quote:Op donderdag 16 december 2004 18:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En toch zit er een kern van waarheid in je post.... ik ken je wel een beetje chef
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
...wachten wij gewoon even op de rest
Wij wachten op de restquote:
als ze ons bij kunnen houdenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, we gaan gewoon met zn 3-en rijden, Mark ik en jijEn nog wat harde kerners eventueel
quote:Blijft een waardevol iets hier, die Harde Kern, of niet OPM
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Die durft met dit weer...........
is wel erg lekkerquote:
Ik reed vanochtend Hoogvliet uit en had al even een slippend achterbandje.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kan je zeggen dat het heel verradelijk is
Die moet er denk ik op de harde manier achterkomen
Deze snap ik nietquote:Op donderdag 16 december 2004 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
idd, en goed gezegd vooral
maar t zal wel de realiteit zijn
maar op zich maakt dat niks uit...wachten wij gewoon even op de rest
Misschien omdat het 3 graden was en natquote:Op donderdag 16 december 2004 18:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Deze snap ik nietik heb jou niet vooraan gezien Afgelopen zaterdag,
Wel iets van die strekking jaquote:Op donderdag 16 december 2004 18:47 schreef Rietvaerder het volgende:
"ja jongen, film ze maar hoor, die gekken, goed zo''
Toch PatM
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Nogmaals.... met dit weer kan je echt NIKS doen..
Ja dat hebben we gezien, er was nog genoeg mogelijk hoor,quote:Op donderdag 16 december 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Misschien omdat het 3 graden was en nat
Nogmaals.... met dit weer kan je echt NIKS doen..
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:00 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja iedereen achter Mark kon natuurlijk niets zien.![]()
Qua bochten genoeg mogelijk? Ik heb geen vonkende stepjes van jou gezienquote:Op donderdag 16 december 2004 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gezien, er was nog genoeg mogelijk hoor,
het was zo glad dat jouw burnout niet lukte omdat de weg te droog was,![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Qua bochten genoeg mogelijk? Ik heb geen vonkende stepjes van jou gezien![]()
Ik zal maar niks proberen met dit weer Mercy als ik jou was
Tipje...
Ik denk dat jij nog niet goed weet wat ''echt'' rijden is (qua bochten), in de zomer.. als je nu doet wat wij in de zomer doen ga je gegarandeerd HARD op je smoel
En over die burnout, gek hee, na 3x sprinten, dat je achterband dan warm is en dus teveel grip levert voor een burnout![]()
Maar goed, t zijn maar tips natuurlijk... wil niemand iets opdringen uiteraard
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
En over die burnout, gek hee, na 3x sprinten, dat je achterband dan warm is en dus teveel grip levert voor een burnout![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je Mercy, er is geen discussie meer mogelijk met jou.
Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo
En C. Ik ben jullie enterainer niet hoor of een circusartiest, als je een stuntshow wilt zien ga je maar naar Arian v Zweden
Geef ik je een tip is weer niet goed...... weetje, bekijk jij het effe, weltrusten Mercy
Ongelooflijk.....
Dan kan ik het gewoon niet. Helaas, ik heb geen motorcontrole... vergeef het me aub.... al 4 jaar kan ik het maar sinds zaterdag plots niet meerquote:Op donderdag 16 december 2004 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe doen die GP rijders dat dan met slicks.. (over grip gesproken
)
180 Pk hoeft niet want de 125 cc jongens kunnen het ook op slicks met 1/4 van dat.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
owja, misschien 40kg lichter en 180pk meer?
Zoiets?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
Zelfs met brommerraces zie je die knapen prachtige donuts doen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zoiets?
http://members.chello.nl/amridder/burn2.avi
Niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
En C. Ik ben jullie enterainer niet hoor of een circusartiest, als je een stuntshow wilt zien ga je maar naar Arian v Zweden
Kan slechts door de stoeprand heen burnen.....quote:Op donderdag 16 december 2004 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij is niet af, het is maar een driekwart donut.
Kan niks anders verzinnen..... volgens mercy ben ik gewoon een opschepper die geen burnout kan zetten, dus ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je reageert weer lekker fel, ik heb nergens gezegt dat je geen motorbeheersing hebt.
Maar de verklaring van te warme band en droog wegdek was even wat minder.![]()
Hoe durf je dat nou te zeggen ? je heb het wel tegen Rietvaerder hequote:Op donderdag 16 december 2004 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je reageert weer lekker fel, ik heb nergens gezegt dat je geen motorbeheersing hebt.
Maar de verklaring van te warme band en droog wegdek was even wat minder.![]()
Ja nu welquote:Op donderdag 16 december 2004 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
ik ben gewoon een opschepper met een heleboel lulverhalen,
Nu tevreden Mercy?
iemand moest toch achterblijven om die trage kawa de weg te wijzenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Deze snap ik nietik heb jou niet vooraan gezien Afgelopen zaterdag,
Hee nerd, je komt me nu echt de strot uit weet je dat, wat is jouw probleem hè. Jaloers ofzo? Wie is er nu het topic aan het verkloten hè... de start van het nieuwe topic was goed, TOT jij kwam....quote:Op donderdag 16 december 2004 19:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoe durf je dat nou te zeggen ? je heb het wel tegen Rietvaerder he
Noem er eens een paarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |