Kuthoeren noem ik dat.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wist de winnaar al, met dank aan de teef van vorige week
Zelfde gevoel hierquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:10 schreef tong80 het volgende:
Ik had eerst m'n twijfels bij het programma. Maar heb er van genoten. Erg leuk.
Maar dan schakel je over naar Spijkers en zie je gelijk Bert Vischer schreeuwen.
Wat een contrast.
Ik zag het ook. Volgens mij vindt Joris zichzelf véél beter dan Florisquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:09 schreef Spideyman het volgende:
arrogante eikel die Joris, Floris wil hem omhelzen en hij wendt zich af. sore loser.
Inderdaad, zo stond hij er ook bij toen de uitslag bekend werd gemaakt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Volgens mij vindt Joris zichzelf véél beter dan Floris
Hij komt niet in beeld hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:06 schreef MaxPower het volgende:Floris
Wanneer zien we hem in Studio Sport?
Dat is niet de minste werdstrijdquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Laat hem maar RBC - RKC doen ofzo.
Ja, toch welquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad, zo stond hij er ook bij toen de uitslag bekend werd gemaakt.
Tijdens de quiz vond ik hem al uiterst arrogant overkomen, mooi dat de Belg heeft gewonnen.
Idd.. Joris was helemaal het mannetje.. zag hem wegkijken whaha .. was ook gewoon één groot spel voor hem, snap zoiezo niet dat HIJ zo ver is gekomen. redelijke stem, redelijk inzicht, maar vooral die good looks.. hebben hem er volgens mij door heen gesjouwd. Floris is lelijke Belg, zoals een commentator hoort te zijnquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:08 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig zie Joris staan, muahahahahaha
Floris congratz
quote:
Uiteraard Doc....quote:Op zondag 12 december 2004 00:56 schreef Doc het volgende:
[..]
(en for the record, ik had nog geen druppel gedronken)
Als we ergens winnen zijn ze er hier snel bij hoor ...quote:Op zondag 12 december 2004 02:25 schreef rubbereend het volgende:de uitslag was zelfs op het Belgische (sport)journaal
quote:Op donderdag 16 december 2004 01:15 schreef cultheld het volgende:
Steve had moeten winnen, dat had studio Ajax pas écht compleet gemaakt.
Dat is toch niet serieus? Hij kan wel verstand van voetbal hebben, maar zoals hij het brengt daar kun je toch geen hele wedstrijd naar luisteren?quote:Op zondag 12 december 2004 16:11 schreef methodmich het volgende:
Ik las op BRT Tekst dat Floris gewonnen had. Leuk voor de jonge Belg. Was op Steve na de beste.
Trouwens die Floris was zondagavond nog bij een of ander programma op de Belgische tv. Dat werd gepresenteerd door Frank Raes. De voetbalcommentator waar hij het 'BINNEN!' van heeft gestolen en in de rest van zijn commentaar lijkt 't ook aardig op Raes zijn manier van doen.quote:Ze hebben er in Belgie een celebrity bij dus..
Floris zal in de toekomst vast wel aan de bak komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |