Hee Pizzakoeriertje, je bent geen stommerik hoor, stoppen met roken lijkt hartstikke moeilijk maar valt eigenlijk best mee....quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:20 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
* Pizzakoeriertje] heeft hulp nodig![/me]
Wie is er gestopt met roken en op welke manier heb je dat gedaan...
Ik wil toch eigenlijk als ik zwanger ben graag stoppen met roken voor mijn kindje en voor vriendjelief want hij moest laatst tijdens een ruzie huilen omdat ik zei dat ik niet ging stoppen
[me=Pizzakoeriertje is een stommerik
Slaapmeisje, heel veel sterktequote:Op woensdag 8 december 2004 11:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieffies allemaal hier, ik neem heel even afstand van dit topic hoor. Het is me gewoon te veel op dit moment. Ontzettend bedankt voor de onophoudelijke stroom van steunbetuigingen, jompelmeisjes, schouders om op uit te huilen etc. etc.
PK zet hem op met je positieve test
Heel veel sterkte en ik kan het begrijpen hoor....daarom post ik hier ookquote:Op woensdag 8 december 2004 11:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieffies allemaal hier, ik neem heel even afstand van dit topic hoor. (...)
Hartstikke bedankt voor het duimenquote:Op woensdag 8 december 2004 11:33 schreef jolene het volgende:
Alsostarring, ondanks dat je het nog niet zeker weet.
Jompel ik al ff stiekum..![]()
.
Gefeliciteerd, dat ze jullie in behandeling gaan nemen ..![]()
Dat zou leuk zijn Minoesquote:Op woensdag 8 december 2004 11:42 schreef minoes_ het volgende:
ALSOSTARRING....dat zijn goede berichten meisMisschien,dat we straks samen aan de IUI gaan,kunnen we mekaar een beetje steunen.
Groetjes,Minoes![]()
Ehhh, is dat een goed ding???quote:Op woensdag 8 december 2004 12:51 schreef Merisse het volgende:
Slaapmeisje, neem maar lekker even afstand. Ga een boom versieren, keihard Maria Carey draaien [knip]
Nee geen idee waar het vanaf hing behalve dan dat zij zei dat het altijd eerst metquote:Op woensdag 8 december 2004 12:51 schreef Merisse het volgende:
AlsoStarringtop hoor! Weet je eigenlijk waar het bij jou vanaf hing of ze je wel/niet in behandeling zouden nemen? Vraag je ook meteen of het IUI zonder of met hormonen is en of er een evt. vervolgtraject is met IVF of heb je zoiets van dat zien we dan wel weer?
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:54 schreef Merisse het volgende:
En ik wil nog even kwijt aan Kleintje dat ik het reuzerot vind dat jullie de babyplannen even in de ijskast hebben moeten zetten. Wel een moedige beslissing. Hopelijk keert het allemaal snel ten goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |