Liever niet Cocu als linksback, die komt gewoon het best tot zijn recht centraal op het middenveld, dan eerder Bouma terug op die positie. Van Jakobsen verwacht ik op dit moment nog niet veel, dus laat er maar eentje bij komen. Kan geen kwaad lijkt me.quote:Op maandag 13 december 2004 17:00 schreef cultheld het volgende:
Lee is toch op te vangen met Cocu lijkt me en die Deen moet ook eens doorbreken als linksback. Twee middenvelders, waarvan 1 als opvolger van Van Bommel zie ik liever verschijnen
Maar ben je voor of tegen de stelling?quote:Op maandag 13 december 2004 17:00 schreef cultheld het volgende:
Lee is toch op te vangen met Cocu lijkt me en die Deen moet ook eens doorbreken als linksback. Twee middenvelders, waarvan 1 als opvolger van Van Bommel zie ik liever verschijnen
En dan misschien eentje die ook centraal achterin kan spelen, zodat we niet alleen maar Addo achter de hand hebben. (Zielig voor hem, maar hij heeft nog nooit bewezen aanspraak te kunnen maken op een basisplaats.)quote:Op maandag 13 december 2004 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Liever niet Cocu als linksback, die komt gewoon het best tot zijn recht centraal op het middenveld, dan eerder Bouma terug op die positie. Van Jakobsen verwacht ik op dit moment nog niet veel, dus laat er maar eentje bij komen. Kan geen kwaad lijkt me.
Ik vind dat we Kezman terug moeten halen! Met ingang van gisteren graag.quote:Op maandag 13 december 2004 16:07 schreef Spideyman het volgende:
Tijd voor een stelling. Vaak discusieren we in dit topic over welke nieuwe spits PSV in de winterstop eventueel zou moeten versterken. De geruchten en feiten volgen elkaar in rap tempo op. Maar of dat zin heeft? Daarom de volgende vraag:
Heeft PSV een extra spits nodig om zijn concurrenten na de winterstop voor te blijven?
daarom ook een stand in voor Leequote:Op maandag 13 december 2004 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen op dit moment is Lee door niemand te vervangen. Onze Koreaan is momenteel gewoon de beste linksachter van de competitie - samen met De Clèr - hij houdt zich iedere wedstrijd goed staande en doet ook aanvallend prima mee.
Fabio Rochemback, zegt je dat wat? Heb zonet een filmpje van hem gezien en dat ziet er goed uit.quote:Op maandag 13 december 2004 17:33 schreef cultheld het volgende:
Ik zeg, alleen een spits halen als ie écht van wereldtop is, anders nietEn dat zijn spelers als Podolski, Robinho, Pazzini en Tuncay en die komen toch niet, dus dan maar een aantal middenvelders
Een stand in voor Lee wil ik ook wel, maar dan één die hooguit een paar ton kost (Braafheid bijvoorbeeld)
Hij kwam tekort voor Barcelona (was nog maar 19 toen hij daar kwam) en speelt nu bij een middelmatige Portugese club UEFA-cup voetbal (wat een schande!quote:Op maandag 13 december 2004 17:43 schreef JaWi het volgende:
Waarom zou die speler naar PSV willen?
Alsof Rochemback naar PSV zou willen komen. Die gozer zou bij een club als Lyon of Atlético Madrid meteen in de basis staan. Aan de andere kant, dromen is natuurlijk altijd mooi, maar ik droom dan liever van een Tainio, Né, Barreto of Väyrynen dan van onhaalbare voetballers als Rochemback. Want als PSV Rochemback zou kunnen halen, zou PSV ook Miguel en Petit kunnen halen, dat zijn ongeveer spelers met dezelfde eisen en van hetzelfde niveauquote:Op maandag 13 december 2004 17:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Fabio Rochemback, zegt je dat wat? Heb zonet een filmpje van hem gezien en dat ziet er goed uit.
Leuke opvolger voor Van Bommel. Speelt op huurbasis bij Sporting Lissabon tot 2006, maar staat bij Barcelona onder contract en mag waarschijnlijk verkocht worden.
Een verdedigende middenvelder met een zeer goede pass en schot, 22 jaar, Braziliaan.
Je hebt nooit gezegd dat Gomes een Barthez was, dat deed je pas na Rode Ster uit. Je zei dat hij de beste keeper van Brazilië was en een toekomstig topper.quote:Op zondag 12 december 2004 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kijk wél naar de copa libertadores en copa america in tegenstelling tot jou, vandaar dat ik al voor de definitieve handtekeningen onder de contracten wist dat Gomes een Barthéz is, Alex de beste verdediger uit de Zuid-Amerikaanse competities was toen hij naar PSV zou komen en Farfán het grootste talent uit de Peruviaanse competitie was. Ook de Zuid-Amerikaanse sites volgde ik toen al vrijwel dagelijks, maar goed, ik ben blij dat ik geen ongelijk heb gekregen
Is ie ook, was Barthez in Frankrijk ook. Maar net als Barthez maakt Gomes soms een totaal onverwachte blunder (of bijna blunder).'t zal 'm in de motoriek zitten maar 't is wel zo. Dat neemt niet weg dat Gomes de opvolger van Dida is en niet behouden zal blijven voor PSV.quote:Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je hebt nooit gezegd dat Gomes een Barthez was, dat deed je pas na Rode Ster uit. Je zei dat hij de beste keeper van Brazilië was en een toekomstig topper.
Op dit moment denk ik van niet, maar in het geval van blessures is een extra spits natuurlijk altijd handig.quote:Op maandag 13 december 2004 16:54 schreef Spideyman het volgende:
Maar wat vind jij Zapper, hebben we een extra spits nodig om kampioen te worden?
Er gaat in ieder geval meer dreiging vanuit dan van een boukari of mitea.quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Park en Beasley geslepen en gevaarlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |