Bij Studio Sport zijn ze niet zo goed met de komma'squote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef Kang-He het volgende:
Hmm.. Bij Studio Sport zeiden ze laatst dat het 15 miljoen was. Ik schrok toen ook nogal.
Zegt de man die te lui is om zelf fatsoenlijk informatie te vinden en die nog nooit een post heeft gedaan die ook maar iemand kon waarderen.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wederom zoals gewoonlijk een load of bullshit van Methandon.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef Kang-He het volgende:
Hmm.. Bij Studio Sport zeiden ze laatst dat het 15 miljoen was. Ik schrok toen ook nogal.
Luis Fabiano, Diego zijn van Roman, Alex en Farfan worden dat, Robinho waarschijnlijk en Tevez komt alleen maar naar Brazilie door de Roman miljoenen en gaat vanzelf ook naar Londen als hij bevalt .quote:Jullie verwarren hier allemaal interesse met concrete aanbiedingen.
Goh lezen kan je ook al niet want je zegt dat Chelsea niet in Zuid Amerika scout. Terwijl ze al de eigendomsrechten of een optie hebben op 5 spelers en de 6e waarschijnlijk snel zal volgen(Robinho)quote:Jij geeft helemaal geen antwoord op de quote, maar blaat maar weer jezelfde stukje dat er helemaal niks mee te maken heeft. Maar ja...
bron?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef Naggelwauz het volgende:
Volgens Hiddink is Alex volledig eigendom van PSV?
Dat was volgens mij een keer op tv in een of andere uitzending (VI?) dacht ik, weet het ook niet helemaal zeker daarom ook het '?' erachter..quote:
Dan is het wachten op de dag dat Barcelona een bod van 20 miljoen euro op Alex uitbrengtquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:42 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Dat was volgens mij een keer op tv in een of andere uitzending (VI?) dacht ik, weet het ook niet helemaal zeker daarom ook het '?' erachter..
--
edit: Hij is 'volledig' van PSV, maar bij de aankoop heeft Chelsea meteen de eerste optie tot koop bedongen.
Heb je hem weer.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan is het wachten op de dag dat Barcelona een bod van 20 miljoen euro op Alex uitbrengt
Met jou krijg ik steeds meer medelijden want je moet toch best simpel van je eigen worden als je niet weet dat Fabiano en Diego van Roman zijn, Roman een optie heeft op Alex, dat Chelsea waarschijnlijk betrokken is in de aankoop van Farfán, dat Tevez mede door de Roman miljoenen naar Brazilie gaat en dat Robinho waarschijnlijk gekocht wordt door Roman en hij dan verhuurt wordt aan Benfica.quote:Jij wordt steeds grappiger. Ik reageer maar niet meer op je, denk ik.
Jij houdt niet zo van Ajax jargon?quote:Op zondag 12 december 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Van je eigen... Tja, dat doet de deur echt dicht.
wat?quote:Op maandag 13 december 2004 18:07 schreef the_legend_killer het volgende:
wazige
quote:Chelsea on outer as PSV's Farfan wants Serie A move
tribalfootball.com - December 23, 2004
PSV Eindhoven striker Jefferson Farfán has declared his ultimate ambition is to play in Italy.
The 20 year-old's transfer to PSV is believed to have involved Chelsea, which has first refusal on all of the Dutch club's players courtesy of a partnership agreement.
But Farfán said yesterday: "It would be beautiful one day to play in Italy. For now I am focused on helping PSV be successful, but if an opportunity came up to play in Italy I would be very happy."
Jongen,haal Eidur nou eens weg,die is helemaal niet zo blij met PSV op zijn CV.quote:Op maandag 27 december 2004 03:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor een miljoentje of 15 naar Peter Kenyon.
Robben-Kezza-Eidur-Farfán![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 03:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh jawel hoor. Hij kan zeggen dat hij samen met een wereldvoetballer van het jaar in de spits heeft gestaan in tegenstelling tot iedere Gunner voor Arse
Dat heb ik hem op TV horen zeggen. Over 2 jaar wil hij weg uit Nederland. Als hij zich zo blijft ontwikkelen dan haalt Chelsea hem misschien wel.quote:
Hij maakte een soortgelijke treffer in het Philips-stadion tegen Heerenveen (ik meen de 4-0 nadat Hansson weg probeerde te koppen. Hij nam 'm vol op z'n pantoffel)quote:Op maandag 28 februari 2005 11:40 schreef dribbel79 het volgende:
Vlak voor de CL wedstrijd tegen Monaco kreeg hij toch een sneeuwbal op het hoofd van Guus Hiddink?? Goeie voetballer trouwens, wat een goal zeg, die eerste die hij scoorde tegen heerenveen!!
quote:Houdt rechtzaak terugkeer Farfan op?
Het Algemeen Dagblad meldt dat Jefferson Farfan binnen tien dagen moet verschijnen bij de rechtbank. Als hij dat niet doet kan hij tot een DNA-test worden gedwongen. Zoals we eerder meldden beweert zijn voormalig vriendin dat zij een dochter van hem heeft en ze zou 20 tot 30% van het salaris van Farfan eisen. De PSV spits heeft haar echter altijd genegeerd. Afgelopen week maakte de tegenpartij er een mediashow van door de spits na afloop van de training van het nationale elftal voor de camera's van alle aanwezige media een dagvaardiging te overhandigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |