abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2004 @ 10:19:13 #101
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24031003
Gaat goed zo, heel relaxed allemaal

Ik was hier al niet een van de top 5 posters maar de meetingen die ik ben geweest waren altijd wel gezellig. Vond / vind het altijd nog steeds een leuk cluppie.....

Tis idd jammer dat er op Inet vaak onderlinge gezeik is wat totaal nergens op is gebasseerd, maar goed de een kan anders op posts reageren dan anderen, das duidelijk

Denk dat het grooste probleem van dit cluppie is dat we te ver van elkaar vandaan wonen, in de zomer is het gewoon relaxed als je op je bike stapt en 10 minuten later lekker met zijn alle kan touren/blazen. Op MF heb je wat dat betreft meer maogelijkheden, heb daarom dus ook nooit gedistansieerd van hun omdat het daar dus ook altijd lachen is. Af en toe (zeker in het begin) leek hun tourschea meer op een vluchtschema na een bankoveral, maar goed daar kan ik zo nu en dan ook de charme wel van inzien

Ik vind het jammer dat het zo moet lopen maar altijd die eeuwige discussies over steppen slijten, banden roken, ervaring hier, wheely´s daar en wie dan wel niet het schuinst scherpst door de bocht kan. Motorrijden moet vooral leuk blijven en de basis voor leuke meetings worden gelegd in dit forum, kan me dus goed voorstellen dat sommige posters het hazenpad kiezen.

Just my 2 cents
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_24031057
Eensch.
  vrijdag 17 december 2004 @ 10:23:24 #103
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24031067
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
<censuur>
Wat een zelfkennis .. heb er niets meer aan toe te voegen.

edit: het is jouw tekst, dus op verzoek die quote weggehaald.

[ Bericht 37% gewijzigd door Patrick281 op 17-12-2004 11:29:19 ]
pi_24031078
Als ik eeriljk ben vind ik de meets met een kleiner groepje veel leuker. Bijv jij, ik, PatM en OPM....
pi_24031086
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Edit es... ik heb hem ook ge-edit
pi_24031344
w00t

Met Project Gotham Racing2 kan je ook op de Ring rijden

[ Bericht 28% gewijzigd door Rietvaerder op 17-12-2004 10:58:00 ]
pi_24031406
Alleen voor de XBox
  vrijdag 17 december 2004 @ 11:32:39 #108
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24032135
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hehe,

Zelf allerlei dingen posten om de sfeer te verneuken, en dan weer zeggen dat je het jammer vind als het zo zo eindigen.... wat ben je dan...

een....

Schijnheil. [afbeelding]
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

ik heb al stappen ondernomen, dit kan gewoon niet meer,

[ Bericht 3% gewijzigd door Mercy_symbol op 17-12-2004 11:45:43 ]
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_24032304
Gewoon doorgaan Mercy
pi_24032446
Zullen we afspreken Mercy, dat wij elkaar in het vervolg gewoon COMPLEET negeren. Lijkt me het beste.

Oh je hebt al stappen ondernomen zie ik, grote jongen, blijkbaar kan je het zelf niet oplossen. Way to go
  vrijdag 17 december 2004 @ 11:52:15 #111
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24032536
Weer de rel gemist, kutverkoudheid.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 17 december 2004 @ 11:52:45 #112
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24032552
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Zullen we afspreken Mercy, dat wij elkaar in het vervolg gewoon COMPLEET negeren. Lijkt me het beste.

Oh je hebt al stappen ondernomen zie ik, grote jongen, blijkbaar kan je het zelf niet oplossen. Way to go
Dat beloof je iedere keer, dus daar geloof ik ook niet meer in ( en er is bewijs genoeg van)

je ben nu te ver gegaan heb het gehad met jou,
Let's race
Buienradar
pi_24032623
K dan Als ik maar kan slapen vannacht
pi_24032656
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 11:52 schreef hollander172 het volgende:
Weer de rel gemist, kutverkoudheid.
Och jee... nog zo 1 die geilt op rellen
  vrijdag 17 december 2004 @ 12:02:49 #115
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_24032775
Ben ik de enige die het hier steeds meer een baggerzooitje vind worden
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 17 december 2004 @ 12:04:41 #117
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24032808
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:02 schreef stinkie het volgende:
Ben ik de enige die het hier steeds meer een baggerzooitje vind worden
Nee hoor je ben zeker niet de enige,
Let's race
Buienradar
pi_24032940
Nee, je bent zeker niet de enige. Ik vind het jammer dat het iedere keer zo ver moet komen dat er mensen boos of gekwetst weglopen.

Net nu ik lekker mee kan met de meets

Fijn Riet dat je zo duidelijk stelt wat je allemaal wel wilt. Je zou een beetje rekening met anderen kunnen houden als je iets zegt. Het komt zo leuk over als je iedere dag een grote bek open trekt en zegt dat je alleen met 3 of 4 man wilt rijden en deze bij naam noemen. Leuk voor de anderen. Ga dan lekker motorrijden zoals jij wilt. Ik vraag me gewoon af of je iedere dag moet laten weten dat je de rest niet mag of in ieder geval niet leuk genoeg vindt om mee te gaan rijden. Het is gewoon jammer, want ik dacht juist dat de hele club leuk was. MET IEDEREEN.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_24032988
Blame Riet

Blijkbaar mag je niet zeggen dat je wilt hier of wat je het leukst vindt. Dat je sommige mensen meer mag dan andere dat blijf je toch houden, als ik zeg dat ik het leuk vind om met kleinere groepjes te rijden dan doe ik dat toch Simpel... is niets meer dan een mening.

Enne, motorrijden zoals ik wil doe ik altijd, heb nooit anders gedaan...
pi_24033177
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Blame Riet

Blijkbaar mag je niet zeggen dat je wilt hier of wat je het leukst vindt. Dat je sommige mensen meer mag dan andere dat blijf je toch houden, als ik zeg dat ik het leuk vind om met kleinere groepjes te rijden dan doe ik dat toch Simpel... is niets meer dan een mening.

Enne, motorrijden zoals ik wil doe ik altijd, heb nooit anders gedaan...
Tuurlijk mag je je mening wel geven. Daarom mag Mercy dat toch ook? Ik hoopte alleen dat je uit mijn tekst zou begrijpen dat het niet leuk is om iedere dag te moeten horen dat je minder welkom bent dan de anderen. Een mening geven mag wel, maar om iedere dag zoiets te moeten herhalen is wat overdreven of niet?

Ik neem aan dat je begrijpt dat je daar sommige mensen best mee tegen het hoofd stoot. Ik vind het ook niet leuk om naar een meet te gaan, en met z'n allen heel veel lol te hebben, maar daarna steeds te moeten horen dat het leuker was als je er niet bij was.

Net als de laatste meet, ik heb kei goed gereden voor de eerste keer. En ik hoor alleen maar dat het tempo langzaam was, bladieblablabla. Niet echt leuk hoor als je gewoon zo je best hebt gedaan.
  vrijdag 17 december 2004 @ 12:21:46 #121
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_24033227
In het begin vond ik het jammer dat ik die meets of misliep of niet kon. Nu ben ik er denk ik redelijk blij om, gezien het gezeik er steeds omheen. Als iemand met maar 2 of 3 man wil rijden moet ie dat vooral doen, maar ik vraag me wel af wat je dan op een forum als dit wil doen, want het enige wat ik hier steeds tegenkom is een hoop incrowd gelul of gejank in de categorie 'hij pest me'
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_24033228
PLUS

dan had je niet mee moeten gaan. Ik zou mogelijk slagen voor het examen en MERCY heeft gevraagd wie zin had om mee te gaan rijden om te vieren dat ik geslaagd was en dat ik dan ook dit jaar nog een keer met een meet mee zou kunnen.

Beetje jammer dat er na zo'n leuke meet zoveel te zeiken valt.
pi_24033261
Uhhhhhhhh.... dan heb jij mij totaal verkeerd begrepen (ja, dat is een bekend iets, ik word vaak verkeerd begrepen, mijn fout zeg maar)

Tempo moet wel laag liggen in deze tijd van het jaar, anders gaat het een en ander mis vrees ik Kan me niet voorstellen dat IK met mn 25kw gezegd dat het tempo op de rechte stukken te laag lag

Ik vond je goed rijden en ik heb ook niks tegen jou.

Ik had het meer over meeten in de zomer, en dan bijv een dijkenrit gaan doen, daar is een poepie meer inspanning voor nodig dan de Maasvlakte

En als je dan een beetje wilt doorgassen en je moet telkens wachten op de beginners rijd dat niet prettig... meer heb ik niet gezegd (of ik moet zeggen, meer bedoelde ik er niet mee)
pi_24033263
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:21 schreef stinkie het volgende:
In het begin vond ik het jammer dat ik die meets of misliep of niet kon. Nu ben ik er denk ik redelijk blij om, gezien het gezeik er steeds omheen. Als iemand met maar 2 of 3 man wil rijden moet ie dat vooral doen, maar ik vraag me wel af wat je dan op een forum als dit wil doen, want het enige wat ik hier steeds tegenkom is een hoop incrowd gelul of gejank in de categorie 'hij pest me'
Ja dat is jammer. Maar ik heb inmiddels mijn eerste meet er op zitten. Ik vond het gewoon super geweldig om met dit clubje te rijden. Het was heel gezellig en naar mijn mening hebben we heerlijk gereden.
pi_24033347
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:21 schreef stinkie het volgende:
Ik kom hier gewoon omdat er een aantal mensen zijn die ik mag. Is dat zo raar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')