abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23873548
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:02:00 #152
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_23873682
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:55 schreef Beaker het volgende:
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:47:20 #153
86274 hartje
still waiting...
pi_23877332
ben weer terug van de gyn: hartediefje zijn zwemmertjes waren ok, bij mij in principe ook, alleen was mijn progesteron waarde wat laag; moet minimaal 20 zijn & was bij mij 14. nu moet ik dus nog een keertje bloedprikken rond cyclusdag 20 (= 27 dec) om nog een keer te controleren of dat het is. we hebben nu een nieuwe afspraak op (ff uit mijn hoofd, kaartje ligt boven) 11 januari. als het nou aan het te lage progesteron ligt, krijg ik daar medicijnen voor & dan zal het allemaal gaan lukken

loena, moet jij 27 december werken? je doet toch bloedprikken daar in het ziekenhuis? misschien kan jij me dan prikken want die muts van vorige keer maakte er maar een potje van (of was jij dat????? )

moet nu weg voor mijn werk, groetjes!
pi_23877577
Hartje, fijn om te lezen dat de zwemmers goed waren Hopelijk is jou progesteron snel op de goede waarde!

Werkse!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23880883
PK......dat van die miskramen wist ik ook niet,meid,wat erg.
Ik denk dat je ook naar je ha moet gaan en alles eens rustig door moet gaan praten,misschien kan hij je iets aanbieden,in de vorm van onderzoeken o.i.d.
Veel sterkte
Groetjes,Minoes
pi_23880974
Vergeet ik er een paar,solly
MERISSE....meid,duik die sauna nou maar in en ik zou niet gaan testen,want straks is ie negatief,door te vroeg testen en dan baal je daar weer over in de sauna.En er zijn mensen zat die niet weten dat ze zwanger zijn en ik weet niet wat hebben uitgekuurd en er was naderhand niks aan de hand met le baby.
Dus gewoon gaan,je kunt niet altijd blijven denken:ja maar ,als................

HARTJE.....gelukkig goede zwemmers voor je hubby,fijn zo en bij jou ook alles goed.Dat van die progesteron,dat wist ik niet eens en bij mij is er ook geen 1x bloed geprikt.Zo zie je maar,alle gyns werken weer anders.Ik hoop,dat t volgende keer hoger is.Anders moet je ws.medicijnen gaan nemen?Weet je wat en hoeveel?Succes.
Groetjes,Minoes
  vrijdag 10 december 2004 @ 16:54:52 #157
93804 Pizzakoeriertje
pi_23881627
Maar minoes ik kan wel naar de HA gaan voor onderzoeken maar dat doen ze toch pas als je een jaar bezig bent?
pi_23881953
Hartje , fijn dat de zwemmers in orde zijn.

En stel dat dat het is en ze kunnen het met medicijnen verhelpen.
Dan gaan we op voor een Hartjes Baby in 2005..

pi_23882187
Als je niet ongesteld wordt steeds pizzakoeriertje moet dat ook uitgezocht worden, of je nou wel of niet zwanger wil worden lijkt me!
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:51:40 #160
1087 Merisse
broddeltante
pi_23884253
Hartje fijn dat alles bij je man in orde is
En bij jou dat progesteron laag... jeetje nooit van gehoord. Maar fijn dat ze er iets aan kunnen doen als het nodig mocht zijn.

* Merisse heeft besloten WEL naar de sauna te gaan. Om alle redenen die Hartje noemt.
Ik voel me namelijk helemaal niet zwanger en ik vind zo'n dagje tutteren en badderen en kletsen veel te leuk.

Slaapmeisje
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_23888744
PK De HA kan je helpen weer ongesteld te worden! Jij hebt toch nog nooit geen kuurtjes gebruikt voor het feit dat je niet meer ongesteld word?
Je kan toch de situatie uitleggen, je word niet meer ongesteld en jullie hebben een kinderwens
Genoeg redenen om is langs te gaan!

Merisse, geniet van je dagje sauna
* Beaker is erg jaloers op Merisse ik ben ook helemaal weg van de sauna!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23889721
Merisse lekker genieten van je dagje sauna hoor ! Je zou evt. nog een beetje op kunnen letten dat je er niet te lang inblijft, voor zover ik weet is er risico als je lichaamstemp. 10 minuten boven de 39 graden uitkomt. Dus als je korter dan 10 minuutjes in de sauna zit zou er sowieso al niets aan de hand moeten zijn, dan weer ff lekker afkoelen en dan weer terug ofzo.
  zaterdag 11 december 2004 @ 10:23:00 #163
93804 Pizzakoeriertje
pi_23894760
Nee Beaker Ik heb daarvoor nog nooit een kuur gehad ik heb midden deze maand toch een afspraak dus dan doe ik het dan tegelijk wel. Moet die afspraak eerst nog even verzetten maar dan horen jullie het wel!
pi_23895784
PK......ik bedoelde naar de ha gaan,ivm die ongi toestanden.Maar je bent ook al 2x zwanger geweest en dat eindigde in miskramen, misschien kan dat ook onderzocht worden?Je bent daar al wel langer dan een jaar mee zoet ,lijkt me.
Groetjes,Minoes
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:51:04 #165
93804 Pizzakoeriertje
pi_23897432
Minoes Ik ben in principe maar 1x zwanger geweest en dan van een tweeling. Het 1e vruchtje is met 10 weken afgestorven en het 2de vruchtje met 13 weken. Op dat moment was het ongewenst omdat ik geen financiele middelen had om een kind op te voeden en ik was ook nog vrij jong. Dat ik toen een miskraam kreeg kan ook geheel aan mijzelf liggen ik wist neit dat ik zwanger was en was elk weekend op stap en dronk alcohol en rookte als een ketter!
pi_23915481
PK..........
Ow,dat heb ik verkeerd begrepen,sorry.Dat lijkt me ook niet fijn,om een tweeling in 2en te verliezen.
Ook al was het dan ongewenst,je lijf is wel zwanger en je zult er toch gevoelens bij hebben gehad,lijkt mij.
Maar meissie,je levenswijze heeft toen niks met die miskraam van doen gehad hoor.Er zijn zoveel mensen die roken en drinken en skieën ,omdat ze er pas achter komen met 4 maanden ,dat ze zwanger zijn.Dus dat is jouw schuld niet.Dat het minder slim en gezond is,ok,dat snapt iedereen,maar van schuld is hier geen sprake.
Mag ik vragen hoe jong je nu bent dan?(staat altijd leuker deze vraag,dan hoe oud ben je,hihi)
En wil je nu je ongi op de rol krijgen of ben je toch echt bezig om een nieuwe wereldburger te maken?
Groetjes,Minoes
  zondag 12 december 2004 @ 11:50:41 #167
93804 Pizzakoeriertje
pi_23916091
Minoes Ik wil gewoon weer regelmatig ongesteld worden anders is er geen peil op te trekken of ik nou overtijd ben of niet. Wij willen dolgraag een nieuwe wereldburger maken Ik ben nu 19.
  zondag 12 december 2004 @ 13:16:30 #168
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23917644
Hartje wat fijn dat de zwemmertjes hun diploma's hebben Succes met de rest van de te nemen stappen

Heavenswoman hoe gaat het nu met jou ?

Merisse hoe was de sauna? En ben je al een b'tje zenuwachtig voor je nod ? Of sla je dat "zenuwachtig zijn" ditmaal over?

Slaapsupherd Ik hoop dat je af en toe lurkt, ik blijf aan je denken en kaarsjes blijven branden!

LW'tje dito
... ♥ ik mis je ♥
pi_23918195
Hoi lieve meiden!

Sorry dat ik zo lang niet gepost heb maar tis zo druk druk allemaal, maar alles word beter me mannetje komt aankomende vrijdag terug en daar verheug ik me ZOOO enorm op.

Slaapmeisje, sorry dat ik zo laat reageer maar vind het echt vreselijk klote voor je, had je zo graag dat prachtige sinterklaaskado gegunt.. en weet zeker samen met alle streepjesdames dat 2005 echt jou jaar word om ons te verlaten!!!

Hartje wat goed dat de zwemmers van je mannetje in goede conditie waren, is toch een kjlein lichtpuntje he..

Merisse, goed van je dat je toch gewoon die sauna in gegaan bent, en weet je ik geloof dat als je lijf gewent is aan de sauna dat het niet eens zo erg is.. in hittegolven van tegenwoordig waarin het 38 graden of warmer is gebeuren ook geen gekke dingen toch?

**heel erg offtopic sorry sorry sorry** maar ladybos wat een gave avatar, vraag me altijd af hoe mensen zoiets maken, misschien is er een topic voor?? waarin het uitgelegt word of zo?

Nou hier op zich wel heel erg goed nieuws geloof ik, ik heb de afgelopen 2 jaar cyclussen gehad van 115 dagen, langzamerhand werd dit korter.. en na mijn mk is hij niet boven de 40 dagen geweest... en gister ongi geworden en mijn cyclus was..... trommgeroffel..... 29 dagen deze maand.. dus ikke is blij!

dikke knuffff, en ik ga proberen hier vaker te schrijevn..
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  zondag 12 december 2004 @ 13:59:37 #170
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23918526
hi Renegate Fijn dat je mannetje er weer bijna is... geniet lekker samen hoor!!
Je kan dus mooi aan het KvKen deze maand???
wat betreft die avator van Ladybos.... geloof wel dat ze voor avators een topic hebben....maar dat is geloof ik in #digitaal

fluffie Lief dat je aan me denkt. Het gaat wel op het moment. De ongi is weer voorbij dus we kijken hier weer volop uit naar de Kvk-dagen... Hoop dat het met jullie ook weer een beetje gaat! Ik lurk regelmatig naar jullie (jij en je mannen) en denk vaak aan jullie. Hoop dat jullie een fijne kerst hebben en heel gelukkig en gezond het nieuwe jaar ingaan! En dat dat zo blijft natuurlijk!!!
beetje off-topic, sorry, maar soms moet dat ff

PK'tje Jeetje ik schrok van je verhaal! Wist dat allemaal helemaal niet. Hoop dat je gauw een beetje duidlijkheid krijgt. Ik zou toch eens langs de HA gaan en het tot op de bodem laten uitzoeken!!
Succes meis!

Merisse Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Hoop dat je genoten hebt in de sauna!
  zondag 12 december 2004 @ 14:02:33 #171
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23918587
Renegate: hierzo.....http://forum.fok.nl/topic/536302
pi_23920153
  zondag 12 december 2004 @ 20:25:07 #173
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_23926785
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:16 schreef phluphy het volgende:

LW'tje dito
lief Flufje terug dat je aan me denkt! Doe ik ook aan jullie!
Ik weet niet of je het mee had gekregen maar na de feestdagen ga ik starten met de medicatie mbt prolactinoom. Als ik naar aanleiding daarvan wat van je zou willen weten (ervaringen), mag ik dat dan aan je vragen?

@PK, ook ik wist niet dat je zwanger bent geweest van een tweeling Wat een impact moet de mk hebben gehad, zeg...Dikke voor jou! En hopelijk is snel je cyclus op orde en wordt 2005 het jaar van een Pizza-wereldburger.

Merisje-wisje, was het leuk in de sauna? Hoop dat je ervan genoten hebt en hebt kunnen ontspannen for joe!

SleepyGirl, denk veel aan je, en ook hier brandt een speciaal Slaapkaarsje.

Renegate, wat heerlijk dat Rene-man thuiskomt...en dat vóór de feestdagen! Samen genieten hč onder het kerstboompje!?

Beakerrrr!! , ...gewoon...omdat je een lieverd bent!

Voor alle anderen die het nodig hebben een extra dikke

* LittleWoodstock duimt voor en denkt aan alle 2e streepjesdames

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  maandag 13 december 2004 @ 07:18:50 #174
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23930282
Goeie morgen all!!

Ik zag in de OP dat mijn nieuwe NOD niet doorgekomen was, nou geeft dat niet want ik wou toch een dagje speling hebben.
Mag ik als NOD 2-januari 2005 ??
Verder hier geen nieuwtjes eig.
pi_23930911
Merisse, 3 dagen voor NOD hou je het nog vol?? Ben nou al naar de Sauna geweest? Hoe was het?

LW voor jou hoor!! Ook omdat je zo lievvvvv bent
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23931311
PK..........leuk plan een nieuwe wereldburger We doen met je mee,hahaha Hopen dat je ongi snel op de rit is,dan kan je idd.beter rekenen,succes.

RENEGATE....heejjjjjjjjjjjjjj,ben je er weer,goed hoor meis.Ik hoop,dat het allamaal weer wat beter gaat.Knuffie
Groetjes,Minoes
  maandag 13 december 2004 @ 10:22:00 #177
1087 Merisse
broddeltante
pi_23931885
Beakertje de sauna was S U P E R (Elysium, Bleiswijk: aanrader ).
Geen spoortje van wat voor voorteken dan ook. Voel me allerminst zwanger. Dus ik heb het zaterdagavond vreselijk op een zuipen gezet en gisteren heb ik expres veel te lang in veel te hete ruimtes gezeten. Lekker puh!
pi_23931995
Oeh Merisse, dat is een hele mooie sauna. Fijn dat je zo lekker hebt genoten!

Hoe is het met de rest???
pi_23938810
Kleintje, hoe is het met jou?

Merisse, goed gedaan hoor Het moet niet je leven gaan beheersen, dus gewoon genieten en afwachten!! Hoe moeilijk dat ook moet zijn

* Beaker naam van sauna noteerd in agenda

Minoessssssssss, alles goed?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23939714
LW ja ben ook heel erg blij dat ren-man terug komt (hahaha leuk naampie voor hem trouwens) heb hem gemist als een gek..

Hey minoes, ja ik heb wel meegelezen zo nu en dan maar had de puf niet om te schrijven.. maar i am back hahahahaa
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:36:31 #181
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_23967321
Hoi dames, lekker rustig hier zie ik

Hier niet zo best, Ik heb al 3 nachten niet geslapen en vannacht was nog het ergste. Krampen aan de maag, net of die steeds samentrekt. Durfde deze morgend zelf niet te eten. Dan toch gedaan, alles is binnengebleven(dacht buikgriep)maar deed wel weer pijn.

Hoe staan de komende noders er voor??? ik blijf aan jullie allemaal denken en blijf duimen.

groetjes
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:38:49 #182
1087 Merisse
broddeltante
pi_23968604
Helaas... deze ronde was weer kort, 26 dagen (met op dag 15 eisprong). Wij gaan er een lange hete Kerst van maken, mijn nieuwe NOD is 9 januari 2005.
pi_23968637
Merisje
Dikke knuffel
pi_23968752
Merisse dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_23968804
Merisse,
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:54:39 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23968816
Jammer Merisse!
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:56:40 #187
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23968849
Jammer merisse
pi_23968930
Jammer Merisse.
Heel erg balen.
Blij dat je toch naar de sauna bent gegaan en lekker je eigen ding hebt gedaan!

Beaker, bij mij gaat het goed. Zoals je misschien weet hebben we de kinderenwens even in de vriezer gegooid. Van de vriezer zit het nu in de koelkast.
Relatie heeft zijn ups & downs, maar eindelijk weer meer ups dan downs, dus we komen er wel. Maar we wachten gewoon even tot we in rustiger vaarwater zitten.
Tnx voor asking!
pi_23969241
Merisse, jeutje wat klote!! voor jou!!

Kleintje, geen dank
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23969576
Merisse, wat jammer zeg!
pi_23969662

misschien moet deze topicreeks eens een nieuwe naam gaan krijgen in de trant van "wij willen streepjes!"
mooi he, alles
pi_23969781
Misschien heb je daar een goed punt Phileine.
Want nu is het allemaal erg ontopic, we blijven wachten!
Wij willen (en krijgen) het tweede streepje...
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:57:17 #193
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23970160
jee Merisse, wat snel !!
Maar dan kan je tenminste snel mee voor de volgende ronde.
Het word echt wel weer tij voor streepjes hier hoor
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 16:57:47 #194
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23970174
Merisse, ik lees mee en leef mee
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:59:37 #195
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23970213
* heavenswoman zwaait stiekum even naar Zzzlaaplurkertje!! Hoop dat het allemaal een beetje met je gaat!
pi_23973098
merisse, mijn nod is ook op 9 januari, en weet je dat gaat goedkomen meid, is namelijk mijn ouderworddag, en dat gaat geluk brengen!!!!! dikke knuffel!!
pi_23973167
Merisse
  FOK!fossiel dinsdag 14 december 2004 @ 20:58:58 #198
2628 Karin
pi_23975284
He wat jammer Merisse
  Jubileum moderator dinsdag 14 december 2004 @ 21:12:30 #199
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23975561
Ach Merisse toch, potverdomme
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 21:15:17 #200
5428 crew  miss_sly
pi_23975631
aah, Merisse
wat shit
knuffel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')