abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23922302
weet ik niet mm kon het niet zien
pi_23922329
Alex liet af en toe een paar behoorlijke steken vallen ja .
pi_23922392
quote:
Op zondag 12 december 2004 16:53 schreef VoreG het volgende:
Alex liet af en toe een paar behoorlijke steken vallen ja .
maakte het soms in 2e instantie ook wel weer goed
Maargoed hij doet het netjes tot nu toe dit seizoen
  zondag 12 december 2004 @ 17:07:11 #104
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23922622
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef cultheld het volgende:
Jij hebt iets met PSV'ers die niet kunnen voetballen of niet?
Bruggink, Sibon, wie wordt de volgende: Schaaf?
Grappenmaker, Sibon is in ieder geval nu al belangrijker geweest voor PSV dan Vonlanthen.

Maar jij hebt de wedstrijd dus ook gezien? Vonlanthen was dramatisch, heeft niets goeds gedaan.
Geef dat eens toe

Oh en doe eens niet zo arrogant over dat AZ de enige wedstrijd is waar we nog punten kunnen verspelen, arrogantie past hier niet, daar heeft Fok! andere topics voor.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_23922648
jesus nu leveren én die rotterdammers én die joden zelf een jodenstreek op 1 dag, bâh
pi_23922656
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:07 schreef Zapper het volgende:

[..]

arrogantie past hier niet, daar heeft Fok! andere topics voor.
Het grote Ajaxtopic # 115. Winnaar UEFA-cup 2004-2005.

Zocht je deze?
pi_23922890
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:07 schreef Zapper het volgende:

[..]

Grappenmaker, Sibon is in ieder geval nu al belangrijker geweest voor PSV dan Vonlanthen.

Maar jij hebt de wedstrijd dus ook gezien? Vonlanthen was dramatisch, heeft niets goeds gedaan.
Geef dat eens toe

Oh en doe eens niet zo arrogant over dat AZ de enige wedstrijd is waar we nog punten kunnen verspelen, arrogantie past hier niet, daar heeft Fok! andere topics voor.
Sibon belangrijker? Ja omdat ie vaker speelt ja, relatief gezien is Vonlanthen doeltreffender.
En ik doe niet arrogant, ik denk dat echt, wie gaat PSV anders stoppen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 12 december 2004 @ 17:26:50 #108
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23923046
Je zult zien dat Hiddink Vonlanthen niet meer het veld in laat gaan, die wissel was echt zo vernederend.

Denken dat PSV voortaan alles gaat winnen, en alleen bij AZ met moeite, vind ik arrogant
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_23923078
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:26 schreef Zapper het volgende:
Je zult zien dat Hiddink Vonlanthen niet meer het veld in laat gaan, die wissel was echt zo vernederend.

Denken dat PSV voortaan alles gaat winnen, en alleen bij AZ met moeite, vind ik arrogant
Tegen welke clubs gaan we punten laten liggen dan? Noem ze eens op.............
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23923195
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niets met zekerheid te zeggen. Ik zie het ook gebeuren dat PSV wint van AZ met een stand van 1-3 bijv. Andersom kan ook.
Zelf geloof ik niet zo in onoverwinnelijkheid. Elke topploeg kan een slippertje makken...zo ook PSV. En of dit nou tegen de Graafschap is, of tegen Heerenveen, dat kan ik niet zeggen.

Het verhaal is toch altijd hetzelfde. We laten GEEN punten liggen, en als het dan gebeurt dan zegt men dat ook een topploeg wel eens punten kan morsen en dat ze er toch nog goed voorstaan etc.
Dit geldt niet alleen voor PSV, maar voor elke ploeg.
Als men al stelt dat Feyenoord zo slecht speelde met een verdediging waar een slagschip doorheen kon dan is die 3-3 best slecht van PSV eigenlijk. Dan zou een ploeg zoals Heerenveen die ook hoog staat en zijn dag heeft dan een zelfde resultaat of zelfs beter kunnen neerzetten.
  zondag 12 december 2004 @ 17:47:07 #111
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23923454
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef cultheld het volgende:

Je begrijpt er werkelijk niets van he
pi_23923487
Als straks Bouma, Cocu en Van Bommel onverhoopt hun benen breken, kan je zomaar nog zes keer verliezen bijvoorbeeld, cultheld. Zelfs zonder dat is dat mogelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 12 december 2004 @ 18:07:59 #113
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23923914
Moet nog wel worden opgemerkt dat PSV 2 keer onterecht is teruggevlagd voor buitenspel,
terwijl daar absoluut geen sprake van was. Schande, want anders was je 2 keer alleen voor de keeper komen te staan...

Nee, de arbitrage verpest het vaak, te vaak.
pi_23924008
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:47 schreef Zapper het volgende:

[..]

Je begrijpt er werkelijk niets van he
Was jij nou niet die gast die begin van de zomer riep dat PSV kansloos voor de titel was en dat ik gek was dat ik riep dat PSV voor 't eerst in de geschiedenis de 2e ronde van de CL zou behalen? Al is PSV tot aan mei nog niet verslagen, dan zul jij vlak voor de laatste speelronde nog gaan roepen dat we niet zo arrogant moeten zijn om te denken dat we niet meer gaan verliezen.
  zondag 12 december 2004 @ 18:15:08 #115
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23924067
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:

Was jij nou niet die gast die begin van de zomer riep dat PSV kansloos voor de titel was en dat ik gek was dat ik riep dat PSV voor 't eerst in de geschiedenis de 2e ronde van de CL zou behalen?
Meer bravoure dan voetbalverstand, denk ik zo.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 12 december 2004 @ 18:17:42 #116
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23924106
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:

Was jij nou niet die gast die begin van de zomer riep dat PSV kansloos voor de titel was en dat ik gek was dat ik riep dat PSV voor 't eerst in de geschiedenis de 2e ronde van de CL zou behalen?
Uh, nee dat was ik niet
pi_23924152
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:17 schreef Zapper het volgende:

[..]

Uh, nee dat was ik niet
hmm dan was 't toch tony, mij werd verweten dat ik arrogant was, dat we blij moesten zijn als PSV al 2e zou worden en dat we moesten hopen op plaatsing in de CL en daarna op UEFA cup voetbal, iets in die trant.
pi_23924174
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

hmm dan was 't toch tony, mij werd verweten dat ik arrogant was, dat we blij moesten zijn als PSV al 2e zou worden en dat we moesten hopen op plaatsing in de CL en daarna op UEFA cup voetbal, iets in die trant.
Jullie doen het gewoon boven verwachting na de winterstop dondert alles gewoon weer in elkaar
pi_23924187
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Meer bravoure dan voetbalverstand, denk ik zo.
Ik kijk wél naar de copa libertadores en copa america in tegenstelling tot jou, vandaar dat ik al voor de definitieve handtekeningen onder de contracten wist dat Gomes een Barthéz is, Alex de beste verdediger uit de Zuid-Amerikaanse competities was toen hij naar PSV zou komen en Farfán het grootste talent uit de Peruviaanse competitie was. Ook de Zuid-Amerikaanse sites volgde ik toen al vrijwel dagelijks, maar goed, ik ben blij dat ik geen ongelijk heb gekregen
  zondag 12 december 2004 @ 18:23:55 #120
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23924211
Tering dit is niet lekker thuis komen zeg maar.... je gaat weg met 0 - 2 en dan is het opeens 3 - 3 en wint ajax in de laatste min......
Je hebt van die dagen......
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 12 december 2004 @ 18:24:22 #121
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23924224
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:22 schreef cultheld het volgende:

Ik kijk wél naar de copa libertadores en copa america in tegenstelling tot jou, vandaar dat ik al voor de definitieve handtekeningen onder de contracten wist dat Gomes een Barthéz is, Alex de beste verdediger uit de Zuid-Amerikaanse competities was toen hij naar PSV zou komen en Farfán het grootste talent uit de Peruviaanse competitie was. Ook de Zuid-Amerikaanse sites volgde ik toen al vrijwel dagelijks, maar goed, ik ben blij dat ik geen ongelijk heb gekregen
Als je die net zo volgt als de eredivisie is er ruimte genoeg om aan je oordeel te twijfelen.

Met een Barthez ben je blij?

Peruviaanse competitie
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23924229
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:21 schreef VoreG het volgende:

[..]

Jullie doen het gewoon boven verwachting na de winterstop dondert alles gewoon weer in elkaar
of het wordt nog beter
pi_23924241
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:24 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Als je die net zo volgt als de eredivisie is er ruimte genoeg om aan je oordeel te twijfelen.
Tja je doet maar
  zondag 12 december 2004 @ 18:29:27 #124
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23924304
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:20 schreef cultheld het volgende:
Aha en dus zat je ondertussen mij maar constant aan te vallen! Slaapkop.
  zondag 12 december 2004 @ 18:29:47 #125
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23924310
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:24 schreef pascalheister het volgende:

[..]

of het wordt nog beter
Ik verwacht tot dat laatste heb er nog steeds alle vertrouwen..... als of het nut heeft nu moord en brand te roepen.....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')