Vannacht misschien en dán gaat je wekkerquote:
Ik snap je dilemmaquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:20 schreef rubbereend het volgende:morgen feijenoord oprollen
en oja, ajax hoeft dit weekend geen punten te verliezen
Ik vind het bijna zielig voor Feijenoord, vooraf aan het seizoen vol trots vertellen dat ze mee gingen doen op de titel en nu al meer dan 10 punten achter staanquote:
Na morgen nog maar 8quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zielig voor Feijenoord, vooraf aan het seizoen vol trots vertellen dat ze mee gingen doen op de titel en nu al meer dan 10 punten achter staan![]()
En dan dat liedjequote:Op zaterdag 11 december 2004 17:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zielig voor Feijenoord, vooraf aan het seizoen vol trots vertellen dat ze mee gingen doen op de titel en nu al meer dan 10 punten achter staan![]()
hehe als dat gebeurt trakteer ik je op een biertjequote:Op zaterdag 11 december 2004 17:32 schreef jerryx het volgende:
[..]
Na morgen nog maar 8Ajax, AZ en NAC en wijzelf regelen de rest, en we halen jullie alsnog in
Cultheld ajax supporter??quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:44 schreef jerryx het volgende:
[..]
Jij bent best wel irritantKun je niet beter Ajax-supporter worden ?
Zo vaak post ik hier niet, jullie zijn een beetje gefixeerd op mijn mooie aanwezigheidquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:18 schreef lookinforyou het volgende:
En jij lijkt wel een PSV supporter, zo vaak post je hier![]()
Zoals PSV'ers vaak bezig zijn met Amsterdamquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:46 schreef VoreG het volgende:
Zo vaak post ik hier niet, jullie zijn een beetje gefixeerd op mijn mooie aanwezigheid
is geen dilemma hoor, ajax hoeft van mij maar 2 keer in een seizoen te winnen.quote:
In het PSV topic over Ajax praten is geen schandequote:Op zaterdag 11 december 2004 18:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals PSV'ers vaak bezig zijn met Amsterdam
Van Vitesse dus.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is geen dilemma hoor, ajax hoeft van mij maar 2 keer in een seizoen te winnen.
ik denk dat hij diep in het hart maar al te graag zou ruilenquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:21 schreef Djekko het volgende:
Op VZ staat dat Gullit geen hoge pet op heeft van de verdediging van PSV![]()
![]()
Ze houden alles tegen maar hij vindt er niks aan. Maar het zal vast komen omdat onze verdediging verbleekt bij die van hun.
Yep, dat wisten we vroeger alquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik denk dat hij diep in het hart maar al te graag zou ruilen
Mtiliga en Pauwe zijn toch ook wereldsterren?quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:21 schreef Djekko het volgende:
Op VZ staat dat Gullit geen hoge pet op heeft van de verdediging van PSV![]()
![]()
Ze houden alles tegen maar hij vindt er niks aan. Maar het zal vast komen omdat onze verdediging verbleekt bij die van hun.
Vergeet Song en Gyan nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mtiliga en Pauwe zijn toch ook wereldsterren?![]()
Die steken Henry in hun zak.quote:
Understatement van het jaar:quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:44 schreef jerryx het volgende:
[..]
Jij bent best wel irritantKun je niet beter Ajax-supporter worden ?
quote:
Ok, dat mag natuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat k het geen club vind......... k kan dr ongeveer een a4tje aan besteden denk k. Maar met zoveel geld van belastingbetalers kan ik ook wel een fatsoenlijke club opbouwen.... da's geen kunst. De hele sfeer die er rond die club hangt bah, beetje zelfde arrogantie als ajax.
vitesse mag van mij zo snel mogelijk terug naar de af (eerste divisie) en opnieuw beginnen!
Ik verwacht weer een sterke tweede competitiehelft. Kampioen worden we waarschijnlijk niet meer, maar de tweede plek zit er misschien nog wel in.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een moeizame 2-0. Er moeten kansen liggen in die zwakke verdediging van hun. De nul wordt zoals gewoonlijk weer gehouden, maar dit keer wordt het wel moelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:31 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ok, dat mag natuurlijk![]()
Ik vroeg het me alleen af, vandaar.
Wat zal het morgen worden?
Na dinsdag ben ik toch niet zo optimistisch meer.
Gelukkig staat Ooijer er wel weer in.
donequote:Op zaterdag 11 december 2004 18:27 schreef pascalheister het volgende:
sientje bij de op kunnen die beide banners ook vast aan elkaar, dus zonder spatie
Hup PSV!!!
dat moet vrolijkerquote:
Nee dan liever Feyenoord. Daar zou ik wel mee kunnen leven maar geen Ajax aub.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:49 schreef appelsientje het volgende:
We moeten gewoon winnen, heb net weer dat hoofd van Co gezien.... "ja wij worden landskampioen...."
Nou dan nog liever Ajax of Feyenoord... zolang het maar geen team is van CO... maar dat zal wel een persoonlijke mening zijn.
quote:Op zondag 12 december 2004 01:43 schreef rubbereend het volgende:
strax lekker achter de radio horen hoe we met 0-2 van feijenoord winnen
Ja ze zenden de wedstrijd gewoon uit bij Langs de Lijnquote:Op zondag 12 december 2004 12:20 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik zit er klaar voor... het is toch te volgens op radio 1???
zal k mijn voorspelling ff bijstellenquote:Op zondag 12 december 2004 12:59 schreef appelsientje het volgende:
Gaat lekker zo!! 0 - 2
precies zoals rubbereend voorspeeld had
2 punten. Voor vanmiddag was het verschil 1 punt, (door de winst van AZ gisteren) plus die 1 van net, maakt 2quote:Op zondag 12 december 2004 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
AZ nadert tot op 3 punten...
Het zijn toch echt 3 punten Bos. (kijk maar op teletekst).quote:Op zondag 12 december 2004 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 punten. Voor vanmiddag was het verschil 1 punt, (door de winst van AZ gisteren) plus die 1 van net, maakt 2
Je hebt gelijkquote:Op zondag 12 december 2004 14:37 schreef pascalheister het volgende:
3 punten bos az heeft verloren van PSV
iddquote:Op zondag 12 december 2004 14:37 schreef pascalheister het volgende:
3 punten bos az heeft verloren van PSV
Nee, Sibon is een stuk beterquote:Op zondag 12 december 2004 14:41 schreef Zapper het volgende:
Pff wat een wedstrijd, PSV was zoveel beter en dan in de laatste minuten verliezen, wat klote.
Park was geweldig aan het voetballen!
En wie er na vandaag nog om Vonlanthen durft te vragen...
Jij hebt iets met PSV'ers die niet kunnen voetballen of niet?quote:Op zondag 12 december 2004 14:41 schreef Zapper het volgende:
Pff wat een wedstrijd, PSV was zoveel beter en dan in de laatste minuten verliezen, wat klote.
Park was geweldig aan het voetballen!
En wie er na vandaag nog om Vonlanthen durft te vragen...
quote:Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt iets met PSV'ers die niet kunnen voetballen of niet?
Bruggink, Sibon, wie wordt de volgende: Schaaf?
Van Willem 2 winnen we écht wel hoorquote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over de 2e competitiehelft, we moeten nog uit naar Ajax, AZ, en Willem II. Ajax kan je altijd verliezen, als AZ zo door blijft gaan denk ik niet dat we daar een kans maken en Willem II uit is om de een of andere onduidelijke reden altijd heel moeilijk voor PSV...
Az krijgt z'n dip ook nog wel, blessures volgen etc.quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over de 2e competitiehelft, we moeten nog uit naar Ajax, AZ, en Willem II. Ajax kan je altijd verliezen, als AZ zo door blijft gaan denk ik niet dat we daar een kans maken en Willem II uit is om de een of andere onduidelijke reden altijd heel moeilijk voor PSV...
zoals hiddink gisteren in de Volkskrant al zei, we liggen een half jaar voor op schema qua ontwikkelingquote:Op zondag 12 december 2004 14:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Az krijgt z'n dip ook nog wel, blessures volgen etc.
Competitie is nog lang, ik roep nog niks ik zie het eind van het seizoen wel, waar PSV nu staat valt me 100% mee in ieder geval.
quote:Op zondag 12 december 2004 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals hiddink gisteren in de Volkskrant al zei, we liggen een half jaar voor op schema qua ontwikkeling
Hou het eens bij je eigen cluppie, in plaats van werkelijk overal Ajax bij te halen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:04 schreef cultheld het volgende:
[..]En dat terwijl Ajax, de gedoodverfde kampioen aan 't begin van dit voetbaljaar, zich heeft ontwikkeld in de stijl van een ontwikkelingsland
Ja maar dat is in deze toch terecht? Iedereen schreef PSV af in augustus en Ajax zou met vier vingers in de grote neus landskampioen worden...............quote:Op zondag 12 december 2004 15:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hou het eens bij je eigen cluppie, in plaats van werkelijk overal Ajax bij te halen.
De rest wint PSV op zijn sloffen wil je zeggen?quote:Op zondag 12 december 2004 14:55 schreef cultheld het volgende:
De enige wedstrijd waar we nog punten kunnen laten liggen is AZ uit
die arrogantie staat mij niet, maar dat kan zeker gebeuren.quote:Op zondag 12 december 2004 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De rest wint PSV op zijn sloffen wil je zeggen?
En terecht. Als je gaat voorspellen dat PSV met dit antivoetbal kampioen wordt, help je bij voorbaat het hele seizoen om zeep.quote:Op zondag 12 december 2004 15:08 schreef cultheld het volgende:
Ja maar dat is in deze toch terecht? Iedereen schreef PSV af in augustus en Ajax zou met vier vingers in de grote neus landskampioen worden...............
klopt maar datd at een achterhaalde voorspellign is weten we wel inmiddels.We hoeven niet meer naar ajax te kijken, ze zijn geen bedreiging meer. alleen az zou ons nog van de titel af kunnen houdenquote:Op zondag 12 december 2004 15:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar dat is in deze toch terecht? Iedereen schreef PSV af in augustus en Ajax zou met vier vingers in de grote neus landskampioen worden...............
Jullie worden gewoon kampioen...klaar.quote:Op zondag 12 december 2004 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar datd at een achterhaalde voorspellign is weten we wel inmiddels.We hoeven niet meer naar ajax te kijken, ze zijn geen bedreiging meer. alleen az zou ons nog van de titel af kunnen houden
Ik geef AZ nog wel een klein kansje. Maar ik denk dat we dit seizoen maar zo snel mogelijk moeten vergeten.quote:Op zondag 12 december 2004 15:11 schreef StarGazer het volgende:
Jullie worden gewoon kampioen...klaar.
quote:Op zondag 12 december 2004 15:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is het seizoen al afgelopen?quote:Op zondag 12 december 2004 15:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zelfs jij moet toch toegeven dat wanneer je club de op papier lastigste wedstrijd van de eerste seizoenshelft niet verliest, je club op de kampioenskoers afstevent?quote:
Ja maar dat betekent niet dat je al kampioen bentquote:Op zondag 12 december 2004 15:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfs jij moet toch toegeven dat wanneer je club de op papier lastigste wedstrijd van de eerste seizoenshelft niet verliest, je club op de kampioenskoers afstevent?
Luciusquote:Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het begint er wel op te lijkenquote:Op zondag 12 december 2004 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent niet dat je al kampioen bent
in iedergeval een betere speler dan Schaafquote:
gelukkig nog lang niet zo slecht als bij julliequote:Op zondag 12 december 2004 15:26 schreef Sloggi het volgende:
Jullie hadden meer verdiend, maar dit bewijst toch wel (alweer) dat jullie keeper en verdediging helemaal niet zo goed is
Nee, maar wij beweren ook niet dat wij een goede verdediging hebben, in tegenstelling tot julliequote:Op zondag 12 december 2004 15:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig nog lang niet zo slecht als bij jullie![]()
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 12 december 2004 15:26 schreef Sloggi het volgende:
Jullie hadden meer verdiend, maar dit bewijst toch wel (alweer) dat jullie keeper en verdediging helemaal niet zo goed is
Ik had eigenlijk moeten schrijven 'minder goed dan sommigen beweerden', aangezien sommige PSV'ers de keeper en verdediging (vooral de keeper) overschatten.quote:Op zondag 12 december 2004 15:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op
2 wedstrijden gaat het even wat minder en ineens is de PSV verdediging niet goed meer? Nog altijd de minste goals tegen hoor.
Waarschijnlijk wil je gewoon stoken dus ik neem het maar niet al te serieus.
quote:Van Bommel: 'We geven het helemaal weg'
12/12/2004 14:34
Mark van Bommel kon niet tevreden zijn met het gelijkspel tegen Feyenoord. 'We geven het helemaal weg', aldus de middenvelder die terecht opmerkte dat zijn PSV in de tweede helft te veel kansen had laten liggen. Maar hij wilde niets weten van een nieuwe tik na de 4-1 nederlaag tegen Panathinaikos en nu de 3-3 tegen Feyenoord. 'Iedereen probeert ons dat maar aan te praten.'
Ook in het Rotterdamse kamp was geen sprake van euforie. 'We hebben achter de feiten aangelopen door twee ongelooflijk domme doelpunten. Dat kan niet', zei Bart Goor na afloop tegen Canal+. De Belg, die met de late gelijkmaker een nederlaag van Feyenoord voorkwam, was niet zondermeer te spreken na de ontsnapping. 'We hebben ons in de tweede helft goed herpakt. Maar ik ben niet tevreden, al moeten we uiteindelijk wel blij zijn met het gelijkspel.'
Feyenoord heeft in de eerste seizoenshelft wisselend gepresteerd. 'Over het spel ben ik tevreden, maar niet over de doelpunten die we incasseren', maakte Goor een parallel naar de wedstrijd tegen PSV.
maakte het soms in 2e instantie ook wel weer goedquote:Op zondag 12 december 2004 16:53 schreef VoreG het volgende:
Alex liet af en toe een paar behoorlijke steken vallen ja.
Grappenmaker, Sibon is in ieder geval nu al belangrijker geweest voor PSV dan Vonlanthen.quote:Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef cultheld het volgende:
Het grote Ajaxtopic # 115. Winnaar UEFA-cup 2004-2005.quote:Op zondag 12 december 2004 17:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
arrogantie past hier niet, daar heeft Fok! andere topics voor.
Sibon belangrijker? Ja omdat ie vaker speelt ja, relatief gezien is Vonlanthen doeltreffender.quote:Op zondag 12 december 2004 17:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
Grappenmaker, Sibon is in ieder geval nu al belangrijker geweest voor PSV dan Vonlanthen.
Maar jij hebt de wedstrijd dus ook gezien? Vonlanthen was dramatisch, heeft niets goeds gedaan.
Geef dat eens toe
Oh en doe eens niet zo arrogant over dat AZ de enige wedstrijd is waar we nog punten kunnen verspelen, arrogantie past hier niet, daar heeft Fok! andere topics voor.
Tegen welke clubs gaan we punten laten liggen dan? Noem ze eens op.............quote:Op zondag 12 december 2004 17:26 schreef Zapper het volgende:
Je zult zien dat Hiddink Vonlanthen niet meer het veld in laat gaan, die wissel was echt zo vernederend.
Denken dat PSV voortaan alles gaat winnen, en alleen bij AZ met moeite, vind ik arrogant
Niets met zekerheid te zeggen. Ik zie het ook gebeuren dat PSV wint van AZ met een stand van 1-3 bijv. Andersom kan ook.quote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tegen welke clubs gaan we punten laten liggen dan? Noem ze eens op.............
Je begrijpt er werkelijk niets van hequote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef cultheld het volgende:
Tegen welke clubs gaan we punten laten liggen dan? Noem ze eens op.............
Was jij nou niet die gast die begin van de zomer riep dat PSV kansloos voor de titel was en dat ik gek was dat ik riep dat PSV voor 't eerst in de geschiedenis de 2e ronde van de CL zou behalen? Al is PSV tot aan mei nog niet verslagen, dan zul jij vlak voor de laatste speelronde nog gaan roepen dat we niet zo arrogant moeten zijn om te denken dat we niet meer gaan verliezen.quote:Op zondag 12 december 2004 17:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je begrijpt er werkelijk niets van he![]()
Meer bravoure dan voetbalverstand, denk ik zo.quote:Op zondag 12 december 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Was jij nou niet die gast die begin van de zomer riep dat PSV kansloos voor de titel was en dat ik gek was dat ik riep dat PSV voor 't eerst in de geschiedenis de 2e ronde van de CL zou behalen?
Uh, nee dat was ik nietquote:Op zondag 12 december 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Was jij nou niet die gast die begin van de zomer riep dat PSV kansloos voor de titel was en dat ik gek was dat ik riep dat PSV voor 't eerst in de geschiedenis de 2e ronde van de CL zou behalen?
hmm dan was 't toch tony, mij werd verweten dat ik arrogant was, dat we blij moesten zijn als PSV al 2e zou worden en dat we moesten hopen op plaatsing in de CL en daarna op UEFA cup voetbal, iets in die trant.quote:
Jullie doen het gewoon boven verwachting na de winterstop dondert alles gewoon weer in elkaarquote:Op zondag 12 december 2004 18:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
hmm dan was 't toch tony, mij werd verweten dat ik arrogant was, dat we blij moesten zijn als PSV al 2e zou worden en dat we moesten hopen op plaatsing in de CL en daarna op UEFA cup voetbal, iets in die trant.
Ik kijk wél naar de copa libertadores en copa america in tegenstelling tot jou, vandaar dat ik al voor de definitieve handtekeningen onder de contracten wist dat Gomes een Barthéz is, Alex de beste verdediger uit de Zuid-Amerikaanse competities was toen hij naar PSV zou komen en Farfán het grootste talent uit de Peruviaanse competitie was. Ook de Zuid-Amerikaanse sites volgde ik toen al vrijwel dagelijks, maar goed, ik ben blij dat ik geen ongelijk heb gekregenquote:Op zondag 12 december 2004 18:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Meer bravoure dan voetbalverstand, denk ik zo.
Als je die net zo volgt als de eredivisie is er ruimte genoeg om aan je oordeel te twijfelen.quote:Op zondag 12 december 2004 18:22 schreef cultheld het volgende:
Ik kijk wél naar de copa libertadores en copa america in tegenstelling tot jou, vandaar dat ik al voor de definitieve handtekeningen onder de contracten wist dat Gomes een Barthéz is, Alex de beste verdediger uit de Zuid-Amerikaanse competities was toen hij naar PSV zou komen en Farfán het grootste talent uit de Peruviaanse competitie was. Ook de Zuid-Amerikaanse sites volgde ik toen al vrijwel dagelijks, maar goed, ik ben blij dat ik geen ongelijk heb gekregen
of het wordt nog beterquote:Op zondag 12 december 2004 18:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jullie doen het gewoon boven verwachting na de winterstop dondert alles gewoon weer in elkaar
Tja je doet maarquote:Op zondag 12 december 2004 18:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je die net zo volgt als de eredivisie is er ruimte genoeg om aan je oordeel te twijfelen.
Aha en dus zat je ondertussen mij maar constant aan te vallen!quote:Op zondag 12 december 2004 18:20 schreef cultheld het volgende:
hmm dan was 't toch tony, mij werd verweten dat ik arrogant was, dat we blij moesten zijn als PSV al 2e zou worden en dat we moesten hopen op plaatsing in de CL en daarna op UEFA cup voetbal, iets in die trant.
Ik verwacht tot dat laatstequote:
Oh ik val niemand aan hoor, niemand moet 't persoonlijk opnemen, die posts van mij, want 't is maar een forumquote:Op zondag 12 december 2004 18:29 schreef Zapper het volgende:
[..]
Aha en dus zat je ondertussen mij maar constant aan te vallen!Slaapkop.
PSV laat minstens in nog 4 wedstrijden punten liggen denk ik. Zo goed zijn we niet. Iets wat deze week ook wel gebleken is.quote:Op zondag 12 december 2004 15:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
die arrogantie staat mij niet, maar dat kan zeker gebeuren.
Zo heet ie toch ookquote:Op zondag 12 december 2004 19:24 schreef rubbereend het volgende:
nou na de samenvatting gezien te hebben:
dit was dus echt niet nodig geweest!
Vonlanthen? niet gezien behalve dan toen hij het veld in liep.
Park, Frafan en Beasley
en wtf die commentator de hele tijd met Park Yi Sung??????
nou k heb nooit anders gehoord dan Yi Sung Parkquote:
doen de lampjes nooit hequote:Op zondag 12 december 2004 19:19 schreef Djekko het volgende:
Wat een domper. Met 3-1 voorstaan en dan nog punten verspelen.
Het valt me wel weer eens op dat onze vrienden uit R'dam en Mokum meteen weer beginnen te stoken.
Farfan was gebleseerd dus hij moest er wel afquote:Op zondag 12 december 2004 19:29 schreef cultheld het volgende:
De wissel van Vonlanthen voor een prima Farfán is al onbegrijpelijk, maar om dan ook nog Sibon er in te gaan brengen met zo'n stand en een Bogelund die nog geen wedstrijd in het eerste heeft gespeeld, dat is echt belachelijk!
Als je net dat beetje meer intresse in je eigen ploeg had gehad had je door dat Farfan geblesseerd was...quote:Op zondag 12 december 2004 19:29 schreef cultheld het volgende:
De wissel van Vonlanthen voor een prima Farfán is al onbegrijpelijk, maar om dan ook nog Sibon er in te gaan brengen met zo'n stand en een Bogelund die nog geen wedstrijd in het eerste heeft gespeeld, dat is echt belachelijk!
Park Ji-Sung is volgens mij de Koreaanse manier van uitspreken.quote:Op zondag 12 december 2004 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou k heb nooit anders gehoord dan Yi Sung Park
Geen flauw idee, kijk nooit in het Ajax/Feyenoord-topicquote:
Zuchtquote:Op zondag 12 december 2004 19:29 schreef cultheld het volgende:
De wissel van Vonlanthen voor een prima Farfán is al onbegrijpelijk,
quote:Op zondag 12 december 2004 19:34 schreef Djekko het volgende:
[..]
Park Ji-Sung is volgens mij de Koreaanse manier van uitspreken.
Daar doelde ik niet eens op, ik had liever met zo'n stand een middenvelder voor Farfán gezien in plaats van een spits.quote:Op zondag 12 december 2004 19:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je net dat beetje meer intresse in je eigen ploeg had gehad had je door dat Farfan geblesseerd was...
dan hadden we geen spits meer gehad. dat lijkt me ook niet de oplossingquote:Op zondag 12 december 2004 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet eens op, ik had liever met zo'n stand een middenvelder voor Farfán gezien in plaats van een spits.
Dan breng je het wel ongelooflijk stom, als je een prima speler gaat wisselen zeg je juist dat die moet blijven staan...quote:Op zondag 12 december 2004 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet eens op, ik had liever met zo'n stand een middenvelder voor Farfán gezien in plaats van een spits.
Met een stand van 1-2 hadden we die ook niet nodig gehad en met zulke klote backs als Feyenoord heeft zou je dan in principe met twee spitsen (Beasley en Park) spelen. Je had dan een Lamey voor Farfán kunnen wisselen, Lamey rechtsback kunnen laten spelen om Ooijer vervolgens als verdedigende middenvelder te posteren met Cocu, Vogel en Van Bommel op het middenveld. Ik weet zeker dat we het dan niet hadden weggegeven.quote:Op zondag 12 december 2004 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan hadden we geen spits meer gehad. dat lijkt me ook niet de oplossing
Zeg, waarom ben jij eigenlijk geen coach van PSV?quote:Op zondag 12 december 2004 20:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met een stand van 1-2 hadden we die ook niet nodig gehad en met zulke klote backs als Feyenoord heeft zou je dan in principe met twee spitsen (Beasley en Park) spelen. Je had dan een Lamey voor Farfán kunnen wisselen, Lamey rechtsback kunnen laten spelen om Ooijer vervolgens als verdedigende middenvelder te posteren met Cocu, Vogel en Van Bommel op het middenveld. Ik weet zeker dat we het dan niet hadden weggegeven.
Met prima doelde ik meer op zijn doelpunt en spel voordat ie geblesseerd raakte. Mede dankzij zijn prima spel stonden wij voor met 1-2 en dan had Hiddink een Lucius of Lamey in kunnen brengen voor Farfán zodat Ooijer als versteviging op het middenveld zou kunnen fungeren. Zo zou ik het in ieder geval hebben gedaan als trainer. En ik geef het toe, Vonlanthen speelde niet super, maar om dan Sibon voor Vonlanthen te gaan wisselen, dat is gewoon een belediging voor Vonlanthen. En wat ik ook wel erg jammer vond is dat Van Bommel in een Feyenoord shirt naar het uit vak van de PSV aanhang liepquote:Op zondag 12 december 2004 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan breng je het wel ongelooflijk stom, als je een prima speler gaat wisselen zeg je juist dat die moet blijven staan...
Wat denk je nou zelfquote:Op zondag 12 december 2004 20:05 schreef Djekko het volgende:
[..]
Zeg, waarom ben jij eigenlijk geen coach van PSV?
ben t niet met je eens, Beasley en Park zijn geen van beide gewend om als centrale spits te staan en daarmee zou je als ze via de vleugels opkomen elke keer een gat in het midden hebben waar ze zelf in moeten lopen, je zou ook ineens een flinke meerderheid aan verdedigers daar voor feijenoord daar regelen.quote:Op zondag 12 december 2004 20:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met een stand van 1-2 hadden we die ook niet nodig gehad en met zulke klote backs als Feyenoord heeft zou je dan in principe met twee spitsen (Beasley en Park) spelen. Je had dan een Lamey voor Farfán kunnen wisselen, Lamey rechtsback kunnen laten spelen om Ooijer vervolgens als verdedigende middenvelder te posteren met Cocu, Vogel en Van Bommel op het middenveld. Ik weet zeker dat we het dan niet hadden weggegeven.
Winnaarquote:Op zondag 12 december 2004 17:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het grote Ajaxtopic # 115. Winnaar UEFA-cup 2004-2005.
Dat is toch wel arrogantie ten topquote:Op zondag 12 december 2004 17:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het grote Ajaxtopic # 115. Winnaar UEFA-cup 2004-2005.
Zocht je deze?
Je iconquote:Op zondag 12 december 2004 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is het slechtste topic titel ooit.
Ajax wint noooit de UEFA-CUP
© by Hmquote:Op zondag 12 december 2004 20:58 schreef rubbereend het volgende:
je avatar ziet er al beter uit lookingforyou
quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
* pakt oude avatar i.v.m. koppijn
dat ben k wel met je eens, k denk niet dat hij de spits is die er bij PSV 25 tot 30 inschietquote:Op maandag 13 december 2004 01:15 schreef cultheld het volgende:
Op de één of andere manier zie ik het niet zitten in die Koné, hij heeft wel mooie acties en zo maar ik weet 't niet. Ik krijg een bepaald gevoel bij die Koné dat hij een miskoop zal zijn voor de echte top.
Dat zegt ie om teveel speculaties omtrent transfers te voorkomen denk ik.quote:Op maandag 13 december 2004 01:28 schreef Suijk het volgende:
Vreemd dat Hiddink aangeeft dat het geld dat nu wordt verdiend met de tweede ronde CL nog steeds gebruikt moet worden om misstapjes uit het verleden weg te poetsen.
Daarnaast hebben we voor de toekomst al een hele goede spits rondlopen in het tweede: Tim Janssen, hij blijft maar scorenquote:Op maandag 13 december 2004 01:29 schreef rubbereend het volgende:
als er dan toch geld uitgegeven moet worden in de winterstop denk k ook eerder aan de opvolger van van Bommel al proberen binnen te halen. Een goede spits is altijd welkom maar ze liggen nu eenmaal niet voor t oprapen
dat is ook wel wat makkelijk, Hiddink kan zich zo mooi buiten de geruchten houden. Maar feit is dat de tekorten van de afgelopen jaren nu wel gedicht zijn. Hij had t ook voer dat het verdiende geld diende om het verleden te dekken, hij had t niet over geld wat nu binnen gaat komen ivm de 2e rondequote:Op maandag 13 december 2004 01:28 schreef Suijk het volgende:
Vreemd dat Hiddink aangeeft dat het geld dat nu wordt verdiend met de tweede ronde CL nog steeds gebruikt moet worden om misstapjes uit het verleden weg te poetsen.
Dat idee had ik eerlijk gezegd ook wel, maar dan vind ik dit wel een rare 'smoes'.quote:Op maandag 13 december 2004 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zegt ie om teveel speculaties omtrent transfers te voorkomen denk ik.
Kone dan maar? Misschien een ruil met Vennegoor.quote:Op maandag 13 december 2004 01:32 schreef cultheld het volgende:
Laten we niet vergeten dat er een groot bod op Robinho is gedaan door PSV. Dan kun je er donder op zeggen dat er één of meerdere spelers naar PSV komen in de winterstop
Liever nietquote:Op maandag 13 december 2004 01:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kone dan maar? Misschien een ruil met Vennegoor.
dat was met externe geldbronnen. En dat willen ze alleen doen bij uitzonderlijke spelers. Dus ik denk dat het wel mee zal vallen in de winterstop al verwacht ik wel één of twee spelersquote:Op maandag 13 december 2004 01:32 schreef cultheld het volgende:
Laten we niet vergeten dat er een groot bod op Robinho is gedaan door PSV. Dan kun je er donder op zeggen dat er één of meerdere spelers naar PSV komen in de winterstop
Hofs is te ruilen tegen vd Schaafquote:Op maandag 13 december 2004 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was met externe geldbronnen. En dat willen ze alleen doen bij uitzonderlijke spelers. Dus ik denk dat het wel mee zal vallen in de winterstop al verwacht ik wel één of twee spelers
Een paar maanden terug was je nog blij dat 'ie niet naar Amsterdam ging, omdat het zo'n wereldspeler was...quote:Op maandag 13 december 2004 01:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Liever nietOp de 1 of andere manier vertrouw ik die Roda staf niet helemaal. Ze hebben jullie al voor lul gezet door Soetaers en Anastasiou aan Ajax te slijten, die uitblonken bij Roda en 't verneuken bij Ajax. En zo'n voorgevoel heb ik bij die Koné ook, vaak zie je dat ie wel mooie acties maakt maar niet gek veel scoort, dat doen Christiano en Sérgio toch beter dit seizoen.
Daarom heb ik voor de prijs van 1 Koné liever Barreto en Hofs
Dat idee had ik toen ook ja, maar toen ik hoorde van dat hart, dacht ik van..... nee. En z'n acties zijn uniek en prachtig, maar z'n rendement is niet echt hoog. PSV heeft geen behoefte aan een circusartiest maar aan rendement.quote:Op maandag 13 december 2004 01:51 schreef twi het volgende:
[..]
Een paar maanden terug was je nog blij dat 'ie niet naar Amsterdam ging, omdat het zo'n wereldspeler was...
Hofs hoef k niet zonodig.... Maar Barreto zou k geweldig vindenquote:Op maandag 13 december 2004 01:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hofs is te ruilen tegen vd SchaafDus een Barreto is toch wel te halen lijkt me, meer dan 5 miljoen zal ie niet kosten.
nounouquote:Op maandag 13 december 2004 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daarnaast hebben we voor de toekomst al een hele goede spits rondlopen in het tweede: Tim Janssen, hij blijft maar scoren
hooohoooquote:
dat is 1....quote:Op maandag 13 december 2004 02:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hooohooo
je onderschat bijvoorbeeld een superspeler als Edward Linskens
Zendenquote:
Zenden, Hoekstra, Huntelaar, Promayon, Pauwe, Fuchs, Dirckx, Bouma, Colin, Scheepers, Takak, Faber, van der Gaag, van der Doelenquote:
en hoeveel zijn er ook daadwerkelijk echtb doorgebroken?quote:Op maandag 13 december 2004 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zenden, Hoekstra, Huntelaar, Promayon, Pauwe, Fuchs, Dirckx, Bouma, Colin, Scheepers, Takak, Faber, van der Gaag, van der Doelen, van der Leegte, Playfair, Koot
om maar eens wat te noemen
als je doorgebroken op topniveau bedoeld dan mag je dr nog wel een paar doorstrepen, op HCE niveau komen er weer wat meer bij. Koot is ook international geworden, Doelen is van de meest onderschatte spelers in de HCEquote:Op maandag 13 december 2004 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en hoeveel zijn er ook daadwerkelijk echtb doorgebroken?
Zenden
Hoekstra?
Prommayon
Bouma
Faber
vd Gaag?
Dat is niet veel he?
k kijk puur naar de laatste 10/15 jaarquote:Op maandag 13 december 2004 02:21 schreef Suijk het volgende:
En komen de Kerkhofjes niet uit jullie jeugd?
Ik heb het erover die bij PSV zijn doorgebroken,vaste waarde dus.quote:Op maandag 13 december 2004 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je doorgebroken op topniveau bedoeld dan mag je dr nog wel een paar doorstrepen, op HCE niveau komen er weer wat meer bij. Koot is ook international geworden, Doelen is van de meest onderschatte spelers in de HCE
Maar echt voor ons eerste waar we wat aan hadden:
Zenden
Hoekstra
Bouma
Colin (heeft zn wedstrijden gespeeld en ook internationaal, te groot ego helaas)
Faber
Doelen
Koot
Linskens
Paauwe maakte het bij PSV nooit waar
Nope,die kwamen van Twentequote:Op maandag 13 december 2004 02:21 schreef Suijk het volgende:
En komen de Kerkhofjes niet uit jullie jeugd?
in dat laatste rijtje hoef je nauwelijks te strepenquote:Op maandag 13 december 2004 02:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb het erover die bij PSV zijn doorgebroken,vaste waarde dus.
Mag ik gaan strepen dan in je lijstje?
Doelen is trouwens nooit echt een vaste waarde geweest,meer een soort Lucius
klopt en daarom wordt nu ook de hele jeugdopleiding gereorganiseerd. zodat er meer kwaliteit afgeleverd wordt.quote:Op maandag 13 december 2004 02:23 schreef Suijk het volgende:
Toch gaat er volgens mij ook bij psv behoorlijk wat geld in de jeugd zitten, maar jarenlang was Rob Wielaert jullie allergrootste talent in de jeugd.
en hoeveel als basisspeler?quote:Op maandag 13 december 2004 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doelen heeft 95 wedstrijden bij PSV gevoetbald....... da's toch redelijk
quote:
en ik denk van nietquote:Op maandag 13 december 2004 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat kan k niet zo terug vinden, maar wel redelijk veel hoor.
Proest...quote:Op maandag 13 december 2004 09:49 schreef twi het volgende:
Jullie hebben wel door dat 't volgende week al over kan zijn met de pret he? Kone die net als vorig jaar het net mooi laat bollen in Eindhoven, en AZ die met 3 doelpunten verschil wint van RBC...
AZ winterkampioen, Ajax landskampioen. Ik vind 't wel aardig klinken
Een en ander zal afhangen van de opstelling van Roda. Wat Feyenoord bijvoorbeeld heel slim deed was Castelen vanaf de rechtsvoor positie te laten komen, Kuijt vanuit de centrumspits positie en Kalou vanuit de '10' positie. Zo lieten ze Alex links liggen, die dus geen directe tegenstander had. En we weten allemaal dat ruimte en opbouwen niet zijn sterkste punt is.quote:Op maandag 13 december 2004 09:49 schreef twi het volgende:
Jullie hebben wel door dat 't volgende week al over kan zijn met de pret he? Kone die net als vorig jaar het net mooi laat bollen in Eindhoven,
en de volgende die gaat doorbreken wordt Takakquote:Op maandag 13 december 2004 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zenden, Hoekstra, Huntelaar, Promayon, Pauwe, Fuchs, Dirckx, Bouma, Colin, Scheepers, Takak, Faber, van der Gaag, van der Doelen, van der Leegte, Playfair, Koot
om maar eens wat te noemen
Waarom zou PSV Kone halen als ze Farfan in huis hebben? Ik zie geen rol voor Kone in het huidige PSV. Als ik PSV was zou ik eens fijn polsen of ze niet ene Sonck voor een spotprijsje naar Eindhoven kunnen halen. Heb 't vanaf 't begin al een PSV'er gevonden, ondanks dat ik tot op het einde nog altijd hoop had dat het er bij Ajax uit zou komen.quote:Op maandag 13 december 2004 10:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Proest...
Kone zou naar PSV gaan: dan is ie wel gek als ie PSV gaat sarren. Verder is het geen RBC he
Mag niet van mij. Hij heeft een rotkop, een kutkarakter en laat al meer dan een seizoen zien niet mee te kunnen in de HCE. Een echte versterking voor PSV zou toch ook op z'n minst redelijk moeten kunnen presteren bij Ajax, ook al is het een ander systeem.quote:Op maandag 13 december 2004 10:23 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou PSV Kone halen als ze Farfan in huis hebben? Ik zie geen rol voor Kone in het huidige PSV. Als ik PSV was zou ik eens fijn polsen of ze niet ene Sonck voor een spotprijsje naar Eindhoven kunnen halen. Heb 't vanaf 't begin al een PSV'er gevonden, ondanks dat ik tot op het einde nog altijd hoop had dat het er bij Ajax uit zou komen.
Spidey, zeggen dat een speler een rokop heeft is ZO ajaciedquote:Op maandag 13 december 2004 10:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mag niet van mij. Hij heeft een rotkop, een kutkarakter en laat al meer dan een seizoen zien niet mee te kunnen in de HCE. Een echte versterking voor PSV zou toch ook op z'n minst redelijk moeten kunnen presteren bij Ajax, ook al is het een ander systeem.
Geen directe versterking, blokkeert dus de ontwikkeling van Vonlanthen. (plus een klap in het gezicht van Sibon.)
Ja maar dit slaat alles. Kijk Gomes heeft gewoon een grappig hoofd, kan hij niks aan doen. Maar Sonck doet er alles aan om er irritant uit te zien. Hij heeft zo'n brugklaskapsel. Komt niet door de keuring heenquote:Op maandag 13 december 2004 10:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Spidey, zeggen dat een speler een rokop heeft is ZO ajacied
quote:Op maandag 13 december 2004 10:23 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou PSV Kone halen als ze Farfan in huis hebben? Ik zie geen rol voor Kone in het huidige PSV. Als ik PSV was zou ik eens fijn polsen of ze niet ene Sonck voor een spotprijsje naar Eindhoven kunnen halen. Heb 't vanaf 't begin al een PSV'er gevonden, ondanks dat ik tot op het einde nog altijd hoop had dat het er bij Ajax uit zou komen.
Neem maar mee, wij hebben nu Babel die scoort en kan ook salto'squote:Op maandag 13 december 2004 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik denk nog steeds dat Sonck er bij PSV 25 per jaar inschopt die jongen is echt wel goed hoor.
Huntelaar heeft volgens mij wel de B&A jeugd gedaan bij PSV, dus dan komt hij ook uit onze jeugdquote:Op maandag 13 december 2004 12:29 schreef cultheld het volgende:
btw, Faber en Huntelaar komen niet uit de PSV jeugd maar zijn respectievelijk gehuurd en gekocht van de Graafschap.
Zou ik ff aan Jelle moeten vragenquote:Op maandag 13 december 2004 12:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Huntelaar heeft volgens mij wel de B&A jeugd gedaan bij PSV, dus dan komt hij ook uit onze jeugd
jamaar z'n hoofd!!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik denk nog steeds dat Sonck er bij PSV 25 per jaar inschopt die jongen is echt wel goed hoor.
k neem aan dat je bedoeld dat hij van de Graafschap is gehuurd. Misschien heeft t nog te maken met een schuld van de Graafschap aan PSV.quote:Op maandag 13 december 2004 12:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou ik ff aan Jelle moeten vragenDie kneus van een Robin Faber zat iig tot z'n 18e bij mij op school en toen hij in havo 5 zat speelde hij net een jaar bij PSV, hij speelt trouwens op huurbasis voor PSV, wat ik absoluut niet begrijp; Waarom je beste speler verhuren als je team zo slecht draait
![]()
zal k t hoofd van Lucius hier ff postenquote:Op maandag 13 december 2004 12:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
jamaar z'n hoofd!!!!!
[afbeelding]
daar krijg je toch gelijk jeuk van
hoeft niet hoorquote:Op maandag 13 december 2004 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal k t hoofd van Lucius hier ff posten
quote:Op maandag 13 december 2004 12:40 schreef cultheld het volgende:
Ik erger me ook aan die Sonck, een echte kruising tussen Luc Friet en Helmut Lotti
Dat is 't niet volgens mij, ik weet wel dat ie als supergroot talent geldt, een hele goede verdediger voor de toekomst. Heeft al verschillende keren in de VI gestaan, maar de vraag is of hij het definitief gaat redden i.v.m. mentaliteit.quote:Op maandag 13 december 2004 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k neem aan dat je bedoeld dat hij van de Graafschap is gehuurd. Misschien heeft t nog te maken met een schuld van de Graafschap aan PSV.
Niet dusquote:Op maandag 13 december 2004 13:05 schreef du_ke het volgende:
Overigens was het commentaar op radio1 gister wel heel erg pro Feyenoord.
Komop man, Houtkamp trok de champagne open bij de 3-3. Bij de 0-2 en 1-3 moest ik aan mijn vrouw vragen of ik echt gehoord had dat er gescoord was door PSV...quote:
Ik twijfelde ook even of Feyenoord inderdaad achter stond, jaquote:Op maandag 13 december 2004 14:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop man, Houtkamp trok de champagne open bij de 3-3. Bij de 0-2 en 1-3 moest ik aan mijn vrouw vragen of ik echt gehoord had dat er gescoord was door PSV...
Ik zeg een briljante conclusie!quote:Op maandag 13 december 2004 14:25 schreef RQZ het volgende:
Iedereen kan lulen wat ie wil psv is punten verloren en AZ en ajax hebben daarvan geprofiteerd
Heel scherp.quote:Op maandag 13 december 2004 14:25 schreef RQZ het volgende:
Iedereen kan lulen wat ie wil psv is punten verloren en AZ en ajax hebben daarvan geprofiteerd
En aan je typgedrag kun je ook zien voor welke club je bent, slimme opmerking inderdaad, netjes hoorquote:Op maandag 13 december 2004 14:25 schreef RQZ het volgende:
Jij bent zo iemand die op feestjes een discussie met één zin kan dood slaan, of niet?quote:Op maandag 13 december 2004 14:25 schreef RQZ het volgende:
Een extra spits is niet echt nodig op dit moment vind ik. We hebben Sibon, VoH, Vonlanthen en Farfán op die positie (vergeet ik iemand?, volgens mij niet).quote:Op maandag 13 december 2004 16:07 schreef Spideyman het volgende:
Tijd voor een stelling. Vaak discusieren we in dit topic over welke nieuwe spits PSV in de winterstop eventueel zou moeten versterken. De geruchten en feiten volgen elkaar in rap tempo op. Maar of dat zin heeft? Daarom de volgende vraag:
Heeft PSV een extra spits nodig om zijn concurrenten na de winterstop voor te blijven?
lastig want Farfan ontwikkeld zich momenteel als een speler die ook heel goed is als centrumspits. Hij speelt met de week beter en hopelijk kan hij zich blijven ontwikkelen. Een spits halen die er direct staat en er 30 intrapt is natuurlijk altijd welkom maar waarschijnlijk onbetaalbaar. Dus:quote:Op maandag 13 december 2004 16:07 schreef Spideyman het volgende:
Tijd voor een stelling. Vaak discusieren we in dit topic over welke nieuwe spits PSV in de winterstop eventueel zou moeten versterken. De geruchten en feiten volgen elkaar in rap tempo op. Maar of dat zin heeft? Daarom de volgende vraag:
Heeft PSV een extra spits nodig om zijn concurrenten na de winterstop voor te blijven?
ADO??quote:Op maandag 13 december 2004 15:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
En aan je typgedrag kun je ook zien voor welke club je bent, slimme opmerking inderdaad, netjes hoor![]()
Ja: Vonlanthen komt (nog) te kort, VoH en Sibon zijn vergelijkbaar en als Farfán geblesseerd raakt, hebben we een probleem.quote:Op maandag 13 december 2004 16:07 schreef Spideyman het volgende:
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Het is ook nog eens zo dat een nieuwe spits de ontwikkeling van Vonlanthen blokkeert. Ook Farfán kan op deze plek zich nog veel verder ontwikkelen. MEt een nieuwe spits zullen die kansen zich echter veel minder snel aandoen.quote:Op maandag 13 december 2004 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een extra spits is niet echt nodig op dit moment vind ik. We hebben Sibon, VoH, Vonlanthen en Farfán op die positie (vergeet ik iemand?, volgens mij niet).
een gele post-it.quote:Op maandag 13 december 2004 16:52 schreef Zapper het volgende:
Een wit briefje? Of een rode?
Ook al vraag je het niet aan mij, ik denk niet dat jullie een extra spits nodig hebben om kampioen te worden.quote:Op maandag 13 december 2004 16:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
een gele post-it.
Maar wat vind jij Zapper, hebben we een extra spits nodig om kampioen te worden?
Het gaat zeker niet makkelijk worden om kampioen te worden, dat weet iedere nuchter denkende supporter. Maar inderdaad een extra spits neemt een risico weg, maar echt een noodzaak vind ik het niet.quote:Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Het is ook nog eens zo dat een nieuwe spits de ontwikkeling van Vonlanthen blokkeert. Ook Farfán kan op deze plek zich nog veel verder ontwikkelen. MEt een nieuwe spits zullen die kansen zich echter veel minder snel aandoen.
Maar dan moet je dus wel geloven in de talenten van Farfán en Vonlanthen en vertouwen op VoH en Sibon. Want dat het moeilijk gaat worden om de koppositie te behouden na de winterstop kan ik je op een briefje geven.
Liever niet Cocu als linksback, die komt gewoon het best tot zijn recht centraal op het middenveld, dan eerder Bouma terug op die positie. Van Jakobsen verwacht ik op dit moment nog niet veel, dus laat er maar eentje bij komen. Kan geen kwaad lijkt me.quote:Op maandag 13 december 2004 17:00 schreef cultheld het volgende:
Lee is toch op te vangen met Cocu lijkt me en die Deen moet ook eens doorbreken als linksback. Twee middenvelders, waarvan 1 als opvolger van Van Bommel zie ik liever verschijnen
Maar ben je voor of tegen de stelling?quote:Op maandag 13 december 2004 17:00 schreef cultheld het volgende:
Lee is toch op te vangen met Cocu lijkt me en die Deen moet ook eens doorbreken als linksback. Twee middenvelders, waarvan 1 als opvolger van Van Bommel zie ik liever verschijnen
En dan misschien eentje die ook centraal achterin kan spelen, zodat we niet alleen maar Addo achter de hand hebben. (Zielig voor hem, maar hij heeft nog nooit bewezen aanspraak te kunnen maken op een basisplaats.)quote:Op maandag 13 december 2004 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Liever niet Cocu als linksback, die komt gewoon het best tot zijn recht centraal op het middenveld, dan eerder Bouma terug op die positie. Van Jakobsen verwacht ik op dit moment nog niet veel, dus laat er maar eentje bij komen. Kan geen kwaad lijkt me.
Ik vind dat we Kezman terug moeten halen! Met ingang van gisteren graag.quote:Op maandag 13 december 2004 16:07 schreef Spideyman het volgende:
daarom ook een stand in voor Leequote:Op maandag 13 december 2004 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen op dit moment is Lee door niemand te vervangen. Onze Koreaan is momenteel gewoon de beste linksachter van de competitie - samen met De Clèr - hij houdt zich iedere wedstrijd goed staande en doet ook aanvallend prima mee.
Fabio Rochemback, zegt je dat wat? Heb zonet een filmpje van hem gezien en dat ziet er goed uit.quote:Op maandag 13 december 2004 17:33 schreef cultheld het volgende:
Ik zeg, alleen een spits halen als ie écht van wereldtop is, anders nietEn dat zijn spelers als Podolski, Robinho, Pazzini en Tuncay en die komen toch niet, dus dan maar een aantal middenvelders
Een stand in voor Lee wil ik ook wel, maar dan één die hooguit een paar ton kost (Braafheid bijvoorbeeld)
Hij kwam tekort voor Barcelona (was nog maar 19 toen hij daar kwam) en speelt nu bij een middelmatige Portugese club UEFA-cup voetbal (wat een schande!quote:Op maandag 13 december 2004 17:43 schreef JaWi het volgende:
Waarom zou die speler naar PSV willen?
Alsof Rochemback naar PSV zou willen komen. Die gozer zou bij een club als Lyon of Atlético Madrid meteen in de basis staan. Aan de andere kant, dromen is natuurlijk altijd mooi, maar ik droom dan liever van een Tainio, Né, Barreto of Väyrynen dan van onhaalbare voetballers als Rochemback. Want als PSV Rochemback zou kunnen halen, zou PSV ook Miguel en Petit kunnen halen, dat zijn ongeveer spelers met dezelfde eisen en van hetzelfde niveauquote:Op maandag 13 december 2004 17:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Fabio Rochemback, zegt je dat wat? Heb zonet een filmpje van hem gezien en dat ziet er goed uit.
Leuke opvolger voor Van Bommel. Speelt op huurbasis bij Sporting Lissabon tot 2006, maar staat bij Barcelona onder contract en mag waarschijnlijk verkocht worden.
Een verdedigende middenvelder met een zeer goede pass en schot, 22 jaar, Braziliaan.
Je hebt nooit gezegd dat Gomes een Barthez was, dat deed je pas na Rode Ster uit. Je zei dat hij de beste keeper van Brazilië was en een toekomstig topper.quote:Op zondag 12 december 2004 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kijk wél naar de copa libertadores en copa america in tegenstelling tot jou, vandaar dat ik al voor de definitieve handtekeningen onder de contracten wist dat Gomes een Barthéz is, Alex de beste verdediger uit de Zuid-Amerikaanse competities was toen hij naar PSV zou komen en Farfán het grootste talent uit de Peruviaanse competitie was. Ook de Zuid-Amerikaanse sites volgde ik toen al vrijwel dagelijks, maar goed, ik ben blij dat ik geen ongelijk heb gekregen
Is ie ook, was Barthez in Frankrijk ook. Maar net als Barthez maakt Gomes soms een totaal onverwachte blunder (of bijna blunder).'t zal 'm in de motoriek zitten maar 't is wel zo. Dat neemt niet weg dat Gomes de opvolger van Dida is en niet behouden zal blijven voor PSV.quote:Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je hebt nooit gezegd dat Gomes een Barthez was, dat deed je pas na Rode Ster uit. Je zei dat hij de beste keeper van Brazilië was en een toekomstig topper.
Op dit moment denk ik van niet, maar in het geval van blessures is een extra spits natuurlijk altijd handig.quote:Op maandag 13 december 2004 16:54 schreef Spideyman het volgende:
Maar wat vind jij Zapper, hebben we een extra spits nodig om kampioen te worden?
Er gaat in ieder geval meer dreiging vanuit dan van een boukari of mitea.quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Park en Beasley geslepen en gevaarlijk.
Park heeft een hoop handigheidjes geleerd hoor, weliswaar niet technisch begaafd, maar wel geslepenquote:Op maandag 13 december 2004 20:10 schreef methodmich het volgende:
Nou, geslepen zijn ze sowieso niet. Park is een werkaanvaller met veel loopvermogen en Beasley is vooral snel, maar Rommedahl en Robben waren veel beter.
Rommedahlquote:
Zou het wel grappig vinden als Hofs alsnog naar PSV komt in de winterstop en in een ruil met van der Schaaf betrokken wordt.quote:Op maandag 13 december 2004 22:48 schreef Spideyman het volgende:
Feyenoord praat met Hofs over transfer. Hofs is na dit seizoen transfervrij, Vitesse kan nu nog wat aan hem verdienen.
NOS meldt nu ook dat het om Hofs gaat die morgen in de Feyenoordkrant wordt voorgesteld als nieuwe speler van Feyenoord.quote:Op maandag 13 december 2004 22:55 schreef cultheld het volgende:
Ik weet zeker dat Hofs het niet is, gewoon grote bullshit. Derksen zet z'n carriere echt niet op het spel met zulk dom gelul.
Ik denk dat ze allemaal een verkeerd bericht hebben overgenomen van een mannetje van Derksen en die lacht zich natuurlijk helemaal slap.quote:Op maandag 13 december 2004 22:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
NOS meldt nu ook dat het om Hofs gaat die morgen in de Feyenoordkrant wordt voorgesteld als nieuwe speler van Feyenoord.
Ik zeg alleen dat we hem niet missenquote:Op maandag 13 december 2004 22:41 schreef Spideyman het volgende:
Altijd dat gefit op Rommedahl...
Ik vond hem wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat we hem niet missen
ja dan kunnen we elke speler die hier vorbij komt wel onder de tafel vegenquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:03 schreef cultheld het volgende:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
als die interesse er is krijg je het moeilijk. Maar we moeten ook gewoon ons Braziliaanse netwerk gebruiken. Romario heeft Alex ook geadviseert naar PSV te gaanquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:07 schreef cultheld het volgende:
Ja maar Concecao is echt al oud en zo en die is 't echt niet meer waard, daarom speelt ie ook in België. Maar Rochemback heeft nog toekomst, die kan zo voor Atlético, Lazio, Lyon etc. spelen als ie wil
Dan maar Barretoquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:10 schreef cultheld het volgende:
Ja maar dat is anders, Alex speelde bij Santos, Rochemback staat onder contract bij Barca en speelt daar alleen niet omdat ie spelers als Xavi, Iniesta en Déco voor zich heeft. Dat is allemaal wereldtop; voor het niveau daar onder is ie uitermate geschikt
daar is t niet zo lekker warm, bovendien is daar niet zo'n mooie grote zandbakquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:17 schreef cultheld het volgende:
Uiteraard, anders kunnen we net zo goed op de Herdgang blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |