abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23832904
ah nee, slaapmeisje.
  woensdag 8 december 2004 @ 15:00:47 #102
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23832988
meisje.. neem alle rust die je nodig hebt.. probeer te genieten van je man.. van de feestdagen en op naar de volgende stap..
  woensdag 8 december 2004 @ 16:08:02 #103
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_23834451
Nou meiden ik ben er klaar voor net in de stad ff een zwangerschapstest gehaald!

Maar blijf toch erg bang dat hij negatief is
pi_23834507
En wanneer ga je testen Pizzakoeriertje?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 8 december 2004 @ 17:23:05 #105
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_23836078
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:24 schreef Beaker het volgende:

LW Hoe is het met jou? en hoe gaat het met de kilo's?
Beakerrrrrr! Alles goed met mij. En met jou?? Alweer wat minder klachten? Met de kilo's goed, momenteel heb ik er van ongeveer 13 ''afscheid'' moeten nemen!

Op mijn werk een goed nieuwtje: de dochter van een collega is zwanger....van een tweeling....na de 1e IVF-poging!
Dochter was al heel lang bezig in de mmm, ondanks dat ze nog maar 26 is. Ze heeft zowel PCO als endometriose, dus de verwachtingen waren (hoog)gespannen. Afgelopen vrijdag 1e echo gehad, en er klopten twee krachtige hartjes.
Op de één of andere manier gaf me dit nieuws ontzettend veel moed.

SleepyGirl, ik heb zó ontzettend voor je geduimd! Wat ontzettend K*T en oneerlijk!
Neem de tijd die je nodig hebt. We zien je vanzelf wel weer terugkomen, en dan zijn wij er uiteraard weer om tegenaan te kletsen, klagen en jompelen!
Dikke knuf en kus voor jou én SleepyBoy

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 17:43:16 #106
81992 Githa
pi_23836461
slaapmeisje wat een vreselijke domper....ALWEER! ... ik heb er geen woorden voor, het is gewoon zwaar klote en super oneerlijk
Dikke knuffel voor jou
pi_23836702
Slaapmeisje.... . Heel veel sterkte de komende tijd .
  woensdag 8 december 2004 @ 18:24:52 #108
93804 Pizzakoeriertje
pi_23837205
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen igraine ik zit te twijfelen tussen morgen en zaterdag!
pi_23837304
Slaapmeisje, ik begrijp dat je even afstand wil nemen, dus misschien lees je dit voorlopig niet:

Wat ongelooflijk @#!$#%^&*&$^#%$@^*

Ik ga ontzettend voor je duimen dat de volgende IUI (in januari toch?) met hormoonstimulatie wel die 2 strepen op gaat leveren.

Kop op!
En hierbij een hele dikke knuffel.
pi_23837579
Ik wil wel een zwangerschap in dit mooi even topic.... Wat een sof tot nu toe, vervelend meiden....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_23838222
zeg catoo, je bedoelt toch wel ON-even he. of moeten we deze ook weer snel vol gaan spammen.
pi_23838620
KLEINTJE Ik was ook al aan het tellen geslagen en toen riep ik tegen mijn 2 meiden:jee,dan komt er nog 1 bij in september.Mijn jongste is nl.5 sept.jarig en ikke....euh...hahaha...ook op de 15e
Groetjes,Minoes
  woensdag 8 december 2004 @ 21:45:30 #113
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_23841634
Ach nee, Slaapmeiske toch! *knuf hoor*
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 8 december 2004 @ 23:38:00 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23844957
Shit, godver, kut!

Drukke week op mijn werk, dus weinig aanwezig hier
  donderdag 9 december 2004 @ 08:01:37 #115
93804 Pizzakoeriertje
pi_23848436
Nou vandaag testen word hem niet want ik wil graag met ochtendurine testen en mijn wekker is om 7 uur afgegaan en ben lekker blijven liggen tot 10 voor 8
pi_23849385
PK.....dan kan je toch evengoed nog testen met ochtend urine,als je nog niet gepiest hebt,of ben je om 7 uur wel gaan piesen en er toen weer ingekropen?.
Groetjes,Minoes
pi_23850069
Flauw PK

Morgenochtend dus F5 en
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 9 december 2004 @ 10:44:03 #118
93804 Pizzakoeriertje
pi_23850268
Hahaha of zaterdag Beaker nee ik denk dat ik morgen ga testen want ik wil eigenlijk wel duidelijkheid. Voel me misselijk en ben nog heel erg moe ga zometeen lekker naar huis en dan kruip ik nog even op de bank.

Minoes Ik moest om 10 voor 8 zo nodig daarom ben ik eruit gegaan dus snel aangekleed en lenzen ingedaan en toen snel naar de wc.

Sorry
  donderdag 9 december 2004 @ 11:58:21 #119
93804 Pizzakoeriertje
pi_23851656
Meiden ik heb zin om te testen maarruh kan ik het niet beter met ochtendurine doen of maakt dat niet super veel uit?
Ik ben 10 minuten terug naar de wc geweest dus je zult nog wel ff geduld moeten hebben
pi_23851695
pk, hoe lang ben je overtijd? In principe zou het niets uit moeten maken of je het met ochtendurine doet of niet. Alleen als het nog héél pril is, kan het wel eens zijn dat je met ochtendurine wel genoeg hcg hebt en later op de dag niet. Maar in principe kan je gewoon elk moment van de dag testen.
mooi he, alles
pi_23851821
F5 F5 F5 F5 F5

PK
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 9 december 2004 @ 12:12:56 #122
93804 Pizzakoeriertje
pi_23851932
Nou de test ligt in de keuken te wachten alleen ik zag geen 1e streep verschijnen dus ben bang dat het mislukt is maar zullen straks kijken
  donderdag 9 december 2004 @ 12:20:03 #123
93804 Pizzakoeriertje
pi_23852059
Nou hij is negatief maar weer op naar de volgende ronde dan

Binnenkort toch maar eens contact met de HA opnemen wil toch wel weer gewoon normaal ongesteld worden
pi_23852080
En nu????

oh lama, ik zie 't al...

Getver Pizzakoeriertje, idd maar eens langs de huisarts, want hier wordt je ook niet vrolijk van natuurlijk...
  donderdag 9 december 2004 @ 12:35:06 #125
1087 Merisse
broddeltante
pi_23852342
Het is weliswaar 6 dagen voor mijn NOD maar er begint van alles te kriebelen hiero Maar ik heb gepland om a.s. zondag lekker een dagje met een vriendin naar de sauna te gaan. Het is dacht ik beter van niet om dat aan het begin van een zwangerschap te doen. Maar ik wil ook mijn leven niet laten regeren door dat zwangerschapsgedoe. Wat denken jullie, afzeggen of toch gaan?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_23852534
pfff lastig zeg merisse. ik ben zelf zeer voorzichtig met de sauna&zwangerschap-combinatie dus zou de date denk ik omzetten naar een ander leuk uitstapje, maar ik heb van anderen gehoord dat de risico's verwaarloosbaar zijn.
pi_23852566
Dit komt van www.saunagids.nl:

De eerste 14 weken liever niet
Hoewel niet onderzocht op mensen, mogen we uit dierproeven toch opmaken dat bezoek aan de sauna in de eerste 14 weken van de zwangerschap niet is aan te raden. Bij dieren, die tijdens de beginperiode van de dracht aan hoge temperaturen werden blootgesteld, zijn hogere percentages miskramen en aangeboren afwijkingen geconstateerd. Men veronderstelt daarom dat hoge temperaturen in het begin van de zwangerschap mogelijk afwijkingen en miskramen kunnen veroorzaken. Derhalve wordt geadviseerd om de eerste 14 weken de sauna niet te bezoeken.

Ik weet niet wat verstandig is. Ik kan me voorstellen dat je je leven niet wilt laten regeren, maar dat je nu twijfelt. Misschien nog een keer een mogelijke zwangerschap laten regeren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 9 december 2004 @ 13:29:54 #128
86274 hartje
still waiting...
pi_23853429
he merisse
ik vind dat ook altijd zo moeilijk. tegenwoordig doe ik alles gewoon maar, anders was ik niet lekker op vakantie naar indonesie geweest, had ik nog geen pupje genomen etc.
maar wat de sauna betreft: ik zou denk ik wel gaan; juist zo gezellig om bij te kletsen met een vriendin. wat ik ervan gelezen heb is dat het wel kan, maar niet langer dan 10 minuten in een heet bad of sauna & voldoende drinken, ga je toch gewoon niet te lang, 8 minuten voor de zekerheid . en als ik écht 2 strepen gepiest zou hebben zou ik het niet meer doen. maar voordat ik het écht zeker weet laat ik me niet meer beheersen door dat soort twijfels, anders ben je er zooo mee bezig & durf je bijna niks meer te doen voor het geval dat......en het zijn altijd de leuke dingen. anders wordt het wel al heeeel saai. kijk die 9 maanden weet je waar je het voor doet, maar tot het zover is geniet ik lekker hoor, het wachtten is al zo frustrerend dat ik mezelf af&toe wel mag verwennen.
succes met je beslissing!
  donderdag 9 december 2004 @ 13:39:52 #129
1087 Merisse
broddeltante
pi_23853608
Dank voor de input. Ik ben erg geneigd om WEL te gaan om alle redenen die Hartje noemt. Tenzij ik zondagochtend gewoon twee streepjes pies dan ga ik niet

Overigens weer erg balen PK! Als ik jou was zou ik maar eens een bezoekje brengen aan de HA.
AlsoStarring, heb je de gyn nog gesproken? Wanneer ga je beginnen met de IUI?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_23853775
Merisse ik zou ook gewoon gaan hoor. Je houd met alles al zoveel rekening met als het zo is..... Denk nu eens lekker aan jezelf, wat jij wil en waar jij zin in hebt. En als dat lekker naar de sauna gaan is dan doe je dat toch? tenzij je idd die 2 streepjes piest, wat we allemaal hopen natuurlijk Maar ik ben het dus helemaal met hartje eens
pi_23854170
Merisse, ga je zondag dan echt testen?? Dat is toch 4 dagen voor je NOD of niet?

Ik zou ook lekker gaan als ik jou was, 't is belangrijk om de leuke dingen voor jezelf niet aan de kant te zetten. Tuurlijk wil je graag zwanger worden en een kindje, maar een beetje quality time in je eigen leven is ook nodig, toch? En hou er inderdaad anders gewoon een beetje rekening mee als je gaat, als een soort compromis voor jezelf

ik hoop natuurlijk gewoon dat je die afspraak af MOET zeggen omdat je hartstikke zwanger bent....
  donderdag 9 december 2004 @ 14:30:55 #132
86274 hartje
still waiting...
pi_23854669
vergeet helemaal mijn nieuwe nod door te geven: is 5 januari.

weet je wat het ook is: als het allemaal wat langer duurt/ niet vlekkeloos verloopt ga je ook zo aan jezelf twijfelen (en dan nog geeneens echt lichamelijk: daar kan je tenslotte zelf niiks aan doen) maar aan je levensstijl; met alles denk je o jee, kan dat wel of zou ik dat nou wel doen. je bent er zo mee bezig om zo gezond mogelijk te leven; omdat je dáár wel zelf invloed op hebt.
daarom doe je alles om de kans op een zwangerschap te vergroten & om je evt. kindje zo'n goed mogelijke start te geven. je voelt je dus al heel snel schuldig over vanalles. terwijl een vriendin van mij die heel makkelijk zwanger raakt gewoon 2 keer flink gedronken had op een bedrijfsfeest, in spacemountain is geweest, veel in de tuin rommelt etc. terwijl ze (achteraf gezien) net zwanger was maar dat toen nog niet wist & natuuuuurlijk gewoon gezonde kinderen op de wereld heeft gezet.
ik blijf toch proberen om er een beetje "onbezorgd" tegenover te staan (als is dat soms moeilijk) ik vind het al zo jammer dat het "spontane" er een jaar geleden al vanaf was, dus daarom probeer ik me maar niet zo'n zorgen te maken over alles van "in het geval dat". dat zie ik wel na de
ik vind de risico's van al die regels te verwaarlozen voor die 2 weekjes die je evt. zwanger bent terwijl je het niet weet (wij piessen toch al gelijk over een test als we 1 dag overtijd zijn, dus we weten het snel genoeg & kunnen dan nog alles laten wat evt. "slecht" is) voor hetzelfde geld kom je onder een auto etc. tuurlijk hou je er rekening mee (bep. dingen laat je al of pas je aan), maar door al die regels wordt je ook wel een schuldgevoel aangepraat vind ik, terwijl het gewoon hardstikke leuk moet zijn wanneer je ontdekt dat je zwanger bent. en niet dat er van alles door je hoofd schiet van o jee, ik heb nog dat...etc.
pi_23855016
Hartje, ik ben 't helemaal met je eens...

Ik heb dat zelf ook heel erg gehad, ik ben al bijna een jaar geleden gestopt met roken en ook met drinken. Franse kazen at ik al niet meer 'voor het geval dat' ...Achteraf allemaal voor jan met de korte achternaam want we waren al anderhalfjaar bezig toen we er eindeijk achter kwamen dat ik PCO heb...

Afgelopen maand de eerste ronde primolut en Clomid gehad en nog voor controle naar de gyn geweest die toen zei dat de dosis ws te licht was omdat mijn ei er nog steeds niet uitzag alsof 't elk moment zou kunnen gaan springen...jammer, volgende maand beter, dacht ik toen...

Lekker op vakantie geweest, elke dag een peukie gerookt van m'n vriend (voor de gezelligheid) lekker wat gedronken en nergens op gelet.

En ja hoor, we zijn weer thuis en 1 1/2 week verder en ik pies 2 streepjes...Terwijl ik er deze maand dus echt vanuit ging dat 't echt niet zo zou zijn.

Ik voel me ook niet schuldig over die vakantietijd, want natuurlijk kan er nog van alles mis gaan, maar voorlopig zit 't er nog...En als 't wel misgaat zal dat echt niet door die paar sigaretjes en wijntjes komen...

't lijkt een onwijs clicheverhaal. ruim anderhalf jaar niet zwanger kunnen worden, en zwanger terug van vakantie komen, maar 't is echt zo...
pi_23855435
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:48 schreef Igraine het volgende:
't lijkt een onwijs clicheverhaal. ruim anderhalf jaar niet zwanger kunnen worden, en zwanger terug van vakantie komen, maar 't is echt zo...
ik heb jaren lang geprobeerd zwanger te worden en niks lukte. na miskraam gedacht van bekijk het allemaal maar, het zit er voor mij gewoon niet in om een 2e keer een zwangerschap te voldragen en prompt ben ik die maand erna zwanger en daar is Djulian het bewijs van
pi_23855546
PK, jammer!

Ik denk dat je last hebt van het Beakersyndroom als dat zo is zou ik zeker even langs de HA gaan!

Merisse, moeilijk, moeilijk, moeilijk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 9 december 2004 @ 16:00:14 #136
93804 Pizzakoeriertje
pi_23856402
En het Beakersyndroom wat houdt dat precies in???
pi_23856544
Dat je niet ongesteld word en niet zwanger bent
Je cyclus is verstoort zeg maar!

Kun je nog even vertellen hoe het bij jou is gegaan? (pil gebruik, ongi etc)

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23856553
he pizzakoerier, ik had helemaal over jouw bericht heengelezen vanmiddag. wat jammer zeg... hoe lang ben je nu precies niet ongesteld geweest?
  donderdag 9 december 2004 @ 20:54:50 #139
93804 Pizzakoeriertje
pi_23863253
Bixister Ik ben nu sinds 28 oktober niet meer ongesteld geweest en heb een cyclus van 31 dagen was helemaal regelmatig. Daarvoor ben ik 3 maanden niet ongesteld geweest dus ben bang dat alles nu in de war is.

beaker Ik ben 2 jaar geleden gestopt met de prikpil in het begin weet ik niet hoe het is gegaan maar het laatste anderhalf jaar ben ik regelmatig ongesteld iedere 10de van de maand werd ik ongesteld. Dat ging goed tot ik 3 maanden niet ongesteld werd toen op 28 oktober eindelijk ongesteld geworden en daarna dus nog niet. We zijn nu vanaf begin juni bezig met het proberen te behalen van een 2de streepje dus een half jaar.

Ik heb in 2002 een miskraam gehad eerst met 10 weken van een en met 13 weken de ander ik was zwanger van een tweeling....
pi_23865208
Pk! Jeetje dat wist ik helemaal niet!?
Ik zou zo wie zo naar de HA gaan en dit allemaal is doorspreken!
Bij mij bleef overigens wel van de een op andere dag weg en het was er ook weer van de een op andere dag stress en spanning waren bij mij de oorzaak Ik ben voor ruim 4 maanden de ziektewet in gegaan en gelijk de eerste week rust gaf mij mijn ongi terug en sindsdien is het regelmatig!

Kan het bij jou ook zoiets zijn?

iig een hele dikke knuffel voor jou PK
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23869520
Ik zou denk ik juist niet naar de sauna gaan . De risico's zijn mij toch niet te hoog dan het plezier ervan...maar aan de andere kant, mja...moeilijk!
  vrijdag 10 december 2004 @ 05:11:32 #142
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_23871537
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:39 schreef Merisse het volgende:
(...)
AlsoStarring, heb je de gyn nog gesproken? Wanneer ga je beginnen met de IUI?
Hoi ik heb even niet gepost want ben behoorlijk ziek en heb hoge koorts.
Maar kan niet slapen dus post nu maar even.
Gisterochtend (pas) heeft de assistente van de dokter gebeld en we moeten eind deze
maand of begin volgende maand het zaad van mijn man brengen.
Op 24 Januari om 09.15 hebben we een dubbele afspraak (moeten dan ook bloed geven enzo)
en dan zal ik alles wel horen van Dr. Remmink zelf.
  vrijdag 10 december 2004 @ 08:25:21 #143
93804 Pizzakoeriertje
pi_23871934
Beaker Stress is bij mij niet echt de orde van de dag want ik ben juist opgehouden met werken omdat ik dat bij mijn school niet meer aankon. En in die tijd dat ik zo stressig was was mijn ongi gewoon op tijd. Nu heb ik ook helemaal geen last van stress ga halve dagen naar school en voor de rest doe ik allemaal dingen voor mezelf en af en toe eens oppassen enzo. Ik moet binnenkort toch voor controle naar de dokter dus zal hem dan even vragen of hij niet iets heeft om mijn cyclus op gang te brengen

Dikke knuffel voor jou
pi_23872309
Misschien kun je vragen om een Primolut kuur Dat skik je 7 dagen en daarna zal je menstruatie op gang komen!

De tip die mijn HA gaf was dat het handig was om te gaan temperaturen om te zien wanneer ik een eisprong zou hebben aan de hand daarvan kun je Kvk'en. Misschien kun je er al mee beginnen en je temp. bijhouden in een soort grafiekje en dat voorleggen bij de HA, die weet er vast wel raad mee! Sterkte!

Tot horens, Liefs Beaker

Alsostarring, Beterschap meis Nogmaals erg fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen voor onderzoeken!

Merisse, nog 6 dagen voor je NOD weet je al of je naar de sauna gaat?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 10 december 2004 @ 09:35:43 #145
93804 Pizzakoeriertje
pi_23872508
Nou Beaker ik ga straks naar de stad dan moet ik ook maar even een thermometer kopen want die heb ik niet. Ik heb van mijn moeder geleerd hoe ik aan iemand kan 'voelen' of hij zij koorts heeft d.m.v. de hartslag en exacte temperatuur hoefde ik nooit te weten.

* Pizzakoeriertje is ook wel benieuwd of Merisse naar de sauna gaat of niet!
pi_23872682
PK voor jou! Hopelijk heb is menstruatie snel weer op orde!

Slaapmeisje, mocht hier toch ff lurken weet dan dat er aan jullie gedacht word!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:35:44 #147
93804 Pizzakoeriertje
pi_23873234
Beaker was is je msn?
pi_23873400
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:35 schreef Pizzakoeriertje het volgende: