abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23819320
Farfan in de spits lijkt me wel heel relaxed. Aanval met Beasley Farfan Park heerlijk. Lijkt me dat die griekse verdedigers helemaal dol gedraaid worden.
pi_23833273
Speelde niet onverdienstelijk in een ploeg die hem weinig steun bood.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23833386
Dat vond ik ook ja.

Het allermooiste aan dit mannetje, vind ik, is dat ie voor de duivel niet bang lijkt.
The gum you like, is coming back in style.
pi_23833485
Geweldige actie gisteren, jammer dat de keeper uiteindelijk het schot stopte.

Maar hoeveel heeft hij nou werkelijk gekost voor PSV? 1,5 miljoen?
Viper 4 life
pi_23834519
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dat vond ik ook ja.

Het allermooiste aan dit mannetje, vind ik, is dat ie voor de duivel niet bang lijkt.
Als goed katholiek is dat ook nooit zo'n probleem.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 december 2004 @ 16:16:36 #26
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23834648
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 13:38 schreef R4V3 het volgende:
Farfan in de spits lijkt me wel heel relaxed. Aanval met Beasley Farfan Park heerlijk. Lijkt me dat die griekse verdedigers helemaal dol gedraaid worden.
nou wat werden ze dol gedraaid
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23834925
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:23 schreef Showtime het volgende:
Geweldige actie gisteren, jammer dat de keeper uiteindelijk het schot stopte.

Maar hoeveel heeft hij nou werkelijk gekost voor PSV? 1,5 miljoen?
Ja, zie OP.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23835208
tegen Feyenoord moet hij in de spits

kan hij Pauwe gek maken
pi_23835302
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:16 schreef Dos37 het volgende:

[..]

nou wat werden ze dol gedraaid
Lijkt me dat geen 1 van die drie onverdienstelijk heeft gespeeld wel? Farfan veruit de beste man van de wedstrijd aan PSV zijde. Park onterecht afgekeurde goal en strafschop verdiend en Beasley goal. Dus is een beetje misplaatst niet?
pi_23839200
Ik vind dat hij zich snel heeft aangepast, echt grote klasse. Ik hoop dat we nog even van zijn acties mogen genieten.
That's all folks!
pi_23857119
Dit is nu al een geweldige speler en hij wordt alleen maar beter. Maar het zou me niets verbazen als Chelsea PSV een handje heeft geholpen, anders zijn zulke natuurtalenten niet haalbaar voor Nederlandse clubs.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23858681
Nou, ik denk niet dat Chelsea er iets mee te maken had. Hij was niet internationaal begeerd, dus PSV was gewoon de slimste qua scouting.
www.thuisuiteten.nl
pi_23859358
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik denk niet dat Chelsea er iets mee te maken had. Hij was niet internationaal begeerd, dus PSV was gewoon de slimste qua scouting.
Check je bronnen eens goed, in mei 2004 zat Chelsea ook achter Farfán aan, stelde zelfs een deal met PSV voor, maar zag later van Farfán af. PSV haalde hem vervolgens voor 1,5 miljoen euro naar Eindhoven
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23860208
Van Uefa.com
quote:
Jefferson Farfán
An immensely talented striker, Jefferson Farfán Guadalupe is widely considered to be the best player Peru have produced in many years. His lack of height means that although not renowned for his aerial ability, he is comfortable running at the defence, either up the middle or on the right.

National team
Made his international debut against Haiti in Lima on February 2003 and has since passed the 20-cap mark while scoring regularly, including one against Venezuela in the 2004 Copa América, which Peru hosted.

Club
Signed a professional contract with C. Alianza Lima as a 16-year-old in 2001 and made his debut as his side finished runners-up in the Peruvian First Division. Farfán made a bigger impact the following season though, playing regularly as Alianza became champions.

2004: Continued to impress and scored 13 goals as Alianza regained the Primera División title. After reported interest from Chelsea FC, Farfán signed a four-year contract with PSV Eindhoven in June for a reputed ¤2m fee as he attempted to emulate past South American greats who took a similar route. "Look at Ronaldo and Romário," he said. "This league is very good for a young attacker like me and PSV are a top club with excellent organisation."

Did you know?
Farfán first came to the attention of European scouts at the South American Under-17 Championships in 2001 after scoring four times in a 5-2 win against Venezuela.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23860696
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Check je bronnen eens goed, in mei 2004 zat Chelsea ook achter Farfán aan, stelde zelfs een deal met PSV voor, maar zag later van Farfán af. PSV haalde hem vervolgens voor 1,5 miljoen euro naar Eindhoven
Dat was Alex. Chelsea scout niet eens in Zuid-Amerika normaliter. Alex kwam omdat ze zagen dat AC Milan hem ook wilde hebben.

Niemand anders dan PSV wilde Farfán hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_23862721
Niet zo verbluffend als Gomes, maar hij doet het leuk die jongen. Hij mag blijven staan
pi_23863198
quote:
Dat was Alex. Chelsea scout niet eens in Zuid-Amerika normaliter. Alex kwam omdat ze zagen dat AC Milan hem ook wilde hebben.

Wederom zoals gewoonlijk een load of bullshit van Methandon.

Farfán is allang gescout door Chelsea en zeer waarschijnlijk zijn ze betrokken in die deal
Chelsea heeft een optie op Alex
De investeringsmaatschapij van Roman heeft Luis Fabiano, Diego en nu ook misschien Robinho gekocht(dan wordt hij gestalt bij Benfica)
een andere investeringsmaatschapij is 25% aandeelhouder van de nieuwe club van Tevez en hij was dan ook echt niet gekomen zonder de Roman miljoenen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23876118
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Er waren meer clubs die Farfan wilden halen.
pi_23877549
Er waren wel degelijk meer clubs die Farfan wilde hebben. Ik noem een Tenerife, Chelsea en Metallurg Donetsk.
The gum you like, is coming back in style.
pi_23877947
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij kon ook naar Werder Bremen, HSV, Cruz Azul, River Plate, Moskou, Betis Sevilla, Tenerife . van Chelsea weet ik alleen dit: (http://psv.netwerk.to/nieuws/news.php?b=7789).
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')