Ja hij is International.quote:Op maandag 29 november 2004 12:15 schreef Dos37 het volgende:
heeft die al interlands zeker een goeie voetballer
Nou nou voor het geld wat ze er aan uit hebben gegeven wel ja maar alex is ook een goeie aankoop gebleken moest even wennen en aanpassen maar hij staat er nou.quote:Op maandag 29 november 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Farfán scoorde zelfs op de Copa America deze zomer en recent nog in de WK-kwalificatiereeks. De eerste voortekenen zijn goed, lijkt de beste aankoop van PSV deze zomer, met afstand.
Farfán zal in ieder geval het meeste geld opleveren, dat is zonneklaar. Hij, Alex en Gomes zijn de beste aankopen, Cocu kwam namelijk gratis. Gomes is en blijft een Barthez: 9 van de 10 keer maakt ie prachtreddingen maar heel soms maakt ie een blunder die joep vetpens van Zwolleria heren 8 nog niet zou maken. Maar dat moeten we er dan maar bij in calculeren, z'n reddingen maken alles goed ( zie die redding op dat schot van Fafianiquote:Op maandag 29 november 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Farfán scoorde zelfs op de Copa America deze zomer en recent nog in de WK-kwalificatiereeks. De eerste voortekenen zijn goed, lijkt de beste aankoop van PSV deze zomer, met afstand.
Farfan in spitsquote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef WasQ het volgende:
Probeer die jongen eens in de spits, met Beasley en Park als vleugels... Ik denk dat het een goede optie is. Hij heeft een goed schot, is snel, goede dribbelaar... Nu nog kijken of hij ook op het juiste moment op de juiste plek staat.
Op '10' als spelmaker komt ie 't best tot z'n recht. In de spits kan ie ook spelenquote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef WasQ het volgende:
Probeer die jongen eens in de spits, met Beasley en Park als vleugels... Ik denk dat het een goede optie is. Hij heeft een goed schot, is snel, goede dribbelaar... Nu nog kijken of hij ook op het juiste moment op de juiste plek staat.
Neej dat gun ik lange jan nog welquote:Op maandag 29 november 2004 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Farfan in spits![]()
Maar dies geblesseerdquote:Op maandag 29 november 2004 18:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Neej dat gun ik lange jan nog wel
Tja, ook een optie, en inderdaad een goede. Maar PSV is op dit moment zo zoekende naar een spits, terwijl ze misschien wel een hele goede optie in huis hebben... Zeker nu VOH geblesseerd is, is het de moeite van het proberen waard (doe het eens als je toch met 2-0 voorstaat tegen De Graafschap in de 63ste minuut ofzoquote:Op maandag 29 november 2004 18:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op '10' als spelmaker komt ie 't best tot z'n recht. In de spits kan ie ook spelen
Als goed katholiek is dat ook nooit zo'n probleem.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dat vond ik ook ja.
Het allermooiste aan dit mannetje, vind ik, is dat ie voor de duivel niet bang lijkt.
nou wat werden ze dol gedraaidquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:38 schreef R4V3 het volgende:
Farfan in de spits lijkt me wel heel relaxed. Aanval met Beasley Farfan Park heerlijk. Lijkt me dat die griekse verdedigers helemaal dol gedraaid worden.
Ja, zie OP.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:23 schreef Showtime het volgende:
Geweldige actie gisteren, jammer dat de keeper uiteindelijk het schot stopte.
Maar hoeveel heeft hij nou werkelijk gekost voor PSV? 1,5 miljoen?
Lijkt me dat geen 1 van die drie onverdienstelijk heeft gespeeld wel? Farfan veruit de beste man van de wedstrijd aan PSV zijde. Park onterecht afgekeurde goal en strafschop verdiend en Beasley goal. Dusquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik denk niet dat Chelsea er iets mee te maken had. Hij was niet internationaal begeerd, dus PSV was gewoon de slimste qua scouting.
quote:Jefferson Farfán
An immensely talented striker, Jefferson Farfán Guadalupe is widely considered to be the best player Peru have produced in many years. His lack of height means that although not renowned for his aerial ability, he is comfortable running at the defence, either up the middle or on the right.
National team
Made his international debut against Haiti in Lima on February 2003 and has since passed the 20-cap mark while scoring regularly, including one against Venezuela in the 2004 Copa América, which Peru hosted.
Club
Signed a professional contract with C. Alianza Lima as a 16-year-old in 2001 and made his debut as his side finished runners-up in the Peruvian First Division. Farfán made a bigger impact the following season though, playing regularly as Alianza became champions.
2004: Continued to impress and scored 13 goals as Alianza regained the Primera División title. After reported interest from Chelsea FC, Farfán signed a four-year contract with PSV Eindhoven in June for a reputed ¤2m fee as he attempted to emulate past South American greats who took a similar route. "Look at Ronaldo and Romário," he said. "This league is very good for a young attacker like me and PSV are a top club with excellent organisation."
Did you know?
Farfán first came to the attention of European scouts at the South American Under-17 Championships in 2001 after scoring four times in a 5-2 win against Venezuela.
Dat was Alex. Chelsea scout niet eens in Zuid-Amerika normaliter. Alex kwam omdat ze zagen dat AC Milan hem ook wilde hebben.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]Check je bronnen eens goed, in mei 2004 zat Chelsea ook achter Farfán aan, stelde zelfs een deal met PSV voor, maar zag later van Farfán af. PSV haalde hem vervolgens voor 1,5 miljoen euro naar Eindhoven
Wederom zoals gewoonlijk een load of bullshit van Methandon.quote:Dat was Alex. Chelsea scout niet eens in Zuid-Amerika normaliter. Alex kwam omdat ze zagen dat AC Milan hem ook wilde hebben.
Niemand anders dan PSV wilde Farfán hebben.
Er waren meer clubs die Farfan wilden halen.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was Alex. Chelsea scout niet eens in Zuid-Amerika normaliter. Alex kwam omdat ze zagen dat AC Milan hem ook wilde hebben.
Hij kon ook naar Werder Bremen, HSV, Cruz Azul, River Plate, Moskou, Betis Sevilla, Tenerife . van Chelsea weet ik alleen dit: (http://psv.netwerk.to/nieuws/news.php?b=7789).quote:Op donderdag 9 december 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was Alex. Chelsea scout niet eens in Zuid-Amerika normaliter. Alex kwam omdat ze zagen dat AC Milan hem ook wilde hebben.
Ach je kent methodmich toch?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij kon ook naar Werder Bremen, HSV, Cruz Azul, River Plate, Moskou, Betis Sevilla, Tenerife . van Chelsea weet ik alleen dit: (http://psv.netwerk.to/nieuws/news.php?b=7789).
Ik vind 't link om 'm nu al dat stempel te geven. Wacht eerst maar eens af.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Farfan is het grootste talent van Peru sinds decennia. Zo'n speler kan echt wel naar meerdere clubs.
Heb je ook de fijne, constructieve reacties gezien? De exacte reden waarom het BB daar al tijden afgezakt is naar een bedenkelijk nievau.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach je kent methodmich toch?
Zodra het op PSV aankomt is alles meteen minder.
Zag dat je een nieuw topicgeopend had op PSV netwerk
[ot]quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Over PSV netwerk gesproken, wist U dat...
Deze jongen een van de eerste leden was, namelijk al in '99?![]()
![]()
Ja het niveau is bij sommige ver te zoeken helaas.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heb je ook de fijne, constructieve reacties gezien? De exacte reden waarom het BB daar al tijden afgezakt is naar een bedenkelijk nievau.
Bij Studio Sport zijn ze niet zo goed met de komma'squote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef Kang-He het volgende:
Hmm.. Bij Studio Sport zeiden ze laatst dat het 15 miljoen was. Ik schrok toen ook nogal.
Zegt de man die te lui is om zelf fatsoenlijk informatie te vinden en die nog nooit een post heeft gedaan die ook maar iemand kon waarderen.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wederom zoals gewoonlijk een load of bullshit van Methandon.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef Kang-He het volgende:
Hmm.. Bij Studio Sport zeiden ze laatst dat het 15 miljoen was. Ik schrok toen ook nogal.
Luis Fabiano, Diego zijn van Roman, Alex en Farfan worden dat, Robinho waarschijnlijk en Tevez komt alleen maar naar Brazilie door de Roman miljoenen en gaat vanzelf ook naar Londen als hij bevalt .quote:Jullie verwarren hier allemaal interesse met concrete aanbiedingen.
Goh lezen kan je ook al niet want je zegt dat Chelsea niet in Zuid Amerika scout. Terwijl ze al de eigendomsrechten of een optie hebben op 5 spelers en de 6e waarschijnlijk snel zal volgen(Robinho)quote:Jij geeft helemaal geen antwoord op de quote, maar blaat maar weer jezelfde stukje dat er helemaal niks mee te maken heeft. Maar ja...
bron?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef Naggelwauz het volgende:
Volgens Hiddink is Alex volledig eigendom van PSV?
Dat was volgens mij een keer op tv in een of andere uitzending (VI?) dacht ik, weet het ook niet helemaal zeker daarom ook het '?' erachter..quote:
Dan is het wachten op de dag dat Barcelona een bod van 20 miljoen euro op Alex uitbrengtquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:42 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Dat was volgens mij een keer op tv in een of andere uitzending (VI?) dacht ik, weet het ook niet helemaal zeker daarom ook het '?' erachter..
--
edit: Hij is 'volledig' van PSV, maar bij de aankoop heeft Chelsea meteen de eerste optie tot koop bedongen.
Heb je hem weer.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan is het wachten op de dag dat Barcelona een bod van 20 miljoen euro op Alex uitbrengt
Met jou krijg ik steeds meer medelijden want je moet toch best simpel van je eigen worden als je niet weet dat Fabiano en Diego van Roman zijn, Roman een optie heeft op Alex, dat Chelsea waarschijnlijk betrokken is in de aankoop van Farfán, dat Tevez mede door de Roman miljoenen naar Brazilie gaat en dat Robinho waarschijnlijk gekocht wordt door Roman en hij dan verhuurt wordt aan Benfica.quote:Jij wordt steeds grappiger. Ik reageer maar niet meer op je, denk ik.
Jij houdt niet zo van Ajax jargon?quote:Op zondag 12 december 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Van je eigen... Tja, dat doet de deur echt dicht.
wat?quote:Op maandag 13 december 2004 18:07 schreef the_legend_killer het volgende:
wazige
quote:Chelsea on outer as PSV's Farfan wants Serie A move
tribalfootball.com - December 23, 2004
PSV Eindhoven striker Jefferson Farfán has declared his ultimate ambition is to play in Italy.
The 20 year-old's transfer to PSV is believed to have involved Chelsea, which has first refusal on all of the Dutch club's players courtesy of a partnership agreement.
But Farfán said yesterday: "It would be beautiful one day to play in Italy. For now I am focused on helping PSV be successful, but if an opportunity came up to play in Italy I would be very happy."
Jongen,haal Eidur nou eens weg,die is helemaal niet zo blij met PSV op zijn CV.quote:Op maandag 27 december 2004 03:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor een miljoentje of 15 naar Peter Kenyon.
Robben-Kezza-Eidur-Farfán![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 03:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh jawel hoor. Hij kan zeggen dat hij samen met een wereldvoetballer van het jaar in de spits heeft gestaan in tegenstelling tot iedere Gunner voor Arse
Dat heb ik hem op TV horen zeggen. Over 2 jaar wil hij weg uit Nederland. Als hij zich zo blijft ontwikkelen dan haalt Chelsea hem misschien wel.quote:
Hij maakte een soortgelijke treffer in het Philips-stadion tegen Heerenveen (ik meen de 4-0 nadat Hansson weg probeerde te koppen. Hij nam 'm vol op z'n pantoffel)quote:Op maandag 28 februari 2005 11:40 schreef dribbel79 het volgende:
Vlak voor de CL wedstrijd tegen Monaco kreeg hij toch een sneeuwbal op het hoofd van Guus Hiddink?? Goeie voetballer trouwens, wat een goal zeg, die eerste die hij scoorde tegen heerenveen!!
quote:Houdt rechtzaak terugkeer Farfan op?
Het Algemeen Dagblad meldt dat Jefferson Farfan binnen tien dagen moet verschijnen bij de rechtbank. Als hij dat niet doet kan hij tot een DNA-test worden gedwongen. Zoals we eerder meldden beweert zijn voormalig vriendin dat zij een dochter van hem heeft en ze zou 20 tot 30% van het salaris van Farfan eisen. De PSV spits heeft haar echter altijd genegeerd. Afgelopen week maakte de tegenpartij er een mediashow van door de spits na afloop van de training van het nationale elftal voor de camera's van alle aanwezige media een dagvaardiging te overhandigen.
Als hij 3 ton per jaar verdient is 20% 60.000 per jaar. Mwah best redelijk bedrag in peruquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij heeft een klein foutje gemaakt. 20 tot 30 %, da's een mooi bedrag voor Peruviaanse begrippen denk ik. Voor ons ook al wel.
Misschien moet hij eens wat minder duikelenquote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog een keer up: hulde voor de beste spits van de Nederlandse Eredivisie van het moment!
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!quote:Op maandag 19 december 2005 16:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens wat minder duikelen
Een Farfannetjequote:Op maandag 19 december 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!
[afbeelding]
Inmiddels heeft hij geloof ik geaccepteerd dat het zijn kind was. Een test heeft dat ook uitgewezen. ¤ 60.000,00 is absurd voor Peruaanse begrippen. Absoluut nergens op gebaseerd. Het is natuurlijk wel de verantwoordelijkheid van Farfán, maar dit raakt echt kant noch wal. 5% van dat bedrag zou meer dan genoeg zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij heeft een klein foutje gemaakt. 20 tot 30 %, da's een mooi bedrag voor Peruviaanse begrippen denk ik. Voor ons ook al wel.
quote:Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met afstand de beste speler duikelaar op de Nederlandse velden.
quote:
Inderdaad, geweldige spelerquote:Op maandag 19 december 2005 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Farfan is een potentiële wereldtopper.
Pakte geniepige Urbyquote:Op maandag 19 december 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!
[afbeelding]
Wie dan wel?quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Hij wordt steeds beter, maar de beste op de Hollandse velden vind ik hem nog niet.
quote:Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Dat soort mannen ja. Koné, Kalou, Sneijder ook.
Die kans lijkt me even groot als de kans dat Cocu stopt na dit seizoen. Farfán gaat denk ik voor meer geld weg dan Robben. Alhoewel... ik vrees dat er 1 of andere nare clausule in z'n contract is verwerkt, maar daar ben ik niet van op de hoogte verder. Zonder clausule zie ik hem voor een bedrag van boven de 20 miljoen vertrekken.quote:Op maandag 19 december 2005 21:51 schreef Suijk het volgende:
Zou 'ie na het seizoen weg zijn?
Genoeg interlands..quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Kang-He het volgende:
Nadeel voor de buitelandse competities is nog dat hij de Peruaanse nationaliteit heeft.
Als ik het niet dacht.. Dan zal ie wel voor 10 miljoen weg mogenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij schijnt een clausule te hebben.
Zeker nadat Westerhof zei dat niemand nog een clausule had...
Hey, een frusti-Ajacied! Hoe is het jongen, was meneer Farfán lelijk tegen je ploegje? Och gut och gut...quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:22 schreef ericajax het volgende:
mag ik hiereven kotsenik dacht dat machlas en kezman erg waren met schwalbes, maar deze speler
![]()
maargeod, hopelijk gaat het hem tegenwerken, dat als hij een keer volop word geraakt en zowat zn benen breekt dat de scheids gewoon zegt doorspelen, zal hem leren
![]()
![]()
Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Had hij tegen feyenoord trouwens zijn gewoonte in stand gehouden, dan hadden jullie daar wel een punt kunnen pakken....quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey, een frusti-Ajacied! Hoe is het jongen, was meneer Farfán lelijk tegen je ploegje? Och gut och gut...
Hij zou gelijk hebben als ie niks zou kunnen en alleen maar zou vallen. Dat die de schwalbe maakt, is gebeurd, maar om nu alleen maar in die bewoordingen en verder geen argumenten te komen, tsja. Echt serieus nemen kan ik je dan niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Had hij tegen feyenoord trouwens zijn gewoonte in stand gehouden, dan hadden jullie daar wel een punt kunnen pakken....
Farfan is een goede speler ja, maar 30 miljoen euro zal er naar mijn inziens nooit betaald worden voor een speler van een Nederlandse club.quote:Op maandag 19 december 2005 22:42 schreef cultheld het volgende:
Ik kan goed begrijpen dat je hem tussen de 10 en 15 schat, maar hij heeft een bepaald inzicht waar Kalou en Koné niet aan kunnen tippen. Een hééééle slimme speler die inderdaad uitstekend zou renderen in Spanje (en eventueel Italië). Maar als je nagaat dat er voor Drogba al meer dan 30 miljoen is neergeteld... dan zou het me niet verbazen als een clausuleloze Farfán voor meer dan 20 miljoen over de toonbank gaatAl is 15 miljoen natuurlijk al geweldig voor een speler die PSV slechts 1,5 miljoen kostte.
Farfán heeft inderdaad maar 1,5 miljoen gekost.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:58 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Farfan is een goede speler ja, maar 30 miljoen euro zal er naar mijn inziens nooit betaald worden voor een speler van een Nederlandse club.
Heeft Farfan trouwens echt maar 1,5 miljoen gekocht? Dat hebben ze niet slecht gedaan dan bij PSV.
Dat hij meer kan dan alleen maar schawalbe's maken maakt het in mijn ogen juist des te triester.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij zou gelijk hebben als ie niks zou kunnen en alleen maar zou vallen. Dat die de schwalbe maakt, is gebeurd, maar om nu alleen maar in die bewoordingen en verder geen argumenten te komen, tsja. Echt serieus nemen kan ik je dan niet.
Precies. Niet moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Een schwalbe hoort bij het voetbal. Live with it.
Nostalgisch gelul.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:41 schreef ericajax het volgende:
kzeg nergens dat hij niet kan voetballen... ik erger me er alleen kapot aan dat vallen, dan boeit ut me niet of hij ook nog kan voetballen, want hij verziekt ut voetbal tog al met zn duikjes
quote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog een keer up: hulde voor de beste spits van de Nederlandse Eredivisie van het moment!
Sneijder niet. Kalou is ook een stuk wisselvalliger dan Farfan. Koné doet het goed, maar ik vind hem zeker niet beter dan Farfan.quote:Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Dat soort mannen ja. Koné, Kalou, Sneijder ook.
Dat is de grootste onzin die ik de laatste maanden iemand op dit forum heb zien uitkramen....quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Een schwalbe hoort bij het voetbal. Live with it.
Dat vind jij. Ik heb die discussie al meerdere malen gevoerd en doe het niet nogmaals.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin die ik de laatste maanden iemand op dit forum heb zien uitkramen....
Grote kans dat 1 van die discussies met mij was... ik hen je nog niet kunnen overtuigen blijkbaarquote:Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik heb die discussie al meerdere malen gevoerd en doe het niet nogmaals.
En dat zou het dus nooit mogen zijn......quote:Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Ben het met DD eens hoor, ook bedrog is een factor van het spel.
Dat is natuurlijk idealistische bullshit, aangezien het niet uit te bannen is. Dat geldt zowel voor het leven als voor voetbal. Ik sluit me aan bij de mening dat bedrog evenals de vaak bijbehorende scheidsrechterlijke dwalingen een factor van het spel is, wat niet uitsluit dat ik een hekel heb aan spelers die een schwalbe maken tegen mijn favoriete club. Als een speler van Ajax het zou doen en het zou ons de overwinning opleveren dan zou ik daar wel blij mee zijn, zo hypocriet ben ik dan weer wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En dat zou het dus nooit mogen zijn......
Schwalbe's zijn simpel uit te bannen hoor. Met camerabeelden en flink afstraffen kom je een heel eind. Dus welk deel nou idealistische bullshit is?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk idealistische bullshit, aangezien het niet uit te bannen is. Dat geldt zowel voor het leven als voor voetbal. Ik sluit me aan bij de mening dat bedrog evenals de vaak bijbehorende scheidsrechterlijke dwalingen een factor van het spel is, wat niet uitsluit dat ik een hekel heb aan spelers die een schwalbe maken tegen mijn favoriete club. Als een speler van Ajax het zou doen en het zou ons de overwinning opleveren dan zou ik daar wel blij mee zijn, zo hypocriet ben ik dan weer wel.
In het ene geval naai je iemand een kaart aan, in het andere geval naai je hem met een onterechte goal. Zie niet ion waarom daartussen nou verschil zou moeten zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben overigens wel tegen het bewust aannaaien van een kaart door een speler, door erom te vragen. Het maken van de schwalbe dient dus voor de pingel, niet voor de kaart.
Een gele kaart is het niet waard om iemand voor te naaien, een goal wel. Bovendien naai je met een kaart iemand persoonlijk, met een onterechte penalty wel. Nogal verschillen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In het ene geval naai je iemand een kaart aan, in het andere geval naai je hem met een onterechte goal. Zie niet ion waarom daartussen nou verschil zou moeten zijn.
In beide gevallen matennaaierij. Beiden dus uitbannen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Een gele kaart is het niet waard om iemand voor te naaien, een goal wel. Bovendien naai je met een kaart iemand persoonlijk, met een onterechte penalty wel. Nogal verschillen.
Ook weer mee eens, daar zit een verschil in.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben overigens wel tegen het bewust aannaaien van een kaart door een speler, door erom te vragen. Het maken van de schwalbe dient dus voor de pingel, niet voor de kaart.
Het maken van een 'Maradoniaanse' goal zou van mij ook mogen als je er mee wegkomt. Neemt niet weg dat ik ervan zou balen als het tegen PSV zou gebeuren, maar dat terzijde.
Mee eens. Ik zie graag dat spelers alles doen om te winnen. Desnoods door schwalbes, tijdrekken of schoppen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Het maken van een 'Maradoniaanse' goal zou van mij ook mogen als je er mee wegkomt. Neemt niet weg dat ik ervan zou balen als het tegen PSV zou gebeuren, maar dat terzijde.
UIemand bewust schoppen nee, maar non-fysieke middelen als schwalbes en tijdrekken horen erbij. Maar goed, dan ook niet piepen als je bestraft wordt.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zie graag dat spelers alles doen om te winnen. Desnoods door schwalbes, tijdrekken of schoppen.
Ik wist wel dat ie 't in zich heeft. Het verschil ten opzichte van vorig jaar zit hem er in dat ie 15 kilo is aangekomen dankzij een speciaal dieet en veel krachttraining. In Peru scoorde hij trouwens aan de lopende band en in de toekomst zie ik hem dat bij een andere mondiale topclub dan PSV ook doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook heeft Farfán er al 10 inliggen in de eredivisie en dat is best knap. Lukte hem vorig seizoen in een heel jaar niet eens.
Iemand schoppen moet ook kunnen, mits het niet gebeurt om iemand echt langdurig te blesseren. Maar gewoon wat nuttige overtredingen moet kunnen.quote:Op woensdag 28 december 2005 08:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
UIemand bewust schoppen nee, maar non-fysieke middelen als schwalbes en tijdrekken horen erbij. Maar goed, dan ook niet piepen als je bestraft wordt.
2001 Alianza Lima 1 0quote:Op woensdag 28 december 2005 16:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ie 't in zich heeft. Het verschil ten opzichte van vorig jaar zit hem er in dat ie 15 kilo is aangekomen dankzij een speciaal dieet en veel krachttraining. In Peru scoorde hij trouwens aan de lopende band en in de toekomst zie ik hem dat bij een andere mondiale topclub dan PSV ook doen.
Jij bent te snel Tongquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Raar dat PSVers dit topic niet omhoog kicken.Is er weer een Ajacied nodig om talent te herkennen.
Het topic is geopend door een kenner toen jullie ajacieden nog zaten te kwijlen over het geweldige talent van Aborah, Heitinga en andere wereldsterren...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Raar dat PSVers dit topic niet omhoog kicken.Is er weer een Ajacied nodig om talent te herkennen.
Dat was ie vorig seizoen ook al, toen bereidde hij voorquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Het is een hond, maar hij is wel één van de belangrijkste spelers van PSV dit seizoen met al die goals.
Ja, maar hij gaat voor 10 miljoen dollar de deur uitquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:29 schreef Radegast het volgende:
Snel verkopen komende zomer.
Die mag je even uitleggen, ik vind dat nogal negatief klinken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Het is een hond,
Als ie nou vogeltje had gezegd ...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen, ik vind dat nogal negatief klinken.
Hij is beter en completer dan Huntelaar, Kalou, Koné, Kuijt en Arveladze. Bij een club als Chelsea zou hij gewoon in de basis staan bijvoorbeeld. Hij is snel, fysiek superieur, explosief, heeft aan een halve kans genoeg, een fenomenale traptechniek en kan nog meeverdedigen ook. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij behoort tot de beteren op de Nederlandse velden, een geweldenaar kun je hem wel noemen. Handig, snel en doeltreffend, wat wil je nog meer.
Inderdaad. Ongelooflijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas staat er een gelimiteerde transfersom in z'n contract.
Alweer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Een zeikerd, valt veel enzovoort. Dan ben je een hond. Maar dat maakt verder niet uit, het is een goede voetballer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen, ik vind dat nogal negatief klinken.
Zoals Pienaar bedoel je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een zeikerd, valt veel enzovoort. Dan ben je een hond. Maar dat maakt verder niet uit, het is een goede voetballer.
Nee, maar dit zijn doorgaans hele slechte.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Met goeie schwalbes heb je toch nooit een probleem gehad?
10 miljoen dollarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:12 schreef zjroentje het volgende:
Wat is die gelimiteerde transfersom dan?
Verder natuurlijk een uitstekende speler.
18 miljoen euro toch.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niet heel veel, 8 miljoen euro ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:40 schreef cultheld het volgende:
10 miljoen dollar
Toen ie net bij PSV had getekend lekten er al berichten uit dat er een clausule van 10 miljoen in op was genomen. Daar vertrouw ik dan maar op.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Paar maanden geleden was het nog 18 miljoen euro
Maar afgelopen zomer is er al een hoger bod afgeslagen, als je "de berichten" vertrouwd tenminste.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Toen ie net bij PSV had getekend lekten er al berichten uit dat er een clausule van 10 miljoen in op was genomen. Daar vertrouw ik dan maar op.
Dat ook jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Maar afgelopen zomer is er al een hoger bod afgeslagen, als je "de berichten" vertrouwd tenminste.
Van welke club?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Maar afgelopen zomer is er al een hoger bod afgeslagen, als je "de berichten" vertrouwd tenminste.
Verwaand is echt het verkeerde woord. Jefferson had thuis in Peru een familie van een stuk of tien leden in de sloppenwijken die hij steunde en nog steeds zo veel mogelijk steunt. Noem het een broodvoetballer, maar Farfán is ontegenzeggelijk een voetballer met karakter die er altijd voor gaat.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:09 schreef The_Verve het volgende:
Goede speler, maar wel een beetje verwaand lijkt het. Maar dat is natuurlijk geen probleem wanneer je presteert...
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:19 schreef Fok_you het volgende:
die armoede is hij allang uit hoor
ik vind hem een kutspeler met zijn eeuwige duikelen. dat hoort volgens mij typisch bij PSV daar hebben ze er altijd wel zo een lopen.
overigens is het best een goede speler, daar niet van, maar altijd dat gekut van die psv'ers die hun betere spelers altijd gelijk basisplaatsen bij chelsea, barca en juve/milan toedichten is ook best kansloos/lachwekkend. jahoor het is goed, gomes is de beste keeper van de wereld, Alex had al 4 jaar bij Milan in de basis gestaan als hij voldoende interlands had (goh waarom heeft hij die dan niet), farfan is het grootste talent van zuid-amerika in de afgelopen 5 jaar, cocu is verreweg de beste speler van de nederlandse velden, en speelt dan ook zijn beste seizoen ooit, guus hiddink is de beste coach van europa, aissati en affelay zijn de grootste nederlandse talenten ga zo nog maar even door.... maar ondertussen hebben jullie moeite om bovenaan te blijven en wordt je in feite zoek gespeeld door utrecht
whehehehehe...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar dit zijn doorgaans hele slechte.
En in plaats van daar gewoon hard om te lachen ga je hier gefrustreerd gal liggen spuien. Hoe zou dat nou toch komen.........quote:Op zondag 12 februari 2006 03:19 schreef Fok_you het volgende:
die armoede is hij allang uit hoor
ik vind hem een kutspeler met zijn eeuwige duikelen. dat hoort volgens mij typisch bij PSV daar hebben ze er altijd wel zo een lopen.
overigens is het best een goede speler, daar niet van, maar altijd dat gekut van die psv'ers die hun betere spelers altijd gelijk basisplaatsen bij chelsea, barca en juve/milan toedichten is ook best kansloos/lachwekkend. jahoor het is goed, gomes is de beste keeper van de wereld, Alex had al 4 jaar bij Milan in de basis gestaan als hij voldoende interlands had (goh waarom heeft hij die dan niet), farfan is het grootste talent van zuid-amerika in de afgelopen 5 jaar, cocu is verreweg de beste speler van de nederlandse velden, en speelt dan ook zijn beste seizoen ooit, guus hiddink is de beste coach van europa, aissati en affelay zijn de grootste nederlandse talenten ga zo nog maar even door.... maar ondertussen hebben jullie moeite om bovenaan te blijven en wordt je in feite zoek gespeeld door utrecht
Dat ie een zielige Peruviaan is die wil ontsnappen aan zijn ellende kan ik helemaal begrijpen en dat veroordeel ik ook niet. Ik vind hem alleen de nodige hondenstreken uithalen op het veld. Dat is niet erg, maar wel vervelend.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ook Farfán een hond noemen, MM, vind ik echt verkeerd. Jefferson heeft een rechtvaardig doel in zijn leven, en dat is om samen met zijn familie aan de armoede te ontkomen. Dat tekent het karakter van Farfán, hij zal er alles, maar dan ook alles aan doen om te winnen. Ja hij maakte schwalbes, maar dat doet Robben ook, en ook Van Basten heb ik het wel eens zien doen. Typeer je die dan ook gelijk als honden?
Vervelend voor de tegenstander ja. Het is een geweldenaar, een winnaar. Ik zou willen dat PSV 11 van die klootzakken had, heerlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat ie een zielige Peruviaan is die wil ontsnappen aan zijn ellende kan ik helemaal begrijpen en dat veroordeel ik ook niet. Ik vind hem alleen de nodige hondenstreken uithalen op het veld. Dat is niet erg, maar wel vervelend.
Dat zegt niets. Leonardo van NAC bijvoorbeeld komt ook uit een sloppenwijk...quote:Op zondag 12 februari 2006 03:08 schreef Spideyman het volgende:
Verwaand is echt het verkeerde woord. Jefferson had thuis in Peru een familie van een stuk of tien leden in de sloppenwijken die hij steunde en nog steeds zo veel mogelijk steunt.
Als Farfán een hond is, dan is jouw held Pienaar een American Stafford.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat ie een zielige Peruviaan is die wil ontsnappen aan zijn ellende kan ik helemaal begrijpen en dat veroordeel ik ook niet. Ik vind hem alleen de nodige hondenstreken uithalen op het veld. Dat is niet erg, maar wel vervelend.
Ergo: het is allemaal afgunst.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Farfan is gewoon een speler die elke club wil hebben !
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Absoluut. Ben benieuwd wie dat ontkent.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Farfan is gewoon een speler die elke club wil hebben !
Oh heus, maar Farfán slaagt er in om hele stadions tegen zich te krijgen, dat vind ik een prestatie op zich. Zeker omdat hij dat niet nodig zou hoeven hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je hebt ontzettend veel aan "klootzakken" in het veld. En elke supporter van clubs die er 1 in de gelederen hebben, zullen dat beamen. Klootzakken willen ten koste van alles winnen. Zo hoort het.
Bij wedstrijden van PSV vermoedt ik dan één helft van het stadion in elk geval niet tegen Farfán isquote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh heus, maar Farfán slaagt er in om hele stadions tegen zich te krijgen, dat vind ik een prestatie op zich. Zeker omdat hij dat niet nodig zou hoeven hebben.
Slim van hem.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Heero87 het volgende:
Jammer dat dit talent destijds niet voor Club Brugge gekozen heeft.
Dat valt wel mee, ik kan ook best van hem genieten hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh heus, maar Farfán slaagt er in om hele stadions tegen zich te krijgen, dat vind ik een prestatie op zich. Zeker omdat hij dat niet nodig zou hoeven hebben.
methodmich bedoelt: ik heb een hekel aan hem, dus iedereen zou dat moeten hebben...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik kan ook best van hem genieten hoor.
Zoiets als: Ik vind Pienaar een aardige kerel, dus hij kan bij iedere topclub moeiteloos mee?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
methodmich bedoelt: ik heb een hekel aan hem, dus iedereen zou dat moeten hebben...
Zo zou je het kunnen zeggen. Of: ik vind Co een lul dus die mislukt overal. Kan ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zoiets als: Ik vind Pienaar een aardige kerel, dus hij kan bij iedere topclub moeiteloos mee?
Tuurlijk, begrijp zijn keuze ook. Maar als hij een echt talent was, had hij vast ook bij ons zijn weg naar de top gevonden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Slim van hem.
In België valt veel minder eer te halen.
PSV heeft geen schuld.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Tuurlijk, begrijp zijn keuze ook. Maar als hij een echt talent was, had hij vast ook bij ons zijn weg naar de top gevonden.
Wat ik wel jammer vind - en ik weet dat ik nu mensen tegen me ga krijgen- is dat een club met miljoenen euro's schulden zomaar nog meer euro's mag uitgeven voor een bepaalde speler terwijl andere schuldenvrije clubs er naast grijpen omdat zij er niet zomaar miljoenen euro's tegenaan kunnen gooien. Zo dreigt Club Brugge nu ook naast die Peruaanse Chavez te grijpen, ten voordele van PSV.
Nee, want zo wil ik de voorbeelden Chelsea en Real Madrid ook wel even aanhalen. Daar is de balans van PSV "ginger beer" bij.quote:
Ook een hond?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Farfán een hond is, dan is jouw held Pienaar een American Stafford.
Niet zo raar. Als PSV, River Plate en Spartak Moskou interesse hebben ga je niet naar Brugge.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Heero87 het volgende:
Jammer dat dit talent destijds niet voor Club Brugge gekozen heeft.
Ja, hij spaart zichzelf om een hattrick tegen Ajax te maken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:33 schreef El_Bassie het volgende:
Zal de meest overschatte speler van de Nederlandse velden vanavond opnieuw tegenvallen?
Zo moeilijk is dat tegenwoordig toch niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef cultheld het volgende:
Ja, hij spaart zichzelf om een hattrick tegen Ajax te maken.
Als dat gebeurt eet ik een complete schoenenwinkel op.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ik ze in je bek mag proppenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:57 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik een complete schoenenwinkel op.
3 onterechte penalty's in een wedstrijd meekrijgen na een schwalbe lijkt mij zelfs voor Farfan iets teveel gevraagd hoor...quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Overschat? Farfan speelt dit seizoen beter dan welke Ajax-speler ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:33 schreef El_Bassie het volgende:
Zal de meest overschatte speler van de Nederlandse velden vanavond opnieuw tegenvallen?
Ben je gek? Grygera is geweldig, Klaas-Jan is de beste spits van de wereld en Rosenberg is nóg beter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 06:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Overschat? Farfan speelt dit seizoen beter dan welke Ajax-speler ook.
Schoen opetenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:57 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik een complete schoenenwinkel op.
Farfan heeft toch niets met Amsterdam of Ajax te maken?? Stelletje calimero's.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben je gek? Grygera is geweldig, Klaas-Jan is de beste spits van de wereld en Rosenberg is nóg beter.
In Amsterdam zijn de oogkleppen weer op CMT...
Jankerdquote:Op zondag 12 maart 2006 15:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Farfan heeft toch niets met Amsterdam of Ajax te maken?? Stelletje calimero's.![]()
Ah, de aloude dooddoener.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Farfan heeft toch niets met Amsterdam of Ajax te maken?? Stelletje calimero's.![]()
Nu ben ik notabene de jankerd, terwijl als ik Farfan een overschatte speler noem 2 psv-aanhangers direct over Ajax beginnen.quote:
Dat zegt vooral wat over de kijk op het spelletje die jij hebt. Of beter gezegd: die je niet hebt.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nu ben ik notabene de jankerd, terwijl als ik Farfan een overschatte speler noem 2 psv-aanhangers direct over Ajax beginnen.
snappen ze niet. laat maar gaan..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nu ben ik notabene de jankerd, terwijl als ik Farfan een overschatte speler noem 2 psv-aanhangers direct over Ajax beginnen.
Die ook bij Brugge heeft gelopen? Geen idee, al even niks van gehoord...quote:Op zondag 19 maart 2006 10:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgend jaar Chavez naar PSV?
Gelukkig ben jij degeen die bepaalt of iemand verstand van voetbal heeft.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zegt vooral wat over de kijk op het spelletje die jij hebt. Of beter gezegd: die je niet hebt.
4 in de competitie.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij heeft hij ook al ongeveer iets van 10 assist uit alleen maar standaardsituaties
Chelsea.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
Wordt het Manchester United of Chelsea ?
Spanjequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
Maakt mij niet uit, zolang hij maar oprot uit het Nederlands voetbal vind ik alles best!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
Blind is a donkey!quote:Op zondag 19 maart 2006 10:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgend jaar Chavez naar PSV?
Zal best, maar Farfan is een hele beste. Als je geld gebt, schaf je die toch aan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat zijn niet-EU status wel mee heeft geholpen dat hij nog bij PSV zit.
Nee, die is op de vlucht voor een lastige ex met een grote familie in Peru volgens mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe is het eigenlijk met CMT? Heeft die een perm ban?
Oei, klote. Wel jammer dat ie niet meer post.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, die is op de vlucht voor een lastige ex met een grote familie in Peru volgens mij.
1 woord in je zin kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, die is op de vlucht voor een lastige ex met een grote familie in Peru volgens mij.
Dat andere niet? Dan ben ik verkeerd geïnformeerdquote:
Alleen het land klopt, verders nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat andere niet? Dan ben ik verkeerd geïnformeerd
Zo zou je het kunnen beschrijven, hij is iig goed in zijn vrijheden beperktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |