Maar voorlopig kruip ik straks mooi wel even samen met mijn eigenste verhuisdoos Bluezz in ons bed in onze nieuwe slaapkamer die nog ingewijdt moet worden.quote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft een hekel aan die dozen
Toen ik het over verhuisdozen had, bedoelde ik voor een keertje niet Bloesiequote:Op zondag 12 december 2004 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar voorlopig kruip ik straks mooi wel even samen met mijn eigenste verhuisdoos Bluezz in ons bed in onze nieuwe slaapkamer die nog ingewijdt moet worden.
quote:Op zondag 12 december 2004 02:05 schreef DutchGooner het volgende:
Hey Rubbie,
Do you want a beer?
Just a small practice for tomorrow
Yes,thank you.quote:Op zondag 12 december 2004 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bacotje?
weer helemaal beter?
*flinke baco toeschuiftquote:Op zondag 12 december 2004 02:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yes,thank you.
And I am the old one again
Ready to rumbleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op zondag 12 december 2004 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*flinke baco toeschuift
dus helemaal klaar voor morgen
ziet er plezierig uitquote:Op zondag 12 december 2004 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ready to rumbleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
07.45 het wekkertje KUTZOOI denk ik dan
08.15 in de auto richting Bruxelles
09.45 aanwezig op het station
11.00 vertrek
12.30 aankomst London Waterloo
13.00 I AM GOING TO THE PUB
15.55 we verlaten de pub
16.00 begin wedstrijd
17.45 3 punten rijker
19.15 vertrek weer richting Bruxelles
en rond een uurtje of 12 weer thuis,moe en voldaan
Vanaf Brussel met de eurostar sta je met 2,5 uur in hartje Londonquote:Op zondag 12 december 2004 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ziet er plezierig uit
as je t zo leest is t eigenlijk niet eens zo'n verschrijkelijke reis naar een wedstrijd in Londen.
Ben voor ajax- PSV ook weleens 12 uur bezig geweest, dan valt deze dikke 16 uur eigenlijk best wel mee
Thank youquote:Op zondag 12 december 2004 02:17 schreef Bjoro het volgende:
goeie reisen veel plezier DG !
Ik neem nog ff 1 biertje om het af t leren !
dus tis allemaal best te doen, in t voorjaar willen we met een paar vrienden toch eindelijk eens een wedstrijd in Engeland gaan kijken en dit is toch wel handige infoquote:Op zondag 12 december 2004 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vanaf Brussel met de eurostar sta je met 2,5 uur in hartje London
Met de auto kost het me 5-6 uur vanuit Den Bosch via Calais-Dover met de ferry richting Noord-Londen
en met het vliegtuig is het eik gewoon kut
maar in het PSV stadion mogen komen was natuurlijk het hoogtepunt van het seizoenquote:Op zondag 12 december 2004 02:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Thank you
Cheers
alweer mijn 6e Engeland tripje dit seizoen![]()
Eurostar is alleen betaalbaar als jet met een groepje gaat (groepskorting)quote:Op zondag 12 december 2004 02:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus tis allemaal best te doen, in t voorjaar willen we met een paar vrienden toch eindelijk eens een wedstrijd in Engeland gaan kijken en dit is toch wel handige info
Hey bluppert,hoogtepunt,ik heb denk ik dat stadion van jullie al vaker bezocht dan de gemiddelde FOK! PSVer....quote:Op zondag 12 december 2004 02:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar in het PSV stadion mogen komen was natuurlijk het hoogtepunt van het seizoen
thanx voor de infoquote:Op zondag 12 december 2004 02:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eurostar is alleen betaalbaar als jet met een groepje gaat (groepskorting)
met de auto kost mij 50 Euro benzine p.p. plus tussen de 25 en 40 euro voor de overtocht p.p.
en vliegen,check www.flyvlm.com,vanaf Rotterdam naar London City,zeer betaalbaar en de mogelijkheid om een dagtripje te doen is er met de tijden dat hun vliegen
mooi hequote:Op zondag 12 december 2004 02:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hey bluppert,hoogtepunt,ik heb denk ik dat stadion van jullie al vaker bezocht dan de gemiddelde FOK! PSVer....
Ik heb veel EC duels van PSV bezocht vandaar,en natuurlijk die talrijke duels tussen mijn blauw-witten en die boeren van julliequote:Op zondag 12 december 2004 02:28 schreef rubbereend het volgende:
mooi hewe hebbend an ook een mooi stadion. Zoveel regelmatige bezoekers van PSV zitten hier nou ook weer niet op Fok! dus dat zou best eens goed kunnen!
zier er cool uit, alleen jammer dat de achtergrond wit is, daardoor valt t witte gedeelte van t shirt een beetje wegquote:Op zondag 12 december 2004 02:27 schreef Bjoro het volgende:
<------------------------------
Yeahinho heeft mijn AC Fok! United shirt in mijn icoontje verwerkt......vinden jullie het wat ???
tis un bietje klein,vinde nie?quote:Op zondag 12 december 2004 02:27 schreef Bjoro het volgende:
<------------------------------
Yeahinho heeft mijn AC Fok! United shirt in mijn icoontje verwerkt......vinden jullie het wat ???
je hebt vast een EC duel bezocht waar k niet meer aan terug wil denken.quote:Op zondag 12 december 2004 02:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb veel EC duels van PSV bezocht vandaar,en natuurlijk die talrijke duels tussen mijn blauw-witten en die boeren van jullie
Als symphatisant voor de Nederlandse club.quote:Op zondag 12 december 2004 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt vast een EC duel bezocht waar k niet meer aan terug wil denken.
Maar heb je ook EC duels als "PSVfan" bezocht of alleen maar als fan van de tegenstander?
Grotere plaatjes kan niet hequote:Op zondag 12 december 2004 02:31 schreef DutchGooner het volgende:
tis un bietje klein,vinde nie?
tja...tis helaas niet anders ....vond het wel grappig...en zo lekker in de kerst sfeerquote:Op zondag 12 december 2004 02:30 schreef rubbereend het volgende:
zier er cool uit, alleen jammer dat de achtergrond wit is, daardoor valt t witte gedeelte van t shirt een beetje weg
Is ook niet echt een prettig stadion, duiten de club dan.quote:Op zondag 12 december 2004 02:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als symphatisant voor de Nederlandse club.
Ga overal EC wedstrijden kijken behalve in amsterdom,principe kwestie he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |