huisje weer helemaal klaar jm?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:10 schreef just me het volgende:
jaja zomaar een avondje thuis
morgen weer druk druk druk en bijna vergeten dat ik een evaluatie-vergadering over het jeugdkamp heb!
neeeeeeeeeeeee joh.. parket in de voorkamer is nu droog maar nog niet beloopbaar en het ziet er niet echt netjes uit maar ik heb het helemaal gehad!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
huisje weer helemaal klaar jm?
het schiet al op dusquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee joh.. parket in de voorkamer is nu droog maar nog niet beloopbaar en het ziet er niet echt netjes uit maar ik heb het helemaal gehad!!
volgende week voorkamer weer inrichten en kijken hoe alle kabeltjes en snoeren moeten lopen. Dan op mijn gemak eens kijken wat ik met de achterkamer ga doen.
erikquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:29 schreef ErikT het volgende:Avond.
Iemand een idee wat Heracles - Sparta geworden is? Teletekst is niet up to dateNog nooit meegemaakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:
Ha dan heb ik er in ieder geval nog 1'tje wakker gekregenquote:
Was het leuk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |