Hofs is te ruilen tegen vd Schaafquote:Op maandag 13 december 2004 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was met externe geldbronnen. En dat willen ze alleen doen bij uitzonderlijke spelers. Dus ik denk dat het wel mee zal vallen in de winterstop al verwacht ik wel één of twee spelers
Een paar maanden terug was je nog blij dat 'ie niet naar Amsterdam ging, omdat het zo'n wereldspeler was...quote:Op maandag 13 december 2004 01:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Liever nietOp de 1 of andere manier vertrouw ik die Roda staf niet helemaal. Ze hebben jullie al voor lul gezet door Soetaers en Anastasiou aan Ajax te slijten, die uitblonken bij Roda en 't verneuken bij Ajax. En zo'n voorgevoel heb ik bij die Koné ook, vaak zie je dat ie wel mooie acties maakt maar niet gek veel scoort, dat doen Christiano en Sérgio toch beter dit seizoen.
Daarom heb ik voor de prijs van 1 Koné liever Barreto en Hofs
Dat idee had ik toen ook ja, maar toen ik hoorde van dat hart, dacht ik van..... nee. En z'n acties zijn uniek en prachtig, maar z'n rendement is niet echt hoog. PSV heeft geen behoefte aan een circusartiest maar aan rendement.quote:Op maandag 13 december 2004 01:51 schreef twi het volgende:
[..]
Een paar maanden terug was je nog blij dat 'ie niet naar Amsterdam ging, omdat het zo'n wereldspeler was...
Hofs hoef k niet zonodig.... Maar Barreto zou k geweldig vindenquote:Op maandag 13 december 2004 01:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hofs is te ruilen tegen vd SchaafDus een Barreto is toch wel te halen lijkt me, meer dan 5 miljoen zal ie niet kosten.
nounouquote:Op maandag 13 december 2004 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daarnaast hebben we voor de toekomst al een hele goede spits rondlopen in het tweede: Tim Janssen, hij blijft maar scoren
hooohoooquote:
dat is 1....quote:Op maandag 13 december 2004 02:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hooohooo
je onderschat bijvoorbeeld een superspeler als Edward Linskens
Zendenquote:
Zenden, Hoekstra, Huntelaar, Promayon, Pauwe, Fuchs, Dirckx, Bouma, Colin, Scheepers, Takak, Faber, van der Gaag, van der Doelenquote:
en hoeveel zijn er ook daadwerkelijk echtb doorgebroken?quote:Op maandag 13 december 2004 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zenden, Hoekstra, Huntelaar, Promayon, Pauwe, Fuchs, Dirckx, Bouma, Colin, Scheepers, Takak, Faber, van der Gaag, van der Doelen, van der Leegte, Playfair, Koot
om maar eens wat te noemen
als je doorgebroken op topniveau bedoeld dan mag je dr nog wel een paar doorstrepen, op HCE niveau komen er weer wat meer bij. Koot is ook international geworden, Doelen is van de meest onderschatte spelers in de HCEquote:Op maandag 13 december 2004 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en hoeveel zijn er ook daadwerkelijk echtb doorgebroken?
Zenden
Hoekstra?
Prommayon
Bouma
Faber
vd Gaag?
Dat is niet veel he?
k kijk puur naar de laatste 10/15 jaarquote:Op maandag 13 december 2004 02:21 schreef Suijk het volgende:
En komen de Kerkhofjes niet uit jullie jeugd?
Ik heb het erover die bij PSV zijn doorgebroken,vaste waarde dus.quote:Op maandag 13 december 2004 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je doorgebroken op topniveau bedoeld dan mag je dr nog wel een paar doorstrepen, op HCE niveau komen er weer wat meer bij. Koot is ook international geworden, Doelen is van de meest onderschatte spelers in de HCE
Maar echt voor ons eerste waar we wat aan hadden:
Zenden
Hoekstra
Bouma
Colin (heeft zn wedstrijden gespeeld en ook internationaal, te groot ego helaas)
Faber
Doelen
Koot
Linskens
Paauwe maakte het bij PSV nooit waar
Nope,die kwamen van Twentequote:Op maandag 13 december 2004 02:21 schreef Suijk het volgende:
En komen de Kerkhofjes niet uit jullie jeugd?
in dat laatste rijtje hoef je nauwelijks te strepenquote:Op maandag 13 december 2004 02:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb het erover die bij PSV zijn doorgebroken,vaste waarde dus.
Mag ik gaan strepen dan in je lijstje?
Doelen is trouwens nooit echt een vaste waarde geweest,meer een soort Lucius
klopt en daarom wordt nu ook de hele jeugdopleiding gereorganiseerd. zodat er meer kwaliteit afgeleverd wordt.quote:Op maandag 13 december 2004 02:23 schreef Suijk het volgende:
Toch gaat er volgens mij ook bij psv behoorlijk wat geld in de jeugd zitten, maar jarenlang was Rob Wielaert jullie allergrootste talent in de jeugd.
en hoeveel als basisspeler?quote:Op maandag 13 december 2004 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doelen heeft 95 wedstrijden bij PSV gevoetbald....... da's toch redelijk
quote:
en ik denk van nietquote:Op maandag 13 december 2004 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat kan k niet zo terug vinden, maar wel redelijk veel hoor.
Proest...quote:Op maandag 13 december 2004 09:49 schreef twi het volgende:
Jullie hebben wel door dat 't volgende week al over kan zijn met de pret he? Kone die net als vorig jaar het net mooi laat bollen in Eindhoven, en AZ die met 3 doelpunten verschil wint van RBC...
AZ winterkampioen, Ajax landskampioen. Ik vind 't wel aardig klinken
Een en ander zal afhangen van de opstelling van Roda. Wat Feyenoord bijvoorbeeld heel slim deed was Castelen vanaf de rechtsvoor positie te laten komen, Kuijt vanuit de centrumspits positie en Kalou vanuit de '10' positie. Zo lieten ze Alex links liggen, die dus geen directe tegenstander had. En we weten allemaal dat ruimte en opbouwen niet zijn sterkste punt is.quote:Op maandag 13 december 2004 09:49 schreef twi het volgende:
Jullie hebben wel door dat 't volgende week al over kan zijn met de pret he? Kone die net als vorig jaar het net mooi laat bollen in Eindhoven,
en de volgende die gaat doorbreken wordt Takakquote:Op maandag 13 december 2004 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zenden, Hoekstra, Huntelaar, Promayon, Pauwe, Fuchs, Dirckx, Bouma, Colin, Scheepers, Takak, Faber, van der Gaag, van der Doelen, van der Leegte, Playfair, Koot
om maar eens wat te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |