quote:
Waarschijnlijk voordat de competitie is afgelopen, nu maar hopen dat Ajax geen kampioen wordt anders mis ik datquote:
Wat mij betreft mag je nu al oprotten!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voordat de competitie is afgelopen, nu maar hopen dat Ajax geen kampioen wordt anders mis ik dat
Als je ervan wakker ligt popo, denk dan gewoon aan je liefje, dan gaat alles weer goedquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:57 schreef popolon het volgende:
De papieren zijn half agustus de deur uit gegaan, best vlot.
Ik loop te stressen nuallemaal paieren nakijken, abonnementen straks afzeggen, ook naar de dokter, consulaat,
![]()
Jemig wat een bende, waar begin ik aan![]()
whehequote:Op dinsdag 14 december 2004 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je nu al oprotten!
Dan blijf je wakkerquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je ervan wakker ligt popo, denk dan gewoon aan je liefje, dan gaat alles weer goed![]()
![]()
We hebben er hier al 1, en een gewoon 2-pers. bed.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:48 schreef popolon het volgende:
whehe
Boes, moet je nog een tweepersoons Auping lopen? Ligt prima, handig als je eens lekker alleen wilt slapen
Je vriendin want je geeft haar geen aandachtquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:52 schreef dribbel79 het volgende:
Zwemmen bij Arubaans maanlicht, op San Fuego met een blikkie polar in de hand...wie doet je wat??
Wel kinkyquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dan verkracht ze hem!
Nice, but surreal...nee, ze zwemt naast me, wit wijntje erbij....mijn God, wat mis ik het eiland...quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je vriendin want je geeft haar geen aandacht
like i said, wie doet je wat??quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dan verkracht ze hem!
We zullen zien.quote:
Leuke stress dus, Popo.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:57 schreef popolon het volgende:
De papieren zijn half agustus de deur uit gegaan, best vlot.
Ik loop te stressen nuallemaal papieren nakijken, abonnementen straks afzeggen, ook naar de dokter, consulaat,
![]()
Jemig wat een bende, waar begin ik aan![]()
en een mooi adres voor een Hools-meet natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:26 schreef golfer het volgende:
En we hebben er straks weer een correspondent bij vanaf de overkant van de grote plas.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en een mooi adres voor een Hools-meet natuurlijk![]()
*ding dong*quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en een mooi adres voor een Hools-meet natuurlijk![]()
"Well I don't know, the mailman?"quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*ding dong*
"hé popo, will you check the door for me...."
"Darling, guess who are here ?"
Alles oke met Bjorooo ?quote:
"no it´s not what you think....."quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:50 schreef VoreG het volgende:
"Well I don't know, the mailman?"
"Euhm no.... My internet buddies from Holland! "
"ow... Popo we need tot talk..."
prima maar moe, ga zo lekker slapie doenquote:
* Blumchen loopt achter Bjoro aan..quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
prima maar moe, ga zo lekker slapie doen
* Blumchen maakt er nog snel 1tje open voor Bluezz..quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:09 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz blijft nog ff.
Is de ZA al open?
*pakt tong bij zijn teugeltjes*quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:10 schreef tong80 het volgende:
Als ik er ook achteraan loop hebben we dan een polonaisse ?
Heeee, waar blijf je nou ???quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:11 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen maakt er nog snel 1tje open voor Bluezz..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |