Ik vind 't jammer dat ik niet kan komen helpen sjouwen, ik moet nl de beslissingswedstrijd voor het kampioensschap spelen..quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Levert tak.
En gaat gauw verder klussen![]()
[afbeelding]
Bier staat ook koud voor de verhuisploeg van morgen![]()
Helaas geen tijd, was graag bier komen drinken (en zo)quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Bier staat ook koud voor de verhuisploeg van morgen![]()
Van Fok! komt alleen Bjoro ons 's morgens helpen en verder hopen we 's middags nog op een stuk of 2 man familie.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
Wie krijg je nu allemaal over de vloer?
gadver, naalden in mn bierquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:13 schreef Againzender het volgende:
* Againzender legt wat bier onder de boom
Spar huismerk!quote:
quote:
Vrijdagmiddag hequote:
Ik vond hem wel goed eigenlijkquote:
*bjoro pakt samen met benno de microfoon en zingt: "Waterloeoeoeoeoeoeoeoe"quote:
Goedzo, je kunt het wel, zie je wel dat het met wat hulp zo helemaal niet zo moeilijk is?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:00 schreef SCH het volgende:
Kankuhzooi
Tief op jij vuile joodquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Goedzo, je kunt het wel, zie je wel dat het met wat hulp zo helemaal niet zo moeilijk is?
ja.. maar het is wel weekendquote:
25 zelfs!quote:
Ik ben miljonair! Tenminste... ik moet nog een ring kopen en DAN pasquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:38 schreef rubbereend het volgende:
zo, kortgenknipt, daarna even een lottolot gehaald, dus vanaf morgenavond is er een echt multimiljonair in Hools
Gloeiende. Ik denk niemand valt het op als ik die ff toevoeg.quote:
Jij mag hier niet modden!quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gloeiende. Ik denk niemand valt het op als ik die ff toevoeg.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gloeiende. Ik denk niemand valt het op als ik die ff toevoeg.
-9 !quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:49 schreef Bjoro het volgende:
nog 10 minuutjes !!
alvast van harte jongen....dat je nog maar een grote wijze meester mag wordenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van mij maar al vast.
Morgen jarig, vanavond al wat visite en morgen de rest. Probleem: vriendin moet werken. Moet ik zelf heel de dag lopen, als er visite is... Dus ik hoop dat ik tijd kan vinden mijn 24-uurstopic te lezen.
Shit. Mag ik dan een 4-uurs topic?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:29 schreef SCH het volgende:
Alleen mooie mannen krijgen een 24-uurs topic
Ik ga ze bakken zoquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:35 schreef rubbereend het volgende:dag mannen k ga pannenkoeken eten
Je zou pardoes ook zo maar eens de kroeg in kunnen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoi, doei, ik ga korfballen, en wat ik dan na ER ga doen, ik twijfel. Zal ik nóg een keer LotR kijken of CM 4 gaan doen.
Ja zeg, breng ons modelkind even op slechte ideeenquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je zou pardoes ook zo maar eens de kroeg in kunnen.
Slecht?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja zeg, breng ons modelkind even op slechte ideeen
en jij denkt dat ze bij die uitreikingen teren op 1 glaasje waterquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, wij zetten in op de Nobelprijs 2040
druk werk, druk sporten, Grand Theft Auto op de PS2, und so weiter....quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:04 schreef pascalheister het volgende:
das lang geleden manyy, druk druk zeker
Waarvoor staat die 2040 is die nieuw?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, wij zetten in op de Nobelprijs 2040
gaat waarschijnlijk over het jaartal 2040 (36 jaar na nu) zijn we wakker VoreG ???quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarvoor staat die 2040 is die nieuw?
Ben jij wel wakker?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaat waarschijnlijk over het jaartal 2040 (36 jaar na nu) zijn we wakker VoreG ???
Lekker.quote:
[opschepmode]maar jij hebt ze alle 3 los gekocht en je hebt ze niet in een mooie box zitten [/opschepmode]quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die staat hier nu naast me, al zijn het niet 12 discs maar 11, de 12 zit in de DVD-speler van de PC.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ken mezelf, die beeldjes breek ik toch een keer, of ik laat ze liggen, you know the drill.
huisje weer helemaal klaar jm?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:10 schreef just me het volgende:
jaja zomaar een avondje thuis
morgen weer druk druk druk en bijna vergeten dat ik een evaluatie-vergadering over het jeugdkamp heb!
neeeeeeeeeeeee joh.. parket in de voorkamer is nu droog maar nog niet beloopbaar en het ziet er niet echt netjes uit maar ik heb het helemaal gehad!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
huisje weer helemaal klaar jm?
het schiet al op dusquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee joh.. parket in de voorkamer is nu droog maar nog niet beloopbaar en het ziet er niet echt netjes uit maar ik heb het helemaal gehad!!
volgende week voorkamer weer inrichten en kijken hoe alle kabeltjes en snoeren moeten lopen. Dan op mijn gemak eens kijken wat ik met de achterkamer ga doen.
erikquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:29 schreef ErikT het volgende:Avond.
Iemand een idee wat Heracles - Sparta geworden is? Teletekst is niet up to dateNog nooit meegemaakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:
Ha dan heb ik er in ieder geval nog 1'tje wakker gekregenquote:
Was het leuk?quote:
hier ligt alles er voor vandaag af ivm de begrafenis van Bernhardquote:
dan is dat toch in onderling overleg geregeld ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:39 schreef Dos37 het volgende:
Mogguhvoetbal gaat bij ons niet door
omdat de tegenstander te weinig man had
Joh, t is mijn band niet maar leuk!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:58 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen iedereen.... Vanaaf naar clouseau
Ach t is nie dat ik er helemaal weg van ben.. maar k kan dr goed naar luisteren. Een vriendin had een kaartje over..quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Joh, t is mijn band niet maar leuk!!
Zeg VoreG bal jij eigenlijk nog ergens?quote:
Nee dat is juist het erge ze hebben gewoon opgebeld maar nu krijgen we wel 3 punten maarja tegen de eeuwige concurrent hadden we wel gewoon willen winnenquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:01 schreef just me het volgende:
[..]
dan is dat toch in onderling overleg geregeld ?
Volgend jaar weer (augustus ofzo)quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeg VoreG bal jij eigenlijk nog ergens?
even afwachten wat de KNVB ervan zegt.. en die wedstrijd moet gewoon gespeeld worden hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat is juist het erge ze hebben gewoon opgebeld maar nu krijgen we wel 3 punten maarja tegen de eeuwige concurrent hadden we wel gewoon willen winnen
Hoezo ben je gestopt dan?quote:
Ach we zullen zien maarja wij vinden het in ieder geval geen stijl het bestuur bij ons zij dat het zo ook niet konquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
even afwachten wat de KNVB ervan zegt.. en die wedstrijd moet gewoon gespeeld worden hoor!
Dank!quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:10 schreef Mindlight het volgende:
Ohh in dat geval altijd gaan!!
Veel plezier vandaag!!
Ik had geen zin meer om elke keer door naar Rotterdam te gaan en in een Feyenoord busje rondgereden te worden. Het nam gewoon teveel tijd in, ik was 5 uur per dag bezig ermee.quote:
quote:
Een Ajax-fan die bij Feijenoord baltquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer om elke keer door naar Rotterdam te gaan en in een Feyenoord busje rondgereden te worden. Het nam gewoon teveel tijd in, ik was 5 uur per dag bezig ermee.
Spitfire bij de begrafenis
Ik werd gevraagdquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:02 schreef Vom het volgende:
[..]
Een Ajax-fan die bij Feijenoord balt
Welke positie speelde je?quote:
Aah dan ken je Jarik vast ook ofniet?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Keeper, ik ga volgend jaar het proberen aan de andere kant van het veld.
Neequote:Op zaterdag 11 december 2004 13:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Aah dan ken je Jarik vast ook ofniet?
Ook keeper geweest bij feijenoord vorig seizoen, zat in de a1 toen op de bank.quote:
Tof van je. En laat Co maar betalen ja. Neem er ook nog maar één van mij trouwens.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:34 schreef popolon het volgende:
Grats to MichRondje van Co lijkt me.
Ik doe het niet in die 24 uurs topics, ik vind dat maar niks.
Dan moet je nog even wachten dan komen de bekende namen welquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:05 schreef popolon het volgende:
Ja ik pas,sorry, ik ga niet stemmen op mensen die ik niet ken.
valt het toch binnen de garantie ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:48 schreef just me het volgende:
mag ik.. mag ik even, heel even komen uithuilen hier?
het parket in de voorkamer moet worden overgedaan en dat gaat ná de kerst worden..
ik heb gezegd dat ik niet van plan was om er maar één eurocent aan mee te betalen! ik baal gewoon dat ik nu tot na de kerst in de zooi zit.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
valt het toch binnen de garantie ?
Dan heb ik ik dus geen eigen mening meer.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:27 schreef methodmich het volgende:
Popolon, zet dan neer wie je niet kent, leggen wij het je uit.
* methodmich heeft weer even visite, wellicht nog tot later vanmiddag.
kan me er ook niks bij voorstellen, dan moet je toch echt ladderzat zijn van de amstel volgens mijquote:
Guiness,kilkenny,Amstel en Juplier wel te verstaanquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan me er ook niks bij voorstellen, dan moet je toch echt ladderzat zijn van de amstel volgens mij![]()
Geen idee waar dat kan, is voor een andere club dan Fnoord neem ik even aan ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag! Heerlijk uitgeslapen tot half 3!
Weet er iemand waar je supportersjawls kunt laten maken, en eventueel een kampioenschapschaal replica?
Doe maar biertje trouwens...
Uiteraard!quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:38 schreef manny het volgende:
Geen idee waar dat kan, is voor een andere club dan Fnoord neem ik even aan ?
Ik heb even rondgesurfd, maar verder dan wat winkels met voetbalbekers kom ik niet. Suc7 ermee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik heb aan ons amateurteam beloofd dat ik een kampioenschapschaal laat maken als ze kampioen worden......
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuke Line up voor Trance Energy
sjawls weet zo niet uit mn hoofd, k kan wel iemand die ze via internet in Italie voor een prikkie had laten maken. Als k hem nog spreek zal k t ff navragen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag! Heerlijk uitgeslapen tot half 3!
Weet er iemand waar je supportersjawls kunt laten maken, en eventueel een kampioenschapschaal replica?
Doe maar biertje trouwens...
Thnx.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:16 schreef rubbereend het volgende:
sjawls weet zo niet uit mn hoofd, k kan wel iemand die ze via internet in Italie voor een prikkie had laten maken. Als k hem nog spreek zal k t ff navragen.
en schalen waarschijlijk bij een tingieterij. Die ze voor de HCE maakt zat hier altijd in de buurt geloof k, dat zal k ook ff navragen.
Wie???quote:
Die weet ook geen oplossing hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:29 schreef vegeta het volgende:
[..]
Wie???
Ben je weer ontzichtbare mensen aan het verzinnen.
Ga de doktor maar weer is bellen hoor.![]()
Zet hem ook in het quiztopic.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:17 schreef Chen het volgende:
Ik heb een voetbalquizje gemaakt dus voor de gene die het leuk vinden
Deze vragen zijn wel voor personen zoals methodmitch. Ik ben benieuwd wat zijn score wordt...
Ik zocht ook naar Once Caldas maar kon em niet vindenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zet hem ook in het quiztopic.
En volgens mij is Cusco toch Once Caldas?
Die Singapoorse league en die Castle heb ik gegokt.
Ik had er 8 goed.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:17 schreef Chen het volgende:
Ik heb een voetbalquizje gemaakt dus voor de gene die het leuk vinden
Deze vragen zijn wel voor personen zoals methodmitch. Ik ben benieuwd wat zijn score wordt...
hier wordt de schaal die aanstaand jaar naar PSV gaat gemaaktquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Thnx.
Laat maar een berichtje achter als je meer weet...
Ik zal even kijken, bedanktquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:50 schreef rubbereend het volgende:
en voor VoreG, k moest nog ff melden als we in een nieuwe ronde zaten: [TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - Ronde 2
en bjoro zit nu afgepijgerd thuis zeker ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:27 schreef golfer het volgende:
De vrachtwagen is leeg en alles is naar binnen gesjouwd in ons nieuwe huis.
De wasmachine 2-hoog zien te krijgen was nog het lastigste, maar alles staat min of meer of zijn plekkie.
Nu is het een kwestie van wandmeubel in elkaar zetten en verhuisdozen uitpakken en alles inrichten.
Achteraf viel het ons nog mee, maar de komende uren wil ik alleen maar even in ons lekkere ligbad gaan relaxen.
Bjorooooooooooooo, je was vanmorgen geweldig met de hulp die je geboden hebt met het leeghalen van mijn oude flatje, het ging allemaal een stuk sneller dan ik van te voren had ingeschat.![]()
* Bjoro moest daarna voetballen, heeft met maar liefst 7-1 gewonnen, heeft daarna in de kantine gezeten, is daarna naar huis gegaan, heeft een uurtje op de bank gehangen (lees geslapen) en zit nu *HIER*quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:55 schreef pascalheister het volgende:
en bjoro zit nu afgepijgerd thuis zeker ?
oeps, nu heb ik drie andere gestemdquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:46 schreef tong80 het volgende:
Zeg even dat jullie hem ook missen :
Waarom is er geen klikbare tongsmiley ?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:31 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro moest daarna voetballen, heeft met maar liefst 7-1 gewonnen, heeft daarna in de kantine gezeten, is daarna naar huis gegaan, heeft een uurtje op de bank gehangen (lees geslapen) en zit nu *HIER*
Normaal is ie dan binnen 10 seconden klaar.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef tong80 het volgende:
Normaal is ie dan binnen 10 seconden klaar.
Hij mist Xena meer dan zijn mammiequote:Op zaterdag 11 december 2004 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Die weet ook geen oplossing hoor.
Sinds jij mij met je knuppel hebt geslagen, is het helemaal mis.
Mis je xena al?
Hij is er weer uit. Lekker ontspannend hoor zo'n warm badje:quote:
Had ik inderhaast tussen de bedrijven door gepost in een heel ander topicquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:38 schreef Doc het volgende:
Myrthe heeft haar zwem diploma A. Een jagermeister om dat te vieren!
En eentje om me te troosten met de uitslag van de merseyside derby
Ik vroeg het me af .;)quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Had ik inderhaast tussen de bedrijven door gepost in een heel ander topic
En nee, ik had toen nog niets gedronken
Ik heb er weinig aan gedaadn, maar ik zal de felicitaties doorgeven aan de jongedamequote:Op zaterdag 11 december 2004 22:21 schreef pascalheister het volgende:
gefeliciteerd doc
biertje dan maar proost
Yep. Zo voelt het ookquote:
ja is prima hoor, stuur ze maar een keer.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb er weinig aan gedaadn, maar ik zal de felicitaties doorgeven aan de jongedame
Is het trouwens goed als ik binnen kort weer fotoos stuur?
Kewl. Overdag was leuk (ook de zanger van Kyuss was een errug aardige gast, al wist dat al van Deventer waar ik 'm ook al gesproken had en waar-ie gezegd had dat Myrthe naar de soundcheck kon komen) en ook het concert was errug leuk (met de -voor mij dan bekende- Fok!-Stonerrock usuals (Nipeng, Lizard Tattoo, Timobasso). Jammer dat je niet kon. Die extra plek op de gastenlijst is uiteindelijk naar niemand gegaan. Het was ook behoorlijk 'last minute', ook voor mezelf.quote:
Thanxquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja is prima hoor, stuur ze maar een keer.
Kom naar een willekeurig stonerrock concert onder de rivieren (en soms net erboven) en hij is erquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:39 schreef tong80 het volgende:
Klinkt leuk had Nipeng wel eens wilenontmoeten.
Maar voorlopig kruip ik straks mooi wel even samen met mijn eigenste verhuisdoos Bluezz in ons bed in onze nieuwe slaapkamer die nog ingewijdt moet worden.quote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft een hekel aan die dozen
Toen ik het over verhuisdozen had, bedoelde ik voor een keertje niet Bloesiequote:Op zondag 12 december 2004 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar voorlopig kruip ik straks mooi wel even samen met mijn eigenste verhuisdoos Bluezz in ons bed in onze nieuwe slaapkamer die nog ingewijdt moet worden.
quote:Op zondag 12 december 2004 02:05 schreef DutchGooner het volgende:
Hey Rubbie,
Do you want a beer?
Just a small practice for tomorrow
Yes,thank you.quote:Op zondag 12 december 2004 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bacotje?
weer helemaal beter?
*flinke baco toeschuiftquote:Op zondag 12 december 2004 02:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yes,thank you.
And I am the old one again
Ready to rumbleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op zondag 12 december 2004 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*flinke baco toeschuift
dus helemaal klaar voor morgen
ziet er plezierig uitquote:Op zondag 12 december 2004 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ready to rumbleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
07.45 het wekkertje KUTZOOI denk ik dan
08.15 in de auto richting Bruxelles
09.45 aanwezig op het station
11.00 vertrek
12.30 aankomst London Waterloo
13.00 I AM GOING TO THE PUB
15.55 we verlaten de pub
16.00 begin wedstrijd
17.45 3 punten rijker
19.15 vertrek weer richting Bruxelles
en rond een uurtje of 12 weer thuis,moe en voldaan
Vanaf Brussel met de eurostar sta je met 2,5 uur in hartje Londonquote:Op zondag 12 december 2004 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ziet er plezierig uit
as je t zo leest is t eigenlijk niet eens zo'n verschrijkelijke reis naar een wedstrijd in Londen.
Ben voor ajax- PSV ook weleens 12 uur bezig geweest, dan valt deze dikke 16 uur eigenlijk best wel mee
Thank youquote:Op zondag 12 december 2004 02:17 schreef Bjoro het volgende:
goeie reisen veel plezier DG !
Ik neem nog ff 1 biertje om het af t leren !
dus tis allemaal best te doen, in t voorjaar willen we met een paar vrienden toch eindelijk eens een wedstrijd in Engeland gaan kijken en dit is toch wel handige infoquote:Op zondag 12 december 2004 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vanaf Brussel met de eurostar sta je met 2,5 uur in hartje London
Met de auto kost het me 5-6 uur vanuit Den Bosch via Calais-Dover met de ferry richting Noord-Londen
en met het vliegtuig is het eik gewoon kut
maar in het PSV stadion mogen komen was natuurlijk het hoogtepunt van het seizoenquote:Op zondag 12 december 2004 02:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Thank you
Cheers
alweer mijn 6e Engeland tripje dit seizoen![]()
Eurostar is alleen betaalbaar als jet met een groepje gaat (groepskorting)quote:Op zondag 12 december 2004 02:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus tis allemaal best te doen, in t voorjaar willen we met een paar vrienden toch eindelijk eens een wedstrijd in Engeland gaan kijken en dit is toch wel handige info
Hey bluppert,hoogtepunt,ik heb denk ik dat stadion van jullie al vaker bezocht dan de gemiddelde FOK! PSVer....quote:Op zondag 12 december 2004 02:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar in het PSV stadion mogen komen was natuurlijk het hoogtepunt van het seizoen
thanx voor de infoquote:Op zondag 12 december 2004 02:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eurostar is alleen betaalbaar als jet met een groepje gaat (groepskorting)
met de auto kost mij 50 Euro benzine p.p. plus tussen de 25 en 40 euro voor de overtocht p.p.
en vliegen,check www.flyvlm.com,vanaf Rotterdam naar London City,zeer betaalbaar en de mogelijkheid om een dagtripje te doen is er met de tijden dat hun vliegen
mooi hequote:Op zondag 12 december 2004 02:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hey bluppert,hoogtepunt,ik heb denk ik dat stadion van jullie al vaker bezocht dan de gemiddelde FOK! PSVer....
Ik heb veel EC duels van PSV bezocht vandaar,en natuurlijk die talrijke duels tussen mijn blauw-witten en die boeren van julliequote:Op zondag 12 december 2004 02:28 schreef rubbereend het volgende:
mooi hewe hebbend an ook een mooi stadion. Zoveel regelmatige bezoekers van PSV zitten hier nou ook weer niet op Fok! dus dat zou best eens goed kunnen!
zier er cool uit, alleen jammer dat de achtergrond wit is, daardoor valt t witte gedeelte van t shirt een beetje wegquote:Op zondag 12 december 2004 02:27 schreef Bjoro het volgende:
<------------------------------
Yeahinho heeft mijn AC Fok! United shirt in mijn icoontje verwerkt......vinden jullie het wat ???
tis un bietje klein,vinde nie?quote:Op zondag 12 december 2004 02:27 schreef Bjoro het volgende:
<------------------------------
Yeahinho heeft mijn AC Fok! United shirt in mijn icoontje verwerkt......vinden jullie het wat ???
je hebt vast een EC duel bezocht waar k niet meer aan terug wil denken.quote:Op zondag 12 december 2004 02:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb veel EC duels van PSV bezocht vandaar,en natuurlijk die talrijke duels tussen mijn blauw-witten en die boeren van jullie
Als symphatisant voor de Nederlandse club.quote:Op zondag 12 december 2004 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt vast een EC duel bezocht waar k niet meer aan terug wil denken.
Maar heb je ook EC duels als "PSVfan" bezocht of alleen maar als fan van de tegenstander?
Grotere plaatjes kan niet hequote:Op zondag 12 december 2004 02:31 schreef DutchGooner het volgende:
tis un bietje klein,vinde nie?
tja...tis helaas niet anders ....vond het wel grappig...en zo lekker in de kerst sfeerquote:Op zondag 12 december 2004 02:30 schreef rubbereend het volgende:
zier er cool uit, alleen jammer dat de achtergrond wit is, daardoor valt t witte gedeelte van t shirt een beetje weg
Is ook niet echt een prettig stadion, duiten de club dan.quote:Op zondag 12 december 2004 02:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als symphatisant voor de Nederlandse club.
Ga overal EC wedstrijden kijken behalve in amsterdom,principe kwestie he
how surprisingquote:
da's onverwachtquote:
Ik word voorslpekbaarquote:
quote:
quote:
alles is kut daar.quote:Op zondag 12 december 2004 02:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Is ook niet echt een prettig stadion, duiten de club dan.
quote:
Bjoroooooooquote:
Heej eendjequote:
ik ga naar bed....ga je mee ???quote:
Maar die had dan ook nog eens een mooi afscheid in de arenaquote:Op zondag 12 december 2004 02:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
alles is kut daar.
Alleen Hazes niet,maar ja,die is niet meer
en bedankt hequote:Op zondag 12 december 2004 02:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen pakt bier voor Bjoro en eendje..
quote:Op zondag 12 december 2004 02:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ook goeiesnachts...en wat was GEWELDIG?
Waar is m;ijn bierquote:Op zondag 12 december 2004 02:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Heej eendje
* Blumchen pakt bier voor Bjoro en eendje..
Daar ga ik binnenkort naar toequote:
Kijk,en dat is dan wel weerquote:* Blumchen pakt ook drinken voor jou
Damnlk jequote:Op zondag 12 december 2004 02:42 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen geeft ook bier aan Vom..
sorry.. k wist nie dat er nog zo veel wakker waren
Och,moet je eens doordeweeks komen rond een uur of 3,afgeladen vol danquote:Op zondag 12 december 2004 02:42 schreef Blumchen het volgende:
sorry.. k wist nie dat er nog zo veel wakker waren
stamgasten vooralquote:Op zondag 12 december 2004 02:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Och,moet je eens doordeweeks komen rond een uur of 3,afgeladen vol dan
Zoals jij en ik, en DG natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |