick281 het volgende:
Maar we moesten wel voorzichtig aan doen.
klopt iddquote:OPM was wel extra safe vond ik de hele dag.
Toen wij op het eindpunt stonden duurde het meer dan 5 minuten voordat hij en mr. KLX arriveerden.![]()
Typ in het Chinees ofzo of begrijp je me nou echt niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ga je nu mij proberen weg te jagen ?![]()
en op jouw ben ik echt niet jaloers hoor integendeel,
Je reed prima OPM, je weet volgens mij goed de staat van het wegdek in te schatten..... in tegenstelling tot Mercy die mij mn demper aan de grond wilt zien rijden en weet ik wat nog meerquote:Op donderdag 16 december 2004 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook datik heb jullie tips heel serieus genomen: ik had al inderdaad alweer een tijd niet gereden en de laatste keer dat ik had gereden was het goed weer. dus ook daarom deed ik het rustig aan, plus wat kan een 400tje nu beginnen op die hele lange wegen tegen een 600, 750 en een 1100cc?
[..]
klopt iddmaar was ook om PatM ons niet uit het zicht te laten verliezen, maar ik vond het ook niet nodig om raus op te jagen: bij sommige bochten had ik best harder gekund maar het hoefde allemaal niet zo nodig. trouwens, met beter weer is het toch veel leuker
Nee het was op het tweede deel. Makster bleef er gewoon lekker bij hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook datik heb jullie tips heel serieus genomen: ik had al inderdaad alweer een tijd niet gereden en de laatste keer dat ik had gereden was het goed weer. dus ook daarom deed ik het rustig aan, plus wat kan een 400tje nu beginnen op die hele lange wegen tegen een 600, 750 en een 1100cc?
Niet doen..... blijkbaar ken je me dus toch niet zo goed.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wel .. als je de progressie doorzet met vol vermogen rijden.
![]()
Iedereen deze al gezienquote:Op donderdag 16 december 2004 19:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Echte tourfiets zo'n FJR![]()
http://www.superbike-online.cz/testy/t_fjr1300.htm
De bovenste plaatjes zijn links naar filmpjes
dit is wel een coolehttp://www.superbike-onli(...)lies/fjr/wheelie.avi
ik voel me ook niet aangevallenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef Patrick281 het volgende:
Nee het was op het tweede deel. Makster bleef er gewoon lekker bij hoor.
Maar het is geen verwijt.
vind ik wel ja, toen PatM en ik zo laat aankwamen wisten wij op een gegeven moment ook niet welke kant we op moesten en dat is niet zo leuk, vooral niet als 150 km heb gereden om erbij te zijnquote:En opzich netjes om bij Didiot en Raus te blijven, vorig jaar bleef Riet ook bij mij en Didiot.
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet doen..... blijkbaar ken je me dus toch niet zo goed.
Ik heb nog nooit meer dan een kort stukje gezien van Ghostrider.quote:Ik wens niet geasocieërd te worden met Ghostrider![]()
Blijkbaar worden dingen heel anders opgevat dan dat ze bedoeld zijn van mij...
ik begrijp je heel goed hoor,quote:Op donderdag 16 december 2004 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Typ in het Chinees ofzo of begrijp je me nou echt niet.
Enige wat ik wil bereiken is jou iets UITLEGGEN maar blijkbaar zie je dat totaal anders.
Wanneer ik jou wou uitleggen dat dit weer niet echt geschikt is voor bochtenwerk opende je gelijk de aanval.....
Ik wil niemand wegjagen, probeer gewoon elkaar te begrijpen maar goed
Echt effe helemaal gehad met jou
Omdat je aandrong alleen de openingspagina en ik heb gelijk die mevrouw gemaild.quote:
Ach het was lekker weer.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vooral niet als 150 km heb gereden om erbij te zijnom dan iedereen kwijt te raken...
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
.... blijkbaar ken je me dus toch niet zo goed.
verstandige keus. Laat het daarbij.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en ik ga er nu mee kappen want ik wil niet topic verzieken,
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
verstandige keus. Laat het daarbij.
Houd je bek nou maar gewoonquote:Op donderdag 16 december 2004 20:23 schreef Youssef het volgende:![]()
![]()
Rietvaaaeeerder, doe asjeblieft eens niet zo arrrogant jongen. [afbeelding] Onder de FOK SC Motorclub zie ik gewoon een topic voor mensen die zich interesseren in motoren en daarover willen Slow Chatten. Dat jij vervolgens met wat mensen gaat meeten en touren is jouw goedrecht, en als ik zin heb dan kom ik lekker achter je aanrijden. Dat boeit me dus echt geen fuck want ik rij je er vast zo uit, al was het op een scooter
[afbeelding]
Je koestert een bepaalde wrok tegen me omdat ik je kennelijk heb geraakt met mijn uitspraken. Maar gelukkig wil ik de vrede bewaren en ga ik dus niet bewust adressen opzoeken van andere Fok!kers... jongen, get over it. Als ik zin heb om mee te praten of vragen te stellen zul je me hier zeker terug vinden, en anders lees ik gewoon leuk mee
DAMN!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Jij wilde alleen maar rijden en vooral niet teveel socializen las ik net nog ......................
Ach, het is niet de eerste keer dat ik je problemen zie hebben met de rust in een topic bewaren. Getuige je 3 bans op motor-forum. De mazzel ja, en vergeet mijn achterwiel niet te kussen als ik weer eens voorbijknal omdat jij zogenaamd een gevorderde rijder bent.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zie je, NIEMAND leest hier goed......... om de schijt van te krijgen, werkelijk. Ik zei dus, tuurlijk is een beetje ouwehoeren leuk, maar om nou uren op een terras te gaan zittenHet hoofddoel blijft motorrijden......
Ik heb nergens gezegd dat ik alleen maar wil rijden.
Ok, het lijkt me nu heel verstandig als ik de pc UIT zet en voorlopig ff niet meer reageer.
Mazzel.
ik heb nog nooit gezien dat er ingegrepen is door een mod hierquote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
goed aangezien het doorgaat verbaas je er niet op als er nog een keer een slotje op dit topic of andere komt als het zo doorgaat
kun je nagaan hoe soepel we zijn geweestquote:Op donderdag 16 december 2004 20:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gezien dat er ingegrepen is door een mod hier![]()
wij hebben regelmatig een relletje hier en lossen dat meestal gewoon zelf op,![]()
Jullie zaten gewoon mee te genieten ?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe soepel we zijn geweest![]()
maar als het doorgaat met mekaar flamen en andere/nieuwe posters zo behandelen wordt er een keer wel ingegrepen
Ik denk dat Rietvaerder gewoon een kloon is van een gefrustreerde autorijdende modje die onrust onder de motorleden probeert te verspreiden.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jullie zaten gewoon mee te genieten ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |