2 punten. Voor vanmiddag was het verschil 1 punt, (door de winst van AZ gisteren) plus die 1 van net, maakt 2quote:Op zondag 12 december 2004 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
AZ nadert tot op 3 punten...
Het zijn toch echt 3 punten Bos. (kijk maar op teletekst).quote:Op zondag 12 december 2004 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 punten. Voor vanmiddag was het verschil 1 punt, (door de winst van AZ gisteren) plus die 1 van net, maakt 2
Je hebt gelijkquote:Op zondag 12 december 2004 14:37 schreef pascalheister het volgende:
3 punten bos az heeft verloren van PSV
iddquote:Op zondag 12 december 2004 14:37 schreef pascalheister het volgende:
3 punten bos az heeft verloren van PSV
Nee, Sibon is een stuk beterquote:Op zondag 12 december 2004 14:41 schreef Zapper het volgende:
Pff wat een wedstrijd, PSV was zoveel beter en dan in de laatste minuten verliezen, wat klote.
Park was geweldig aan het voetballen!
En wie er na vandaag nog om Vonlanthen durft te vragen...
Jij hebt iets met PSV'ers die niet kunnen voetballen of niet?quote:Op zondag 12 december 2004 14:41 schreef Zapper het volgende:
Pff wat een wedstrijd, PSV was zoveel beter en dan in de laatste minuten verliezen, wat klote.
Park was geweldig aan het voetballen!
En wie er na vandaag nog om Vonlanthen durft te vragen...
quote:Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt iets met PSV'ers die niet kunnen voetballen of niet?
Bruggink, Sibon, wie wordt de volgende: Schaaf?
Van Willem 2 winnen we écht wel hoorquote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over de 2e competitiehelft, we moeten nog uit naar Ajax, AZ, en Willem II. Ajax kan je altijd verliezen, als AZ zo door blijft gaan denk ik niet dat we daar een kans maken en Willem II uit is om de een of andere onduidelijke reden altijd heel moeilijk voor PSV...
Az krijgt z'n dip ook nog wel, blessures volgen etc.quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over de 2e competitiehelft, we moeten nog uit naar Ajax, AZ, en Willem II. Ajax kan je altijd verliezen, als AZ zo door blijft gaan denk ik niet dat we daar een kans maken en Willem II uit is om de een of andere onduidelijke reden altijd heel moeilijk voor PSV...
zoals hiddink gisteren in de Volkskrant al zei, we liggen een half jaar voor op schema qua ontwikkelingquote:Op zondag 12 december 2004 14:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Az krijgt z'n dip ook nog wel, blessures volgen etc.
Competitie is nog lang, ik roep nog niks ik zie het eind van het seizoen wel, waar PSV nu staat valt me 100% mee in ieder geval.
quote:Op zondag 12 december 2004 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals hiddink gisteren in de Volkskrant al zei, we liggen een half jaar voor op schema qua ontwikkeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |