Was al bekend Bjoroooooo.quote:Op maandag 13 december 2004 16:51 schreef Bjoro het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/777-01.html?navi=777&submit=gaan
staat gewoon dat het middag is !
Bjoro.. K heb de uitslag enzo..quote:Op maandag 13 december 2004 16:55 schreef Bjoro het volgende:
weet ik maar dan kan iedereen het zelf ff nakijken !!!!!
Je mag best een van mijn 4 tentamens leren hoor.quote:Op maandag 13 december 2004 16:55 schreef VoreG het volgende:
Ik ga denk ik maar weer terug mijn bedje in ofzo.
Ik heb er zelf 2quote:Op maandag 13 december 2004 16:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je mag best een van mijn 4 tentamens leren hoor.
Een real doll van Alexquote:Op maandag 13 december 2004 17:24 schreef Againzender het volgende:
Zo, mijn vrouw heeft een loodzwaar kerstpakket gekregen. Of ik haar even van de metro wil halen want het is niet te tillen
* Againzender gaat even naar het metrostation lopen.
waarom ken ik 0 van de 50 albums die jij op je menukaart 2004 heb staanquote:Op maandag 13 december 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Jaarlijstjes 2004
Rondje op kosten van de jaarlijstjes!
Zodat je niet weet wat je mist.quote:Op maandag 13 december 2004 19:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarom ken ik 0 van de 50 albums die jij op je menukaart 2004 heb staan
oke Bettie heb ik wel eens van gehoord, zou er alleen geen nummer van weten/kennen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Mij zeggen die namen ook helemaal niets, alleen Bettie Serveert en Soulwax ken ik.
huh ?? sta best wel open voor muziek, heb de radio ook bijna de hele dag aan staan, maar waarschijnlijk op de verkeerde zender denk ik !quote:Op maandag 13 december 2004 19:40 schreef pfaf het volgende:
Zodat je niet weet wat je mist.
misschien ken ik wel iets als ik het hoor, maar dan nog zal ik idd niet boven de 5 uitkomen denk ik !quote:Op maandag 13 december 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ken je er echt 0 Bjoro? En Vaduz, 2 is ook niet veel.
Ik dacht dat er toch minstens 5 vrij bekende namen bij zaten.
Nou mm dan moet ik je ook teleurstellen, ik ken er ook maar een paar...quote:Op maandag 13 december 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ken je er echt 0 Bjoro? En Vaduz, 2 is ook niet veel.
Ik dacht dat er toch minstens 5 vrij bekende namen bij zaten.
www.somafm.com. | www.3voor12.nl | www.rockmecountry.comquote:Op maandag 13 december 2004 19:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
huh ?? sta best wel open voor muziek, heb de radio ook bijna de hele dag aan staan, maar waarschijnlijk op de verkeerde zender denk ik !
wordt een drukke zomer he Tong, met het EK en de olympische spelenquote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef tong80 het volgende:
Wordt tijd dat m'n PC weer optimaal wordt. Ik loop een jaar achter
ik zou die meest rechtse ff weghalen....krijg allemaal virusmeldingen !!!quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
www.somafm.com. | www.3voor12.nl | www.rockmecountry.com
Of ren morgenvroeg naar Plato met mijn lijstje en luister alles.
Hmmm, vreemd. Link is hersteld.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zou die meest rechtse ff weghalen....krijg allemaal virusmeldingen !!!
Ik vroeg me ook al af wat dat voor nutteloze prijs was voor de nummer 1.quote:Op maandag 13 december 2004 19:56 schreef Bjoro het volgende:
Zit ik net het laatste stukje te kijken van het grote kinder dictee, heeft de winnaar (uiteraard een meisje uit vlaanderen) 0 fout en wint een 3-delige dikke v Dale.
Dat is toch meer een prijs voor degene die laatste is geworden lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |