Zo moeilijk is dat tegenwoordig toch niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef cultheld het volgende:
Ja, hij spaart zichzelf om een hattrick tegen Ajax te maken.
Als dat gebeurt eet ik een complete schoenenwinkel op.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ik ze in je bek mag proppenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:57 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik een complete schoenenwinkel op.
3 onterechte penalty's in een wedstrijd meekrijgen na een schwalbe lijkt mij zelfs voor Farfan iets teveel gevraagd hoor...quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Overschat? Farfan speelt dit seizoen beter dan welke Ajax-speler ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:33 schreef El_Bassie het volgende:
Zal de meest overschatte speler van de Nederlandse velden vanavond opnieuw tegenvallen?
Ben je gek? Grygera is geweldig, Klaas-Jan is de beste spits van de wereld en Rosenberg is nóg beter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 06:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Overschat? Farfan speelt dit seizoen beter dan welke Ajax-speler ook.
Schoen opetenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:57 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik een complete schoenenwinkel op.
Farfan heeft toch niets met Amsterdam of Ajax te maken?? Stelletje calimero's.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben je gek? Grygera is geweldig, Klaas-Jan is de beste spits van de wereld en Rosenberg is nóg beter.
In Amsterdam zijn de oogkleppen weer op CMT...
Jankerdquote:Op zondag 12 maart 2006 15:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Farfan heeft toch niets met Amsterdam of Ajax te maken?? Stelletje calimero's.![]()
Ah, de aloude dooddoener.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Farfan heeft toch niets met Amsterdam of Ajax te maken?? Stelletje calimero's.![]()
Nu ben ik notabene de jankerd, terwijl als ik Farfan een overschatte speler noem 2 psv-aanhangers direct over Ajax beginnen.quote:
Dat zegt vooral wat over de kijk op het spelletje die jij hebt. Of beter gezegd: die je niet hebt.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nu ben ik notabene de jankerd, terwijl als ik Farfan een overschatte speler noem 2 psv-aanhangers direct over Ajax beginnen.
snappen ze niet. laat maar gaan..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nu ben ik notabene de jankerd, terwijl als ik Farfan een overschatte speler noem 2 psv-aanhangers direct over Ajax beginnen.
Die ook bij Brugge heeft gelopen? Geen idee, al even niks van gehoord...quote:Op zondag 19 maart 2006 10:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgend jaar Chavez naar PSV?
Gelukkig ben jij degeen die bepaalt of iemand verstand van voetbal heeft.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zegt vooral wat over de kijk op het spelletje die jij hebt. Of beter gezegd: die je niet hebt.
4 in de competitie.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij heeft hij ook al ongeveer iets van 10 assist uit alleen maar standaardsituaties
Chelsea.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
Wordt het Manchester United of Chelsea ?
Spanjequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
Maakt mij niet uit, zolang hij maar oprot uit het Nederlands voetbal vind ik alles best!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
Blind is a donkey!quote:Op zondag 19 maart 2006 10:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgend jaar Chavez naar PSV?
Zal best, maar Farfan is een hele beste. Als je geld gebt, schaf je die toch aan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat zijn niet-EU status wel mee heeft geholpen dat hij nog bij PSV zit.
Nee, die is op de vlucht voor een lastige ex met een grote familie in Peru volgens mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe is het eigenlijk met CMT? Heeft die een perm ban?
Oei, klote. Wel jammer dat ie niet meer post.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, die is op de vlucht voor een lastige ex met een grote familie in Peru volgens mij.
1 woord in je zin kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, die is op de vlucht voor een lastige ex met een grote familie in Peru volgens mij.
Dat andere niet? Dan ben ik verkeerd geïnformeerdquote:
Alleen het land klopt, verders nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat andere niet? Dan ben ik verkeerd geïnformeerd
Zo zou je het kunnen beschrijven, hij is iig goed in zijn vrijheden beperktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |