Doe maar een hele emmelquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zet je soepkop maar onder de tap dan.
ook SCH?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:05 schreef Suijk het volgende:
Welke maar wil, dat is het mooie van dit café. In een seconde heb je alles klaargemaakt.
Heb jij een belletje op je computer, dat zodra jouw naam op het forum ergens wordt neergezet dat je kunt reageren?quote:
Ik heb geen leven, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb jij een belletje op je computer, dat zodra jouw naam op het forum ergens wordt neergezet dat je kunt reageren?
Ruilen met zelfgemaakte appelmoeSCH?quote:Overigens mag SCH ook best soep hoor.![]()
Oja, da's waar. Kansloze linkse steuntrekker was het.quote:
Heb op het moment niet zo'n zin in appelmoes, misschien later.quote:Ruilen met zelfgemaakte appelmoeSCH?
Hey, dit zitten volgens mij om het hoekje in zo'n mooie villa? Wat moest je daar? Ben je bekeerd?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oja, da's waar. Kansloze linkse steuntrekker was het.![]()
Ik was vanmorgen nog bij je collega's van de OHM...
Klopt, een hele mooie villa, maar volgend jaar verhuizen ze ook naar het media park.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, dit zitten volgens mij om het hoekje in zo'n mooie villa? Wat moest je daar? Ben je bekeerd?
Nou hier schiet het voor geen meter opquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:59 schreef Bjoro het volgende:
zoooo...ff snel een tosti en dan weer hard aan het werk !!!
dag gaat wel lekker snel als het zo druk is !!!
Bjoroooooquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:59 schreef Bjoro het volgende:
zoooo...ff snel een tosti en dan weer hard aan het werk !!!
dag gaat wel lekker snel als het zo druk is !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |