Hoi lieve meiden!
Sorry dat ik zo lang niet gepost heb maar tis zo druk druk allemaal, maar alles word beter
![]()
me mannetje komt aankomende vrijdag terug en daar verheug ik me ZOOO enorm op.
Slaapmeisje, sorry dat ik zo laat reageer maar vind het echt vreselijk klote voor je, had je zo graag dat prachtige sinterklaaskado gegunt.. en weet zeker samen met alle streepjesdames dat 2005 echt jou jaar word om ons te verlaten!!!
Hartje wat goed dat de zwemmers van je mannetje in goede conditie waren, is toch een kjlein lichtpuntje he..
Merisse, goed van je dat je toch gewoon die sauna in gegaan bent, en weet je ik geloof dat als je lijf gewent is aan de sauna dat het niet eens zo erg is.. in hittegolven van tegenwoordig waarin het 38 graden of warmer is gebeuren ook geen gekke dingen toch?
**heel erg offtopic sorry sorry sorry** maar ladybos wat een gave avatar, vraag me altijd af hoe mensen zoiets maken, misschien is er een topic voor?? waarin het uitgelegt word of zo?
Nou hier op zich wel heel erg goed nieuws geloof ik, ik heb de afgelopen 2 jaar cyclussen gehad van 115 dagen, langzamerhand werd dit korter.. en na mijn mk is hij niet boven de 40 dagen geweest... en gister ongi geworden en mijn cyclus was..... trommgeroffel..... 29 dagen deze maand.. dus ikke is blij!
dikke knuffff, en ik ga proberen hier vaker te schrijevn..
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.