Bij SM is er geen kans aanwezig dat je kind evt van andere vader zou kunnen zijn, lijkt me...quote:Op maandag 20 december 2004 15:51 schreef Githa het volgende:
Ik zou er zelf niet aan moeten denken maar als ik er neutraal naar probeer te kijken dan zie ik niet in waarom je het "klussen voor een kindje " en het hebben van een trio niet los zou kunnen koppelen. Het risico dat je condoom scheurt is altijd aanwezig....dus dat zie ik niet als reden om het te laten. Ik vind gewoon dat iedereen moet doen en moet kunnen doen wat hij /zij als prettig ervaart en of dat nu sm een trio of voor mij part partnerruil is moeten ze helemaal zelf weten.
Ik hou het lekker bij mij eigen ventje ....en enkel omdat dit onze keuze is en wij het als prettig ervaren.
Mijn mening is dat het 'not done' is, ik vind het niet akelig klinken..quote:het woord "not done" klinkt voor mij best akelig.....lijkt een beetje of het niet mag of niet goed gekeurd wordt.....eigenlijk vind ik dat wij daar geen flikker mee te maken hebbeneen eigen mening daarop hebben mag natuurlijk altijd maar dat vind ik toch iets anders als het hebben over "not done" dan vind je dat andere het ook niet zouden moeten doen.
Dat kan maar ik vraag me af waarom je dat niet los van elkaar zou kunnen zien ? .... het hebben van een trio zou je meer als fun / hobby of hoe je het ook wil omschrijven kunnen zien en het gevaar dat je condoom scheurt is altijd aanwezig.....je immers zo ook het risico zwanger te worden en ik denk dat daar ook wel iets op gevonden kan worden ....checken of ie kapot is bijv.quote:Op maandag 20 december 2004 15:59 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Bij SM is er geen kans aanwezig dat je kind evt van andere vader zou kunnen zijn, lijkt me...
Daarbij gaat het mij ook niet om hoe iemand zijn sexleven invult maar of je bepaalde dingen tegelijkertijd zou moeten doen
[..]
Mijn mening is dat het 'not done' is, ik vind het niet akelig klinken..
Nogmaals, ik keur geenszins trio's af of partnerruil of een open relatie, het gaat puur om de combinatie van dat en bezig zijn met kinderen willen maken.
Dan kunnen we het hele forum wel sluiten en nooit meer ergens een discussie over voeren...quote:Op maandag 20 december 2004 16:15 schreef vanwel het volgende:
Ach ja... zo zijn er ook mensen die het not done vinden om sex te hebben als je geen kindje wil maken... zoveel mensen, zoveel smaken. Beetje nutteloos topic imho.
quote:Op maandag 20 december 2004 16:16 schreef She-Wolf het volgende:
Met het geestelijke aspect bedoel ik dat je, als je bezig bent voor kinderen, je (lijkt mij) graag 100% zeker zou willen weten dat het gemaakte kindje van jou en je partner is.
Als je je dus in de periode voorafgaand bezig hebt gehouden met de zaken waar ik het over hebt, kan je daar misschien aan gaan twijfelen waardoor je wroeging kan krijgen. Of ontzettend onzeker zijn gedurende je zwangerschap.
Dat denk ik niet hoor. En bovendien is het een paar weken geleden.
Wat als je bezig bent met iemand en het condoom scheurt inderdaad?
Dan kun je altijd nog de morning after pil halen. En waarom ga je er vanuit dat het condoom scheurt?
Je kan dat soort dingen ook uitvoeren op de momenten dat je niet met kinderen bezig bent, lijkt mij verstandiger en 'natuurlijker'...
Hoezo natuurlijker?
Ik kan me zo voorstellen dat je je allerlei dingen af gaat vragen en dat is het geestelijke aspect.
Nee hoor, wat zou ik me moeten afvragen? Wie de vader is, bedoel je dat?
Het forum zou zeker een stuk kleiner kunnen. Sluiten hoeft niet, want er zijn genoeg nuttige discussies te voeren die echt ergens heen (kunnen) leiden. Deze discussie lijkt mij nutteloos omdat het uitermate persoonlijk is en de meesten van degenen die hier nu over discussieren, dat zelf waarschijnlijk niet zouden doen. Als je hier echt wat mee wilt, zul je toch moeten discussieren met mensen die hier geen problemen mee zouden hebben en dit ook daadwerkelijk zouden doen.quote:Op maandag 20 december 2004 16:21 schreef She-Wolf het volgende:
Dan kunnen we het hele forum wel sluiten en nooit meer ergens een discussie over voeren...
Over nutteloos gesproken![]()
Oh ja, waarom val je mij dan als het ware aan in 2e streepje?quote:Op maandag 20 december 2004 16:21 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dan kunnen we het hele forum wel sluiten en nooit meer ergens een discussie over voeren...
Over nutteloos gesproken![]()
Githa, ik heb het over 'in het algemeen' niet over mensen persoonlijk. Ik vraag me gewoon af hoe mensen hier over denken en ik denk er dus op deze manier over...
Het lijkt me dat wanneer je met kinderen bezig bent en willens en wetens (on)beschermd sex met iemand hebt, het je ook weinig kan interesseren dat je een morning after pill moet halen. Dan maar volgende maand nog eens proberen.quote:Op maandag 20 december 2004 16:33 schreef She-Wolf het volgende:
- een morning after pil halen lijkt me niet leuk als je wel met kinderen bezig bent, wel?
- moet ik dat echt uitleggen?
Ik denk niet dat jij het ooit zal begrijpen. En wat maakt het jou eigenlijk uit of iemand dat wel of niet doet? Ik heb op dit moment geen zin om er verder op in te gaan.quote:Op maandag 20 december 2004 16:33 schreef She-Wolf het volgende:
Ingrid,
- ik heb het niet over jou persoonlijk...
- een morning after pil halen lijkt me niet leuk als je wel met kinderen bezig bent, wel?
- moet ik dat echt uitleggen?
- ik heb het niet over jou persoonlijk...En zie het eerste stuk van mijn post
Degenen die zich hier mee bezig houden en er geen problemen mee hebben en dit daadwerkelijk doen zijn toch ook vrij om hier te reageren? Lijkt me wel leuker als ze dat wel doen idd 'for the sake of discussion'. Veel zaken die hier besproken worden zijn uitermate persoonlijk, maar ook daarover valt goed te discussieren lijkt me. Het kan nooit kwaad een andere kant van een verhaal te horen, toch?quote:Op maandag 20 december 2004 16:30 schreef vanwel het volgende:
Het forum zou zeker een stuk kleiner kunnen. Sluiten hoeft niet, want er zijn genoeg nuttige discussies te voeren die echt ergens heen (kunnen) leiden. Deze discussie lijkt mij nutteloos omdat het uitermate persoonlijk is en de meesten van degenen die hier nu over discussieren, dat zelf waarschijnlijk niet zouden doen. Als je hier echt wat mee wilt, zul je toch moeten discussieren met mensen die hier geen problemen mee zouden hebben en dit ook daadwerkelijk zouden doen.
Ik bedoelde mijn opmerking overigens niet bashend...
Kritiek is er altijd en overal wat je ook doet dus daar hoef je het niet voor te laten lijkt mijquote:Op maandag 20 december 2004 16:41 schreef B-FliP het volgende:
Ik ken iemand die vrij goed haar gezin op orde heeft en verder een vrij open relatie heeft...
Er zullen alleen altijd geluiden komen van of, familie en kenissen, of vrienden/kenissen van
je kinderen als deze een bepaalde leeftijd gepasseerd zijn... Wees dus op kritiek voorbereid...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |