Park heeft een hoop handigheidjes geleerd hoor, weliswaar niet technisch begaafd, maar wel geslepenquote:Op maandag 13 december 2004 20:10 schreef methodmich het volgende:
Nou, geslepen zijn ze sowieso niet. Park is een werkaanvaller met veel loopvermogen en Beasley is vooral snel, maar Rommedahl en Robben waren veel beter.
Rommedahlquote:
Zou het wel grappig vinden als Hofs alsnog naar PSV komt in de winterstop en in een ruil met van der Schaaf betrokken wordt.quote:Op maandag 13 december 2004 22:48 schreef Spideyman het volgende:
Feyenoord praat met Hofs over transfer. Hofs is na dit seizoen transfervrij, Vitesse kan nu nog wat aan hem verdienen.
NOS meldt nu ook dat het om Hofs gaat die morgen in de Feyenoordkrant wordt voorgesteld als nieuwe speler van Feyenoord.quote:Op maandag 13 december 2004 22:55 schreef cultheld het volgende:
Ik weet zeker dat Hofs het niet is, gewoon grote bullshit. Derksen zet z'n carriere echt niet op het spel met zulk dom gelul.
Ik denk dat ze allemaal een verkeerd bericht hebben overgenomen van een mannetje van Derksen en die lacht zich natuurlijk helemaal slap.quote:Op maandag 13 december 2004 22:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
NOS meldt nu ook dat het om Hofs gaat die morgen in de Feyenoordkrant wordt voorgesteld als nieuwe speler van Feyenoord.
Ik zeg alleen dat we hem niet missenquote:Op maandag 13 december 2004 22:41 schreef Spideyman het volgende:
Altijd dat gefit op Rommedahl...
Ik vond hem wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat we hem niet missen
ja dan kunnen we elke speler die hier vorbij komt wel onder de tafel vegenquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:03 schreef cultheld het volgende:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
als die interesse er is krijg je het moeilijk. Maar we moeten ook gewoon ons Braziliaanse netwerk gebruiken. Romario heeft Alex ook geadviseert naar PSV te gaanquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:07 schreef cultheld het volgende:
Ja maar Concecao is echt al oud en zo en die is 't echt niet meer waard, daarom speelt ie ook in België. Maar Rochemback heeft nog toekomst, die kan zo voor Atlético, Lazio, Lyon etc. spelen als ie wil
Dan maar Barretoquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:10 schreef cultheld het volgende:
Ja maar dat is anders, Alex speelde bij Santos, Rochemback staat onder contract bij Barca en speelt daar alleen niet omdat ie spelers als Xavi, Iniesta en Déco voor zich heeft. Dat is allemaal wereldtop; voor het niveau daar onder is ie uitermate geschikt
daar is t niet zo lekker warm, bovendien is daar niet zo'n mooie grote zandbakquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:17 schreef cultheld het volgende:
Uiteraard, anders kunnen we net zo goed op de Herdgang blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |