hier wordt de schaal die aanstaand jaar naar PSV gaat gemaaktquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Thnx.
Laat maar een berichtje achter als je meer weet...
Ik zal even kijken, bedanktquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:50 schreef rubbereend het volgende:
en voor VoreG, k moest nog ff melden als we in een nieuwe ronde zaten: [TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - Ronde 2
en bjoro zit nu afgepijgerd thuis zeker ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:27 schreef golfer het volgende:
De vrachtwagen is leeg en alles is naar binnen gesjouwd in ons nieuwe huis.
De wasmachine 2-hoog zien te krijgen was nog het lastigste, maar alles staat min of meer of zijn plekkie.
Nu is het een kwestie van wandmeubel in elkaar zetten en verhuisdozen uitpakken en alles inrichten.
Achteraf viel het ons nog mee, maar de komende uren wil ik alleen maar even in ons lekkere ligbad gaan relaxen.
Bjorooooooooooooo, je was vanmorgen geweldig met de hulp die je geboden hebt met het leeghalen van mijn oude flatje, het ging allemaal een stuk sneller dan ik van te voren had ingeschat.![]()
* Bjoro moest daarna voetballen, heeft met maar liefst 7-1 gewonnen, heeft daarna in de kantine gezeten, is daarna naar huis gegaan, heeft een uurtje op de bank gehangen (lees geslapen) en zit nu *HIER*quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:55 schreef pascalheister het volgende:
en bjoro zit nu afgepijgerd thuis zeker ?
oeps, nu heb ik drie andere gestemdquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:46 schreef tong80 het volgende:
Zeg even dat jullie hem ook missen :
Waarom is er geen klikbare tongsmiley ?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:31 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro moest daarna voetballen, heeft met maar liefst 7-1 gewonnen, heeft daarna in de kantine gezeten, is daarna naar huis gegaan, heeft een uurtje op de bank gehangen (lees geslapen) en zit nu *HIER*
Normaal is ie dan binnen 10 seconden klaar.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef tong80 het volgende:
Normaal is ie dan binnen 10 seconden klaar.
Hij mist Xena meer dan zijn mammiequote:Op zaterdag 11 december 2004 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Die weet ook geen oplossing hoor.
Sinds jij mij met je knuppel hebt geslagen, is het helemaal mis.
Mis je xena al?
Hij is er weer uit. Lekker ontspannend hoor zo'n warm badje:quote:
Had ik inderhaast tussen de bedrijven door gepost in een heel ander topicquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:38 schreef Doc het volgende:
Myrthe heeft haar zwem diploma A. Een jagermeister om dat te vieren!
En eentje om me te troosten met de uitslag van de merseyside derby
Ik vroeg het me af .;)quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Had ik inderhaast tussen de bedrijven door gepost in een heel ander topic
En nee, ik had toen nog niets gedronken
Ik heb er weinig aan gedaadn, maar ik zal de felicitaties doorgeven aan de jongedamequote:Op zaterdag 11 december 2004 22:21 schreef pascalheister het volgende:
gefeliciteerd doc
biertje dan maar proost
Yep. Zo voelt het ookquote:
ja is prima hoor, stuur ze maar een keer.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb er weinig aan gedaadn, maar ik zal de felicitaties doorgeven aan de jongedame
Is het trouwens goed als ik binnen kort weer fotoos stuur?
Kewl. Overdag was leuk (ook de zanger van Kyuss was een errug aardige gast, al wist dat al van Deventer waar ik 'm ook al gesproken had en waar-ie gezegd had dat Myrthe naar de soundcheck kon komen) en ook het concert was errug leuk (met de -voor mij dan bekende- Fok!-Stonerrock usuals (Nipeng, Lizard Tattoo, Timobasso). Jammer dat je niet kon. Die extra plek op de gastenlijst is uiteindelijk naar niemand gegaan. Het was ook behoorlijk 'last minute', ook voor mezelf.quote:
Thanxquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja is prima hoor, stuur ze maar een keer.
Kom naar een willekeurig stonerrock concert onder de rivieren (en soms net erboven) en hij is erquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:39 schreef tong80 het volgende:
Klinkt leuk had Nipeng wel eens wilenontmoeten.
Maar voorlopig kruip ik straks mooi wel even samen met mijn eigenste verhuisdoos Bluezz in ons bed in onze nieuwe slaapkamer die nog ingewijdt moet worden.quote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft een hekel aan die dozen
Toen ik het over verhuisdozen had, bedoelde ik voor een keertje niet Bloesiequote:Op zondag 12 december 2004 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar voorlopig kruip ik straks mooi wel even samen met mijn eigenste verhuisdoos Bluezz in ons bed in onze nieuwe slaapkamer die nog ingewijdt moet worden.
quote:Op zondag 12 december 2004 02:05 schreef DutchGooner het volgende:
Hey Rubbie,
Do you want a beer?
Just a small practice for tomorrow
Yes,thank you.quote:Op zondag 12 december 2004 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bacotje?
weer helemaal beter?
*flinke baco toeschuiftquote:Op zondag 12 december 2004 02:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yes,thank you.
And I am the old one again
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |