Heb jij ook een broer?quote:
Zo.... wanneer gaan jullie het inrichten?quote:Op maandag 13 december 2004 21:35 schreef golfer het volgende:
Zo, alle 30 verhuisdozen zijn leeg en op de schilderijen na zijn we vrijwel klaar en ingericht.
Impressie van woonkamer zoals ie nu is geworden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb ook een He-broer(tje), moet ik het ook maar uitmaken dan ???quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:19 schreef SCH het volgende:
Heb jij ook een broer?
bluezz zegt dat je heel hard gewerkt hebt en nog meer lovende dingen over je, toen heb ik het maar uitgemaakt
Je mag d'r hebben - de verraadsterquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb ook een He-broer(tje), moet ik het ook maar uitmaken dan ???
Klinkt een beetje als het paket van mijn vrouw, alleen zat daar een wok-kookboek in, en een wok, van gietijzer. Vandaar dat het zo zwaar was!quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:51 schreef DIGGER het volgende:
Krijgt m'n vrouw vandaag d'r kerstpakket, zit daar o.a. in:
- rode wijn
- spaghetti
- pastasaus
- Pasta kookboek
- zakje geraspte kaas
- olijfolie
- blikje olijven gevuld met ansjovis
- zakje brusschetta
Lekker handig
Dat is waar ookquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:01 schreef DIGGER het volgende:
Yup.
Maar lekker om een Italiaanse van dat veel te dure nep spul te geven ipv the real stuff.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef DIGGER het volgende:
Ik ga met die Wok iemand z'n harses inslaan, want ik heb er toch geen ander doel voor (kook op Inductie en heb al 2 wokken).
Pascalheister lijkt me wel een geschikt slachtoffer
Hoezo gegeven paard, tis een arbeidsvoorwaarde, iets waarvoor je een jaar lang hebt gewerkt, doe nou niet alsof je het zomaar 'krijgt', rechtse bal!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef SCH het volgende:
mompelt iets over gegeven paard
Dat zou wel meest voor de hand liggend zijn he?quote:
Zondag is toch ADO - Feyenoord?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef DIGGER het volgende:
Ik ga met die Wok iemand z'n harses inslaan, want ik heb er toch geen ander doel voor (kook op Inductie en heb al 2 wokken).
Pascalheister lijkt me wel een geschikt slachtoffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |