whehequote:Op dinsdag 14 december 2004 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je nu al oprotten!
Dan blijf je wakkerquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je ervan wakker ligt popo, denk dan gewoon aan je liefje, dan gaat alles weer goed![]()
![]()
We hebben er hier al 1, en een gewoon 2-pers. bed.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:48 schreef popolon het volgende:
whehe
Boes, moet je nog een tweepersoons Auping lopen? Ligt prima, handig als je eens lekker alleen wilt slapen
Je vriendin want je geeft haar geen aandachtquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:52 schreef dribbel79 het volgende:
Zwemmen bij Arubaans maanlicht, op San Fuego met een blikkie polar in de hand...wie doet je wat??
Wel kinkyquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dan verkracht ze hem!
Nice, but surreal...nee, ze zwemt naast me, wit wijntje erbij....mijn God, wat mis ik het eiland...quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je vriendin want je geeft haar geen aandacht
like i said, wie doet je wat??quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dan verkracht ze hem!
We zullen zien.quote:
Leuke stress dus, Popo.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:57 schreef popolon het volgende:
De papieren zijn half agustus de deur uit gegaan, best vlot.
Ik loop te stressen nuallemaal papieren nakijken, abonnementen straks afzeggen, ook naar de dokter, consulaat,
![]()
Jemig wat een bende, waar begin ik aan![]()
en een mooi adres voor een Hools-meet natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:26 schreef golfer het volgende:
En we hebben er straks weer een correspondent bij vanaf de overkant van de grote plas.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en een mooi adres voor een Hools-meet natuurlijk![]()
*ding dong*quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en een mooi adres voor een Hools-meet natuurlijk![]()
"Well I don't know, the mailman?"quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*ding dong*
"hé popo, will you check the door for me...."
"Darling, guess who are here ?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |