Was al bekend Bjoroooooo.quote:Op maandag 13 december 2004 16:51 schreef Bjoro het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/777-01.html?navi=777&submit=gaan
staat gewoon dat het middag is !
Bjoro.. K heb de uitslag enzo..quote:Op maandag 13 december 2004 16:55 schreef Bjoro het volgende:
weet ik maar dan kan iedereen het zelf ff nakijken !!!!!
Je mag best een van mijn 4 tentamens leren hoor.quote:Op maandag 13 december 2004 16:55 schreef VoreG het volgende:
Ik ga denk ik maar weer terug mijn bedje in ofzo.
Ik heb er zelf 2quote:Op maandag 13 december 2004 16:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je mag best een van mijn 4 tentamens leren hoor.
Een real doll van Alexquote:Op maandag 13 december 2004 17:24 schreef Againzender het volgende:
Zo, mijn vrouw heeft een loodzwaar kerstpakket gekregen. Of ik haar even van de metro wil halen want het is niet te tillen
* Againzender gaat even naar het metrostation lopen.
waarom ken ik 0 van de 50 albums die jij op je menukaart 2004 heb staanquote:Op maandag 13 december 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Jaarlijstjes 2004
Rondje op kosten van de jaarlijstjes!
Zodat je niet weet wat je mist.quote:Op maandag 13 december 2004 19:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarom ken ik 0 van de 50 albums die jij op je menukaart 2004 heb staan
oke Bettie heb ik wel eens van gehoord, zou er alleen geen nummer van weten/kennen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Mij zeggen die namen ook helemaal niets, alleen Bettie Serveert en Soulwax ken ik.
huh ?? sta best wel open voor muziek, heb de radio ook bijna de hele dag aan staan, maar waarschijnlijk op de verkeerde zender denk ik !quote:Op maandag 13 december 2004 19:40 schreef pfaf het volgende:
Zodat je niet weet wat je mist.
misschien ken ik wel iets als ik het hoor, maar dan nog zal ik idd niet boven de 5 uitkomen denk ik !quote:Op maandag 13 december 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ken je er echt 0 Bjoro? En Vaduz, 2 is ook niet veel.
Ik dacht dat er toch minstens 5 vrij bekende namen bij zaten.
Nou mm dan moet ik je ook teleurstellen, ik ken er ook maar een paar...quote:Op maandag 13 december 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ken je er echt 0 Bjoro? En Vaduz, 2 is ook niet veel.
Ik dacht dat er toch minstens 5 vrij bekende namen bij zaten.
www.somafm.com. | www.3voor12.nl | www.rockmecountry.comquote:Op maandag 13 december 2004 19:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
huh ?? sta best wel open voor muziek, heb de radio ook bijna de hele dag aan staan, maar waarschijnlijk op de verkeerde zender denk ik !
wordt een drukke zomer he Tong, met het EK en de olympische spelenquote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef tong80 het volgende:
Wordt tijd dat m'n PC weer optimaal wordt. Ik loop een jaar achter
ik zou die meest rechtse ff weghalen....krijg allemaal virusmeldingen !!!quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
www.somafm.com. | www.3voor12.nl | www.rockmecountry.com
Of ren morgenvroeg naar Plato met mijn lijstje en luister alles.
Hmmm, vreemd. Link is hersteld.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zou die meest rechtse ff weghalen....krijg allemaal virusmeldingen !!!
Ik vroeg me ook al af wat dat voor nutteloze prijs was voor de nummer 1.quote:Op maandag 13 december 2004 19:56 schreef Bjoro het volgende:
Zit ik net het laatste stukje te kijken van het grote kinder dictee, heeft de winnaar (uiteraard een meisje uit vlaanderen) 0 fout en wint een 3-delige dikke v Dale.
Dat is toch meer een prijs voor degene die laatste is geworden lijkt mij
De witte wijn staat op ons kleine balkonnetje bij de keuken lekker koel te zijn.quote:
Actiefoto's?quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
En foto's van onze stapelbedden komen binnenkort.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:04 schreef pascalheister het volgende:
3 is toch genoeg rubber
1 voor de kat en 1 voor golfer en 1 voor bluezz
Tnxxquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:01 schreef rubbereend het volgende:
mooi ingericht Bluezz, alleen die 3 stoelen aan die tafel vind k nie zo. Maar k vind t totaal echt mooi
op de bankquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]en waar moeten wij dan allemaal zitten met de VBL meet?
quote:
Is een door een paar Turkse meisjes in een jaar tijd dubbel-handgeknoopt kopietje van een beroemd schilderij van Miro dat ik uit dat land heb geïmporteerd voor erg veel geld, maar ligt inderdaad nu eindelijk eens in vol ornaat in onze nieuwe woonkamer.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Is een door een paar Turkse meisjes in een jaar tijd dubbel-handgeknoopt kopietje van een beroemd schilderij van Miro dat ik uit dat land heb geïmporteerd voor erg veel geld, maar ligt inderdaad nu eindelijk eens in vol ornaat in onze nieuwe woonkamer.
Nummer 2 staat naast nummer 1 en wordt binnen een paar weken via netwerkje (als we nog een nieuw PC-tafeltje hebben gescoord) hier aangesloten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:16 schreef rubbereend het volgende:
eeh Bluezz k zie maar 1 computer, waar staat nummer 2? je had zulke mooie ideeen daarover poste je
oke dat had k nog niet gezien, dus jullie zitten romantisch naast elkaar te postenquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nummer 2 staat naast nummer 1 en wordt binnen een paar weken via netwerkje (als we nog een nieuw PC-tafeltje hebben gescoord) hier aangesloten.
Heb jij ook een broer?quote:
Zo.... wanneer gaan jullie het inrichten?quote:Op maandag 13 december 2004 21:35 schreef golfer het volgende:
Zo, alle 30 verhuisdozen zijn leeg en op de schilderijen na zijn we vrijwel klaar en ingericht.
Impressie van woonkamer zoals ie nu is geworden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb ook een He-broer(tje), moet ik het ook maar uitmaken dan ???quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:19 schreef SCH het volgende:
Heb jij ook een broer?
bluezz zegt dat je heel hard gewerkt hebt en nog meer lovende dingen over je, toen heb ik het maar uitgemaakt
Je mag d'r hebben - de verraadsterquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb ook een He-broer(tje), moet ik het ook maar uitmaken dan ???
Klinkt een beetje als het paket van mijn vrouw, alleen zat daar een wok-kookboek in, en een wok, van gietijzer. Vandaar dat het zo zwaar was!quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:51 schreef DIGGER het volgende:
Krijgt m'n vrouw vandaag d'r kerstpakket, zit daar o.a. in:
- rode wijn
- spaghetti
- pastasaus
- Pasta kookboek
- zakje geraspte kaas
- olijfolie
- blikje olijven gevuld met ansjovis
- zakje brusschetta
Lekker handig
Dat is waar ookquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:01 schreef DIGGER het volgende:
Yup.
Maar lekker om een Italiaanse van dat veel te dure nep spul te geven ipv the real stuff.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef DIGGER het volgende:
Ik ga met die Wok iemand z'n harses inslaan, want ik heb er toch geen ander doel voor (kook op Inductie en heb al 2 wokken).
Pascalheister lijkt me wel een geschikt slachtoffer
Hoezo gegeven paard, tis een arbeidsvoorwaarde, iets waarvoor je een jaar lang hebt gewerkt, doe nou niet alsof je het zomaar 'krijgt', rechtse bal!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef SCH het volgende:
mompelt iets over gegeven paard
Dat zou wel meest voor de hand liggend zijn he?quote:
Zondag is toch ADO - Feyenoord?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef DIGGER het volgende:
Ik ga met die Wok iemand z'n harses inslaan, want ik heb er toch geen ander doel voor (kook op Inductie en heb al 2 wokken).
Pascalheister lijkt me wel een geschikt slachtoffer
Of bedoel je dat Blumchen ook in het kerstpakket zit?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef SCH het volgende:
mompelt iets over gegeven paard
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Of bedoel je dat Blumchen ook in het kerstpakket zit?
Ik vond de 1e 2 zinnen al erg, plak je die derde er nog aanvast ookquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef SCH het volgende:
ik heb een kerSCHtpakket bij de poSCHt -v an het vrijwilligerswerk
twee oranje armbandjes van respect2all
We gaan ze wel als cockring gebruiken
Lego heeft er zijn haar mee gewassenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:22 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft de sinaasappelsap opgedronken
Dank!quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:51 schreef Suijk het volgende:
Ik heb soep voor iedereen. Daar knap je van op, kerstbloem.
snert?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:51 schreef Suijk het volgende:
Ik heb soep voor iedereen. Daar knap je van op, kerstbloem.
Doe maar een hele emmelquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zet je soepkop maar onder de tap dan.
ook SCH?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:05 schreef Suijk het volgende:
Welke maar wil, dat is het mooie van dit café. In een seconde heb je alles klaargemaakt.
Heb jij een belletje op je computer, dat zodra jouw naam op het forum ergens wordt neergezet dat je kunt reageren?quote:
Ik heb geen leven, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb jij een belletje op je computer, dat zodra jouw naam op het forum ergens wordt neergezet dat je kunt reageren?
Ruilen met zelfgemaakte appelmoeSCH?quote:Overigens mag SCH ook best soep hoor.![]()
Oja, da's waar. Kansloze linkse steuntrekker was het.quote:
Heb op het moment niet zo'n zin in appelmoes, misschien later.quote:Ruilen met zelfgemaakte appelmoeSCH?
Hey, dit zitten volgens mij om het hoekje in zo'n mooie villa? Wat moest je daar? Ben je bekeerd?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oja, da's waar. Kansloze linkse steuntrekker was het.![]()
Ik was vanmorgen nog bij je collega's van de OHM...
Klopt, een hele mooie villa, maar volgend jaar verhuizen ze ook naar het media park.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, dit zitten volgens mij om het hoekje in zo'n mooie villa? Wat moest je daar? Ben je bekeerd?
Nou hier schiet het voor geen meter opquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:59 schreef Bjoro het volgende:
zoooo...ff snel een tosti en dan weer hard aan het werk !!!
dag gaat wel lekker snel als het zo druk is !!!
Bjoroooooquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:59 schreef Bjoro het volgende:
zoooo...ff snel een tosti en dan weer hard aan het werk !!!
dag gaat wel lekker snel als het zo druk is !!!
quote:
12quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:51 schreef rubbereend het volgende:net ff stemmen zitten tellen in t best couruers tournament, er hebben al 58 users gestemd
Ach ja, prettig gestoord is niet vervelend tochquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat dekt de lading wel redeljik hier!
dat krijg je met zo'n lange lijst genomineerden, bovendien heeft het stukje bij sport.fok.nl een hoop stemmers gelokt.quote:
Sorry, dat had ik al met het vaatwasmiddel gedaan. (Dat kan echt overigens.quote:
Ik volg niet.quote:
Gefeliciteerd tong80quote:
whahah hij is mooiquote:
Sommige mensen hebben het toch altijd beterquote:
Ik moet gewoon nog tot vrijdag, probeer alles alleen een beetje in het positieve te trekken!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:59 schreef Dos37 het volgende:
Sommige mensen hebben het toch altijd beter![]()
owk dan heb ik ook bijna weekendquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik moet gewoon nog tot vrijdag, probeer alles alleen een beetje in het positieve te trekken!
doen jullie beter dan ikquote:
Én nog een pc-tafeltje voor mijquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:05 schreef golfer het volgende:
Nu fijn nog een keer een grote garderobekast uitzoeken en laten brengen en dan is het huissie helemaal af.
Ik heb dat wel eens gehad met een spiegel, maar dat kwam omdat ik er op ging staanquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het ook ooit gehad met een schilderij. De glazen plaat was gebarsten. Heeft er mee te maken dat door temperatuur verschil met het verplaatsen van een schilderij het glas uitzet. Dat was iig bij mij het geval.
Dat is dus bij 2 schilderijen gebeurd.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het ook ooit gehad met een schilderij. De glazen plaat was gebarsten. Heeft er mee te maken dat door temperatuur verschil met het verplaatsen van een schilderij het glas uitzet. Dat was iig bij mij het geval.
wat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:48 schreef popolon het volgende:
This case has been approved. On December 9, 2004, an approval notice was mailed.
Help, het gaat beginnen !![]()
weet je ook toevallig hoe het te voorkomen is?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:40 schreef tong80 het volgende:
Graag gedaan. Bij mij zat het ook in de hoek.
quote:
Waarschijnlijk voordat de competitie is afgelopen, nu maar hopen dat Ajax geen kampioen wordt anders mis ik datquote:
Wat mij betreft mag je nu al oprotten!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voordat de competitie is afgelopen, nu maar hopen dat Ajax geen kampioen wordt anders mis ik dat
Als je ervan wakker ligt popo, denk dan gewoon aan je liefje, dan gaat alles weer goedquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:57 schreef popolon het volgende:
De papieren zijn half agustus de deur uit gegaan, best vlot.
Ik loop te stressen nuallemaal paieren nakijken, abonnementen straks afzeggen, ook naar de dokter, consulaat,
![]()
Jemig wat een bende, waar begin ik aan![]()
whehequote:Op dinsdag 14 december 2004 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je nu al oprotten!
Dan blijf je wakkerquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je ervan wakker ligt popo, denk dan gewoon aan je liefje, dan gaat alles weer goed![]()
![]()
We hebben er hier al 1, en een gewoon 2-pers. bed.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:48 schreef popolon het volgende:
whehe
Boes, moet je nog een tweepersoons Auping lopen? Ligt prima, handig als je eens lekker alleen wilt slapen
Je vriendin want je geeft haar geen aandachtquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:52 schreef dribbel79 het volgende:
Zwemmen bij Arubaans maanlicht, op San Fuego met een blikkie polar in de hand...wie doet je wat??
Wel kinkyquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dan verkracht ze hem!
Nice, but surreal...nee, ze zwemt naast me, wit wijntje erbij....mijn God, wat mis ik het eiland...quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je vriendin want je geeft haar geen aandacht
like i said, wie doet je wat??quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dan verkracht ze hem!
We zullen zien.quote:
Leuke stress dus, Popo.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:57 schreef popolon het volgende:
De papieren zijn half agustus de deur uit gegaan, best vlot.
Ik loop te stressen nuallemaal papieren nakijken, abonnementen straks afzeggen, ook naar de dokter, consulaat,
![]()
Jemig wat een bende, waar begin ik aan![]()
en een mooi adres voor een Hools-meet natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:26 schreef golfer het volgende:
En we hebben er straks weer een correspondent bij vanaf de overkant van de grote plas.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en een mooi adres voor een Hools-meet natuurlijk![]()
*ding dong*quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en een mooi adres voor een Hools-meet natuurlijk![]()
"Well I don't know, the mailman?"quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*ding dong*
"hé popo, will you check the door for me...."
"Darling, guess who are here ?"
Alles oke met Bjorooo ?quote:
"no it´s not what you think....."quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:50 schreef VoreG het volgende:
"Well I don't know, the mailman?"
"Euhm no.... My internet buddies from Holland! "
"ow... Popo we need tot talk..."
prima maar moe, ga zo lekker slapie doenquote:
* Blumchen loopt achter Bjoro aan..quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
prima maar moe, ga zo lekker slapie doen
* Blumchen maakt er nog snel 1tje open voor Bluezz..quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:09 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz blijft nog ff.
Is de ZA al open?
*pakt tong bij zijn teugeltjes*quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:10 schreef tong80 het volgende:
Als ik er ook achteraan loop hebben we dan een polonaisse ?
Heeee, waar blijf je nou ???quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:11 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen maakt er nog snel 1tje open voor Bluezz..
* Blumchen gaat mer Bjoro meequote:
* just me zit te ontdooienquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:42 schreef golfer het volgende:
* golfer schenkt nog een whiskietje voor zichzelf in.
sssstquote:
ik lever je uitquote:Op woensdag 15 december 2004 01:58 schreef rubbereend het volgende:
ik kwak hier
wil je van mn lever afblijven, die is hard aan het werken, al die alcohol moet ook weer uit mn lijf
aan wie..........?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Je kijkt naar een ouwe sax
Ik heb het al gezien, enneh een blonde trijntje is ook niet alles.
Vergeet de tekst en je hebt een lekker swingnummer.
Trouwens, Candy is tegenwoordig een dorpsgenote van mij *kuch*
Candyquote:Op woensdag 15 december 2004 02:09 schreef rubbereend het volgende:buurvrouw toevallig. K blijf Candy
vinden en oud maakt niets uit
Is je isolatie laag niet voldoende?quote:
Nee, hij is zenuwachtig voor Beveren.quote:
Heel goed, wat denkt ie er van?quote:Op woensdag 15 december 2004 09:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, hij is zenuwachtig voor Beveren.
Glenn houdt van pompebledenquote:Op woensdag 15 december 2004 09:26 schreef DIGGER het volgende:
3-1 zei ie vanochtend vroeg.
Glenn heeft tot nu toe een paar keer Heeren veen zien spelen,was dan altijd geinteresseerd.
Alleen bij de neuzen op de buis huilt ie.
Wanneer kom je hem brengen?quote:Op woensdag 15 december 2004 09:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Glenn houdt van pompebleden
Alsjeblieft
[afbeelding]
quote:
vooral natquote:Op woensdag 15 december 2004 10:45 schreef SCH het volgende:
Heb je fijn gedroomd?
Wat is er mis met de verkeerde kantquote:Op woensdag 15 december 2004 10:56 schreef Suijk het volgende:
Gauw een post voordat deze Hools weer de verkeerde kant op gaat.
* meedoetquote:Op woensdag 15 december 2004 10:56 schreef Suijk het volgende:
Gauw een post voordat deze Hools weer de verkeerde kant op gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |