Geen idee waar dat kan, is voor een andere club dan Fnoord neem ik even aan ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag! Heerlijk uitgeslapen tot half 3!
Weet er iemand waar je supportersjawls kunt laten maken, en eventueel een kampioenschapschaal replica?
Doe maar biertje trouwens...
Uiteraard!quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:38 schreef manny het volgende:
Geen idee waar dat kan, is voor een andere club dan Fnoord neem ik even aan ?
Ik heb even rondgesurfd, maar verder dan wat winkels met voetbalbekers kom ik niet. Suc7 ermee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik heb aan ons amateurteam beloofd dat ik een kampioenschapschaal laat maken als ze kampioen worden......
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuke Line up voor Trance Energy
sjawls weet zo niet uit mn hoofd, k kan wel iemand die ze via internet in Italie voor een prikkie had laten maken. Als k hem nog spreek zal k t ff navragen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag! Heerlijk uitgeslapen tot half 3!
Weet er iemand waar je supportersjawls kunt laten maken, en eventueel een kampioenschapschaal replica?
Doe maar biertje trouwens...
Thnx.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:16 schreef rubbereend het volgende:
sjawls weet zo niet uit mn hoofd, k kan wel iemand die ze via internet in Italie voor een prikkie had laten maken. Als k hem nog spreek zal k t ff navragen.
en schalen waarschijlijk bij een tingieterij. Die ze voor de HCE maakt zat hier altijd in de buurt geloof k, dat zal k ook ff navragen.
Wie???quote:
Die weet ook geen oplossing hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:29 schreef vegeta het volgende:
[..]
Wie???
Ben je weer ontzichtbare mensen aan het verzinnen.
Ga de doktor maar weer is bellen hoor.![]()
Zet hem ook in het quiztopic.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:17 schreef Chen het volgende:
Ik heb een voetbalquizje gemaakt dus voor de gene die het leuk vinden
Deze vragen zijn wel voor personen zoals methodmitch. Ik ben benieuwd wat zijn score wordt...
Ik zocht ook naar Once Caldas maar kon em niet vindenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zet hem ook in het quiztopic.
En volgens mij is Cusco toch Once Caldas?
Die Singapoorse league en die Castle heb ik gegokt.
Ik had er 8 goed.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:17 schreef Chen het volgende:
Ik heb een voetbalquizje gemaakt dus voor de gene die het leuk vinden
Deze vragen zijn wel voor personen zoals methodmitch. Ik ben benieuwd wat zijn score wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |