2 punten. Voor vanmiddag was het verschil 1 punt, (door de winst van AZ gisteren) plus die 1 van net, maakt 2quote:Op zondag 12 december 2004 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
AZ nadert tot op 3 punten...
Het zijn toch echt 3 punten Bos. (kijk maar op teletekst).quote:Op zondag 12 december 2004 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 punten. Voor vanmiddag was het verschil 1 punt, (door de winst van AZ gisteren) plus die 1 van net, maakt 2
Je hebt gelijkquote:Op zondag 12 december 2004 14:37 schreef pascalheister het volgende:
3 punten bos az heeft verloren van PSV
iddquote:Op zondag 12 december 2004 14:37 schreef pascalheister het volgende:
3 punten bos az heeft verloren van PSV
Nee, Sibon is een stuk beterquote:Op zondag 12 december 2004 14:41 schreef Zapper het volgende:
Pff wat een wedstrijd, PSV was zoveel beter en dan in de laatste minuten verliezen, wat klote.
Park was geweldig aan het voetballen!
En wie er na vandaag nog om Vonlanthen durft te vragen...
Jij hebt iets met PSV'ers die niet kunnen voetballen of niet?quote:Op zondag 12 december 2004 14:41 schreef Zapper het volgende:
Pff wat een wedstrijd, PSV was zoveel beter en dan in de laatste minuten verliezen, wat klote.
Park was geweldig aan het voetballen!
En wie er na vandaag nog om Vonlanthen durft te vragen...
quote:Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt iets met PSV'ers die niet kunnen voetballen of niet?
Bruggink, Sibon, wie wordt de volgende: Schaaf?
Van Willem 2 winnen we écht wel hoorquote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over de 2e competitiehelft, we moeten nog uit naar Ajax, AZ, en Willem II. Ajax kan je altijd verliezen, als AZ zo door blijft gaan denk ik niet dat we daar een kans maken en Willem II uit is om de een of andere onduidelijke reden altijd heel moeilijk voor PSV...
Az krijgt z'n dip ook nog wel, blessures volgen etc.quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over de 2e competitiehelft, we moeten nog uit naar Ajax, AZ, en Willem II. Ajax kan je altijd verliezen, als AZ zo door blijft gaan denk ik niet dat we daar een kans maken en Willem II uit is om de een of andere onduidelijke reden altijd heel moeilijk voor PSV...
zoals hiddink gisteren in de Volkskrant al zei, we liggen een half jaar voor op schema qua ontwikkelingquote:Op zondag 12 december 2004 14:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Az krijgt z'n dip ook nog wel, blessures volgen etc.
Competitie is nog lang, ik roep nog niks ik zie het eind van het seizoen wel, waar PSV nu staat valt me 100% mee in ieder geval.
quote:Op zondag 12 december 2004 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals hiddink gisteren in de Volkskrant al zei, we liggen een half jaar voor op schema qua ontwikkeling
Hou het eens bij je eigen cluppie, in plaats van werkelijk overal Ajax bij te halen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:04 schreef cultheld het volgende:
[..]En dat terwijl Ajax, de gedoodverfde kampioen aan 't begin van dit voetbaljaar, zich heeft ontwikkeld in de stijl van een ontwikkelingsland
Ja maar dat is in deze toch terecht? Iedereen schreef PSV af in augustus en Ajax zou met vier vingers in de grote neus landskampioen worden...............quote:Op zondag 12 december 2004 15:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hou het eens bij je eigen cluppie, in plaats van werkelijk overal Ajax bij te halen.
De rest wint PSV op zijn sloffen wil je zeggen?quote:Op zondag 12 december 2004 14:55 schreef cultheld het volgende:
De enige wedstrijd waar we nog punten kunnen laten liggen is AZ uit
die arrogantie staat mij niet, maar dat kan zeker gebeuren.quote:Op zondag 12 december 2004 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De rest wint PSV op zijn sloffen wil je zeggen?
En terecht. Als je gaat voorspellen dat PSV met dit antivoetbal kampioen wordt, help je bij voorbaat het hele seizoen om zeep.quote:Op zondag 12 december 2004 15:08 schreef cultheld het volgende:
Ja maar dat is in deze toch terecht? Iedereen schreef PSV af in augustus en Ajax zou met vier vingers in de grote neus landskampioen worden...............
klopt maar datd at een achterhaalde voorspellign is weten we wel inmiddels.We hoeven niet meer naar ajax te kijken, ze zijn geen bedreiging meer. alleen az zou ons nog van de titel af kunnen houdenquote:Op zondag 12 december 2004 15:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar dat is in deze toch terecht? Iedereen schreef PSV af in augustus en Ajax zou met vier vingers in de grote neus landskampioen worden...............
Jullie worden gewoon kampioen...klaar.quote:Op zondag 12 december 2004 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar datd at een achterhaalde voorspellign is weten we wel inmiddels.We hoeven niet meer naar ajax te kijken, ze zijn geen bedreiging meer. alleen az zou ons nog van de titel af kunnen houden
Ik geef AZ nog wel een klein kansje. Maar ik denk dat we dit seizoen maar zo snel mogelijk moeten vergeten.quote:Op zondag 12 december 2004 15:11 schreef StarGazer het volgende:
Jullie worden gewoon kampioen...klaar.
quote:Op zondag 12 december 2004 15:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is het seizoen al afgelopen?quote:Op zondag 12 december 2004 15:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zelfs jij moet toch toegeven dat wanneer je club de op papier lastigste wedstrijd van de eerste seizoenshelft niet verliest, je club op de kampioenskoers afstevent?quote:
Ja maar dat betekent niet dat je al kampioen bentquote:Op zondag 12 december 2004 15:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfs jij moet toch toegeven dat wanneer je club de op papier lastigste wedstrijd van de eerste seizoenshelft niet verliest, je club op de kampioenskoers afstevent?
Luciusquote:Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt iets met PSV'ers die niet kunnen voetballen of niet?
Bruggink, Sibon, wie wordt de volgende: Schaaf?
Dat is waar, maar het begint er wel op te lijkenquote:Op zondag 12 december 2004 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent niet dat je al kampioen bent
in iedergeval een betere speler dan Schaafquote:
gelukkig nog lang niet zo slecht als bij julliequote:Op zondag 12 december 2004 15:26 schreef Sloggi het volgende:
Jullie hadden meer verdiend, maar dit bewijst toch wel (alweer) dat jullie keeper en verdediging helemaal niet zo goed is
Nee, maar wij beweren ook niet dat wij een goede verdediging hebben, in tegenstelling tot julliequote:Op zondag 12 december 2004 15:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig nog lang niet zo slecht als bij jullie![]()
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 12 december 2004 15:26 schreef Sloggi het volgende:
Jullie hadden meer verdiend, maar dit bewijst toch wel (alweer) dat jullie keeper en verdediging helemaal niet zo goed is
Ik had eigenlijk moeten schrijven 'minder goed dan sommigen beweerden', aangezien sommige PSV'ers de keeper en verdediging (vooral de keeper) overschatten.quote:Op zondag 12 december 2004 15:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op
2 wedstrijden gaat het even wat minder en ineens is de PSV verdediging niet goed meer? Nog altijd de minste goals tegen hoor.
Waarschijnlijk wil je gewoon stoken dus ik neem het maar niet al te serieus.
quote:Van Bommel: 'We geven het helemaal weg'
12/12/2004 14:34
Mark van Bommel kon niet tevreden zijn met het gelijkspel tegen Feyenoord. 'We geven het helemaal weg', aldus de middenvelder die terecht opmerkte dat zijn PSV in de tweede helft te veel kansen had laten liggen. Maar hij wilde niets weten van een nieuwe tik na de 4-1 nederlaag tegen Panathinaikos en nu de 3-3 tegen Feyenoord. 'Iedereen probeert ons dat maar aan te praten.'
Ook in het Rotterdamse kamp was geen sprake van euforie. 'We hebben achter de feiten aangelopen door twee ongelooflijk domme doelpunten. Dat kan niet', zei Bart Goor na afloop tegen Canal+. De Belg, die met de late gelijkmaker een nederlaag van Feyenoord voorkwam, was niet zondermeer te spreken na de ontsnapping. 'We hebben ons in de tweede helft goed herpakt. Maar ik ben niet tevreden, al moeten we uiteindelijk wel blij zijn met het gelijkspel.'
Feyenoord heeft in de eerste seizoenshelft wisselend gepresteerd. 'Over het spel ben ik tevreden, maar niet over de doelpunten die we incasseren', maakte Goor een parallel naar de wedstrijd tegen PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |