Je iconquote:Op zondag 12 december 2004 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is het slechtste topic titel ooit.
Ajax wint noooit de UEFA-CUP
© by Hmquote:Op zondag 12 december 2004 20:58 schreef rubbereend het volgende:
je avatar ziet er al beter uit lookingforyou
quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
* pakt oude avatar i.v.m. koppijn
dat ben k wel met je eens, k denk niet dat hij de spits is die er bij PSV 25 tot 30 inschietquote:Op maandag 13 december 2004 01:15 schreef cultheld het volgende:
Op de één of andere manier zie ik het niet zitten in die Koné, hij heeft wel mooie acties en zo maar ik weet 't niet. Ik krijg een bepaald gevoel bij die Koné dat hij een miskoop zal zijn voor de echte top.
Dat zegt ie om teveel speculaties omtrent transfers te voorkomen denk ik.quote:Op maandag 13 december 2004 01:28 schreef Suijk het volgende:
Vreemd dat Hiddink aangeeft dat het geld dat nu wordt verdiend met de tweede ronde CL nog steeds gebruikt moet worden om misstapjes uit het verleden weg te poetsen.
Daarnaast hebben we voor de toekomst al een hele goede spits rondlopen in het tweede: Tim Janssen, hij blijft maar scorenquote:Op maandag 13 december 2004 01:29 schreef rubbereend het volgende:
als er dan toch geld uitgegeven moet worden in de winterstop denk k ook eerder aan de opvolger van van Bommel al proberen binnen te halen. Een goede spits is altijd welkom maar ze liggen nu eenmaal niet voor t oprapen
dat is ook wel wat makkelijk, Hiddink kan zich zo mooi buiten de geruchten houden. Maar feit is dat de tekorten van de afgelopen jaren nu wel gedicht zijn. Hij had t ook voer dat het verdiende geld diende om het verleden te dekken, hij had t niet over geld wat nu binnen gaat komen ivm de 2e rondequote:Op maandag 13 december 2004 01:28 schreef Suijk het volgende:
Vreemd dat Hiddink aangeeft dat het geld dat nu wordt verdiend met de tweede ronde CL nog steeds gebruikt moet worden om misstapjes uit het verleden weg te poetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |