Als hij 3 ton per jaar verdient is 20% 60.000 per jaar. Mwah best redelijk bedrag in peruquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij heeft een klein foutje gemaakt. 20 tot 30 %, da's een mooi bedrag voor Peruviaanse begrippen denk ik. Voor ons ook al wel.
Misschien moet hij eens wat minder duikelenquote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog een keer up: hulde voor de beste spits van de Nederlandse Eredivisie van het moment!
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!quote:Op maandag 19 december 2005 16:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens wat minder duikelen
Een Farfannetjequote:Op maandag 19 december 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!
[afbeelding]
Inmiddels heeft hij geloof ik geaccepteerd dat het zijn kind was. Een test heeft dat ook uitgewezen. ¤ 60.000,00 is absurd voor Peruaanse begrippen. Absoluut nergens op gebaseerd. Het is natuurlijk wel de verantwoordelijkheid van Farfán, maar dit raakt echt kant noch wal. 5% van dat bedrag zou meer dan genoeg zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij heeft een klein foutje gemaakt. 20 tot 30 %, da's een mooi bedrag voor Peruviaanse begrippen denk ik. Voor ons ook al wel.
quote:Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met afstand de beste speler duikelaar op de Nederlandse velden.
quote:
Inderdaad, geweldige spelerquote:Op maandag 19 december 2005 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Farfan is een potentiële wereldtopper.
Pakte geniepige Urbyquote:Op maandag 19 december 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!
[afbeelding]
Wie dan wel?quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Hij wordt steeds beter, maar de beste op de Hollandse velden vind ik hem nog niet.
quote:Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Dat soort mannen ja. Koné, Kalou, Sneijder ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |