Dit heeft niks met het 2e streepje te maken. En ik ben heus niet zo dom om geen condoom te gebruiken.quote:Op maandag 20 december 2004 08:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoezo flauw? Ik vind het een terechte opmerking.
quote:Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef Merisse het volgende:
Hoi Neva, het gaat z'n gangetje hoor. Ik ben alweer bijna van mijn ongesteldheid af en over een weekje gaan we weer gezellig klussen. Of het allemaal nog gaat lukken daar twijfel ik erg over. Plus er zijn nogal wat pijnlijke momenten (zie Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat -deel 5-) zoals mijn vader die gisteren heel vrolijk aan mij vroeg of ik al gehoord had dat Maxima weer zwanger is. Ja Padat was me niet ontgaan, toen zij zwanger raakte van Amalia stopte ik met de pil. En zij is nu alweer 3 maanden zwanger van de 2e, dus nee dat was me niet ontgaan...
quote:Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Dit heeft niks met het 2e streepje te maken.
Dat heeft 't natuurlijk, indirect, wel...
En ik ben heus niet zo dom om geen condoom te gebruiken.
Gelukkig dan maar, dan hoef je je ook niets af te vragen...
Maar ik hou er al over op.
Goed, ik vond 't persoonlijk ook geen flauwe opmerking, als je dergelijke privedingen op een openbaar forum plaatst moet je niet gek opkijken als je daar opmerkingen over krijgt. IRL zou ik er ook een opmerking over maken als ik iemand met een dergelijke combinatie van verhalen zou horen. Lijkt me vrij normaal...
ik wil me helemaal niet mee bemoeien met iemands sexleven, ik snap alleen niet zo goed dat je zomaar "dat" (een trio dus) kan doen terwijl je bezig bent voor een 2e streepjequote:Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met het 2e streepje te maken. En ik ben heus niet zo dom om geen condoom te gebruiken.
Maar ik hou er al over op.
Ik heb ook geen zin om alles te verantwoorden hier.quote:Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef Martineke het volgende:
[..]
ik wil me helemaal niet mee bemoeien met iemands sexleven, ik snap alleen niet zo goed dat je zomaar "dat" (een trio dus) kan doen terwijl je bezig bent voor een 2e streepjeik zou er niet aan moeten denken dat er iemand anders aan (of in) me lijf zit terwijl ik aan kindjes denk, maar das ieder voor zich denk ik of zo .....
Voor iemand die zich niet met een ander zijn sexleven wil bemoeien heb je er een hoop over te zeggenquote:Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef Martineke het volgende:
[..]
ik wil me helemaal niet mee bemoeien met iemands sexleven, ik snap alleen niet zo goed dat je zomaar "dat" (een trio dus) kan doen terwijl je bezig bent voor een 2e streepjeik zou er niet aan moeten denken dat er iemand anders aan (of in) me lijf zit terwijl ik aan kindjes denk, maar das ieder voor zich denk ik of zo .....
Ik denk precies hetzelfde als Martineke maar ik zie het niet als me bemoeien met iemand anders zijn sexleven. Door wie iemand zich allemaal uit laat wonen zal me echt een zorg zijn, ik begrijp ook alleen de combinatie van dat en een kindje willen maken niet helemaal...(of helemaal niet eigenlijk)quote:Op maandag 20 december 2004 15:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Voor iemand die zich niet met een ander zijn sexleven wil bemoeien heb je er een hoop over te zeggen
Het ging me in dit geval om het "ik wil me nergens mee bemoeien hoor maar ik doe het lekker toch". Hou dan je kop of doe niet net of je het niet vervelend bedoelt denk ik dan.quote:Op maandag 20 december 2004 15:20 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik denk precies hetzelfde als Martineke maar ik zie het niet als me bemoeien met iemand anders zijn sexleven.
Zo kwam het op mij over.quote:Op maandag 20 december 2004 15:13 schreef Martineke het volgende:
staat er toch ook niet
Ik hoop het!quote:Op maandag 20 december 2004 15:59 schreef Martineke het volgende:
nog maar 5 daagjes en dan ist 1e kerstdag, streepjesday for you
Yep, nog steeds!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:41 schreef Martineke het volgende:
beetje laatjammer Minoes
dikke knuf dan m aar
Ingrid hoe staat het bij jou?? heb je ze nog verbannen???
Ja, en als het raak is, zou het wel een verdomd mooi kerstcadeautje zijn. Dus we laten de dames maar mooi ff in spanning!quote:Op woensdag 22 december 2004 18:39 schreef Ingrid19 het volgende:
Nee, ik ga nu nog niet testen!!!
Wil het wel, maar is verstandiger om nog ffies te wachten, voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |