quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
<censuur>
Edit es... ik heb hem ook ge-editquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis .. heb er niets meer aan toe te voegen.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hehe,
Zelf allerlei dingen posten om de sfeer te verneuken, en dan weer zeggen dat je het jammer vind als het zo zo eindigen.... wat ben je dan...
een....
Schijnheil. [afbeelding]
ik heb al stappen ondernomen, dit kan gewoon niet meer,quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis .. heb er niets meer aan toe te voegen.
Dat beloof je iedere keer, dus daar geloof ik ook niet meer in ( en er is bewijs genoeg van)quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Zullen we afspreken Mercy, dat wij elkaar in het vervolg gewoon COMPLEET negeren. Lijkt me het beste.
Oh je hebt al stappen ondernomen zie ik, grote jongen, blijkbaar kan je het zelf niet oplossen. Way to go
Och jee... nog zo 1 die geilt op rellenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:52 schreef hollander172 het volgende:
Weer de rel gemist, kutverkoudheid.
Nee hoor je ben zeker niet de enige,quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:02 schreef stinkie het volgende:
Ben ik de enige die het hier steeds meer een baggerzooitje vind worden
Tuurlijk mag je je mening wel geven. Daarom mag Mercy dat toch ook? Ik hoopte alleen dat je uit mijn tekst zou begrijpen dat het niet leuk is om iedere dag te moeten horen dat je minder welkom bent dan de anderen. Een mening geven mag wel, maar om iedere dag zoiets te moeten herhalen is wat overdreven of niet?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Blame Riet
Blijkbaar mag je niet zeggen dat je wilt hier of wat je het leukst vindt. Dat je sommige mensen meer mag dan andere dat blijf je toch houden, als ik zeg dat ik het leuk vind om met kleinere groepjes te rijden dan doe ik dat tochSimpel... is niets meer dan een mening.
Enne, motorrijden zoals ik wil doe ik altijd, heb nooit anders gedaan...
Ja dat is jammer. Maar ik heb inmiddels mijn eerste meet er op zitten. Ik vond het gewoon super geweldig om met dit clubje te rijden. Het was heel gezellig en naar mijn mening hebben we heerlijk gereden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:21 schreef stinkie het volgende:
In het begin vond ik het jammer dat ik die meets of misliep of niet kon. Nu ben ik er denk ik redelijk blij om, gezien het gezeik er steeds omheen. Als iemand met maar 2 of 3 man wil rijden moet ie dat vooral doen, maar ik vraag me wel af wat je dan op een forum als dit wil doen, want het enige wat ik hier steeds tegenkom is een hoop incrowd gelul of gejank in de categorie 'hij pest me'
Ik kom hier gewoon omdat er een aantal mensen zijn die ik mag. Is dat zo raarquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:21 schreef stinkie het volgende:
In het begin vond ik het jammer dat ik die meets of misliep of niet kon. Nu ben ik er denk ik redelijk blij om, gezien het gezeik er steeds omheen. Als iemand met maar 2 of 3 man wil rijden moet ie dat vooral doen, maar ik vraag me wel af wat je dan op een forum als dit wil doen, want het enige wat ik hier steeds tegenkom is een hoop incrowd gelul of gejank in de categorie 'hij pest me'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |