Aah dan ken je Jarik vast ook ofniet?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Keeper, ik ga volgend jaar het proberen aan de andere kant van het veld.
Neequote:Op zaterdag 11 december 2004 13:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Aah dan ken je Jarik vast ook ofniet?
Ook keeper geweest bij feijenoord vorig seizoen, zat in de a1 toen op de bank.quote:
Tof van je. En laat Co maar betalen ja. Neem er ook nog maar één van mij trouwens.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:34 schreef popolon het volgende:
Grats to MichRondje van Co lijkt me.
Ik doe het niet in die 24 uurs topics, ik vind dat maar niks.
Dan moet je nog even wachten dan komen de bekende namen welquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:05 schreef popolon het volgende:
Ja ik pas,sorry, ik ga niet stemmen op mensen die ik niet ken.
valt het toch binnen de garantie ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:48 schreef just me het volgende:
mag ik.. mag ik even, heel even komen uithuilen hier?
het parket in de voorkamer moet worden overgedaan en dat gaat ná de kerst worden..
ik heb gezegd dat ik niet van plan was om er maar één eurocent aan mee te betalen! ik baal gewoon dat ik nu tot na de kerst in de zooi zit.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
valt het toch binnen de garantie ?
Dan heb ik ik dus geen eigen mening meer.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:27 schreef methodmich het volgende:
Popolon, zet dan neer wie je niet kent, leggen wij het je uit.
* methodmich heeft weer even visite, wellicht nog tot later vanmiddag.
kan me er ook niks bij voorstellen, dan moet je toch echt ladderzat zijn van de amstel volgens mijquote:
Guiness,kilkenny,Amstel en Juplier wel te verstaanquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan me er ook niks bij voorstellen, dan moet je toch echt ladderzat zijn van de amstel volgens mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |