maakte het soms in 2e instantie ook wel weer goedquote:Op zondag 12 december 2004 16:53 schreef VoreG het volgende:
Alex liet af en toe een paar behoorlijke steken vallen ja.
Grappenmaker, Sibon is in ieder geval nu al belangrijker geweest voor PSV dan Vonlanthen.quote:Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef cultheld het volgende:
Jij hebt iets met PSV'ers die niet kunnen voetballen of niet?
Bruggink, Sibon, wie wordt de volgende: Schaaf?
Het grote Ajaxtopic # 115. Winnaar UEFA-cup 2004-2005.quote:Op zondag 12 december 2004 17:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
arrogantie past hier niet, daar heeft Fok! andere topics voor.
Sibon belangrijker? Ja omdat ie vaker speelt ja, relatief gezien is Vonlanthen doeltreffender.quote:Op zondag 12 december 2004 17:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
Grappenmaker, Sibon is in ieder geval nu al belangrijker geweest voor PSV dan Vonlanthen.
Maar jij hebt de wedstrijd dus ook gezien? Vonlanthen was dramatisch, heeft niets goeds gedaan.
Geef dat eens toe
Oh en doe eens niet zo arrogant over dat AZ de enige wedstrijd is waar we nog punten kunnen verspelen, arrogantie past hier niet, daar heeft Fok! andere topics voor.
Tegen welke clubs gaan we punten laten liggen dan? Noem ze eens op.............quote:Op zondag 12 december 2004 17:26 schreef Zapper het volgende:
Je zult zien dat Hiddink Vonlanthen niet meer het veld in laat gaan, die wissel was echt zo vernederend.
Denken dat PSV voortaan alles gaat winnen, en alleen bij AZ met moeite, vind ik arrogant
Niets met zekerheid te zeggen. Ik zie het ook gebeuren dat PSV wint van AZ met een stand van 1-3 bijv. Andersom kan ook.quote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tegen welke clubs gaan we punten laten liggen dan? Noem ze eens op.............
Je begrijpt er werkelijk niets van hequote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef cultheld het volgende:
Tegen welke clubs gaan we punten laten liggen dan? Noem ze eens op.............
Was jij nou niet die gast die begin van de zomer riep dat PSV kansloos voor de titel was en dat ik gek was dat ik riep dat PSV voor 't eerst in de geschiedenis de 2e ronde van de CL zou behalen? Al is PSV tot aan mei nog niet verslagen, dan zul jij vlak voor de laatste speelronde nog gaan roepen dat we niet zo arrogant moeten zijn om te denken dat we niet meer gaan verliezen.quote:Op zondag 12 december 2004 17:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je begrijpt er werkelijk niets van he![]()
Meer bravoure dan voetbalverstand, denk ik zo.quote:Op zondag 12 december 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Was jij nou niet die gast die begin van de zomer riep dat PSV kansloos voor de titel was en dat ik gek was dat ik riep dat PSV voor 't eerst in de geschiedenis de 2e ronde van de CL zou behalen?
Uh, nee dat was ik nietquote:Op zondag 12 december 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Was jij nou niet die gast die begin van de zomer riep dat PSV kansloos voor de titel was en dat ik gek was dat ik riep dat PSV voor 't eerst in de geschiedenis de 2e ronde van de CL zou behalen?
hmm dan was 't toch tony, mij werd verweten dat ik arrogant was, dat we blij moesten zijn als PSV al 2e zou worden en dat we moesten hopen op plaatsing in de CL en daarna op UEFA cup voetbal, iets in die trant.quote:
Jullie doen het gewoon boven verwachting na de winterstop dondert alles gewoon weer in elkaarquote:Op zondag 12 december 2004 18:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
hmm dan was 't toch tony, mij werd verweten dat ik arrogant was, dat we blij moesten zijn als PSV al 2e zou worden en dat we moesten hopen op plaatsing in de CL en daarna op UEFA cup voetbal, iets in die trant.
Ik kijk wél naar de copa libertadores en copa america in tegenstelling tot jou, vandaar dat ik al voor de definitieve handtekeningen onder de contracten wist dat Gomes een Barthéz is, Alex de beste verdediger uit de Zuid-Amerikaanse competities was toen hij naar PSV zou komen en Farfán het grootste talent uit de Peruviaanse competitie was. Ook de Zuid-Amerikaanse sites volgde ik toen al vrijwel dagelijks, maar goed, ik ben blij dat ik geen ongelijk heb gekregenquote:Op zondag 12 december 2004 18:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Meer bravoure dan voetbalverstand, denk ik zo.
Als je die net zo volgt als de eredivisie is er ruimte genoeg om aan je oordeel te twijfelen.quote:Op zondag 12 december 2004 18:22 schreef cultheld het volgende:
Ik kijk wél naar de copa libertadores en copa america in tegenstelling tot jou, vandaar dat ik al voor de definitieve handtekeningen onder de contracten wist dat Gomes een Barthéz is, Alex de beste verdediger uit de Zuid-Amerikaanse competities was toen hij naar PSV zou komen en Farfán het grootste talent uit de Peruviaanse competitie was. Ook de Zuid-Amerikaanse sites volgde ik toen al vrijwel dagelijks, maar goed, ik ben blij dat ik geen ongelijk heb gekregen
of het wordt nog beterquote:Op zondag 12 december 2004 18:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jullie doen het gewoon boven verwachting na de winterstop dondert alles gewoon weer in elkaar
Tja je doet maarquote:Op zondag 12 december 2004 18:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je die net zo volgt als de eredivisie is er ruimte genoeg om aan je oordeel te twijfelen.
Aha en dus zat je ondertussen mij maar constant aan te vallen!quote:Op zondag 12 december 2004 18:20 schreef cultheld het volgende:
hmm dan was 't toch tony, mij werd verweten dat ik arrogant was, dat we blij moesten zijn als PSV al 2e zou worden en dat we moesten hopen op plaatsing in de CL en daarna op UEFA cup voetbal, iets in die trant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |