Als hij 3 ton per jaar verdient is 20% 60.000 per jaar. Mwah best redelijk bedrag in peruquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij heeft een klein foutje gemaakt. 20 tot 30 %, da's een mooi bedrag voor Peruviaanse begrippen denk ik. Voor ons ook al wel.
Misschien moet hij eens wat minder duikelenquote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog een keer up: hulde voor de beste spits van de Nederlandse Eredivisie van het moment!
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!quote:Op maandag 19 december 2005 16:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens wat minder duikelen
Een Farfannetjequote:Op maandag 19 december 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!
[afbeelding]
Inmiddels heeft hij geloof ik geaccepteerd dat het zijn kind was. Een test heeft dat ook uitgewezen. ¤ 60.000,00 is absurd voor Peruaanse begrippen. Absoluut nergens op gebaseerd. Het is natuurlijk wel de verantwoordelijkheid van Farfán, maar dit raakt echt kant noch wal. 5% van dat bedrag zou meer dan genoeg zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij heeft een klein foutje gemaakt. 20 tot 30 %, da's een mooi bedrag voor Peruviaanse begrippen denk ik. Voor ons ook al wel.
quote:Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met afstand de beste speler duikelaar op de Nederlandse velden.
quote:
Inderdaad, geweldige spelerquote:Op maandag 19 december 2005 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Farfan is een potentiële wereldtopper.
Pakte geniepige Urbyquote:Op maandag 19 december 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!
[afbeelding]
Wie dan wel?quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Hij wordt steeds beter, maar de beste op de Hollandse velden vind ik hem nog niet.
quote:Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Dat soort mannen ja. Koné, Kalou, Sneijder ook.
Die kans lijkt me even groot als de kans dat Cocu stopt na dit seizoen. Farfán gaat denk ik voor meer geld weg dan Robben. Alhoewel... ik vrees dat er 1 of andere nare clausule in z'n contract is verwerkt, maar daar ben ik niet van op de hoogte verder. Zonder clausule zie ik hem voor een bedrag van boven de 20 miljoen vertrekken.quote:Op maandag 19 december 2005 21:51 schreef Suijk het volgende:
Zou 'ie na het seizoen weg zijn?
Genoeg interlands..quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Kang-He het volgende:
Nadeel voor de buitelandse competities is nog dat hij de Peruaanse nationaliteit heeft.
Als ik het niet dacht.. Dan zal ie wel voor 10 miljoen weg mogenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij schijnt een clausule te hebben.
Zeker nadat Westerhof zei dat niemand nog een clausule had...
Hey, een frusti-Ajacied! Hoe is het jongen, was meneer Farfán lelijk tegen je ploegje? Och gut och gut...quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:22 schreef ericajax het volgende:
mag ik hiereven kotsenik dacht dat machlas en kezman erg waren met schwalbes, maar deze speler
![]()
maargeod, hopelijk gaat het hem tegenwerken, dat als hij een keer volop word geraakt en zowat zn benen breekt dat de scheids gewoon zegt doorspelen, zal hem leren
![]()
![]()
Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Had hij tegen feyenoord trouwens zijn gewoonte in stand gehouden, dan hadden jullie daar wel een punt kunnen pakken....quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey, een frusti-Ajacied! Hoe is het jongen, was meneer Farfán lelijk tegen je ploegje? Och gut och gut...
Hij zou gelijk hebben als ie niks zou kunnen en alleen maar zou vallen. Dat die de schwalbe maakt, is gebeurd, maar om nu alleen maar in die bewoordingen en verder geen argumenten te komen, tsja. Echt serieus nemen kan ik je dan niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Had hij tegen feyenoord trouwens zijn gewoonte in stand gehouden, dan hadden jullie daar wel een punt kunnen pakken....
Farfan is een goede speler ja, maar 30 miljoen euro zal er naar mijn inziens nooit betaald worden voor een speler van een Nederlandse club.quote:Op maandag 19 december 2005 22:42 schreef cultheld het volgende:
Ik kan goed begrijpen dat je hem tussen de 10 en 15 schat, maar hij heeft een bepaald inzicht waar Kalou en Koné niet aan kunnen tippen. Een hééééle slimme speler die inderdaad uitstekend zou renderen in Spanje (en eventueel Italië). Maar als je nagaat dat er voor Drogba al meer dan 30 miljoen is neergeteld... dan zou het me niet verbazen als een clausuleloze Farfán voor meer dan 20 miljoen over de toonbank gaatAl is 15 miljoen natuurlijk al geweldig voor een speler die PSV slechts 1,5 miljoen kostte.
Farfán heeft inderdaad maar 1,5 miljoen gekost.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:58 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Farfan is een goede speler ja, maar 30 miljoen euro zal er naar mijn inziens nooit betaald worden voor een speler van een Nederlandse club.
Heeft Farfan trouwens echt maar 1,5 miljoen gekocht? Dat hebben ze niet slecht gedaan dan bij PSV.
Dat hij meer kan dan alleen maar schawalbe's maken maakt het in mijn ogen juist des te triester.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij zou gelijk hebben als ie niks zou kunnen en alleen maar zou vallen. Dat die de schwalbe maakt, is gebeurd, maar om nu alleen maar in die bewoordingen en verder geen argumenten te komen, tsja. Echt serieus nemen kan ik je dan niet.
Precies. Niet moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Een schwalbe hoort bij het voetbal. Live with it.
Nostalgisch gelul.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:41 schreef ericajax het volgende:
kzeg nergens dat hij niet kan voetballen... ik erger me er alleen kapot aan dat vallen, dan boeit ut me niet of hij ook nog kan voetballen, want hij verziekt ut voetbal tog al met zn duikjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |