quote:
Ha dan heb ik er in ieder geval nog 1'tje wakker gekregenquote:
Was het leuk?quote:
hier ligt alles er voor vandaag af ivm de begrafenis van Bernhardquote:
dan is dat toch in onderling overleg geregeld ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:39 schreef Dos37 het volgende:
Mogguhvoetbal gaat bij ons niet door
omdat de tegenstander te weinig man had
Joh, t is mijn band niet maar leuk!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:58 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen iedereen.... Vanaaf naar clouseau
Ach t is nie dat ik er helemaal weg van ben.. maar k kan dr goed naar luisteren. Een vriendin had een kaartje over..quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Joh, t is mijn band niet maar leuk!!
Zeg VoreG bal jij eigenlijk nog ergens?quote:
Nee dat is juist het erge ze hebben gewoon opgebeld maar nu krijgen we wel 3 punten maarja tegen de eeuwige concurrent hadden we wel gewoon willen winnenquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:01 schreef just me het volgende:
[..]
dan is dat toch in onderling overleg geregeld ?
Volgend jaar weer (augustus ofzo)quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeg VoreG bal jij eigenlijk nog ergens?
even afwachten wat de KNVB ervan zegt.. en die wedstrijd moet gewoon gespeeld worden hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat is juist het erge ze hebben gewoon opgebeld maar nu krijgen we wel 3 punten maarja tegen de eeuwige concurrent hadden we wel gewoon willen winnen
Hoezo ben je gestopt dan?quote:
Ach we zullen zien maarja wij vinden het in ieder geval geen stijl het bestuur bij ons zij dat het zo ook niet konquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
even afwachten wat de KNVB ervan zegt.. en die wedstrijd moet gewoon gespeeld worden hoor!
Dank!quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:10 schreef Mindlight het volgende:
Ohh in dat geval altijd gaan!!
Veel plezier vandaag!!
Ik had geen zin meer om elke keer door naar Rotterdam te gaan en in een Feyenoord busje rondgereden te worden. Het nam gewoon teveel tijd in, ik was 5 uur per dag bezig ermee.quote:
quote:
Een Ajax-fan die bij Feijenoord baltquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer om elke keer door naar Rotterdam te gaan en in een Feyenoord busje rondgereden te worden. Het nam gewoon teveel tijd in, ik was 5 uur per dag bezig ermee.
Spitfire bij de begrafenis
Ik werd gevraagdquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:02 schreef Vom het volgende:
[..]
Een Ajax-fan die bij Feijenoord balt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |