hier ligt alles er voor vandaag af ivm de begrafenis van Bernhardquote:
dan is dat toch in onderling overleg geregeld ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:39 schreef Dos37 het volgende:
Mogguhvoetbal gaat bij ons niet door
omdat de tegenstander te weinig man had
Joh, t is mijn band niet maar leuk!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:58 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen iedereen.... Vanaaf naar clouseau
Ach t is nie dat ik er helemaal weg van ben.. maar k kan dr goed naar luisteren. Een vriendin had een kaartje over..quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Joh, t is mijn band niet maar leuk!!
Zeg VoreG bal jij eigenlijk nog ergens?quote:
Nee dat is juist het erge ze hebben gewoon opgebeld maar nu krijgen we wel 3 punten maarja tegen de eeuwige concurrent hadden we wel gewoon willen winnenquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:01 schreef just me het volgende:
[..]
dan is dat toch in onderling overleg geregeld ?
Volgend jaar weer (augustus ofzo)quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Zeg VoreG bal jij eigenlijk nog ergens?
even afwachten wat de KNVB ervan zegt.. en die wedstrijd moet gewoon gespeeld worden hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat is juist het erge ze hebben gewoon opgebeld maar nu krijgen we wel 3 punten maarja tegen de eeuwige concurrent hadden we wel gewoon willen winnen
Hoezo ben je gestopt dan?quote:
Ach we zullen zien maarja wij vinden het in ieder geval geen stijl het bestuur bij ons zij dat het zo ook niet konquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
even afwachten wat de KNVB ervan zegt.. en die wedstrijd moet gewoon gespeeld worden hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |