Dit topic gaat veel te snel voor mij, 30 pagina's terug schreef je dit (gisteren!, kon het niet eens meer terugvinden bijna). Bedankt, ga er zo naar kijken.quote:Op maandag 6 december 2004 23:12 schreef clauwheee het volgende:
Hallo harlingen, op www.babybrabbel.org kun je je gemiddelde cyclus uit laten rekenen bij:
> Online test
> Datum calculator
Gulukkig! Ik ben niet de enige!!!quote:Op maandag 6 december 2004 23:27 schreef harlingen het volgende:
[..]
Dit topic gaat veel te snel voor mij, 30 pagina's terug schreef je dit (gisteren!, kon het niet eens meer terugvinden bijna). Bedankt, ga er zo naar kijken.
Bedankt Merisse, Ik mag vanmiddag om 14.00 bellen.quote:Op maandag 6 december 2004 23:20 schreef Merisse het volgende:
Succes morgen voor AlsoStarring!
Tot nu toe nog geen duivels gezien hoor. Ben dan ook een beetje in opperste staat van verwarring, maar ook realistisch dat het nog wel gaat komen vandaag of morgen. Ach, geduld is een schone zaak zei mijn moeder altijdquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:41 schreef heavenswoman het volgende:
De duimen en jompels draaien nu in vollle kracht voor![]()
-meisje
Slaapmeisje hou jij het bloedvrij hier !!![]()
Ik hoop het alsostarring, ik duim er voor dat ze je helpenquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:28 schreef AlsoStarring het volgende:
[..]
Bedankt Merisse, Ik mag vanmiddag om 14.00 bellen.
Hoop dat ik dan positief nieuws te melden heb hier
heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:05 schreef mallemeid het volgende:
Jammer hw! Ik zal mn OP wel ff aanpassen.
vandaar...maar kan je dan misschien die eerste zin ook ff aanpassen? het staat er nu zo lulligquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:43 schreef mallemeid het volgende:
[..]
vandaar...maar kan je dan misschien die eerste zin ook ff aanpassen? het staat er nu zo lullig![]()
Hee Pizzakoeriertje, je bent geen stommerik hoor, stoppen met roken lijkt hartstikke moeilijk maar valt eigenlijk best mee....quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:20 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
* Pizzakoeriertje] heeft hulp nodig![/me]
Wie is er gestopt met roken en op welke manier heb je dat gedaan...
Ik wil toch eigenlijk als ik zwanger ben graag stoppen met roken voor mijn kindje en voor vriendjelief want hij moest laatst tijdens een ruzie huilen omdat ik zei dat ik niet ging stoppen
[me=Pizzakoeriertje is een stommerik
Slaapmeisje, heel veel sterktequote:Op woensdag 8 december 2004 11:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieffies allemaal hier, ik neem heel even afstand van dit topic hoor. Het is me gewoon te veel op dit moment. Ontzettend bedankt voor de onophoudelijke stroom van steunbetuigingen, jompelmeisjes, schouders om op uit te huilen etc. etc.
PK zet hem op met je positieve test
Heel veel sterkte en ik kan het begrijpen hoor....daarom post ik hier ookquote:Op woensdag 8 december 2004 11:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieffies allemaal hier, ik neem heel even afstand van dit topic hoor. (...)
Hartstikke bedankt voor het duimenquote:Op woensdag 8 december 2004 11:33 schreef jolene het volgende:
Alsostarring, ondanks dat je het nog niet zeker weet.
Jompel ik al ff stiekum..![]()
.
Gefeliciteerd, dat ze jullie in behandeling gaan nemen ..![]()
Dat zou leuk zijn Minoesquote:Op woensdag 8 december 2004 11:42 schreef minoes_ het volgende:
ALSOSTARRING....dat zijn goede berichten meisMisschien,dat we straks samen aan de IUI gaan,kunnen we mekaar een beetje steunen.
Groetjes,Minoes![]()
Ehhh, is dat een goed ding???quote:Op woensdag 8 december 2004 12:51 schreef Merisse het volgende:
Slaapmeisje, neem maar lekker even afstand. Ga een boom versieren, keihard Maria Carey draaien [knip]
Nee geen idee waar het vanaf hing behalve dan dat zij zei dat het altijd eerst metquote:Op woensdag 8 december 2004 12:51 schreef Merisse het volgende:
AlsoStarringtop hoor! Weet je eigenlijk waar het bij jou vanaf hing of ze je wel/niet in behandeling zouden nemen? Vraag je ook meteen of het IUI zonder of met hormonen is en of er een evt. vervolgtraject is met IVF of heb je zoiets van dat zien we dan wel weer?
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:54 schreef Merisse het volgende:
En ik wil nog even kwijt aan Kleintje dat ik het reuzerot vind dat jullie de babyplannen even in de ijskast hebben moeten zetten. Wel een moedige beslissing. Hopelijk keert het allemaal snel ten goede.
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:24 schreef Beaker het volgende:
LWHoe is het met jou? en hoe gaat het met de kilo's?
ik heb jaren lang geprobeerd zwanger te worden en niks lukte. na miskraam gedacht van bekijk het allemaal maar, het zit er voor mij gewoon niet in om een 2e keer een zwangerschap te voldragen en prompt ben ik die maand erna zwanger en daar is Djulian het bewijs vanquote:Op donderdag 9 december 2004 14:48 schreef Igraine het volgende:
't lijkt een onwijs clicheverhaal. ruim anderhalf jaar niet zwanger kunnen worden, en zwanger terug van vakantie komen, maar 't is echt zo...
Hoi ik heb even niet gepost want ben behoorlijk ziek en heb hoge koorts.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:39 schreef Merisse het volgende:
(...)
AlsoStarring, heb je de gyn nog gesproken? Wanneer ga je beginnen met de IUI?
done!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:35 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Beaker was is je msn?
heb het genoteerdquote:
quote:
Tjeeeee, dat we daar niet eerder op gekomen zijn!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:35 schreef phileine het volgende:![]()
![]()
misschien moet deze topicreeks eens een nieuwe naam gaan krijgen in de trant van "wij willen streepjes!"![]()
![]()
Lief Slaapmeisje, ik denk vaak aan jequote:
Dus lieve mannen van de tweede streepjes ladies: geen pizza, Knorr wereldmaaltijden, vegaburgers, laptop op schoot, langdurig autorijden, zittend werk, warme baden, saunabezoek en strakke broeken meer!quote:Bron: http://www.gezondheid.be/INDEX.cfm?fuseaction=art&art_id=2572
Laptop op schoot bedreigt sperma
Onderzoekers van de State University in New York hebben de test gedaan en publiceren hun resultaten gisteren in het gezaghebbende vakblad Human Reproduction. Met een laptop op schoot, een gewoonte die sinds het draadloos Internet aan populariteit wint, warmde bij een groep testpersonen de linkerbalzak circa 2,6 graden op, en 2,8 graden rechts. Vroegere studies hebben aangetoond dat temperatuurstijgingen tussen 1 en 2,9 graden al genoeg zijn om de kwaliteit van het mannelijk zaad, en dus ook de vruchtbaarheid, langdurig aan te tasten.
Het was al bekend dat langdurig autorijden, zittend werk, warme baden, saunabezoek en strakke broeken de zaadballen doen opwarmen en de vruchtbaarheid kunnen verminderen. Naar schattig 15 tot 20 procent van de paren die kinderen willen krijgen kampt met vruchtbaarheidsproblemen, in meer dan de helft van de gevallen ligt de oorzaak bij de man. Om gezond zaad te leveren, moeten de zaadballen 2 tot 4 graden koeler blijven dan de rest van het lichaam.
Hoezeer een computer op schoot de vruchtbaarheid precies aantast, en na hoeveel minuten dat gebeurt, moet verder onderzoek uitwijzen. Vroegere studies suggereerden dat vanaf 1 graad boven de normale temperatuur, iedere extra graad opwarming de zaadproductie en de hoeveelheid zaad in het sperma met 40 procent kan doen dalen.
auteur/bron : de Standaard | verschenen op : 10-12-2004
Ho stop... dit is niet eerlijk tegenover jezelf.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:43 schreef heavenswoman het volgende:
frustrerende is dat mijn lief al 2 kids heeft, dus aan zijn zaad zal het niet liggen.
Nou loopt mijn lieffie toch niet in strakke broeken gelukkig....
offtopicquote:Op donderdag 16 december 2004 11:56 schreef Ingrid19 het volgende:
Weet iemand of er morgen koopavond is? En hoe je vanuit de Brabanthallen naar het centrum moet komen? Weet niet of ik dat nou wel of niet hier mag vragen[/sub]
Dank je! We zullen het vast wel vinden, anders kunnen we altijd de weg nog vragen.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:32 schreef Martineke het volgende:
[..]
offtopic
koop avond weet ik niet meer, is of vandaag en anders morgen! als je met gezicht naar brabanthallen staat naar links gaan, bochtje mee onder viaduct door, stoplicht oversteken (weet niet zeker of dat nu mocht, die weg blijven volgen, krijg je vanzelf links een straat met een parkeergarage erin, ben je al erg dichtbij) maar anders linksaf, stoplichten weer rechtsaf, brug over en rechtdoor kom je weer bij die straat met parkeergarage. kan alleen niet op de straatnamen komenstraat loopt anyway parallel aant water.
einde offtopic
Jeetje wat jammer weer Merissequote:Op dinsdag 14 december 2004 15:38 schreef Merisse het volgende:
Helaas... deze ronde was weer kort, 26 dagen (met op dag 15 eisprong). Wij gaan er een lange hete Kerst van maken, mijn nieuwe NOD is 9 januari 2005.
Heel spannend idd! 1e kerstdag kunnen we samen testen, is wel zo leuk. Mocht het raak zijn, vertellen we het mijn ouders tijdens het kerstdiner. Zo niet, hebben we steun aan elkaar. Ik voel me wel heel anders dan anders, dus wie weet...!quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:43 schreef heavenswoman het volgende:
spannend ingrid.... en een leuke dag om te testen ook!
Ik wacht gespannen met je af meis! Hopelijk geeft onze lieve heer waarin wij niet geloven ons een prachtig kerstgeschenk in de vorm van een zwangerschap!quote:Op zondag 19 december 2004 00:52 schreef Ingrid19 het volgende:
Waarom duurt wachten toch zo lang?!
Hoe gaat het met iedereen?
quote:Op zondag 19 december 2004 02:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wacht gespannen met je af meis! Hopelijk geeft onze lieve heer waarin wij niet geloven ons een prachtig kerstgeschenk in de vorm van een zwangerschap!
Ik krijg geen kusje ?quote:
Djeez leeft ook heel erg mee en zit ook met spanning te wachten. Tuurlijk is het voor vrouwen anders, omdat je lichamelijk van alles voelt.quote:Op zondag 19 december 2004 18:36 schreef mallemeid het volgende:
Het lijkt me voor de vrouw toch veel spannender anders hoor
Maargoed, succes met afwachten.
Met 't oog op dit topic Triootje met 2 vrouwen hoop ik dat je genoeg voorzorgsmaatregelen hebt genomen zodat je je niet af hoeft te vragen wie de evt vader is...quote:Op zondag 19 december 2004 18:53 schreef Ingrid19 het volgende:
Djeez leeft ook heel erg mee en zit ook met spanning te wachten. Tuurlijk is het voor vrouwen anders, omdat je lichamelijk van alles voelt.
Ik heb nog steeds nergens last van. Normaal als ik bijna ongesteld zou worden, krijg ik een paar dagen van tevoren bruin spul en typische buikpijn en last van mijn rug. Daar heb ik nu nog geen last van gehad.
Flauw.quote:Op zondag 19 december 2004 21:14 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Met 't oog op dit topic Triootje met 2 vrouwen hoop ik dat je genoeg voorzorgsmaatregelen hebt genomen zodat je je niet af hoeft te vragen wie de evt vader is...
Hoezo flauw? Ik vind het een terechte opmerking.quote:Op zondag 19 december 2004 22:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Flauw.
quote:Op zondag 19 december 2004 18:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik krijg geen kusje ?Ik moet als man zijnde ook maar mijn geduld bewaren, en niet naar de kast te rennen om die Clear Blue eruit te halen en onder haar urinestraal te houden. Vrouwen vergeten altijd de man bij zwangere ? vrouwen, maar die hebben het ook zwaar te verduren hoor!
Dit heeft niks met het 2e streepje te maken. En ik ben heus niet zo dom om geen condoom te gebruiken.quote:Op maandag 20 december 2004 08:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoezo flauw? Ik vind het een terechte opmerking.
quote:Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef Merisse het volgende:
Hoi Neva, het gaat z'n gangetje hoor. Ik ben alweer bijna van mijn ongesteldheid af en over een weekje gaan we weer gezellig klussen. Of het allemaal nog gaat lukken daar twijfel ik erg over. Plus er zijn nogal wat pijnlijke momenten (zie Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat -deel 5-) zoals mijn vader die gisteren heel vrolijk aan mij vroeg of ik al gehoord had dat Maxima weer zwanger is. Ja Padat was me niet ontgaan, toen zij zwanger raakte van Amalia stopte ik met de pil. En zij is nu alweer 3 maanden zwanger van de 2e, dus nee dat was me niet ontgaan...
quote:Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Dit heeft niks met het 2e streepje te maken.
Dat heeft 't natuurlijk, indirect, wel...
En ik ben heus niet zo dom om geen condoom te gebruiken.
Gelukkig dan maar, dan hoef je je ook niets af te vragen...
Maar ik hou er al over op.
Goed, ik vond 't persoonlijk ook geen flauwe opmerking, als je dergelijke privedingen op een openbaar forum plaatst moet je niet gek opkijken als je daar opmerkingen over krijgt. IRL zou ik er ook een opmerking over maken als ik iemand met een dergelijke combinatie van verhalen zou horen. Lijkt me vrij normaal...
ik wil me helemaal niet mee bemoeien met iemands sexleven, ik snap alleen niet zo goed dat je zomaar "dat" (een trio dus) kan doen terwijl je bezig bent voor een 2e streepjequote:Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met het 2e streepje te maken. En ik ben heus niet zo dom om geen condoom te gebruiken.
Maar ik hou er al over op.
Ik heb ook geen zin om alles te verantwoorden hier.quote:Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef Martineke het volgende:
[..]
ik wil me helemaal niet mee bemoeien met iemands sexleven, ik snap alleen niet zo goed dat je zomaar "dat" (een trio dus) kan doen terwijl je bezig bent voor een 2e streepjeik zou er niet aan moeten denken dat er iemand anders aan (of in) me lijf zit terwijl ik aan kindjes denk, maar das ieder voor zich denk ik of zo .....
Voor iemand die zich niet met een ander zijn sexleven wil bemoeien heb je er een hoop over te zeggenquote:Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef Martineke het volgende:
[..]
ik wil me helemaal niet mee bemoeien met iemands sexleven, ik snap alleen niet zo goed dat je zomaar "dat" (een trio dus) kan doen terwijl je bezig bent voor een 2e streepjeik zou er niet aan moeten denken dat er iemand anders aan (of in) me lijf zit terwijl ik aan kindjes denk, maar das ieder voor zich denk ik of zo .....
Ik denk precies hetzelfde als Martineke maar ik zie het niet als me bemoeien met iemand anders zijn sexleven. Door wie iemand zich allemaal uit laat wonen zal me echt een zorg zijn, ik begrijp ook alleen de combinatie van dat en een kindje willen maken niet helemaal...(of helemaal niet eigenlijk)quote:Op maandag 20 december 2004 15:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Voor iemand die zich niet met een ander zijn sexleven wil bemoeien heb je er een hoop over te zeggen
Het ging me in dit geval om het "ik wil me nergens mee bemoeien hoor maar ik doe het lekker toch". Hou dan je kop of doe niet net of je het niet vervelend bedoelt denk ik dan.quote:Op maandag 20 december 2004 15:20 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik denk precies hetzelfde als Martineke maar ik zie het niet als me bemoeien met iemand anders zijn sexleven.
Zo kwam het op mij over.quote:Op maandag 20 december 2004 15:13 schreef Martineke het volgende:
staat er toch ook niet
Ik hoop het!quote:Op maandag 20 december 2004 15:59 schreef Martineke het volgende:
nog maar 5 daagjes en dan ist 1e kerstdag, streepjesday for you
Yep, nog steeds!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:41 schreef Martineke het volgende:
beetje laatjammer Minoes
dikke knuf dan m aar
Ingrid hoe staat het bij jou?? heb je ze nog verbannen???
Ja, en als het raak is, zou het wel een verdomd mooi kerstcadeautje zijn. Dus we laten de dames maar mooi ff in spanning!quote:Op woensdag 22 december 2004 18:39 schreef Ingrid19 het volgende:
Nee, ik ga nu nog niet testen!!!
Wil het wel, maar is verstandiger om nog ffies te wachten, voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |