Sommige mensen hebben het toch altijd beterquote:
Ik moet gewoon nog tot vrijdag, probeer alles alleen een beetje in het positieve te trekken!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:59 schreef Dos37 het volgende:
Sommige mensen hebben het toch altijd beter![]()
owk dan heb ik ook bijna weekendquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik moet gewoon nog tot vrijdag, probeer alles alleen een beetje in het positieve te trekken!
doen jullie beter dan ikquote:
Én nog een pc-tafeltje voor mijquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:05 schreef golfer het volgende:
Nu fijn nog een keer een grote garderobekast uitzoeken en laten brengen en dan is het huissie helemaal af.
Ik heb dat wel eens gehad met een spiegel, maar dat kwam omdat ik er op ging staanquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het ook ooit gehad met een schilderij. De glazen plaat was gebarsten. Heeft er mee te maken dat door temperatuur verschil met het verplaatsen van een schilderij het glas uitzet. Dat was iig bij mij het geval.
Dat is dus bij 2 schilderijen gebeurd.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het ook ooit gehad met een schilderij. De glazen plaat was gebarsten. Heeft er mee te maken dat door temperatuur verschil met het verplaatsen van een schilderij het glas uitzet. Dat was iig bij mij het geval.
wat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:48 schreef popolon het volgende:
This case has been approved. On December 9, 2004, an approval notice was mailed.
Help, het gaat beginnen !![]()
weet je ook toevallig hoe het te voorkomen is?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:40 schreef tong80 het volgende:
Graag gedaan. Bij mij zat het ook in de hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |