Dit topic gaat veel te snel voor mij, 30 pagina's terug schreef je dit (gisteren!, kon het niet eens meer terugvinden bijna). Bedankt, ga er zo naar kijken.quote:Op maandag 6 december 2004 23:12 schreef clauwheee het volgende:
Hallo harlingen, op www.babybrabbel.org kun je je gemiddelde cyclus uit laten rekenen bij:
> Online test
> Datum calculator
Gulukkig! Ik ben niet de enige!!!quote:Op maandag 6 december 2004 23:27 schreef harlingen het volgende:
[..]
Dit topic gaat veel te snel voor mij, 30 pagina's terug schreef je dit (gisteren!, kon het niet eens meer terugvinden bijna). Bedankt, ga er zo naar kijken.
Bedankt Merisse, Ik mag vanmiddag om 14.00 bellen.quote:Op maandag 6 december 2004 23:20 schreef Merisse het volgende:
Succes morgen voor AlsoStarring!
Tot nu toe nog geen duivels gezien hoor. Ben dan ook een beetje in opperste staat van verwarring, maar ook realistisch dat het nog wel gaat komen vandaag of morgen. Ach, geduld is een schone zaak zei mijn moeder altijdquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:41 schreef heavenswoman het volgende:
De duimen en jompels draaien nu in vollle kracht voor![]()
-meisje
Slaapmeisje hou jij het bloedvrij hier !!![]()
Ik hoop het alsostarring, ik duim er voor dat ze je helpenquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:28 schreef AlsoStarring het volgende:
[..]
Bedankt Merisse, Ik mag vanmiddag om 14.00 bellen.
Hoop dat ik dan positief nieuws te melden heb hier
heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:05 schreef mallemeid het volgende:
Jammer hw! Ik zal mn OP wel ff aanpassen.
vandaar...maar kan je dan misschien die eerste zin ook ff aanpassen? het staat er nu zo lulligquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:43 schreef mallemeid het volgende:
[..]
vandaar...maar kan je dan misschien die eerste zin ook ff aanpassen? het staat er nu zo lullig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |