Ja hij is International.quote:Op maandag 29 november 2004 12:15 schreef Dos37 het volgende:
heeft die al interlands zeker een goeie voetballer
Nou nou voor het geld wat ze er aan uit hebben gegeven wel ja maar alex is ook een goeie aankoop gebleken moest even wennen en aanpassen maar hij staat er nou.quote:Op maandag 29 november 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Farfán scoorde zelfs op de Copa America deze zomer en recent nog in de WK-kwalificatiereeks. De eerste voortekenen zijn goed, lijkt de beste aankoop van PSV deze zomer, met afstand.
Farfán zal in ieder geval het meeste geld opleveren, dat is zonneklaar. Hij, Alex en Gomes zijn de beste aankopen, Cocu kwam namelijk gratis. Gomes is en blijft een Barthez: 9 van de 10 keer maakt ie prachtreddingen maar heel soms maakt ie een blunder die joep vetpens van Zwolleria heren 8 nog niet zou maken. Maar dat moeten we er dan maar bij in calculeren, z'n reddingen maken alles goed ( zie die redding op dat schot van Fafianiquote:Op maandag 29 november 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Farfán scoorde zelfs op de Copa America deze zomer en recent nog in de WK-kwalificatiereeks. De eerste voortekenen zijn goed, lijkt de beste aankoop van PSV deze zomer, met afstand.
Farfan in spitsquote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef WasQ het volgende:
Probeer die jongen eens in de spits, met Beasley en Park als vleugels... Ik denk dat het een goede optie is. Hij heeft een goed schot, is snel, goede dribbelaar... Nu nog kijken of hij ook op het juiste moment op de juiste plek staat.
Op '10' als spelmaker komt ie 't best tot z'n recht. In de spits kan ie ook spelenquote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef WasQ het volgende:
Probeer die jongen eens in de spits, met Beasley en Park als vleugels... Ik denk dat het een goede optie is. Hij heeft een goed schot, is snel, goede dribbelaar... Nu nog kijken of hij ook op het juiste moment op de juiste plek staat.
Neej dat gun ik lange jan nog welquote:Op maandag 29 november 2004 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Farfan in spits![]()
Maar dies geblesseerdquote:Op maandag 29 november 2004 18:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Neej dat gun ik lange jan nog wel
Tja, ook een optie, en inderdaad een goede. Maar PSV is op dit moment zo zoekende naar een spits, terwijl ze misschien wel een hele goede optie in huis hebben... Zeker nu VOH geblesseerd is, is het de moeite van het proberen waard (doe het eens als je toch met 2-0 voorstaat tegen De Graafschap in de 63ste minuut ofzoquote:Op maandag 29 november 2004 18:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op '10' als spelmaker komt ie 't best tot z'n recht. In de spits kan ie ook spelen
Als goed katholiek is dat ook nooit zo'n probleem.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dat vond ik ook ja.
Het allermooiste aan dit mannetje, vind ik, is dat ie voor de duivel niet bang lijkt.
nou wat werden ze dol gedraaidquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:38 schreef R4V3 het volgende:
Farfan in de spits lijkt me wel heel relaxed. Aanval met Beasley Farfan Park heerlijk. Lijkt me dat die griekse verdedigers helemaal dol gedraaid worden.
Ja, zie OP.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:23 schreef Showtime het volgende:
Geweldige actie gisteren, jammer dat de keeper uiteindelijk het schot stopte.
Maar hoeveel heeft hij nou werkelijk gekost voor PSV? 1,5 miljoen?
Lijkt me dat geen 1 van die drie onverdienstelijk heeft gespeeld wel? Farfan veruit de beste man van de wedstrijd aan PSV zijde. Park onterecht afgekeurde goal en strafschop verdiend en Beasley goal. Dusquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik denk niet dat Chelsea er iets mee te maken had. Hij was niet internationaal begeerd, dus PSV was gewoon de slimste qua scouting.
quote:Jefferson Farfán
An immensely talented striker, Jefferson Farfán Guadalupe is widely considered to be the best player Peru have produced in many years. His lack of height means that although not renowned for his aerial ability, he is comfortable running at the defence, either up the middle or on the right.
National team
Made his international debut against Haiti in Lima on February 2003 and has since passed the 20-cap mark while scoring regularly, including one against Venezuela in the 2004 Copa América, which Peru hosted.
Club
Signed a professional contract with C. Alianza Lima as a 16-year-old in 2001 and made his debut as his side finished runners-up in the Peruvian First Division. Farfán made a bigger impact the following season though, playing regularly as Alianza became champions.
2004: Continued to impress and scored 13 goals as Alianza regained the Primera División title. After reported interest from Chelsea FC, Farfán signed a four-year contract with PSV Eindhoven in June for a reputed ¤2m fee as he attempted to emulate past South American greats who took a similar route. "Look at Ronaldo and Romário," he said. "This league is very good for a young attacker like me and PSV are a top club with excellent organisation."
Did you know?
Farfán first came to the attention of European scouts at the South American Under-17 Championships in 2001 after scoring four times in a 5-2 win against Venezuela.
Dat was Alex. Chelsea scout niet eens in Zuid-Amerika normaliter. Alex kwam omdat ze zagen dat AC Milan hem ook wilde hebben.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]Check je bronnen eens goed, in mei 2004 zat Chelsea ook achter Farfán aan, stelde zelfs een deal met PSV voor, maar zag later van Farfán af. PSV haalde hem vervolgens voor 1,5 miljoen euro naar Eindhoven
Wederom zoals gewoonlijk een load of bullshit van Methandon.quote:Dat was Alex. Chelsea scout niet eens in Zuid-Amerika normaliter. Alex kwam omdat ze zagen dat AC Milan hem ook wilde hebben.
Niemand anders dan PSV wilde Farfán hebben.
Er waren meer clubs die Farfan wilden halen.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was Alex. Chelsea scout niet eens in Zuid-Amerika normaliter. Alex kwam omdat ze zagen dat AC Milan hem ook wilde hebben.
Hij kon ook naar Werder Bremen, HSV, Cruz Azul, River Plate, Moskou, Betis Sevilla, Tenerife . van Chelsea weet ik alleen dit: (http://psv.netwerk.to/nieuws/news.php?b=7789).quote:Op donderdag 9 december 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was Alex. Chelsea scout niet eens in Zuid-Amerika normaliter. Alex kwam omdat ze zagen dat AC Milan hem ook wilde hebben.
Ach je kent methodmich toch?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij kon ook naar Werder Bremen, HSV, Cruz Azul, River Plate, Moskou, Betis Sevilla, Tenerife . van Chelsea weet ik alleen dit: (http://psv.netwerk.to/nieuws/news.php?b=7789).
Ik vind 't link om 'm nu al dat stempel te geven. Wacht eerst maar eens af.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Farfan is het grootste talent van Peru sinds decennia. Zo'n speler kan echt wel naar meerdere clubs.
Heb je ook de fijne, constructieve reacties gezien? De exacte reden waarom het BB daar al tijden afgezakt is naar een bedenkelijk nievau.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach je kent methodmich toch?
Zodra het op PSV aankomt is alles meteen minder.
Zag dat je een nieuw topicgeopend had op PSV netwerk
[ot]quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Over PSV netwerk gesproken, wist U dat...
Deze jongen een van de eerste leden was, namelijk al in '99?![]()
![]()
Ja het niveau is bij sommige ver te zoeken helaas.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heb je ook de fijne, constructieve reacties gezien? De exacte reden waarom het BB daar al tijden afgezakt is naar een bedenkelijk nievau.
Bij Studio Sport zijn ze niet zo goed met de komma'squote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef Kang-He het volgende:
Hmm.. Bij Studio Sport zeiden ze laatst dat het 15 miljoen was. Ik schrok toen ook nogal.
Zegt de man die te lui is om zelf fatsoenlijk informatie te vinden en die nog nooit een post heeft gedaan die ook maar iemand kon waarderen.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wederom zoals gewoonlijk een load of bullshit van Methandon.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef Kang-He het volgende:
Hmm.. Bij Studio Sport zeiden ze laatst dat het 15 miljoen was. Ik schrok toen ook nogal.
Luis Fabiano, Diego zijn van Roman, Alex en Farfan worden dat, Robinho waarschijnlijk en Tevez komt alleen maar naar Brazilie door de Roman miljoenen en gaat vanzelf ook naar Londen als hij bevalt .quote:Jullie verwarren hier allemaal interesse met concrete aanbiedingen.
Goh lezen kan je ook al niet want je zegt dat Chelsea niet in Zuid Amerika scout. Terwijl ze al de eigendomsrechten of een optie hebben op 5 spelers en de 6e waarschijnlijk snel zal volgen(Robinho)quote:Jij geeft helemaal geen antwoord op de quote, maar blaat maar weer jezelfde stukje dat er helemaal niks mee te maken heeft. Maar ja...
bron?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef Naggelwauz het volgende:
Volgens Hiddink is Alex volledig eigendom van PSV?
Dat was volgens mij een keer op tv in een of andere uitzending (VI?) dacht ik, weet het ook niet helemaal zeker daarom ook het '?' erachter..quote:
Dan is het wachten op de dag dat Barcelona een bod van 20 miljoen euro op Alex uitbrengtquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:42 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Dat was volgens mij een keer op tv in een of andere uitzending (VI?) dacht ik, weet het ook niet helemaal zeker daarom ook het '?' erachter..
--
edit: Hij is 'volledig' van PSV, maar bij de aankoop heeft Chelsea meteen de eerste optie tot koop bedongen.
Heb je hem weer.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan is het wachten op de dag dat Barcelona een bod van 20 miljoen euro op Alex uitbrengt
Met jou krijg ik steeds meer medelijden want je moet toch best simpel van je eigen worden als je niet weet dat Fabiano en Diego van Roman zijn, Roman een optie heeft op Alex, dat Chelsea waarschijnlijk betrokken is in de aankoop van Farfán, dat Tevez mede door de Roman miljoenen naar Brazilie gaat en dat Robinho waarschijnlijk gekocht wordt door Roman en hij dan verhuurt wordt aan Benfica.quote:Jij wordt steeds grappiger. Ik reageer maar niet meer op je, denk ik.
Jij houdt niet zo van Ajax jargon?quote:Op zondag 12 december 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Van je eigen... Tja, dat doet de deur echt dicht.
wat?quote:Op maandag 13 december 2004 18:07 schreef the_legend_killer het volgende:
wazige
quote:Chelsea on outer as PSV's Farfan wants Serie A move
tribalfootball.com - December 23, 2004
PSV Eindhoven striker Jefferson Farfán has declared his ultimate ambition is to play in Italy.
The 20 year-old's transfer to PSV is believed to have involved Chelsea, which has first refusal on all of the Dutch club's players courtesy of a partnership agreement.
But Farfán said yesterday: "It would be beautiful one day to play in Italy. For now I am focused on helping PSV be successful, but if an opportunity came up to play in Italy I would be very happy."
Jongen,haal Eidur nou eens weg,die is helemaal niet zo blij met PSV op zijn CV.quote:Op maandag 27 december 2004 03:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor een miljoentje of 15 naar Peter Kenyon.
Robben-Kezza-Eidur-Farfán![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 03:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh jawel hoor. Hij kan zeggen dat hij samen met een wereldvoetballer van het jaar in de spits heeft gestaan in tegenstelling tot iedere Gunner voor Arse
Dat heb ik hem op TV horen zeggen. Over 2 jaar wil hij weg uit Nederland. Als hij zich zo blijft ontwikkelen dan haalt Chelsea hem misschien wel.quote:
Hij maakte een soortgelijke treffer in het Philips-stadion tegen Heerenveen (ik meen de 4-0 nadat Hansson weg probeerde te koppen. Hij nam 'm vol op z'n pantoffel)quote:Op maandag 28 februari 2005 11:40 schreef dribbel79 het volgende:
Vlak voor de CL wedstrijd tegen Monaco kreeg hij toch een sneeuwbal op het hoofd van Guus Hiddink?? Goeie voetballer trouwens, wat een goal zeg, die eerste die hij scoorde tegen heerenveen!!
quote:Houdt rechtzaak terugkeer Farfan op?
Het Algemeen Dagblad meldt dat Jefferson Farfan binnen tien dagen moet verschijnen bij de rechtbank. Als hij dat niet doet kan hij tot een DNA-test worden gedwongen. Zoals we eerder meldden beweert zijn voormalig vriendin dat zij een dochter van hem heeft en ze zou 20 tot 30% van het salaris van Farfan eisen. De PSV spits heeft haar echter altijd genegeerd. Afgelopen week maakte de tegenpartij er een mediashow van door de spits na afloop van de training van het nationale elftal voor de camera's van alle aanwezige media een dagvaardiging te overhandigen.
Als hij 3 ton per jaar verdient is 20% 60.000 per jaar. Mwah best redelijk bedrag in peruquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij heeft een klein foutje gemaakt. 20 tot 30 %, da's een mooi bedrag voor Peruviaanse begrippen denk ik. Voor ons ook al wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |